Nou bang niet, maar ik vind het de calorieën niet waard neequote:
Je bedoelt San Andreas.quote:
Dat lukt je met de chips van tegenwoordig niet eens meer. Als je het toch over een uitgehold product heb. Geen vet, geen zout. kansloos.quote:
Er zijn toch zoveel varianten, lijkt me dat er altijd wel eentje is die je lekker genoeg vindt. Wat eet je dan als snack?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou bang niet, maar ik vind het de calorieën niet waard nee
bjoegols met Danish Chef uit een tüübje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je Bugles uitspreekt. Op z'n normaals of op z'n kakkerigs als 'bjoegols'.
Ik snack eigenlijk niet zo, maar ik vind brood heerlijk dus als ik wat extra's eet is het vaak een bruine boterham met pindakaas.quote:
Heb je ook nog een tip voor een tosti?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snack eigenlijk niet zo, maar ik vind brood heerlijk dus als ik wat extra's eet is het vaak een bruine boterham met pindakaas.
Dat is hemels voer echt waar
Met boter?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snack eigenlijk niet zo, maar ik vind brood heerlijk dus als ik wat extra's eet is het vaak een bruine boterham met pindakaas.
Nee, dat niet.quote:
Dat eet ik sinds kort bij het ontbijt, helemaal niks mis meequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vlamtostis genotquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook nog een tip voor een tosti?
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook nog een tip voor een tosti?
Bjoegols kak?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je Bugles uitspreekt. Op z'n normaals of op z'n kakkerigs als 'bjoegols'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |