Bugles smaken naar kots en smeerkaas heeft iets absorberends nodig dus daar doen we niet aan mee.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Wat is jullie mening over bugles in combinatie met smeerkaas
Ik las bulgesquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Als dat nou eenmaal de best beschikbare spelers zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook wel een vrij aardige bejaardensoos bij Kroatie
Zou dat goed samen spelen? Misschien leuk voor een club om dat eens te proberen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:
Engeland had gewoon een voorhoede Musiala-Kane-Olise kunnen hebben.
Dat is een walgelijke combinatie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Ligt er aan hoe je Bugles uitspreekt. Op z'n normaals of op z'n kakkerigs als 'bjoegols'.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
echt wat een smeerlap hequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een walgelijke combinatie.
hahah woodu zegt bugglesquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je Bugles uitspreekt. Op z'n normaals of op z'n kakkerigs als 'bjoegols'.
Ik vind dat wel een aardige combi, maar men zal mij wel uitlachen hier.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
The Bugglesquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je Bugles uitspreekt. Op z'n normaals of op z'n kakkerigs als 'bjoegols'.
Wat vind jij het beste nummer geproduceerd door Trevor Horn?quote:
Ik drink een glas 7Up, ook zonder iets te etenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef leolinedance het volgende:
Ik drink een Affligem Tripel en eet daar niets bij.
Video killed the radio starquote:
Tubular Bells 2quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij het beste nummer geproduceerd door Trevor Horn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |