abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:41:33 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075025
We hebben er lang op moeten wachten, maar daar is ie dan. Dé wedstrijd van de groepsfase. Ja, Brazilië - Marokko en Nederland - Japan waren mooie affiches. We krijgen ook nog Colombia tegen Portugal, Noorwegen tegen Frankrijk.. maar niets verslaat dit dan toch. Engeland en Kroatië zijn grote landen met veel toernooiervaring. Het is 1 van de 2 wedstrijden tussen twee oud-finalisten in deze groepsfase. Engeland won hem, Kroatië niet. Maar de Kroaten werden ook al 2x derde, een knappe prestatie voor een land dat er pas sinds 1998 voor het eerst bij is. Daarna werd alleen in 2010 het WK gemist.

Het is wel alles of niets voor de Kroaten. Het land wordt óf uitgeschakeld in de groepsfase, of komt heel ver. Dat gebeurde dus de afgelopen 2 keren, en de heren die dat deden zijn er grotendeels nog bij. Ja, Rakitic zwaaide een tijdje terug al af, maar we zien nog altijd dertigers Modric, Kramaric, Kovacic, Pasalic, keeper Livakovic en de plots bij PSV neergestreken Perisic. Hij is niet de enige Eredivisionist. Ook Sutalo is geselecteerd, de vraag is wel of hij basis zal staan. Reservekeepers Pandur en Kotarski streken ook ooit neer in Nederland. Leuk en aardig, maar er is dus wel heel weinig aanwas. Is dit team dan eindelijk té oud?

Engeland vindt Engeland altijd heel goed. Dat is een gegeven. Maar vinden wij Engeland ook goed? Ik vind het in ieder geval een veel minder leuk team dan toen met Beckham, Gerrard en Lampard. Het was ook oersaai en degelijk de afgelopen toernooien, en dat met prima spelers. Nu moet ik eerlijk zijn, de aanvallers zijn niet op het niveau dat ze ooit geweest zijn. Bellingham kwakkelde dit hele seizoen al met zijn gezondheid. Saka is niet de Saka die hij ooit was. Rashford kende een beetje een opleving, maar is vooral reserve bij Barcelona. Spelers als Mainoo en Gordon hebben in het Engels elftal zich nog nooit echt laten zien. Geldt ook voor Eze en Madueke, die we nog kennen van PSV. Maar buiten al die namen is 1 naam écht zeker. De spits, Harry Kane. Hij zal toch echt voor die goals moeten gaan zorgen, vermoed ik zo. Maar het geeft mij niet het gevoel van creativiteit.

Engeland en Kroatië hebben wél behoorlijk wat historie samen. Liefst 9 keer moesten ze tegen elkaar in officiële competitie. Vriendschappelijk werd het 0-0 en 3-1 voor Engeland voordat deze 9 wedstrijden gespeeld werden. Op het EK van 2004 maakten de landen uit wie bij de beste 8 zouden horen, Kroatië moest winnen. Gebeurde niet. Maar 4 jaar later zou Engeland het EK missen door 2 nederlagen tegen Kroatië. De Engelsen eindigden ook achter Rusland. Engeland sloeg terug, in 2010 haalden zij het WK wel door 2 ruime overwinningen in de kwalificatie en viste Kroatië achter het net, omdat ze ook achter Oekraïne eindigden.

De laatste jaren was het dan weer feest op eindtoernooien: In 2018 2-1 voor Kroatië in de halve eindstrijd na verlenging, 3 jaar later in de groep 1-0 voor Engeland op het EK. In de tussentijd hadden de Engelsen hun revanche al gehaald in de Nations League, waar ze over 2 wedstrijden Kroatië maar 1 puntje gaven en zo in een groep met ook Spanje de eerste plaats bereikten. Ruim meer overwinningen voor Engeland dus, maar de wedstrijd die het meeste telt pakte Kroatië dan weer. Ze zullen nu echt niet weer willen verliezen, maar gaat dat ook lukken nu het er minder om gaat? In Dallas, waar WIJ drie dagen geleden ook te gast waren. Daar hebben ze ook een paar topaffiches neergezet hoor.

What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:41:39 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075027
Kane goal.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:41:45 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075029
Kane goal, alweer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:41:46 #4
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221075031
Corner uit het boekje
pi_221075032
Jammer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 juni 2026 @ 22:41:48 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221075033
Herrie Keen flikt het weer.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:41:48 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221075034
Knotsgek.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221075035
BAM
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:41:54 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221075038
Slecht verdedigd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:41:55 #10
35723 crew  GGMM
pi_221075039
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mooi dat mijn werk gewaardeerd wordt :)

Het staat iedereen vrij een topic te openen als ze daar zin in hebben natuurlijk, maar als ik eenmaal bezig ben, dan blijf ik ook bezig natuurlijk.
Gewoon lekker verdergaan
Voor mij ben jij dé users van het WK

oh, 2-1.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:41:56 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075040
KANEGOD
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:00 #12
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221075041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:41 schreef Coco het volgende:
Kane goal.
Wel goal.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221075042
Declan Rice en Buyoko Saka zijn de enige sympathieke Engelse spelers :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:03 #14
842 Zorro
Z
pi_221075045
Mijn topschutter doet het weer *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221075046
bah
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221075047
Tsja.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:05 #17
15600 BB-King
Long live the King!
pi_221075048
Kane kopt keihard kool.

2-1
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:07 #18
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221075049
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: Ik vind je topics WEL leuk hoor Mexicanobakker. Diepe buiging voor alle moeite. :)
Mee eens, ik lees graag de OP’s van @Mexicanobakker . Goede analyses zonder AI-aids.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221075050
Ik heb 2-1 :Y
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221075051
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende: [..] TR gezet voor virtue signaling
Mijn Engels is redelijk maar heb echt geen idee wat hier staat. Deze tekst staat ook in mijn TR.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:13 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075052
Stond maar een beetje vrij
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:15 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075053
Sutalo verdedigt daar als een oud wijf.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221075054
En de goal x 100 miljoen miljard
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:22 #24
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075056
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Gewoon lekker verdergaan
Voor mij ben jij dé users van het WK

oh, 2-1.
de users?
What can change the nature of a man?
pi_221075058
Niemand bij de paal @maxi-mus
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:26 #26
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221075059
Wat een klasse, Herrie _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:28 #27
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:35 #28
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221075065
Kanegenot
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:36 #29
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075068
Kut
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221075069
Yes *O*
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:38 #31
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075070
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Policy _O_
Your head head can't do anything different because de beleid
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:38 #32
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221075071
Deze goaltune wordt ook bij het dartsen gebruikt.
pi_221075072
Je hoeft Kane natuurlijk ook niet te dekken bij zo'n moment :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:40 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075073
Engeland heeft de goaltune van elk fout real life zomerprogramma in de 0’s
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:46 #35
35723 crew  GGMM
pi_221075075
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Coco het volgende:

[..]
de users?
De user bedoelde ik

Wat ontzettend flauw van je dit
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221075077
Sterke kopbal
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:53 #37
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075078
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.

De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:56 #38
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221075079
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Je hoeft Kane natuurlijk ook niet te dekken bij zo'n moment :')
Echt he.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:58 #39
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075080
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:

[..]
De user bedoelde ik

Wat ontzettend flauw van je dit
Gebbetje
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:59 #40
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075081
Genotpot
pi_221075082
Weer 'en de goal'
Jan _O_
pi_221075085
Goaltune is wel _O_
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:43:09 #43
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221075087
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.

De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
Summerville.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:43:12 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075088
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.

De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
Nu Ueda en Depay nog.
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:43:13 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075089
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Slobeend het volgende:
Zo moet het @:Reijnders @:Koeman @:Lodewijks
Reijnders kaapt alle standaardsituaties met zijn kuttrap.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221075090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef wimderon het volgende:
Niemand bij de paal @:maxi-mus
Danseres?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:43:33 #47
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075092
TUUUH_TUUUDUDUDUDUDUUUH TUHDU DUH
pi_221075094
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Nu Ueda en Depay nog.
Ueda kan er geen klote van
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 juni 2026 @ 22:43:36 #49
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221075096
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef belanov het volgende:
Weer 'en de goal'
Jan _O_
Heb toch liever grueter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:43:43 #50
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221075098
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.

De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
Ja, als je lekker ff zo mag inlopen...
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221075100
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Caland het volgende:
Engeland heeft de goaltune van elk fout real life zomerprogramma in de 0’s
Wij mogen niks zeggen met Andre Hazes.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:01 #52
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Perrin het volgende:

[..]
Echt he.
Keane moet je lekker laten koppen joh komt wel goed.
pi_221075105
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Reijnders kaapt alle standaardsituaties met zijn kuttrap.
Reijnders en kapen. Stukje treinkaping de punt allen @Zipportal
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:13 #54
35723 crew  GGMM
pi_221075107
Dat Match momentum hoeft van mij niet zo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221075109
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.

De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
pi_221075111
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.

De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:37 #57
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075116
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wij mogen niks zeggen met Andre Hazes.
Wat is die hetze toch tegen dat nummer :(
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:41 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075118
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Reijnders kaapt alle standaardsituaties met zijn kuttrap.
Weer eens wat anders dan een trein
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:58 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221075121
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221075122
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Dat Match momentum hoeft van mij niet zo
Is dit het momentooooo
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:07 #61
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221075124
Wat is jullie Match Momentum vandaag?
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:09 #62
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221075126
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.

De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
Cristiano Ronaldo en Memphis blijven ietwat achter :')
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:12 #63
15600 BB-King
Long live the King!
pi_221075127
Waarom staat Trossard eigenlijk te fluiten deze pot?

Focus je toch op de Belgische ploeg.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:13 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075128
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer :(
Het Oranjenummer allertijden

Dat mensen daar op tegen zijn snap ik niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:16 #65
35723 crew  GGMM
pi_221075131
quote:
9s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Superman _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:17 #66
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221075132
It's coming home jongens *O*
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221075134
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef Paul het volgende:

[..]
Heb toch liever grueter
Sierdgod
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221075136
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer :(
dat computerdeuntje is gewoon kut joh
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:26 #69
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221075137
Dat was toch niets man :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:33 #70
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221075138
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer :(
Ik weet niet maar een pedofiele alcoholist lijkt me geen reclame.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221075139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer :(
Alcoholist
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:37 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221075140
Standaard 5 minuten extra.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221075141
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Het Oranjenummer allertijden

Dat mensen daar op tegen zijn snap ik niet
Hazes de pedofiel. LUDIEK
pi_221075143
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer :(
Het was een dikke pedofiel die enkel nummers kopieerde. Grapje, hij liet nummers kopiëren door andere want zelfs dat kon hij niet.
pi_221075147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer :(
Het is GEEN goaltune vanaf regel 1.
pi_221075148
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Dat Match momentum hoeft van mij niet zo
we nemen het mee naar achter (dit betekent dat er niets mee gedaan wordt)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:58 #77
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075150
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Het Oranjenummer allertijden

Dat mensen daar op tegen zijn snap ik niet
Serieus. het enige nummer wat ook nog eens een bekertje achter zich heeft.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:46:04 #78
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221075152
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Reijnders kaapt alle standaardsituaties met zijn kuttrap.
Laat Gakpo het maar doen.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:46:22 #79
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221075158
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef golfer het volgende:
Standaard 5 minuten extra.
Komt door de drinkpauze.
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:46:25 #80
35723 crew  GGMM
pi_221075159
Ik merk een lichte afkeer jegens Andre Hazes
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221075163
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Het Oranjenummer allertijden

Dat mensen daar op tegen zijn snap ik niet
Gewoon DJ Panic tyfusherrie op volume 500 en anders niks!
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:46:49 #82
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221075166
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
Ik merk een lichte afkeer jegens Andre Hazes
Welke?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:47:01 #83
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221075169
Engeland kan gewoon nooit sympathie opwekken.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:47:03 #84
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075171
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Komt door de drinkpauze.
Waardoor er verder nauwelijks blessuretijd lijkt te worden bijgetrokken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221075172
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Welke?
Ja
pi_221075174
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Het Oranjenummer allertijden

Dat mensen daar op tegen zijn snap ik niet
Een goaltune kiezen die zo traag is dat je er een dancetune van moet maken, geniaal.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:47:20 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075175
Bij Engeland zou je een goaltune van Gordon verwachten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:47:42 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221075184
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Komt door de drinkpauze.
Klopt. Maar de VARtijd bij de penalty rekenen ze niet mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:47:47 #89
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221075186
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Richestorags het volgende:
Engeland kan gewoon nooit sympathie opwekken.
Als ze snel weer naar huis gaan vindt iedereen ze sympathiek.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:47:51 #90
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075187
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Een goaltune kiezen die zo traag is dat ie er een dancetune van moet maken, geniaal.
Het mooie vind ik juist dat ze het origineel draaien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:47:52 #91
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075188
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik weet niet maar een pedofiele alcoholist lijkt me geen reclame.
Meh, we hadden het een stuk slechter kunnen doen. En, hij gebruikte ook coke dus dat heft het alco gedeelte een beetje op. En we draaien nog steeds Michael Jackson dus om daar nu flauw over te gaan doen is racistisch tegen blanke dikke volkszangers.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:47:58 #92
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075191
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Waardoor er verder nauwelijks blessuretijd lijkt te worden bijgetrokken.
Dat komt omdat spelers doorgaans veel minder op het veld liggen te rollen en het spel dus minder stil ligt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221075192
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Engeland zou je een goaltune van Gordon verwachten.
"Ik bel je zomaar even op"
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221075194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Engeland zou je een goaltune van Gordon verwachten.
Ramsey?
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:48:23 #95
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221075198
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Het mooie vind ik juist dat ze het origineel draaien.
Behalve het einde.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:48:33 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075200
Maar hier had je wel 6 minuten extra mogen geven, die foute pingel heeft makkelijk 2 minuten gekost.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:48:50 #97
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221075205
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Engeland zou je een goaltune van Gordon verwachten.
Gold, van Spandau Ballet hadden ze moeten doen, IMAGINEREN.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:49:01 #98
35723 crew  GGMM
pi_221075211
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221075213
Waarom heeft niemand Rick Astley als goaltune?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:49:04 #100
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221075214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Waardoor er verder nauwelijks blessuretijd lijkt te worden bijgetrokken.
Klopt, ik kan me van het vorige EK of Wk herinneren dat er soms 7 of 8 minuten werden bijgeteld (en dat was zonder drinkpauze)
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:49:11 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075216
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Behalve het einde.
Oh, dat hoorde ik zondag niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221075217
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Gold, van Spandau Ballet hadden ze moeten doen, IMAGINEREN.
Wereldplaat
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:49:49 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221075227
Kane lijkt lichtelijk gefrustreerd deze wedstrijd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:49:49 #104
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075228
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hier had je wel 6 minuten extra mogen geven, die foute pingel heeft makkelijk 2 minuten gekost.
Niet te geloven dat dit alles in de eerste helft gebeurde. Amusement waarde 10/10
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:49:53 #105
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221075229
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wereldplaat
Heb ik live gezien in Ahoy. _O_ _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:49:57 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Klopt, ik kan me van het vorige EK of Wk herinneren dat er soms 7 of 8 minuten werden bijgeteld (en dat was zonder drinkpauze)
De nieuwe spelregels werken dus uitstekend
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:00 #107
35723 crew  GGMM
pi_221075231
Het volk heeft gesproken: kingflopland
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221075232
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Het mooie vind ik juist dat ze het origineel draaien.
Voordat je bij het refrein bent is de aftrap alweer genomen.

Zelfs in dat trage Amerikaanse tempo.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:07 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221075234
JAAAAA
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:10 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221075236
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:11 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075237
2-2
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:17 #112
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075241
PeerGOD
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:18 #113
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221075243
KNOTSGEK
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:18 #114
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221075244
PERESIETS!!!!!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:19 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221075245
BIEM!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:20 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075246
KNOTSGEK
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:26 #117
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221075252
LOL.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:27 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075253
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
PeerGOD
_O_
What can change the nature of a man?
pi_221075254
Genieten
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221075257
Ze kunnen wel ballen he
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:31 #121
35723 crew  GGMM
pi_221075258
Wat een wereldgoal weer
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:33 #122
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221075261
Mijn pool! :'(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221075262
erg mooi
pi_221075264
En de goal en de goal en de goal
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221075265
Nondeju ze maken wel mooie goals bij Kroatie _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:36 #126
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221075266
Yesa
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:38 #127
15600 BB-King
Long live the King!
pi_221075269
Buitenspel?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:41 #128
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221075271
Kroatië levert.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221075272
Ik heb 2-2 voorspeld
Dat blijft het natuurlijk niet
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:43 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075273
Dit is buitenspel, jammer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:43 #131
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221075274
Ivangod buitenspel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:44 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221075275
Haha. Laatste seconde van de blessuretijd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221075276
Buitenspel
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:45 #134
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik weet niet maar een pedofiele alcoholist lijkt me geen reclame.
Iets met roeien met de riemen die je hebt en HAHAHAH
pi_221075278
Lekkerrrrrrrr gooooooollllll
pi_221075281
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:47 #137
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075282
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:50 schreef BB-King het volgende:
Buitenspel?
Nee
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:48 #138
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221075283
randje buitenspel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:49 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075284
Wellicht een VAR
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:52 #140
35723 crew  GGMM
pi_221075286
Sinds de poll van @Kriegel heeft Kroatië nu 2 keer gescoord
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221075287
Kutzooi -O-
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:55 #142
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221075288
It's not coming home?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:57 #143
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075291
JAAAA
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:58 #144
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221075292
GENOT
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:50:59 #145
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075293
EERSTE HELFT ALLEN!
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:01 #146
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221075294
Neinnnnnnn
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221075295
Offside
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221075296
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh, dat hoorde ik zondag niet
Maar is wel zo.
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:06 #149
842 Zorro
Z
pi_221075298
Hier gaat een streepje door
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221075303
Engeland zwijnt nog maar eens een keer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:11 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075305
UNVARRED
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:12 #152
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221075306
De Engelse defensie is nog lekker dan in Duinkerken.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:12 #153
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075307
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is buitenspel, jammer.
:?
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:13 #154
15600 BB-King
Long live the King!
pi_221075308
Nee hij telt. *O*
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_221075309
Hij telt
TurpinGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:15 #156
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221075311
rust. Geen buitenspel dus blijkbaar.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221075313
Var
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:18 #158
842 Zorro
Z
pi_221075314
Streepje doorgestreept
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:19 #159
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221075315
Mooi
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:21 #160
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075316
Varred :(
pi_221075317
Kroatië goden
pi_221075319
Kabouter plopped.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:26 #163
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221075321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Sierdgod
Vergane glorie
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:29 #164
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221075322
Is die Kroatische babe al gespot? :9~
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:34 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075327
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn pool! :'(
Die doen helemaal niet mee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:39 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075331
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef PzKpfw het volgende:
Is die Kroatische babe al gespot? :9~
pics
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:40 #167
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075332
JAAAHAHHAAAA
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:40 #168
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221075333
Zo'n heerlijk voetballand.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:42 #169
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221075335
Dit is niet gespeeld
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:43 #170
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221075338
Nou, als de tweede helft hier een beetje op lijkt teken ik alvast :)
pi_221075341
Waarschijnlijk vertekend door die uitgestoken arm
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:54 #172
35723 crew  GGMM
pi_221075343
Dan kunnen mijn pooluitslagen in ieder geval wederom de prullenbak in

Neat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:00 #173
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075345
_O- _O-
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:05 #174
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075349
GENOTPOT!
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:11 #175
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221075353
Blijft staan verdiend wel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_221075355
Gelukkig nog die goal vlak voor rust.
pi_221075356
Kunnen ze de hele rust gaan janken in de studio in Engeland
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:26 #178
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221075359
Leuke wedstrijd
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:31 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221075361
Nike reclame _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:38 #180
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075364
Wel typisch dat deze pot ook in 4 verschillende slowchats besproken wordt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:39 #181
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075365
2-2 voor rust ..is dat een statistiek van betekenis?
pi_221075366
hax in de rust?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:39 #183
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075367
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef GGMM het volgende:
Dan kunnen mijn pooluitslagen in ieder geval wederom de prullenbak in

Neat.
En die gast met 1-1 krijgt hiermee nog steeds 100 punten!
What can change the nature of a man?
pi_221075370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk vertekend door die uitgestoken arm
Geen herhaling, reclame!
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:55 #185
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075371
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
hax in de rust?
We nemen het mee naar achter.
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:56 #186
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075372
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef PzKpfw het volgende:
Is die Kroatische babe al gespot? :9~
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:56 #187
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075373
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat deze pot ook in 4 verschillende slowchats besproken wordt.
De ektes zitten hier.
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:52:59 #188
35723 crew  GGMM
pi_221075374
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
hax in de rust?
@Coco verzaakt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:53:22 #189
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221075380
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef De_Kraam het volgende:
Kabouter plopped.
Ik mis die Twitch streamer die hardstyle remixes van kabouter plop draaide bij darts potjes op het wk :P
pi_221075382
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
hax in de rust?
Alleen bij Oranje en bij andere wedstrijden later in het toernooi
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:53:33 #191
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075385
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat deze pot ook in 4 verschillende slowchats besproken wordt.
Slowchats zouden verboden moeten worden.
What can change the nature of a man?
pi_221075389
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Alleen bij Oranje en bij andere wedstrijden later in het toernooi
wat een domme policy!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:53:56 #193
35723 crew  GGMM
pi_221075390
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Slowchats zouden verboden moeten worden.
Dan komen ze hier
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:54:11 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075393
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Slowchats zouden verboden moeten worden.
Gewoon dit hele forum opdoeken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:54:15 #195
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075394
voor de neutrale toeschouwer is dit godverdomme wel genieten je zou daar maar zitten. als je toch een potje soccer mee moet pakken voor je socials....
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:54:17 #196
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075395
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dan komen ze hier
Precies, dan kan ik notes uitdelen.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:54:36 #197
35723 crew  GGMM
pi_221075398
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Gewoon dit hele forum opdoeken.
We wachten nog even tot jij de portemonnee getrokken hebt voor de 3e pool plaats
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221075399
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat deze pot ook in 4 verschillende slowchats besproken wordt.
Hoe kleinzielig kun je zijn.
pi_221075401
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.

Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:54:50 #200
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075402
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Gewoon dit hele forum opdoeken.
Blijven doneren.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:55:11 #201
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075408
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:

[..]
We wachten nog even tot jij de portemonnee getrokken hebt voor de 3e pool plaats
Bijzonder dat hij dat doet zonder abo.
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:55:12 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075409
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:

[..]
We wachten nog even tot jij de portemonnee getrokken hebt voor de 3e pool plaats
Rib uit mijn lijf
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:55:24 #203
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075413
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.

Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
Nederland staat nog wel een paar treedjes boven Kroatie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221075414
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nederland staat nog wel een paar treetjes boven Kroatie.
Uiteraard
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:55:38 #205
35723 crew  GGMM
pi_221075415
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Bijzonder dat hij dat doet zonder abo.
Als hij zelf derde wordt zal hij dan uit principe geen abo kopen of juist wel?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221075419
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nederland staat nog wel een paar treedjes boven Kroatie.
Sterker nog Nederland staat bovenaan in die lijst.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:55:58 #207
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075420
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.

Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
Het doet me pijn maar die gaat naar Portugal...
pi_221075421
@mexicabakker zorg gewoon dat mensen hier komen posten
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:56:13 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075424
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
@:mexicabakker zorg gewoon dat mensen hier komen posten
Ja, hoe? Allemaal langs in KSC en de ESF SC en de WLR SC?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221075426
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Het doet me pijn maar die gaat naar Portugal...
Nederland 3 finales. Sloot kwart. Halve. Heeft Portugal nooit gehaald
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:56:37 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075427
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:

[..]
Als hij zelf derde wordt zal hij dan uit principe geen abo kopen of juist wel?
Ik doe helemaal niet mee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:56:52 #212
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075430
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:

[..]
Als hij zelf derde wordt zal hij dan uit principe geen abo kopen of juist wel?
Ja
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:56:54 #213
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Het doet me pijn maar die gaat naar Portugal...
Portugal, 2 halve finales in 96 jaar WKs, die moeten eerst maar eens iets presteren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:56:54 #214
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
@:mexicabakker zorg gewoon dat mensen hier komen posten
Dat is een betere instelling. maar wij doen ons best het is echt een keuze. (en ik weet niks van de reuring maar wel dat dit een warm bad is)
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:57:06 #215
35723 crew  GGMM
pi_221075435
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik doe helemaal niet mee
Oh

En dan toch meeoden aan de prijs dat is wel ontzettend lief van je
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221075438
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, hoe?
Kun je ook niet, maar je kan het ontkennen.

Laat ook maar. Gezellig dat je meepost en dat meen ik :)
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:57:19 #217
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075439
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nederland 3 finales. Sloot kwart. Halve. Heeft Portugal nooit gehaald
Naast Nederland uiteraard poepie.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:57:21 #218
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075441
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, hoe? Allemaal langs in KSC en de ESF SC en de WLR SC?
ESF :D
What can change the nature of a man?
pi_221075442
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nederland staat nog wel een paar treedjes boven Kroatie.
Kroatie bestaat pas sinds 1991. Sindsdien redelijk gelijkwaardig aan Nederland.
pi_221075444
Van Danjuma was ik trouwens uberhaupt vergeten dat ie nog voetbalt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221075445
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Naast Nederland uiteraard poepie.
Kroatië eerst nog. Hebben al finale gespeeld enz
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:57:58 #222
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221075446
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.

Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
Portugal?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:58:00 #223
35723 crew  GGMM
pi_221075447
Wat boeit het dat het ook in SC's besproken wordt dat is toch alleen maar leuk dat je meerdere plaatsen hebt en je kan kiezen wat jij het leukst vindt

Waarom moet OVERAL een probleem van gemaakt worden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:58:14 #224
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075449
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nederland 3 finales. Sloot kwart. Halve. Heeft Portugal nooit gehaald
Ja, ik weet het niet. Hongarije had ook kans ooit.
pi_221075450
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Het doet me pijn maar die gaat naar Portugal...
Dagjesvolk zucht.....
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:58:24 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075452
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Kun je ook niet, maar je kan het ontkennen.

Laat ook maar. Gezellig dat je meepost en dat meen ik :)
Ik vind het jammer dat users uit alle windstreken zich hier niet laten zien, maar binnen hun eigen kliekje blijven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221075453
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.

Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
Inderdaad, na Nederland uiteraard is Kroatië toch wel mijn fav. Hoop achter 1,5 week in Kroatië zelf, als ze de voorrondes halen wel ff te kunnen genieten.
pi_221075458
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat deze pot ook in 4 verschillende slowchats besproken wordt.
Slowchats zijn erger dan aids.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 juni 2026 @ 22:58:39 #229
284411 crew  heywoodu
pi_221075459
"Neem een penalty in een wedstrijd gewoon zoals in een shoot-out. Is 'ie binnen, dan is 'ie binnen, en anders is het een doeltrap."

Wat een vage suggestie van wie het ook moge zijn in de studio bij Sporza, die het van de lijn stappen of dat bestraffen onzin vindt. Ofzo.
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:58:45 #230
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075460
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Kroatie bestaat pas sinds 1991. Sindsdien redelijk gelijkwaardig aan Nederland.
Dat is vervelend voor Kroatie, maar de voetbalgeschiedenis begon al voor de geboorte van dat land.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221075461
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het dat het ook in SC's besproken wordt dat is toch alleen maar leuk dat je meerdere plaatsen hebt en je kan kiezen wat jij het leukst vindt

Waarom moet OVERAL een probleem van gemaakt worden
De wedstrijd is niet heel boeiend voor mij persoonlijk.
pi_221075463
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het dat het ook in SC's besproken wordt dat is toch alleen maar leuk dat je meerdere plaatsen hebt en je kan kiezen wat jij het leukst vindt

Waarom moet OVERAL een probleem van gemaakt worden
Over problemen gesproken.

Die goaltune he...
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:00 #233
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het dat het ook in SC's besproken wordt dat is toch alleen maar leuk dat je meerdere plaatsen hebt en je kan kiezen wat jij het leukst vindt

Waarom moet OVERAL een probleem van gemaakt worden
Het is een beetje hetzelfde als users die tijdens wedstrijden enkel in het Feyenoord topic posten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:05 #234
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075466
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Kroatië eerst nog. Hebben al finale gespeeld enz
Geflatteerde overprestatie, over alles heen geef ik het de portugezen.
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:08 #235
842 Zorro
Z
pi_221075467
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.

Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
Het Hongarije van 54 was misschien nog wel beter
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221075468
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef heywoodu het volgende:
"Neem een penalty in een wedstrijd gewoon zoals in een shoot-out. Is 'ie binnen, dan is 'ie binnen, en anders is het een doeltrap."

Wat een vage suggestie van wie het ook moge zijn in de studio bij Sporza.
dat is Jan Vertonghen
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:14 #237
35723 crew  GGMM
pi_221075471
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Slowchats zijn erger dan aids.
Dat kan je pas vergelijken zodra je echt in een slowchat hebt gepost
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:24 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075473
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Kroatië eerst nog. Hebben al finale gespeeld enz
Welke grote voetballers hebben zij voortgebracht dan. Modric en euhhh. Ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:29 #239
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075474
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het dat het ook in SC's besproken wordt dat is toch alleen maar leuk dat je meerdere plaatsen hebt en je kan kiezen wat jij het leukst vindt

Waarom moet OVERAL een probleem van gemaakt worden
NIet dus waarom er nog aandacht aan geven lieve GGMM?
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:29 #240
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221075475
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef heywoodu het volgende:
"Neem een penalty in een wedstrijd gewoon zoals in een shoot-out. Is 'ie binnen, dan is 'ie binnen, en anders is het een doeltrap."

Wat een vage suggestie van wie het ook moge zijn in de studio bij Sporza, die het van de lijn stappen of dat bestraffen onzin vindt. Ofzo.
Domme Belgengenot.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:29 #241
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075476
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind het jammer dat users uit alle windstreken zich hier niet laten zien, maar binnen hun eigen kliekje blijven.
En ondertussen maar piepen dat fok kapoet gaat!
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:41 #242
35723 crew  GGMM
pi_221075480
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is een beetje hetzelfde als users die tijdens wedstrijden enkel in het Feyenoord topic posten.
Dat vind ik ook niet zo boeiend eigenlijk. Die mensen zijn daar op hun gemak. (Totdat ik langskom)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:48 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075481
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Welke grote voetballers hebben zij voortgebracht dan. Modric en euhhh. Ja.
Suker, Rakitic.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:55 #244
284411 crew  heywoodu
pi_221075482
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind het jammer dat users uit alle windstreken zich hier niet laten zien, maar binnen hun eigen kliekje blijven.
Ik kan het me soms een beetje voorstellen als je liever met een paar man rustig wilt bespreken, ipv in een topic waar het qua posts zo hard gaat dat je onmogelijk alles mee kunt lezen :P

Zelf vind ik het dan gewoon weer logischer om hier te posten :+
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:59:56 #245
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075483
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Dagjesvolk zucht.....
Dat neem je terug.

Pistols at dawn.
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:00:05 #246
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075486
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, hoe? Allemaal langs in KSC en de ESF SC en de WLR SC?
Jij zit in al deze groepschats?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 juni 2026 @ 23:00:27 #247
284411 crew  heywoodu
pi_221075489
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef DingdongDick het volgende:

[..]
dat is Jan Vertonghen
Die stond niet vooraan bij het uitdelen van het voetbal-IQ, gok ik dan.
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:00:30 #248
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075490
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Suker, Rakitic.
Prosinecki
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:00:32 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075491
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Suker, Rakitic.
Nou, als dat het is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221075492
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat vind ik ook niet zo boeiend eigenlijk. Die mensen zijn daar op hun gemak. (Totdat ik langskom)
Feyenoord komt voor in de Epstein-files.
pi_221075498
4 - Ivan Perisic has assisted a goal on four World Cup editions, with only Lionel Messi also providing an assist on as many World Cup tournaments on record (since 1966).
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:00:59 #252
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221075499
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Prosinecki
Boban _O_
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:01:04 #253
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221075502
Engeland heeft geen betere keepers dan Pik-ford?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221075503
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Welke grote voetballers hebben zij voortgebracht dan. Modric en euhhh. Ja.
En dat boeit omdat? Verder meer dan genoeg subtop voetballers die samen een functionerend elftal vormde

Nederland is verder wel overheersend.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 23:01:16 #255
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075505
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
4 - Ivan Perisic has assisted a goal on four World Cup editions, with only Lionel Messi also providing an assist on as many World Cup tournaments on record (since 1966).
Wat een leuk feitje :)
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:01:25 #256
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075508
quote:
9s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die stond niet vooraan bij het uitdelen van het voetbal-IQ, gok ik dan.
Hij bedoelt geen inlopende mensen en rebounds/tweede ballen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 23:02:05 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat vind ik ook niet zo boeiend eigenlijk. Die mensen zijn daar op hun gemak. (Totdat ik langskom)
Waarom zou men zich niet op hun gemak voelen in dit warme bad?
(als jij er niet bent)
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 23:02:25 #258
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221075514
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is een beetje hetzelfde als users die tijdens wedstrijden enkel in het Feyenoord topic posten.
Net zo goed in het Ajax topic maar dat noemt nooit iemand!!
pi_221075515
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik kan het me soms een beetje voorstellen als je liever met een paar man rustig wilt bespreken, ipv in een topic waar het qua posts zo hard gaat dat je onmogelijk alles mee kunt lezen :P

Zelf vind ik het dan gewoon weer logischer om hier te posten :+
Ik denk dat de humor ook een beetje anders is op andere plekken. :+ Dus ik begrijp het wel.

En het tempo is nu al flink soms.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 23:03:02 #260
35723 crew  GGMM
pi_221075522
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef Coco het volgende:

[..]
Waarom zou men zich niet op hun gemak voelen in dit warme bad?
(als jij er niet bent)
Niet iedereen voelt zich op zijn gemak bij gezelligheid. Ieders kopje thee :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 23:03:11 #261
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075525
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Net zo goed in het Ajax topic maar dat noemt nooit iemand!!
Net als in het PSV topic, oh nee daar komt niemand.
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:03:13 #262
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221075526
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:01 schreef Anonymousz het volgende:
Engeland heeft geen betere keepers dan Pik-ford?
Hij is zowat de enige Engelse keeper in de PL.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:03:19 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221075528
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is een beetje hetzelfde als users die tijdens wedstrijden enkel in het Feyenoord topic posten.
Dit klopt niet. Ik post ook gewoon in het livetopic als Feyenoord speelt. En voor staat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 juni 2026 @ 23:03:31 #264
284411 crew  heywoodu
pi_221075529
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij bedoelt geen inlopende mensen en rebounds/tweede ballen.
Dat had hij wel íets duidelijker mogen verwoorden. "Zoals in de shoot-out, als 'ie zit dan zit 'ie en anders, doeltrap" klinkt...apart :+

Maar goed, oneens verder. Met een penalty tijdens de wedstrijd breng je de wedstrijd weer op gang, net als met een vrije trap (alleen komt er uiteraard vaker een goal uit), dat is een heel ander principe dan tijdens de shoot-out.
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:03:34 #265
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075530
Zo maar poeh hee wat een wedstrijd makkers. Dit beloofd wat!...

(Alsjeblieft doe lief <3)
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 23:03:43 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075534
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit klopt niet. Ik post ook gewoon in het livetopic als Feyenoord speelt. En voor staat.
Net als onlo.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 23:03:46 #267
35723 crew  GGMM
pi_221075535
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Net zo goed in het Ajax topic maar dat noemt nooit iemand!!
Ik zit daar echt nooit
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 23:03:51 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075537
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
4 - Ivan Perisic has assisted a goal on four World Cup editions, with only Lionel Messi also providing an assist on as many World Cup tournaments on record (since 1966).
Contract voor het leven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:04:06 #269
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221075541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hij is zowat de enige Engelse keeper in de PL.
Dat is best wel triest
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221075548
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik zit daar echt nooit
Daar niet nee. :)
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 23:04:29 #271
35723 crew  GGMM
pi_221075549
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:03 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit beloofd wat!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 23:04:54 #272
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik kan het me soms een beetje voorstellen als je liever met een paar man rustig wilt bespreken, ipv in een topic waar het qua posts zo hard gaat dat je onmogelijk alles mee kunt lezen :P

Zelf vind ik het dan gewoon weer logischer om hier te posten :+
Maar hier krijg je live feitjes en andere perspectieven mee!
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:04:59 #273
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221075554
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:01 schreef Anonymousz het volgende:
Engeland heeft geen betere keepers dan Pik-ford?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:05:01 #274
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075556
quote:
9s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:04 schreef Anonymousz het volgende:

[..]
Dat is best wel triest
dat geldt voor wel meer posities :X
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 23:05:44 #275
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075563
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Daar niet nee. :)
Ik breng altijd een bezoekje aan het ajax- en feyenoord topic.
(als ze verloren hebben)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 23:06:00 #276
35723 crew  GGMM
pi_221075566
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:06:13 #277
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221075569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hij is zowat de enige Engelse keeper in de PL.
Ik vind Nick Pope eigenlijk beter.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221075570
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:04 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar hier krijg je live feitjes en andere perspectieven mee!
Heb vandaag zelfs de vraag beantwoord of ik anale seks overwoog. In een club topic kom je niet tot die diepte.
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:06:17 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221075571
2e helft. Hup Kroatië. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221075573
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Net zo goed in het Ajax topic maar dat noemt nooit iemand!!
Die posts zijn het lezen ook niet waard.
pi_221075575
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat kan je pas vergelijken zodra je echt in een slowchat hebt gepost
Ik voel de behoefte niet zo om iedere dag de scores van een of ander Woordle spelletje van de lokale forumbejaarden te zien maar ieder zijn ding.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221075578
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
Dit heb ik helemaal gemist.
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:07:05 #283
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221075581
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:07:27 #284
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221075586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik vind Nick Pope eigenlijk beter.
Al besproken.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pickford, je vraagt je af of Engeland niets beters heeft. Zelfs de Paus kan beter keepen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221075588
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef golfer het volgende:
2e helft. Hup engeland. *O*
*O*
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 23:07:36 #286
35723 crew  GGMM
pi_221075589
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Perrin het volgende:

[..]
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.
Het is rust
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 23:07:37 #287
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075590
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit heb ik helemaal gemist.
Hij overdrijft.

Ging over praten over wat je drinkt en eet en zo.
What can change the nature of a man?
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:07:42 #288
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Heb vandaag zelfs de vraag beantwoord of ik anale seks overwoog. In een club topic kom je niet tot die diepte.
zonder IO info betekent dat niet veel.
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:07:45 #289
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221075593
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
Leuk geprobeerd, maar Caland blijft de enige voice of reason in VBL.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 23:07:49 #290
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075594
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Perrin het volgende:

[..]
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.
Niet pseudomodden.
What can change the nature of a man?
pi_221075595
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Hij overdrijft.
Goh
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:08:01 #292
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221075598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Perrin het volgende:

[..]
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.
ik ben woest!
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 23:08:10 #293
35723 crew  GGMM
pi_221075600
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Leuk geprobeerd, maar Caland blijft de enige voice of reason in VBL.
wtf

Sinds je abo is verlopen ben je weer gemeen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:08:20 #294
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221075602
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:

[..]
pics
Ivana Knöll.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 23:08:39 #295
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075607
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:08 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf

Sinds je abo is verlopen ben je weer gemeen
Gemene users heb ik liever niet in de cocototo.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 23:08:45 #296
35723 crew  GGMM
pi_221075608
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Hij overdrijft.
Het was een reeks met 3 of 4 delen ofzo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:08:53 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221075609
Lelijke roze schoenen. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 23:09:11 #298
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221075614
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:08 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ivana Knöll.
Wat ordinair.
What can change the nature of a man?
pi_221075616
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
zonder IO info betekent dat niet veel.
Zelfs Google helpt mij hier niet bij, wat?

Nou, tweede helft laat het meneer 1-1 niet goed gezind zijn
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:09:26 #300
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221075618
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:09 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ordinair.
Wel lekker.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 23:09:37 #301
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221075622
a
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
Wat mij betreft mag er best een beetje tijdens de wedstrijd andere dingen besproken worden, zeker als het niet zo interessant is.

Zie het alsof je met elkaar voetbal kijkt in een kroeg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')