De meme bestaat ook pas 10 jaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap de bait niet maar oké leuk.
Het is net als bij de rij voor de kassa. Nooit wisselen als je denkt dat de ander toch beter is. Dan gaat er geheid iets mis en heb je spijt van de wisselquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan waren er users die Canada - Zwitserland verkozen.
Mario Kartquote:
Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
WE hebben een doos Merci chocolade. Alles opvreten behalve de zwarte chocolaatjes. Gewoon.
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is net als bij de rij voor de kassa. Nooit wisselen als je denkt dat de ander toch beter is. Dan gaat er geheid iets mis en heb je spijt van de wissel
Door jou hebben 16 jarigen steeds meer moeite met het vinden van een baanquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.
Gewoon thuisbezorgen alles safiquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.
Zijn fatbikes ook de schuld van Dombo?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door jou hebben 16 jarigen steeds meer moeite met het vinden van een baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |