quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt
#viesdik
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Zweden wint eet ik heel de week Zweedse balletjes en als Nederland wint eet ik heel de week stroopwafels
Echt hequote:Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan waren er users die Canada - Zwitserland verkozen.
Ik heb al 2 pakken stroopwafels opquote:
Je wordt nooit een Nederlander hoeveel je er ook eet maat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb al 2 pakken stroopwafels op
Wat een gedoe.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik heb ze ook maar omgewisseld (scherm<> tv)
Zondag, maandag, dinsdag, woensdag is al 4 dagen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb al 2 pakken stroopwafels op
Daarom hou ik zo van hemquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar het is @:slobeend die hapt op alles
Maple syrup & stinkkaas > cevapi & majbusquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan waren er users die Canada - Zwitserland verkozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |