Gewoon lekker verdergaanquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat mijn werk gewaardeerd wordt
Het staat iedereen vrij een topic te openen als ze daar zin in hebben natuurlijk, maar als ik eenmaal bezig ben, dan blijf ik ook bezig natuurlijk.
Mee eens, ik lees graag de OP’s van @Mexicanobakker . Goede analyses zonder AI-aids.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: Ik vind je topics WEL leuk hoor Mexicanobakker. Diepe buiging voor alle moeite.
![]()
Mijn Engels is redelijk maar heb echt geen idee wat hier staat. Deze tekst staat ook in mijn TR.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende: [..] TR gezet voor virtue signaling
de users?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon lekker verdergaan
Voor mij ben jij dé users van het WK
oh, 2-1.
De user bedoelde ikquote:
Echt he.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Je hoeft Kane natuurlijk ook niet te dekken bij zo'n moment
Gebbetjequote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
De user bedoelde ik
Wat ontzettend flauw van je dit
Summerville.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Haaland, Mbappe, Kane.
De grote aanvalsleiders leveren allemaal dit WK.
Nu Ueda en Depay nog.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reijnders kaapt alle standaardsituaties met zijn kuttrap.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Slobeend het volgende:
Zo moet het @:Reijnders @:Koeman @:Lodewijks
Ja, als je lekker ff zo mag inlopen...quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij mogen niks zeggen met Andre Hazes.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Caland het volgende:
Engeland heeft de goaltune van elk fout real life zomerprogramma in de 0’s
Reijnders en kapen. Stukje treinkaping de punt allen @Zipportalquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Reijnders kaapt alle standaardsituaties met zijn kuttrap.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is die hetze toch tegen dat nummerquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wij mogen niks zeggen met Andre Hazes.
Weer eens wat anders dan een treinquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo en Memphis blijven ietwat achterquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Oranjenummer allertijdenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat is die hetze toch tegen dat nummer
Supermanquote:
dat computerdeuntje is gewoon kut johquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik weet niet maar een pedofiele alcoholist lijkt me geen reclame.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Alcoholistquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hazes de pedofiel. LUDIEKquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Oranjenummer allertijden
Dat mensen daar op tegen zijn snap ik niet
Het was een dikke pedofiel die enkel nummers kopieerde. Grapje, hij liet nummers kopiëren door andere want zelfs dat kon hij niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is GEEN goaltune vanaf regel 1.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Serieus. het enige nummer wat ook nog eens een bekertje achter zich heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat Gakpo het maar doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon DJ Panic tyfusherrie op volume 500 en anders niks!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
Ik merk een lichte afkeer jegens Andre Hazes
Waardoor er verder nauwelijks blessuretijd lijkt te worden bijgetrokken.quote:
Een goaltune kiezen die zo traag is dat je er een dancetune van moet maken, geniaal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar de VARtijd bij de penalty rekenen ze niet mee.quote:
Als ze snel weer naar huis gaan vindt iedereen ze sympathiek.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Richestorags het volgende:
Engeland kan gewoon nooit sympathie opwekken.
Het mooie vind ik juist dat ze het origineel draaien.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Een goaltune kiezen die zo traag is dat ie er een dancetune van moet maken, geniaal.
Meh, we hadden het een stuk slechter kunnen doen. En, hij gebruikte ook coke dus dat heft het alco gedeelte een beetje op. En we draaien nog steeds Michael Jackson dus om daar nu flauw over te gaan doen is racistisch tegen blanke dikke volkszangers.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik weet niet maar een pedofiele alcoholist lijkt me geen reclame.
Dat komt omdat spelers doorgaans veel minder op het veld liggen te rollen en het spel dus minder stil ligt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waardoor er verder nauwelijks blessuretijd lijkt te worden bijgetrokken.
"Ik bel je zomaar even op"quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Engeland zou je een goaltune van Gordon verwachten.
Ramsey?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Behalve het einde.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie vind ik juist dat ze het origineel draaien.
Gold, van Spandau Ballet hadden ze moeten doen, IMAGINEREN.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt, ik kan me van het vorige EK of Wk herinneren dat er soms 7 of 8 minuten werden bijgeteld (en dat was zonder drinkpauze)quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waardoor er verder nauwelijks blessuretijd lijkt te worden bijgetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |