Dan zal Goliath zo wel scoren.quote:
Die heb ik even gemistquote:
Wel raar om een uitslag te voorspellen die je niet verwacht.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld (BIH - QAT)
Dus er wordt nog gescoord
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld (BIH - QAT)
Dus er wordt nog gescoord
Die spelen over 2 uur en een beetje pas.quote:
Al besprokenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spelen over 2 uur en een beetje pas.
Ga je die kijken?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spelen over 2 uur en een beetje pas.
Helaasch.quote:
Je bent een klein varkentjequote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt
#viesdik
Over Flitsen gesproken ik zag bliksem door het raamquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb Zwitserland wel eens flitsender zien spelen.
Maar hoeveel stroopwafels heb je op dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt
#viesdik
Dat doe ik in een uurquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt
#viesdik
Oh, ik eet een zak chips altijd in 1x leeg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt
#viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |