Ik vind Nick Pope eigenlijk beter.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij is zowat de enige Engelse keeper in de PL.
Heb vandaag zelfs de vraag beantwoord of ik anale seks overwoog. In een club topic kom je niet tot die diepte.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar hier krijg je live feitjes en andere perspectieven mee!
Die posts zijn het lezen ook niet waard.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net zo goed in het Ajax topic maar dat noemt nooit iemand!!
Ik voel de behoefte niet zo om iedere dag de scores van een of ander Woordle spelletje van de lokale forumbejaarden te zien maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je pas vergelijken zodra je echt in een slowchat hebt gepost
Dit heb ik helemaal gemist.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
Al besproken.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pickford, je vraagt je af of Engeland niets beters heeft. Zelfs de Paus kan beter keepen.
Het is rustquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.
Hij overdrijft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb ik helemaal gemist.
zonder IO info betekent dat niet veel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb vandaag zelfs de vraag beantwoord of ik anale seks overwoog. In een club topic kom je niet tot die diepte.
Leuk geprobeerd, maar Caland blijft de enige voice of reason in VBL.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
Niet pseudomodden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.
ik ben woest!quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.
wtfquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar Caland blijft de enige voice of reason in VBL.
Ivana Knöll.quote:
Gemene users heb ik liever niet in de cocototo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Sinds je abo is verlopen ben je weer gemeen
Het was een reeks met 3 of 4 delen ofzoquote:
Zelfs Google helpt mij hier niet bij, wat?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
zonder IO info betekent dat niet veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |