Ik vind het jammer dat users uit alle windstreken zich hier niet laten zien, maar binnen hun eigen kliekje blijven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kun je ook niet, maar je kan het ontkennen.
Laat ook maar. Gezellig dat je meepost en dat meen ik
Inderdaad, na Nederland uiteraard is Kroatië toch wel mijn fav. Hoop achter 1,5 week in Kroatië zelf, als ze de voorrondes halen wel ff te kunnen genieten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.
Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
Slowchats zijn erger dan aids.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat deze pot ook in 4 verschillende slowchats besproken wordt.
Dat is vervelend voor Kroatie, maar de voetbalgeschiedenis begon al voor de geboorte van dat land.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kroatie bestaat pas sinds 1991. Sindsdien redelijk gelijkwaardig aan Nederland.
De wedstrijd is niet heel boeiend voor mij persoonlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het dat het ook in SC's besproken wordt dat is toch alleen maar leuk dat je meerdere plaatsen hebt en je kan kiezen wat jij het leukst vindt
Waarom moet OVERAL een probleem van gemaakt worden
Over problemen gesproken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Wat boeit het dat het ook in SC's besproken wordt dat is toch alleen maar leuk dat je meerdere plaatsen hebt en je kan kiezen wat jij het leukst vindt
Het is een beetje hetzelfde als users die tijdens wedstrijden enkel in het Feyenoord topic posten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Geflatteerde overprestatie, over alles heen geef ik het de portugezen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kroatië eerst nog. Hebben al finale gespeeld enz
Het Hongarije van 54 was misschien nog wel beterquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.
Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
dat is Jan Vertonghenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef heywoodu het volgende:
"Neem een penalty in een wedstrijd gewoon zoals in een shoot-out. Is 'ie binnen, dan is 'ie binnen, en anders is het een doeltrap."
Wat een vage suggestie van wie het ook moge zijn in de studio bij Sporza.
Dat kan je pas vergelijken zodra je echt in een slowchat hebt gepostquote:
Welke grote voetballers hebben zij voortgebracht dan. Modric en euhhh. Ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kroatië eerst nog. Hebben al finale gespeeld enz
NIet dus waarom er nog aandacht aan geven lieve GGMM?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef GGMM het volgende:
Domme Belgengenot.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef heywoodu het volgende:
"Neem een penalty in een wedstrijd gewoon zoals in een shoot-out. Is 'ie binnen, dan is 'ie binnen, en anders is het een doeltrap."
Wat een vage suggestie van wie het ook moge zijn in de studio bij Sporza, die het van de lijn stappen of dat bestraffen onzin vindt. Ofzo.
En ondertussen maar piepen dat fok kapoet gaat!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat users uit alle windstreken zich hier niet laten zien, maar binnen hun eigen kliekje blijven.
Dat vind ik ook niet zo boeiend eigenlijk. Die mensen zijn daar op hun gemak. (Totdat ik langskom)quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als users die tijdens wedstrijden enkel in het Feyenoord topic posten.
Suker, Rakitic.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke grote voetballers hebben zij voortgebracht dan. Modric en euhhh. Ja.
Ik kan het me soms een beetje voorstellen als je liever met een paar man rustig wilt bespreken, ipv in een topic waar het qua posts zo hard gaat dat je onmogelijk alles mee kunt lezenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat users uit alle windstreken zich hier niet laten zien, maar binnen hun eigen kliekje blijven.
Jij zit in al deze groepschats?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hoe? Allemaal langs in KSC en de ESF SC en de WLR SC?
Feyenoord komt voor in de Epstein-files.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo boeiend eigenlijk. Die mensen zijn daar op hun gemak. (Totdat ik langskom)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |