Oh ja daar was hij 2 jaar geleden ook al chagrijnig over aan het doenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je echt zo boos dat jij geen topicje kan openen?
Uruguay, Engeland, Spanje.quote:
Maakte eerder vanavond ook al een opmerking.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja daar was hij 2 jaar geleden ook al chagrijnig over aan het doen
En toen waren de topics die hij wel opende met één dom plaatje ofzo
Probeer je wat?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je echt zo boos dat jij geen topicje kan openen?
Dat is jouw mening. Laten we het wel gezellig houdenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maakte eerder vanavond ook al een opmerking.
Zielig figuur ben je dan wel.
Hij is een beetje kribbig, normaal plaatst hij nog wel eens een leuk otter gifje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maakte eerder vanavond ook al een opmerking.
Zielig figuur ben je dan wel.
Alles volgens de policy.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Laten we het wel gezellig houden
TR gezet voor virtue signalingquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind je topics WEL leuk hoor Mexicanobakker.
Diepe buiging voor alle moeite.
Patta 1980quote:
wanneer first datesquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is een beetje kribbig, normaal plaatst hij nog wel eens een leuk otter gifje.
Policyquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hoofd kan anders niet door de policy
Mooi dat mijn werk gewaardeerd wordtquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind je topics WEL leuk hoor Mexicanobakker.
Diepe buiging voor alle moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |