Bijzonder dat hij dat doet zonder abo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
We wachten nog even tot jij de portemonnee getrokken hebt voor de 3e pool plaats
Rib uit mijn lijfquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
We wachten nog even tot jij de portemonnee getrokken hebt voor de 3e pool plaats
Nederland staat nog wel een paar treedjes boven Kroatie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.
Opvallend detail is hoe klein beide landen zijn en zo goed presteren
Uiteraardquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland staat nog wel een paar treetjes boven Kroatie.
Als hij zelf derde wordt zal hij dan uit principe geen abo kopen of juist wel?quote:
Sterker nog Nederland staat bovenaan in die lijst.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland staat nog wel een paar treedjes boven Kroatie.
Het doet me pijn maar die gaat naar Portugal...quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kroatië is samen met Nederland het beste land wat nog nooit een wk heeft gewonnen.
Ja, hoe? Allemaal langs in KSC en de ESF SC en de WLR SC?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
@:mexicabakker zorg gewoon dat mensen hier komen posten
Nederland 3 finales. Sloot kwart. Halve. Heeft Portugal nooit gehaaldquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het doet me pijn maar die gaat naar Portugal...
Ik doe helemaal niet meequote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zelf derde wordt zal hij dan uit principe geen abo kopen of juist wel?
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zelf derde wordt zal hij dan uit principe geen abo kopen of juist wel?
Portugal, 2 halve finales in 96 jaar WKs, die moeten eerst maar eens iets presteren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is een betere instelling. maar wij doen ons best het is echt een keuze. (en ik weet niks van de reuring maar wel dat dit een warm bad is)quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
@:mexicabakker zorg gewoon dat mensen hier komen posten
Ohquote:
Kun je ook niet, maar je kan het ontkennen.quote:
Naast Nederland uiteraard poepie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland 3 finales. Sloot kwart. Halve. Heeft Portugal nooit gehaald
ESFquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hoe? Allemaal langs in KSC en de ESF SC en de WLR SC?
Kroatie bestaat pas sinds 1991. Sindsdien redelijk gelijkwaardig aan Nederland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland staat nog wel een paar treedjes boven Kroatie.
Kroatië eerst nog. Hebben al finale gespeeld enzquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Naast Nederland uiteraard poepie.
Portugal?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Ja, ik weet het niet. Hongarije had ook kans ooit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland 3 finales. Sloot kwart. Halve. Heeft Portugal nooit gehaald
Dagjesvolk zucht.....quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |