Al besprokenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een VBL-grap is of niet, maar zo niet: Mr Brightside van The Killers
Ik bedoel harde stukjes noot erin.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke pindakaas is met nootjes.
Je bent zo lekker bezig Freekquote:
Darude - Sandstormquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe heet het nummer dat nu gedraaid wordt ookalweer?
Die neem ik morgen mee in m'n bila. (quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat. Jij kan terugkijken op een zeer productieve dag
Is wel supergezond dat spul. Goed voor je hart.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. weet ik veel die van Calve
Al heb ik deze week per ongeluk een verkeerde gekocht. Die pindakaas is een stuk minder hartig dan 'normale' pindakaas. Die druipt ook overal die kan je onmogelijk normaal eten. Wat een pleuriszooi is dat zeg.
Dus als je die bedoelt, nee, die eet ik nooit meer.
Mooi. Ik wil het wel uithouden tot het einde van FOKquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is wel supergezond dat spul. Goed voor je hart.
Ik ben zwaar teleurgesteld in jequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Door de discussie over eten en snacks heb ik een reep chocolade opengebroken
Viesdikquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Musiala is ook opgegroeid in Engeland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Musiala had raar geweest, dat Olise niet voor Engeland speelt is ook raar.
Walgelijke papzakquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
De 100% variant met die palmolie pinda smeersels durf ik het niet te zeggen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi. Ik wil het wel uithouden tot het einde van FOK
Alhoewel dat volgens sommige nog 3 weken is
quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Lekker maat. Daarna nog zak chips?quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Polen doet niet meequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
Voor m'n pool is 3-2 beter, maar eigenlijk hoop ik dat het nog 3-3 wordt
Ik kreeg vandaag een Kit Kat Chunky van iemand (en heb hem opgegetenquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Maar dan scoort die gozer die alleen maar 1-1 voorspellingen erin gooit weer punten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:39 schreef GGMM het volgende:
Voor m'n pool is 3-2 beter, maar eigenlijk hoop ik dat het nog 3-3 wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |