Frankrijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef Wotte het volgende:
Ik durf echt niet te zeggen wie dit WK gaat winnen.
Portugees is gemeen lastig. zeker de uitspraak. soort mix van Latijn en Arabischquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Portugees is een beetje hetzelfde laken een pak
Ze zijn een stuk creatiever met beledigen dan ons, al is dat niet heel erg lastig
Dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
wow
Een userid met 3 cijfers ik ben jaloers
Nog liever de VS dan dat zelfingenomen Engeland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Liever Engeland dan die walgelijke Argentijnen of Fransen.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moeder is ook niet heel erg lastig.Moest toch lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer omdat ik dit van jou niet verwacht hadAlweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Vandaag gelijk al openen met zo'n ranzige overtreding weer, bah. Het zou hilarisch zijn als ze er in de groepsfase uit vliegen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Portugal mooi team man, gevaarlijke outsider.
Ik denk Brobbey.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef Wotte het volgende:
Ik durf echt niet te zeggen wie dit WK gaat winnen.
Of Pommelien Thijs die Nederlands brabbeltquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugees is alsof ze in West-Vlaanderen Spaans proberen te praten.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog liever de VS dan dat zelfingenomen Engeland.
Ik vind dat wel geil eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of Pommelien Thijs die Nederlands brabbelt
Heb niet zoveel met die vallende acrobatenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Portugal mooi team man, gevaarlijke outsider.
Wat een walgelijk filmpje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:12 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
Sinds twitter automatisch vertalen heeft heb ik Spaanstalig voetbaltwitter ontdekt en het is fantastisch @:alaphilippe_
Terechtquote:
baasquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Declan Rice die nog steeds bij zijn eerste vriendinnetje is en niet heeft ingeruild voor een iets ordinairder exemplaar
Kane ookquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Declan Rice die nog steeds bij zijn eerste vriendinnetje is en niet heeft ingeruild voor een iets ordinairder exemplaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |