Die heeft gewoon threesomes joh. Die bolle bovenopquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Declan Rice die nog steeds bij zijn eerste vriendinnetje is en niet heeft ingeruild voor een iets ordinairder exemplaar
Regelt Infantino toch gewoon een WK met 56 landen over vier jaar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, China heeft zich sinds 2002 nooit meer geplaatst voor het WK
Waarom zou je?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Declan Rice die nog steeds bij zijn eerste vriendinnetje is en niet heeft ingeruild voor een iets ordinairder exemplaar
Dat doet ie alleen in vrije weekendsquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moeder is ook niet heel erg lastig.Wanneer word jij eigenlijk vader?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Portugese namen zijn wel makkelijk: je hakt de -es en -inho eraf en plakt overal -tsj erachter.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugees is alsof ze in West-Vlaanderen Spaans proberen te praten.
Er zal er altijd wel eentje gaan verassen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop eigenlijk gewoon op wat leuke verrassingen die ver kunnen komen. Colombia, Noorwegen, Senegal, België, Ivoorkust, Ecuador, Zwitserland, Japan, Verenigde Staten, Mexico, Nederland. Altijd mooi als dat soort landen ver komen.
Met zijn rollatorquote:
Vraag het maar aan de gemiddelde spelerquote:
gezien de hostings tot aan 20:34 denk ik dat infantino niet zo'n China fan is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Regelt Infantino toch gewoon een WK met 56 landen over vier jaar.
Rooney ook.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik voor Nederland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben voor Marokko en Duitsland.
Die begon al met een vrij ordinair exemplaarquote:
Sponsored by Delaquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er zal er altijd wel eentje gaan verassen.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben voor Marokko en Duitsland.
Geen Spanje?quote:
Nee da's Ronaldo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een pop was.
Teh fuck...
3-3 incomingquote:
Ja, al besproken.quote:
Vannacht Oezbekistangodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |