Niet alleen vandaag toch?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
En nu krijg ik op m'n andere scherm een samenvatting van Quatar
Ik ben zo in de war momenteel
Nou ja zegquote:
Neem je ritalin dan ook op tijd inquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
En nu krijg ik op m'n andere scherm een samenvatting van Quatar
Ik ben zo in de war momenteel
Maakt mij niks uit maat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat je het ook thuisbezorgen door illegale Pakistani?
Ja, de nr 4 van deze poule (Herzegovina) gaat ook door als Bosnië door gaatquote:
Zou je haar doen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:01 schreef Regilio_ het volgende:
Imke heeft lekker een trui aan want het is koud ofzo.
Verder zit de hele studio in T-shirt.
Airco staat al snel te hoog voor een vrouw.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:01 schreef Regilio_ het volgende:
Imke heeft lekker een trui aan want het is koud ofzo.
Verder zit de hele studio in T-shirt.
Die moet om 21:00 naar bed (als hij zijn tandjes gepoetst heeft)quote:
Koude kut genotquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Airco staat al snel te hoog voor een vrouw.
standaard user doet dit in 2 minuten maar okee.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt
#viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |