Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
WE hebben een doos Merci chocolade. Alles opvreten behalve de zwarte chocolaatjes. Gewoon.
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is net als bij de rij voor de kassa. Nooit wisselen als je denkt dat de ander toch beter is. Dan gaat er geheid iets mis en heb je spijt van de wissel
Door jou hebben 16 jarigen steeds meer moeite met het vinden van een baanquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.
Gewoon thuisbezorgen alles safiquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.
Zijn fatbikes ook de schuld van Dombo?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door jou hebben 16 jarigen steeds meer moeite met het vinden van een baan
Benen in haar nek, kussen onder haar billen en dan pompen maar. Niks lui, halve tammequote:
Wacht maar tot AI de supermarkt overneemt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door jou hebben 16 jarigen steeds meer moeite met het vinden van een baan
Er gaan soms hele dagen voorbij dat ik me niet afvraag van John van het Schip ergens van vindt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Sjon van t Schip vorige potjes van Zwitserland wel hebben gekeken?
Was toch ook zaaddodend...
Paar naaldhakken aan bohhhhhquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Benen in haar nek, kussen onder haar billen en dan pompen maar. Niks lui, halve tamme
Waar haalt @Mortaxx dan zijn booschappen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot AI de supermarkt overneemt.
Boos!!quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar haalt @:mortaxx dan zijn booschappen?
Dat doet @Dr_Flash dan voor hemquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar haalt @:mortaxx dan zijn booschappen?
Er is geen enkele reden om de supermarkt te bezoeken. Thuisbezorgen godenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar haalt @:mortaxx dan zijn booschappen?
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boos!!
Haha leuke woordspeling!!!
Alleen als ze derde eindigenquote:
Naar de verliezersronde!quote:
Zolderkamerautist gespotquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om de supermarkt te bezoeken. Thuisbezorgen goden
Ik kies graag de meest verse producten uit + langste houdbaarheidsdatum.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om de supermarkt te bezoeken. Thuisbezorgen goden
Doen ze altijd bij thuisbezorgenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kies graag de meest verse producten uit + langste houdbaarheidsdatum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |