Dat vond en vind nogsteeds ik dus ookquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
a
[..]
Wat mij betreft mag er best een beetje tijdens de wedstrijd andere dingen besproken worden, zeker als het niet zo interessant is.
Zie het alsof je met elkaar voetbal kijkt in een kroeg.
Ik hoor dat er een vacature is?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Gemene users heb ik liever niet in de cocototo.
Lekker maatquote:
Die is al 4 jaar niet meer opgeroepen of zo? Enig idee waarom?quote:
Dat was voor een FA.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:10 schreef vul_maar_in het volgende:
lekker Coco
[..]
Ik hoor dat er een vacature is?
Lastig karakter is het enige wat ik zou kunnen bedenken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die is al 4 jaar niet meer opgeroepen of zo? Enig idee waarom?
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lastig karakter is het enige wat ik zou kunnen bedenken.
Liever Engeland dan die walgelijke Argentijnen of Fransen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dé reden om te hopen dat Engeland nooit meer wint.
noem je @yvonne nou een vent?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Like gekregen van schanulleke(De enige vent die hier nog langer zit dan yvonne)
Waarom post je dan een niet-Spaanstalige tweet?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:12 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
Sinds twitter automatisch vertalen heeft heb ik Spaanstalig voetbaltwitter ontdekt en het is fantastisch @:alaphilippe_
Ja, dat wel. Of nou ja, ik heb Portugal op 1 en Argentinië op 2 op mijn lijstje met landen die ik het minst graag kampioen zie wordenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Liever Engeland dan die walgelijke Argentijnen of Fransen.
prioriteiten maat.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Deel van de Amerikaanse supporters staan ondertussen nog in de rij om een moddervette hamburger te scoren.
Niet?quote:
Protestquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Like gekregen van schanulleke(De enige vent die hier nog langer zit dan yvonne)
Portugees is een beetje hetzelfde laken een pakquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom post je dan een niet-Spaanstalige tweet?
Satulo in de basis daar, dat zegt eigenlijk genoeg.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie is niet zo lekker in verdedigend opzicht
Gewoon Spanje. Klaarquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.quote:
wowquote:
Lijkt Ajax welquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie is niet zo lekker in verdedigend opzicht
Schijterd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef Wotte het volgende:
Ik durf echt niet te zeggen wie dit WK gaat winnen.
Lijkt me sterk, China heeft zich sinds 2002 nooit meer geplaatst voor het WKquote:
Je moeder is ook niet heel erg lastig.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Portugees is een beetje hetzelfde laken een pak
Ze zijn een stuk creatiever met beledigen dan ons, al is dat niet heel erg lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Portugal mooi team man, gevaarlijke outsider.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Of nou ja, ik heb Portugal op 1 en Argentinië op 2 op mijn lijstje met landen die ik het minst graag kampioen zie worden
Frankrijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef Wotte het volgende:
Portugees is gemeen lastig. zeker de uitspraak. soort mix van Latijn en Arabischquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Portugees is een beetje hetzelfde laken een pak
Ze zijn een stuk creatiever met beledigen dan ons, al is dat niet heel erg lastig
Dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
wow
Een userid met 3 cijfers ik ben jaloers
Nog liever de VS dan dat zelfingenomen Engeland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moeder is ook niet heel erg lastig.Moest toch lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer omdat ik dit van jou niet verwacht hadAlweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Vandaag gelijk al openen met zo'n ranzige overtreding weer, bah. Het zou hilarisch zijn als ze er in de groepsfase uit vliegen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Portugal mooi team man, gevaarlijke outsider.
Ik denk Brobbey.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef Wotte het volgende:
Of Pommelien Thijs die Nederlands brabbeltquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugees is alsof ze in West-Vlaanderen Spaans proberen te praten.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog liever de VS dan dat zelfingenomen Engeland.
Ik vind dat wel geil eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of Pommelien Thijs die Nederlands brabbelt
Heb niet zoveel met die vallende acrobatenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Portugal mooi team man, gevaarlijke outsider.
Wat een walgelijk filmpje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:12 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
Sinds twitter automatisch vertalen heeft heb ik Spaanstalig voetbaltwitter ontdekt en het is fantastisch @:alaphilippe_
Terechtquote:
baasquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Declan Rice die nog steeds bij zijn eerste vriendinnetje is en niet heeft ingeruild voor een iets ordinairder exemplaar
Kane ookquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Declan Rice die nog steeds bij zijn eerste vriendinnetje is en niet heeft ingeruild voor een iets ordinairder exemplaar
Je verstaat er alleen geen hol van, zit je zo in het verkeerde gatquote:
Die heeft gewoon threesomes joh. Die bolle bovenopquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Regelt Infantino toch gewoon een WK met 56 landen over vier jaar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, China heeft zich sinds 2002 nooit meer geplaatst voor het WK
Waarom zou je?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat doet ie alleen in vrije weekendsquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moeder is ook niet heel erg lastig.Wanneer word jij eigenlijk vader?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Portugese namen zijn wel makkelijk: je hakt de -es en -inho eraf en plakt overal -tsj erachter.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugees is alsof ze in West-Vlaanderen Spaans proberen te praten.
Er zal er altijd wel eentje gaan verassen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop eigenlijk gewoon op wat leuke verrassingen die ver kunnen komen. Colombia, Noorwegen, Senegal, België, Ivoorkust, Ecuador, Zwitserland, Japan, Verenigde Staten, Mexico, Nederland. Altijd mooi als dat soort landen ver komen.
Met zijn rollatorquote:
Vraag het maar aan de gemiddelde spelerquote:
gezien de hostings tot aan 20:34 denk ik dat infantino niet zo'n China fan is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Regelt Infantino toch gewoon een WK met 56 landen over vier jaar.
Rooney ook.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik voor Nederland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben voor Marokko en Duitsland.
Die begon al met een vrij ordinair exemplaarquote:
Sponsored by Delaquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er zal er altijd wel eentje gaan verassen.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geen Spanje?quote:
Nee da's Ronaldo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een pop was.
Teh fuck...
3-3 incomingquote:
Ja, al besproken.quote:
Vannacht Oezbekistangodquote:
Ik ben voor team, stoot je kleine teen tegen je bedrand.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:
Dit ook wel in de herfst van z’n carrière.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Modric was vandaag echt matig ja. Prima wissel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wat gezelligquote:
It's coming home?quote:
#viesdikquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Wat is jullie mening over bugles in combinatie met smeerkaas
Musiala had raar geweest, dat Olise niet voor Engeland speelt is ook raar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:
Engeland had gewoon een voorhoede Musiala-Kane-Olise kunnen hebben.
Genotquote:
Smeerkees ben jequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Dit is na Uruguay wel het ergst.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook wel een vrij aardige bejaardensoos bij Kroatie
Bugles smaken naar kots en smeerkaas heeft iets absorberends nodig dus daar doen we niet aan mee.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Ik las bulgesquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Als dat nou eenmaal de best beschikbare spelers zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook wel een vrij aardige bejaardensoos bij Kroatie
Zou dat goed samen spelen? Misschien leuk voor een club om dat eens te proberen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:
Engeland had gewoon een voorhoede Musiala-Kane-Olise kunnen hebben.
Dat is een walgelijke combinatie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Ligt er aan hoe je Bugles uitspreekt. Op z'n normaals of op z'n kakkerigs als 'bjoegols'.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
echt wat een smeerlap hequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een walgelijke combinatie.
hahah woodu zegt bugglesquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je Bugles uitspreekt. Op z'n normaals of op z'n kakkerigs als 'bjoegols'.
Ik vind dat wel een aardige combi, maar men zal mij wel uitlachen hier.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
The Bugglesquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je Bugles uitspreekt. Op z'n normaals of op z'n kakkerigs als 'bjoegols'.
Wat vind jij het beste nummer geproduceerd door Trevor Horn?quote:
Ik drink een glas 7Up, ook zonder iets te etenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef leolinedance het volgende:
Ik drink een Affligem Tripel en eet daar niets bij.
Video killed the radio starquote:
Tubular Bells 2quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij het beste nummer geproduceerd door Trevor Horn?
Nou bang niet, maar ik vind het de calorieën niet waard neequote:
Je bedoelt San Andreas.quote:
Dat lukt je met de chips van tegenwoordig niet eens meer. Als je het toch over een uitgehold product heb. Geen vet, geen zout. kansloos.quote:
Er zijn toch zoveel varianten, lijkt me dat er altijd wel eentje is die je lekker genoeg vindt. Wat eet je dan als snack?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou bang niet, maar ik vind het de calorieën niet waard nee
bjoegols met Danish Chef uit een tüübje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snack eigenlijk niet zo, maar ik vind brood heerlijk dus als ik wat extra's eet is het vaak een bruine boterham met pindakaas.quote:
Heb je ook nog een tip voor een tosti?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snack eigenlijk niet zo, maar ik vind brood heerlijk dus als ik wat extra's eet is het vaak een bruine boterham met pindakaas.
Dat is hemels voer echt waar
Met boter?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snack eigenlijk niet zo, maar ik vind brood heerlijk dus als ik wat extra's eet is het vaak een bruine boterham met pindakaas.
Nee, dat niet.quote:
Dat eet ik sinds kort bij het ontbijt, helemaal niks mis meequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vlamtostis genotquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook nog een tip voor een tosti?
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook nog een tip voor een tosti?
Bjoegols kak?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met boter en met stukjes pindaquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat eet ik sinds kort bij het ontbijt, helemaal niks mis mee
Zonder boter, uiteraard.
Daar ging ik al vanuit, je bent immers geen varken.quote:
Hij woont boven een patatzaak, reken maar uit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn toch zoveel varianten, lijkt me dat er altijd wel eentje is die je lekker genoeg vindt. Wat eet je dan als snack?
Het is Buggels.quote:
Iedere dag 1 boterham met pindakaas en sambalquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat dat natuurlijk beginnen eten als kind, er is toch geen kind dat het bjoegols noemt?quote:
Zaanse mayonaise is natuurlijk olie met een beetje mayo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Dat is bepaald geen doorsnee tosti meer — eerder een soort kruising tussen een tosti, een broodje saté speciaal en een bacon-cheeseburger.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
quote:Bugles worden in het Nederlands doorgaans uitgesproken als 'Bjoegels' (fonetisch: bjoe-guls).
De naam is afgeleid van het Engelse woord voor 'signaalhoorn' (de bekende muziekinstrumenten in de vorm van een hoorntje). Hierdoor wordt de Engelse uitspraak, die klinkt als bjoew-guls, vaak aangehouden, al hoor je in de praktijk ook geregeld de vernederlandste klank met een harde 'g
je moet die rommel niet aan je kinderen gevenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat dat natuurlijk beginnen eten als kind, er is toch geen kind dat het bjoegols noemt?
Dus dan raakt buggles ingeburgerd
Wat is daarmee?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:31 schreef vul_maar_in het volgende:
pindakaas met stukjes ( nooit calve, zoete rommel. Huismerk je weet toch) en coolbest met pulp. Ik heb gesproken.
Uh.. weet ik veel die van Calvequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
De 100% pindakaas variant neem ik aan..
Ik gebruik boter alleen bij de chocolade vlokken, anders flikkert het van mijn brood afquote:
Dat weet ik maar het ging om de uitspraak.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het net op de zak geverifieerd en het is Bugles.
Bedankt, immersdebesteGPTquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is bepaald geen doorsnee tosti meer — eerder een soort kruising tussen een tosti, een broodje saté speciaal en een bacon-cheeseburger.
Wat er smaaktechnisch gebeurt, is eigenlijk best interessant:
Sambal badjak levert pittigheid, zoetigheid en een beetje gebakken-ui-aroma.
Satésaus voegt romigheid, umami en nootachtige smaken toe.
Boursin brengt knoflook en kruiden.
Mosterd zorgt voor zuur en scherpte, waardoor het geheel minder zwaar wordt.
Bacon geeft zout, vet en rooksmaak.
Jonge Beemster smelt goed en voegt een licht nootachtige kaassmaak toe.
Rode ui geeft frisheid en een beetje crunch als hij niet volledig gaart.
Provencaalse kruiden leggen een kruidige brug tussen de Boursin en de kaas.
Mayo + ketchup voegen achteraf nog extra vet, zuur en zoet toe.
Het verrassende is dat de combinatie ondanks de hoeveelheid ingrediënten waarschijnlijk redelijk in balans blijft doordat je eigenlijk alle basissmaken raakt: zout, zoet, zuur, pittig, vet en umami.
Als ik één culinaire observatie mag maken: de satésaus én Boursin én mayo maken het geheel waarschijnlijk behoorlijk rijk. Een variant die mogelijk nóg sterker uitpakt is om de mayo achterwege te laten en een paar dunne schijfjes augurk of ingelegde rode ui toe te voegen. Dat extra zuur kan de smaken nog meer laten knallen.
Op een denkbeeldige "studentikoze maar geniale tosti-schaal" scoort dit ergens rond de 9/10 voor originaliteit. Het klinkt als iets dat je in een bruin café als "Tosti Overkill" voor ¤11,50 zou kunnen verkopen. 😄
Ja weet ik veel, ik denk dat ik het sinds de middelbare school niet echt veel meer gegeten heb.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:32 schreef DingdongDick het volgende:
[..]
je moet die rommel niet aan je kinderen geven
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is bepaald geen doorsnee tosti meer — eerder een soort kruising tussen een tosti, een broodje saté speciaal en een bacon-cheeseburger.
Wat er smaaktechnisch gebeurt, is eigenlijk best interessant:
Sambal badjak levert pittigheid, zoetigheid en een beetje gebakken-ui-aroma.
Satésaus voegt romigheid, umami en nootachtige smaken toe.
Boursin brengt knoflook en kruiden.
Mosterd zorgt voor zuur en scherpte, waardoor het geheel minder zwaar wordt.
Bacon geeft zout, vet en rooksmaak.
Jonge Beemster smelt goed en voegt een licht nootachtige kaassmaak toe.
Rode ui geeft frisheid en een beetje crunch als hij niet volledig gaart.
Provencaalse kruiden leggen een kruidige brug tussen de Boursin en de kaas.
Mayo + ketchup voegen achteraf nog extra vet, zuur en zoet toe.
Het verrassende is dat de combinatie ondanks de hoeveelheid ingrediënten waarschijnlijk redelijk in balans blijft doordat je eigenlijk alle basissmaken raakt: zout, zoet, zuur, pittig, vet en umami.
Als ik één culinaire observatie mag maken: de satésaus én Boursin én mayo maken het geheel waarschijnlijk behoorlijk rijk. Een variant die mogelijk nóg sterker uitpakt is om de mayo achterwege te laten en een paar dunne schijfjes augurk of ingelegde rode ui toe te voegen. Dat extra zuur kan de smaken nog meer laten knallen.
Op een denkbeeldige "studentikoze maar geniale tosti-schaal" scoort dit ergens rond de 9/10 voor originaliteit. Het klinkt als iets dat je in een bruin café als "Tosti Overkill" voor ¤11,50 zou kunnen verkopen. 😄
Elke pindakaas is met nootjes.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:32 schreef leolinedance het volgende:
Wel die pindakaas 100% pinda met nootjes
Hmmmmm E-numbers.....quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar zat zoveel rommel in dat een dag later de vingers nog oranje waren.
Een pinda is een peulvrucht.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke pindakaas is net nootjes.
Deez nuts?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke pindakaas is met nootjes.
Gewoon keihard neuken.quote:
Gammaquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe heet het nummer dat nu gedraaid wordt ookalweer?
Oh, Mr. Brightsidequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn werk zit erop hier.
Ik weet niet of dit een VBL-grap is of niet, maar zo niet: Mr Brightside van The Killersquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker maat. Jij kan terugkijken op een zeer productieve dagquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn werk zit erop hier.
Al besprokenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een VBL-grap is of niet, maar zo niet: Mr Brightside van The Killers
Ik bedoel harde stukjes noot erin.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke pindakaas is met nootjes.
Je bent zo lekker bezig Freekquote:
Darude - Sandstormquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die neem ik morgen mee in m'n bila. (quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat. Jij kan terugkijken op een zeer productieve dag
Is wel supergezond dat spul. Goed voor je hart.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. weet ik veel die van Calve
Al heb ik deze week per ongeluk een verkeerde gekocht. Die pindakaas is een stuk minder hartig dan 'normale' pindakaas. Die druipt ook overal die kan je onmogelijk normaal eten. Wat een pleuriszooi is dat zeg.
Dus als je die bedoelt, nee, die eet ik nooit meer.
Mooi. Ik wil het wel uithouden tot het einde van FOKquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is wel supergezond dat spul. Goed voor je hart.
Ik ben zwaar teleurgesteld in jequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Door de discussie over eten en snacks heb ik een reep chocolade opengebroken
Viesdikquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Musiala is ook opgegroeid in Engeland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Musiala had raar geweest, dat Olise niet voor Engeland speelt is ook raar.
Walgelijke papzakquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
De 100% variant met die palmolie pinda smeersels durf ik het niet te zeggen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi. Ik wil het wel uithouden tot het einde van FOK
Alhoewel dat volgens sommige nog 3 weken is
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Lekker maat. Daarna nog zak chips?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Polen doet niet meequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
Voor m'n pool is 3-2 beter, maar eigenlijk hoop ik dat het nog 3-3 wordt
Ik kreeg vandaag een Kit Kat Chunky van iemand (en heb hem opgegetenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Maar dan scoort die gozer die alleen maar 1-1 voorspellingen erin gooit weer punten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
Voor m'n pool is 3-2 beter, maar eigenlijk hoop ik dat het nog 3-3 wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |