Gewoon lekker verdergaanquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat mijn werk gewaardeerd wordt
Het staat iedereen vrij een topic te openen als ze daar zin in hebben natuurlijk, maar als ik eenmaal bezig ben, dan blijf ik ook bezig natuurlijk.
Mee eens, ik lees graag de OP’s van @Mexicanobakker . Goede analyses zonder AI-aids.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: Ik vind je topics WEL leuk hoor Mexicanobakker. Diepe buiging voor alle moeite.
![]()
Mijn Engels is redelijk maar heb echt geen idee wat hier staat. Deze tekst staat ook in mijn TR.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende: [..] TR gezet voor virtue signaling
de users?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon lekker verdergaan
Voor mij ben jij dé users van het WK
oh, 2-1.
De user bedoelde ikquote:
Echt he.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Je hoeft Kane natuurlijk ook niet te dekken bij zo'n moment
Gebbetjequote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
De user bedoelde ik
Wat ontzettend flauw van je dit
Summerville.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.
De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
Nu Ueda en Depay nog.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.
De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
Reijnders kaapt alle standaardsituaties met zijn kuttrap.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Slobeend het volgende:
Zo moet het @:Reijnders @:Koeman @:Lodewijks
Ja, als je lekker ff zo mag inlopen...quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.
De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
Wij mogen niks zeggen met Andre Hazes.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Caland het volgende:
Engeland heeft de goaltune van elk fout real life zomerprogramma in de 0’s
Reijnders en kapen. Stukje treinkaping de punt allen @Zipportalquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Reijnders kaapt alle standaardsituaties met zijn kuttrap.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.
De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.
De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
Wat is die hetze toch tegen dat nummerquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wij mogen niks zeggen met Andre Hazes.
Weer eens wat anders dan een treinquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Reijnders kaapt alle standaardsituaties met zijn kuttrap.
Cristiano Ronaldo en Memphis blijven ietwat achterquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.
De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
Het Oranjenummer allertijdenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer
Supermanquote:
dat computerdeuntje is gewoon kut johquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer
Ik weet niet maar een pedofiele alcoholist lijkt me geen reclame.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer
Alcoholistquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer
Hazes de pedofiel. LUDIEKquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Oranjenummer allertijden
Dat mensen daar op tegen zijn snap ik niet
Het was een dikke pedofiel die enkel nummers kopieerde. Grapje, hij liet nummers kopiëren door andere want zelfs dat kon hij niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer
Het is GEEN goaltune vanaf regel 1.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer
Serieus. het enige nummer wat ook nog eens een bekertje achter zich heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Oranjenummer allertijden
Dat mensen daar op tegen zijn snap ik niet
Laat Gakpo het maar doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Reijnders kaapt alle standaardsituaties met zijn kuttrap.
Gewoon DJ Panic tyfusherrie op volume 500 en anders niks!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Oranjenummer allertijden
Dat mensen daar op tegen zijn snap ik niet
Welke?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
Ik merk een lichte afkeer jegens Andre Hazes
Waardoor er verder nauwelijks blessuretijd lijkt te worden bijgetrokken.quote:
Een goaltune kiezen die zo traag is dat je er een dancetune van moet maken, geniaal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Oranjenummer allertijden
Dat mensen daar op tegen zijn snap ik niet
Klopt. Maar de VARtijd bij de penalty rekenen ze niet mee.quote:
Als ze snel weer naar huis gaan vindt iedereen ze sympathiek.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Richestorags het volgende:
Engeland kan gewoon nooit sympathie opwekken.
Het mooie vind ik juist dat ze het origineel draaien.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Een goaltune kiezen die zo traag is dat ie er een dancetune van moet maken, geniaal.
Meh, we hadden het een stuk slechter kunnen doen. En, hij gebruikte ook coke dus dat heft het alco gedeelte een beetje op. En we draaien nog steeds Michael Jackson dus om daar nu flauw over te gaan doen is racistisch tegen blanke dikke volkszangers.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik weet niet maar een pedofiele alcoholist lijkt me geen reclame.
Dat komt omdat spelers doorgaans veel minder op het veld liggen te rollen en het spel dus minder stil ligt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waardoor er verder nauwelijks blessuretijd lijkt te worden bijgetrokken.
"Ik bel je zomaar even op"quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Engeland zou je een goaltune van Gordon verwachten.
Ramsey?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Engeland zou je een goaltune van Gordon verwachten.
Behalve het einde.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie vind ik juist dat ze het origineel draaien.
Gold, van Spandau Ballet hadden ze moeten doen, IMAGINEREN.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Engeland zou je een goaltune van Gordon verwachten.
Klopt, ik kan me van het vorige EK of Wk herinneren dat er soms 7 of 8 minuten werden bijgeteld (en dat was zonder drinkpauze)quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waardoor er verder nauwelijks blessuretijd lijkt te worden bijgetrokken.
Wereldplaatquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gold, van Spandau Ballet hadden ze moeten doen, IMAGINEREN.
Niet te geloven dat dit alles in de eerste helft gebeurde. Amusement waarde 10/10quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hier had je wel 6 minuten extra mogen geven, die foute pingel heeft makkelijk 2 minuten gekost.
Heb ik live gezien in Ahoy.quote:
De nieuwe spelregels werken dus uitstekendquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ik kan me van het vorige EK of Wk herinneren dat er soms 7 of 8 minuten werden bijgeteld (en dat was zonder drinkpauze)
Voordat je bij het refrein bent is de aftrap alweer genomen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie vind ik juist dat ze het origineel draaien.
Iets met roeien met de riemen die je hebt en HAHAHAHquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik weet niet maar een pedofiele alcoholist lijkt me geen reclame.
En die gast met 1-1 krijgt hiermee nog steeds 100 punten!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef GGMM het volgende:
Dan kunnen mijn pooluitslagen in ieder geval wederom de prullenbak in
Neat.
Geen herhaling, reclame!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk vertekend door die uitgestoken arm
De ektes zitten hier.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat deze pot ook in 4 verschillende slowchats besproken wordt.
@Coco verzaaktquote:
Ik mis die Twitch streamer die hardstyle remixes van kabouter plop draaide bij darts potjes op het wkquote:
Slowchats zouden verboden moeten worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat deze pot ook in 4 verschillende slowchats besproken wordt.
wat een domme policy!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Alleen bij Oranje en bij andere wedstrijden later in het toernooi
Dan komen ze hierquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Slowchats zouden verboden moeten worden.
Gewoon dit hele forum opdoeken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Slowchats zouden verboden moeten worden.
We wachten nog even tot jij de portemonnee getrokken hebt voor de 3e pool plaatsquote:
Hoe kleinzielig kun je zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat deze pot ook in 4 verschillende slowchats besproken wordt.
Bijzonder dat hij dat doet zonder abo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
We wachten nog even tot jij de portemonnee getrokken hebt voor de 3e pool plaats
Rib uit mijn lijfquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
We wachten nog even tot jij de portemonnee getrokken hebt voor de 3e pool plaats
Nederland staat nog wel een paar treedjes boven Kroatie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.
Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
Uiteraardquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland staat nog wel een paar treetjes boven Kroatie.
Als hij zelf derde wordt zal hij dan uit principe geen abo kopen of juist wel?quote:
Sterker nog Nederland staat bovenaan in die lijst.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland staat nog wel een paar treedjes boven Kroatie.
Het doet me pijn maar die gaat naar Portugal...quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.
Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
Ja, hoe? Allemaal langs in KSC en de ESF SC en de WLR SC?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
@:mexicabakker zorg gewoon dat mensen hier komen posten
Nederland 3 finales. Sloot kwart. Halve. Heeft Portugal nooit gehaaldquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het doet me pijn maar die gaat naar Portugal...
Ik doe helemaal niet meequote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zelf derde wordt zal hij dan uit principe geen abo kopen of juist wel?
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zelf derde wordt zal hij dan uit principe geen abo kopen of juist wel?
Portugal, 2 halve finales in 96 jaar WKs, die moeten eerst maar eens iets presteren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het doet me pijn maar die gaat naar Portugal...
Dat is een betere instelling. maar wij doen ons best het is echt een keuze. (en ik weet niks van de reuring maar wel dat dit een warm bad is)quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
@:mexicabakker zorg gewoon dat mensen hier komen posten
Ohquote:
Kun je ook niet, maar je kan het ontkennen.quote:
Naast Nederland uiteraard poepie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland 3 finales. Sloot kwart. Halve. Heeft Portugal nooit gehaald
ESFquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hoe? Allemaal langs in KSC en de ESF SC en de WLR SC?
Kroatie bestaat pas sinds 1991. Sindsdien redelijk gelijkwaardig aan Nederland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland staat nog wel een paar treedjes boven Kroatie.
Kroatië eerst nog. Hebben al finale gespeeld enzquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Naast Nederland uiteraard poepie.
Portugal?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.
Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
Ja, ik weet het niet. Hongarije had ook kans ooit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland 3 finales. Sloot kwart. Halve. Heeft Portugal nooit gehaald
Dagjesvolk zucht.....quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het doet me pijn maar die gaat naar Portugal...
Ik vind het jammer dat users uit alle windstreken zich hier niet laten zien, maar binnen hun eigen kliekje blijven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kun je ook niet, maar je kan het ontkennen.
Laat ook maar. Gezellig dat je meepost en dat meen ik
Inderdaad, na Nederland uiteraard is Kroatië toch wel mijn fav. Hoop achter 1,5 week in Kroatië zelf, als ze de voorrondes halen wel ff te kunnen genieten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.
Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
Slowchats zijn erger dan aids.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat deze pot ook in 4 verschillende slowchats besproken wordt.
Dat is vervelend voor Kroatie, maar de voetbalgeschiedenis begon al voor de geboorte van dat land.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kroatie bestaat pas sinds 1991. Sindsdien redelijk gelijkwaardig aan Nederland.
De wedstrijd is niet heel boeiend voor mij persoonlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het dat het ook in SC's besproken wordt dat is toch alleen maar leuk dat je meerdere plaatsen hebt en je kan kiezen wat jij het leukst vindt
Waarom moet OVERAL een probleem van gemaakt worden
Over problemen gesproken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het dat het ook in SC's besproken wordt dat is toch alleen maar leuk dat je meerdere plaatsen hebt en je kan kiezen wat jij het leukst vindt
Waarom moet OVERAL een probleem van gemaakt worden
Het is een beetje hetzelfde als users die tijdens wedstrijden enkel in het Feyenoord topic posten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het dat het ook in SC's besproken wordt dat is toch alleen maar leuk dat je meerdere plaatsen hebt en je kan kiezen wat jij het leukst vindt
Waarom moet OVERAL een probleem van gemaakt worden
Geflatteerde overprestatie, over alles heen geef ik het de portugezen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kroatië eerst nog. Hebben al finale gespeeld enz
Het Hongarije van 54 was misschien nog wel beterquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.
Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
dat is Jan Vertonghenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef heywoodu het volgende:
"Neem een penalty in een wedstrijd gewoon zoals in een shoot-out. Is 'ie binnen, dan is 'ie binnen, en anders is het een doeltrap."
Wat een vage suggestie van wie het ook moge zijn in de studio bij Sporza.
Dat kan je pas vergelijken zodra je echt in een slowchat hebt gepostquote:
Welke grote voetballers hebben zij voortgebracht dan. Modric en euhhh. Ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kroatië eerst nog. Hebben al finale gespeeld enz
NIet dus waarom er nog aandacht aan geven lieve GGMM?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het dat het ook in SC's besproken wordt dat is toch alleen maar leuk dat je meerdere plaatsen hebt en je kan kiezen wat jij het leukst vindt
Waarom moet OVERAL een probleem van gemaakt worden
Domme Belgengenot.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef heywoodu het volgende:
"Neem een penalty in een wedstrijd gewoon zoals in een shoot-out. Is 'ie binnen, dan is 'ie binnen, en anders is het een doeltrap."
Wat een vage suggestie van wie het ook moge zijn in de studio bij Sporza, die het van de lijn stappen of dat bestraffen onzin vindt. Ofzo.
En ondertussen maar piepen dat fok kapoet gaat!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat users uit alle windstreken zich hier niet laten zien, maar binnen hun eigen kliekje blijven.
Dat vind ik ook niet zo boeiend eigenlijk. Die mensen zijn daar op hun gemak. (Totdat ik langskom)quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als users die tijdens wedstrijden enkel in het Feyenoord topic posten.
Suker, Rakitic.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke grote voetballers hebben zij voortgebracht dan. Modric en euhhh. Ja.
Ik kan het me soms een beetje voorstellen als je liever met een paar man rustig wilt bespreken, ipv in een topic waar het qua posts zo hard gaat dat je onmogelijk alles mee kunt lezenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat users uit alle windstreken zich hier niet laten zien, maar binnen hun eigen kliekje blijven.
Jij zit in al deze groepschats?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hoe? Allemaal langs in KSC en de ESF SC en de WLR SC?
Feyenoord komt voor in de Epstein-files.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo boeiend eigenlijk. Die mensen zijn daar op hun gemak. (Totdat ik langskom)
En dat boeit omdat? Verder meer dan genoeg subtop voetballers die samen een functionerend elftal vormdequote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke grote voetballers hebben zij voortgebracht dan. Modric en euhhh. Ja.
Wat een leuk feitjequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
4 - Ivan Perisic has assisted a goal on four World Cup editions, with only Lionel Messi also providing an assist on as many World Cup tournaments on record (since 1966).
Hij bedoelt geen inlopende mensen en rebounds/tweede ballen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die stond niet vooraan bij het uitdelen van het voetbal-IQ, gok ik dan.
Waarom zou men zich niet op hun gemak voelen in dit warme bad?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo boeiend eigenlijk. Die mensen zijn daar op hun gemak. (Totdat ik langskom)
Net zo goed in het Ajax topic maar dat noemt nooit iemand!!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als users die tijdens wedstrijden enkel in het Feyenoord topic posten.
Ik denk dat de humor ook een beetje anders is op andere plekken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan het me soms een beetje voorstellen als je liever met een paar man rustig wilt bespreken, ipv in een topic waar het qua posts zo hard gaat dat je onmogelijk alles mee kunt lezen
Zelf vind ik het dan gewoon weer logischer om hier te posten
Niet iedereen voelt zich op zijn gemak bij gezelligheid. Ieders kopje theequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou men zich niet op hun gemak voelen in dit warme bad?
(als jij er niet bent)
Net als in het PSV topic, oh nee daar komt niemand.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net zo goed in het Ajax topic maar dat noemt nooit iemand!!
Hij is zowat de enige Engelse keeper in de PL.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:01 schreef Anonymousz het volgende:
Engeland heeft geen betere keepers dan Pik-ford?
Dit klopt niet. Ik post ook gewoon in het livetopic als Feyenoord speelt. En voor staat.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als users die tijdens wedstrijden enkel in het Feyenoord topic posten.
Dat had hij wel íets duidelijker mogen verwoorden. "Zoals in de shoot-out, als 'ie zit dan zit 'ie en anders, doeltrap" klinkt...apartquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij bedoelt geen inlopende mensen en rebounds/tweede ballen.
Net als onlo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Ik post ook gewoon in het livetopic als Feyenoord speelt. En voor staat.
Ik zit daar echt nooitquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net zo goed in het Ajax topic maar dat noemt nooit iemand!!
Contract voor het leven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
4 - Ivan Perisic has assisted a goal on four World Cup editions, with only Lionel Messi also providing an assist on as many World Cup tournaments on record (since 1966).
Dat is best wel triestquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij is zowat de enige Engelse keeper in de PL.
quote:
Maar hier krijg je live feitjes en andere perspectieven mee!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan het me soms een beetje voorstellen als je liever met een paar man rustig wilt bespreken, ipv in een topic waar het qua posts zo hard gaat dat je onmogelijk alles mee kunt lezen
Zelf vind ik het dan gewoon weer logischer om hier te posten
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:01 schreef Anonymousz het volgende:
Engeland heeft geen betere keepers dan Pik-ford?
Ik breng altijd een bezoekje aan het ajax- en feyenoord topic.quote:
Ik vind Nick Pope eigenlijk beter.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij is zowat de enige Engelse keeper in de PL.
Heb vandaag zelfs de vraag beantwoord of ik anale seks overwoog. In een club topic kom je niet tot die diepte.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar hier krijg je live feitjes en andere perspectieven mee!
Die posts zijn het lezen ook niet waard.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net zo goed in het Ajax topic maar dat noemt nooit iemand!!
Ik voel de behoefte niet zo om iedere dag de scores van een of ander Woordle spelletje van de lokale forumbejaarden te zien maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je pas vergelijken zodra je echt in een slowchat hebt gepost
Dit heb ik helemaal gemist.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
Al besproken.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pickford, je vraagt je af of Engeland niets beters heeft. Zelfs de Paus kan beter keepen.
Het is rustquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.
Hij overdrijft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb ik helemaal gemist.
zonder IO info betekent dat niet veel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb vandaag zelfs de vraag beantwoord of ik anale seks overwoog. In een club topic kom je niet tot die diepte.
Leuk geprobeerd, maar Caland blijft de enige voice of reason in VBL.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
Niet pseudomodden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.
ik ben woest!quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moet dit in dit topic? Het gaat hier om de wedstrijd.
wtfquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar Caland blijft de enige voice of reason in VBL.
Ivana Knöll.quote:
Gemene users heb ik liever niet in de cocototo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Sinds je abo is verlopen ben je weer gemeen
Het was een reeks met 3 of 4 delen ofzoquote:
Zelfs Google helpt mij hier niet bij, wat?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
zonder IO info betekent dat niet veel.
Wel lekker.quote:
Wat mij betreft mag er best een beetje tijdens de wedstrijd andere dingen besproken worden, zeker als het niet zo interessant is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
We hebben een tijd geleden ook een enorme VBL-rel gehad omdat er in het live-topic andere dingen werden besproken dan de wedstrijd. Mensen waren woest werkelijk.
Verschillende mensen, verschillende smaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |