Ik ben voor team, stoot je kleine teen tegen je bedrand.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben voor Marokko en Duitsland.
quote:
Dit ook wel in de herfst van z’n carrière.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Modric was vandaag echt matig ja. Prima wissel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wat gezelligquote:
It's coming home?quote:
#viesdikquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Wat is jullie mening over bugles in combinatie met smeerkaas
Musiala had raar geweest, dat Olise niet voor Engeland speelt is ook raar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:
Engeland had gewoon een voorhoede Musiala-Kane-Olise kunnen hebben.
Genotquote:
Smeerkees ben jequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Dit is na Uruguay wel het ergst.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook wel een vrij aardige bejaardensoos bij Kroatie
Bugles smaken naar kots en smeerkaas heeft iets absorberends nodig dus daar doen we niet aan mee.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Ik las bulgesquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Als dat nou eenmaal de best beschikbare spelers zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook wel een vrij aardige bejaardensoos bij Kroatie
Zou dat goed samen spelen? Misschien leuk voor een club om dat eens te proberen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:20 schreef -XOR- het volgende:
Engeland had gewoon een voorhoede Musiala-Kane-Olise kunnen hebben.
Dat is een walgelijke combinatie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
Ligt er aan hoe je Bugles uitspreekt. Op z'n normaals of op z'n kakkerigs als 'bjoegols'.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
echt wat een smeerlap hequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een walgelijke combinatie.
hahah woodu zegt bugglesquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je Bugles uitspreekt. Op z'n normaals of op z'n kakkerigs als 'bjoegols'.
Ik vind dat wel een aardige combi, maar men zal mij wel uitlachen hier.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
The Bugglesquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je Bugles uitspreekt. Op z'n normaals of op z'n kakkerigs als 'bjoegols'.
Wat vind jij het beste nummer geproduceerd door Trevor Horn?quote:
Ik drink een glas 7Up, ook zonder iets te etenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:24 schreef leolinedance het volgende:
Ik drink een Affligem Tripel en eet daar niets bij.
Video killed the radio starquote:
Tubular Bells 2quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij het beste nummer geproduceerd door Trevor Horn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |