Ik zit ook in mijn onderbroek.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En zit in mijn onderbroek te FOK!ken straks zie je me per ongeluk in de weerspiegeling
disclaimer: ben alleen thuis met de gordijnen dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke setupquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit was mijn tekening
[ afbeelding ]
Dit is wat AI er van gemaakt heeft:
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal correct, er zit ongeveer 2 meter tussen de bank en mijn bureau, maar het gaat om de impressie.
En je kat ziet er niet ondervoed uit.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit was mijn tekening
[ afbeelding ]
Dit is wat AI er van gemaakt heeft:
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal correct, er zit ongeveer 2 meter tussen de bank en mijn bureau, maar het gaat om de impressie.
Wat is AI toch een geweldige uitvinding!quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit was mijn tekening
[ afbeelding ]
Dit is wat AI er van gemaakt heeft:
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal correct, er zit ongeveer 2 meter tussen de bank en mijn bureau, maar het gaat om de impressie.
Ik verzoek daarom iedereen vooraan in je post te zetten om welke pot dit gaat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef TjjWester het volgende:
Heel irritant dit soort combi topics. Je weet nooit waarover gepraat word.
Ik lette heel even niet op, ik neem aan dat het geen vrije trap was die Xhaka wilde nemen toch?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een idioot is dat soms ook he? Dit vind ik rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |