Je kan inderdaad beter als man van middelbare leeftijd cynische opmerkingen plaatsen op het niveau van een tienermeisje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Grappig dat er altijd wat grut is die net doen alsof ze hem al jaren kennen.
Alsof je de Griekse beker hebt gevolgd in 2013.
Snap ook echt niet wat je daarmee wil bereiken. Verwacht je dan dat mensen op het internet die je niet kent je heel erg interessant vinden vanwege je voetbalkennis ofzo?
Ik volg alleen de Ierse competitie. Als iemand vragen heeft...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:54 schreef Wotte het volgende:
Hier gaarne verder uw zeer beperkte kennis van het Europese voetbal etaleren.
Of de Guinness al koud staatquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik volg alleen de Ierse competitie. Als iemand vragen heeft...
Niet interessant doen straks hoort die calvanistische lul je boven het maaiveld uitkomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik volg je moeder. Als iemand vragen heeft....quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Toch prachtig man. Lekker in de misère blijven daaro.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:50 schreef Black-Death het volgende:
Van de Beek en zeker Blind hoeft niet wat mij betreft.
Het jaar is 2088. In een bejaardentehuis in Abcoude zit de 91-jarige Donny van de Beek aan zijn warme middageten. "Deze is voor Nouri", mompelt hij bij elke hap die hij neemt.quote:Van de Beek kiest rugnummer 34 als eerbetoon aan Nouri.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-eerbetoon-aan-nouri
Jazeker. Ik koop ze in Duitsland, bij Kaufland.. 2,50 ofzo per blikje.quote:
Welke van haar zeventien vrienden op Feesboek ben jij dan? Toos? Gerdine?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik volg je moeder. Als iemand vragen heeft....
Je bent welkom zolang je maar geen ajaxshirtje aantrektquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb veel te weinig dagen voor Ierland en Georgïe
Zoeken ze nog mensen op de speciale werkplaats @:psvcl?
is de beste man een beetje fit of is dit een tomiyashu verhaal?quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Dani Ceballos naar Ajax allen. Zelfde journalist die op 2 april al over Michel - Ajax berichtte.
Zou voor Ajax wel een klasbak zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Dani Ceballos naar Ajax allen. Zelfde journalist die op 2 april al over Michel - Ajax berichtte.
Die is al jaren op. Kan zo in het rijtje Zinchenko, Sterling, Rugani en Tomiyasu.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Zonder krasje komen ze sowieso niet. Misschien ook wel de reden voor een stap terug. Zit daar al jaren op de bank natuurlijk. Veel kortdurende blessures gehad.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die is al jaren op. Kan zo in het rijtje Zinchenko, Sterling, Rugani en Tomiyasu.
Ligt daar in de clinch met de coach dus die wil graag weg, zijn vaak fijne spelers om te halen omdat die graag wat willen bewijzen. Ken de man verder niet maar je speelt niet 200 wedstrijden bij Madrid als je er niks van kunt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
is de beste man een beetje fit of is dit een tomiyashu verhaal?
Gayquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:34 schreef Poepz0r het volgende:
Harde plasser gekregen. Fantastische speler
Nee totaal ander typequote:Op woensdag 3 juni 2026 08:45 schreef William_Papadin het volgende:
Moet je toch wel een Gloukh gaan verpatsen denk ik, als deze gast zou komen.
Een 29-jarige speler die van Real Madrid naar Ajax gaat, dat kán niet anders dan een enorme misser worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ligt daar in de clinch met de coach dus die wil graag weg, zijn vaak fijne spelers om te halen omdat die graag wat willen bewijzen. Ken de man verder niet maar je speelt niet 200 wedstrijden bij Madrid als je er niks van kunt.
Enige nadeel is dat hij bijna 30 is, dus doorverkoopwaarde zal hij waarschijnlijk niet hebben.
Sowieso doen Spaanse spelers het niet zo geweldig bij Ajax, buiten Gabri en Olleguer vrijwel allemaal mislukt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een 29-jarige speler die van Real Madrid naar Ajax gaat, dat kán niet anders dan een enorme misser worden.
In dat geval maak je borst maar nat want zolang Cruijff er zit krijg je nog veel meer Spanjaarden op je bord.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sowieso doen Spaanse spelers het niet zo geweldig bij Ajax, buiten Gabri en Olleguer vrijwel allemaal mislukt.
Fijn voor de Nederlandse pers, schijnt nogal eens kleedkamer verhalen naar buiten te gooien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Als hij er 2 scoort op het WK kan je er van af.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:45 schreef William_Papadin het volgende:
Moet je toch wel een Gloukh gaan verpatsen denk ik, als deze gast zou komen.
Nee toch? Gloukh aanvallende middenvelder, schaduwspits of buitenspeler en Ceballos centrale middenvelder, verdedigende middenvelder of linker middenvelder. Dat is was ik in ieder geval kan vinden. Ik ken Ceballos als speler niet zo goed.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:57 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Maar wel zelfde positie zo te zien?
Voor welk land zou Gloukh op het WK moeten spelen dan?quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als hij er 2 scoort op het WK kan je er van af.
Je kan het zo zien Ceballos is een buffel en Gloukh een ballerina.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:18 schreef papert het volgende:
[..]
Nee toch? Gloukh aanvallende middenvelder, schaduwspits of buitenspeler en Ceballos centrale middenvelder, verdedigende middenvelder of linker middenvelder. Dat is was ik in ieder geval kan vinden. Ik ken Ceballos als speler niet zo goed.
Fuckquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor welk land zou Gloukh op het WK moeten spelen dan?
palestinaquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor welk land zou Gloukh op het WK moeten spelen dan?
Als die zich echt had willen bewijzen zou die dat doen in de CL met Betis en niet in de Mickey Mouse League en die andere CL met Ajax.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ligt daar in de clinch met de coach dus die wil graag weg, zijn vaak fijne spelers om te halen omdat die graag wat willen bewijzen. Ken de man verder niet maar je speelt niet 200 wedstrijden bij Madrid als je er niks van kunt.
Enige nadeel is dat hij bijna 30 is, dus doorverkoopwaarde zal hij waarschijnlijk niet hebben.
Ceballos. Komt. Niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Die gast heeft daar een salaris van 9 miljoen euro per jaar. Die komt echt niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een 29-jarige speler die van Real Madrid naar Ajax gaat, dat kán niet anders dan een enorme misser worden.
“ We gaan het met deze groep doen , we hebben het geprobeerd “quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gast heeft daar een salaris van 9 miljoen euro per jaar. Die komt echt niet.
Aan de andere kant die heeft de schaapjes inmiddels ook al op het droge dat het niet uitmaakt. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk komt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gast heeft daar een salaris van 9 miljoen euro per jaar. Die komt echt niet.
Mja, dat hebben alle spelers wel die in de top hebben gespeeld in grote competities, maar toch komen die nog zelden naar Nederland.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Aan de andere kant die heeft de schaapjes inmiddels ook al op het droge dat het niet uitmaakt. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk komt.
Alsof dat wat zegtquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Aan de andere kant die heeft de schaapjes inmiddels ook al op het droge dat het niet uitmaakt. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk komt.
"We willen alleen echte kwaliteit kopen, anders liever niets. We wilden ver gaan voor Ceballos"quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
“ We gaan het met deze groep doen , we hebben het geprobeerd “
''Ik zal weer eens niet rusten voordat Ajax weer Ajax is''quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"We willen alleen echte kwaliteit kopen, anders liever niets. We wilden ver gaan voor Ceballos"
Nog graag een Blind en Van de Beek erbij voor de speedrun Feyenoord 2007/2008 grote namen extreem dure versleten spelers met nul resterende transferwaarde en altijd blessures awardquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:09 schreef raptorix het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als hij er 2 scoort op het WK kan je er van af.
Dat jij nou alles van Ajax weet.quote:
Ho ho, vergeet Berghuis niet, misschien heeft Pasveer trouwens wel trek in een comeback!!!quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nog graag een Blind en Van de Beek erbij voor de speedrun Feyenoord 2007/2008 grote namen extreem dure versleten spelers met nul resterende transferwaarde en altijd blessures award
Ik ga er gemakshalve vanuit dat die journalist, over het algemeen goed ingevoerd naar het schijnt, niet uit zijn nek lult. En als Ajax in onderhandeling is met Madrid dat de eerste plooien in het voortraject al zijn gladgestreken zoals salarissen range e.d.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, dat hebben alle spelers wel die in de top hebben gespeeld in grote competities, maar toch komen die nog zelden naar Nederland.
Het is vooral de bedoeling dat er geen semi-criminelen met gevaarlijke overtuigingen +verotte knieeën worden aangetrokken.quote:
Is buiten de selectie gelaten. Doet het wel goed bij Wydad Casablanca (of was het Raya)quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Laat hem dat maar bewijzen tijdens het WK.
Wij niet.quote:
Dan kan je net zo goed iedereen erop zetten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens fat fuck Theo Janssen staan deze spelers op Transferroom : (Soort van FM transferlijst alleen voor clubs)
Dies Janse
Don-Angelo Konadu
Kasper Dolberg
Oscar Gloukh
Rayane Bounida
Steven Berghuis
Oliver Edvardsen
Julian Rijkhoff
Youri Regeer
Ko Itakura
Youri Baas
Josip Sutalo
Anton Gaaei
Owen Wijndal
Tristan Gooijer
Lucas Rosa
Ahmetcan Kaplan
Sivert Mannsverk
Branco van den Boomen
Amourricho van Axel Dongen
Gastón Ávila
Theo Janssenquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens fat fuck Theo Janssen staan deze spelers op Transferroom : (Soort van FM transferlijst alleen voor clubs)
knip
Dikgedrukt is prima.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Dies Janse
Don-Angelo Konadu
Kasper Dolberg
Oscar Gloukh
Rayane Bounida
Steven Berghuis
Oliver Edvardsen
Julian Rijkhoff
Youri Regeer
Ko Itakura
Youri Baas
Josip Sutalo
Anton Gaaei
Owen Wijndal
Tristan Gooijer
Lucas Rosa
Ahmetcan Kaplan
Sivert Mannsverk
Branco van den Boomen
Gastón Ávila
Hij moet al die Spaanse vriendjes ergens van betalen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dikgedrukt is prima.
De anderen zijn gewoon prima selectie spelers. Vreemd.
Zal wel nodig zijn omdat zij wel enige financiele waarde vertegenwoordigen.
Sowieso niet zo kies van Janssen om dit zoop straat te gooien. Janssen zou volgens mij zelf niet op Transferrroom moeten kunnen inloggen, dus iemand heeft het bewust naar 'm gelektquote:
Lijkt mij gewoon een betaalservice die De Treffers kennelijk betalen als tweede amateurclub van Nederland op de ranglijst.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso niet zo kies van Janssen om dit zoop straat te gooien. Janssen zou volgens mij zelf niet op Transferrroom moeten kunnen inloggen, dus iemand heeft het bewust naar 'm gelekt
Dan mag Theo natuurlijk ook even de rest van de lijst delen, maar blijkbaar ligt de focus nogal op Ajaxquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon een betaalservice die De Treffers kennelijk betalen als tweede amateurclub van Nederland op de ranglijst.
No Jews, no news.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan mag Theo natuurlijk ook even de rest van de lijst delen, maar blijkbaar ligt de focus nogal op Ajax
Dat is een heel ander verhaal. Vind het verder ook goedkoop scoren en interessantdoenerij hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan mag Theo natuurlijk ook even de rest van de lijst delen, maar blijkbaar ligt de focus nogal op Ajax
Het is wat minder aantrekkelijk als Spaanse journalist om hakkelend PIISSEEVEEE en Faynord van een post-it te lezen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Media komt wel met compleet lachwekkende namen qua versterkingen.
Ter Stegen en nu Sommer. Alleen al hun salaris gaat hele ArenA scheef laten lopen
Wordt een vermoeiende transferperiode. Allemaal kansloze namen die niet komen om vervolgens met Blind aan te komen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Media komt wel met compleet lachwekkende namen qua versterkingen.
Ter Stegen en nu Sommer. Alleen al hun salaris gaat hele ArenA scheef laten lopen
Ajax heeft in vette jaren het een en ander aan beleggingen gekocht en dat hebben ze allemaal geliquideerd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wordt een vermoeiende transferperiode. Allemaal kansloze namen die niet komen om vervolgens met Blind aan te komen.
"We gaan het doen met deze selectie". Ik hoor het ze al zeggen
Bron?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax heeft in vette jaren het een en ander aan beleggingen gekocht en dat hebben ze allemaal geliquideerd.
Ik vermoed dat Jordi dus een redelijk gevulde sok heeft.
Gedurende het boekjaar 2024/2025 is de beleggingsportefeuille opgeheven. Het saldo beleggingen is overgeboekt naar de liquide middelen (letterlijk citaat uit de jaarcijfers). Halfjaar cijfers (31-12-2025) staat er nog altijd de pakweg veertig miljoen in de liquide middelen.quote:
Als Wijndal maar verkocht wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wordt een vermoeiende transferperiode. Allemaal kansloze namen die niet komen om vervolgens met Blind aan te komen.
"We gaan het doen met deze selectie". Ik hoor het ze al zeggen
Dat zou mooi zijn... als er maar geen trainer komt die denkt dat die hem wel weer aan de praat krijgt. Dan zit ie desnoods maar ergens in kleedmaker 4 zijn geld te tellen. Klote voor ons, maar zijn goed recht om zijn jaren op die manier te besteden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Wijndal maar verkocht wordt.
Wil niet zeggen dat ze allemaal weg moeten, is meer vanwege de geschatte marktwaarde.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Dies Janse
Don-Angelo Konadu
Kasper Dolberg
Oscar Gloukh
Rayane Bounida
Steven Berghuis
Oliver Edvardsen
Julian Rijkhoff
Youri Regeer
Ko Itakura
Youri Baas
Josip Sutalo
Anton Gaaei
Owen Wijndal
Tristan Gooijer
Lucas Rosa
Ahmetcan Kaplan
Sivert Mannsverk
Branco van den Boomen
Gastón Ávila
Luque.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sowieso doen Spaanse spelers het niet zo geweldig bij Ajax, buiten Gabri en Olleguer vrijwel allemaal mislukt.
Willen wij dat wel?quote:
Dat is de hele selectie...quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Dies Janse
Don-Angelo Konadu
Kasper Dolberg
Oscar Gloukh
Rayane Bounida
Steven Berghuis
Oliver Edvardsen
Julian Rijkhoff
Youri Regeer
Ko Itakura
Youri Baas
Josip Sutalo
Anton Gaaei
Owen Wijndal
Tristan Gooijer
Lucas Rosa
Ahmetcan Kaplan
Sivert Mannsverk
Branco van den Boomen
Gastón Ávila
Branco zat inderdaad een half jaar in Frankrijk, verhuur aan Angers FC. heeft oog een aantal wedstrijden gespeeld, maar op een paar assists na niet heel opvallend.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:39 schreef raptorix het volgende:
Branco van den Boomen, ik wist niet eens dat die nog onder contract stond![]()
Oliver Edvardsen zou ik trouwens houden, ik denk dat die echt te weinig kansen heeft gehad en gewoon een goede spelers is om erbij te hebben.
Hij wil van die spelers af . Maar nu is het verschil tussen willen en kunnen heel groot.quote:
Vink dus weg. Prima.quote:Skye Vink vervolgt zijn carrière bij SC Cambuur, zo maakt de club uit Leeuwarden zaterdag bekend via de officiële kanalen.
De negentienjarige spits komt over van Ajax, waar hij nog een contract had tot medio 2028. Vink had in Amsterdam weinig perspectief richting het eerste elftal.
Bij Cambuur heeft de zoon van ESPN-analist Marciano Vink getekend voor drie jaar, met een optie voor nog een seizoen.
Technisch manager Lars Lambooij is blij met de komst van Vink, nadat eerder Lucas Jetten al overkwam van Ajax. “Dat dit twee keer in korte tijd het geval is mag je toeval noemen, maar het is natuurlijk wel zo dat beide spelers over een uitstekende basis beschikken na het doorlopen van de jeugdopleiding van Ajax.”
“Bij Skye zie je dat ook zeker terug en daarnaast heeft hij alle technische en fysieke voorwaarden om dit seizoen belangrijk voor ons te zijn in de Eredivisie”, zegt Lambooij op de clubwebsite.
Vink speelde in totaal 61 wedstrijden namens Jong Ajax in de Keuken Kampioen Divisie. Daarin was hij goed voor zeven doelpunten en drie assists.
Het is onbekend onder welke voorwaarden Vink naar Cambuur komt. Volgens Transfermarkt is hij 350.000 euro waard. Naar verluidt kan Ajax hem terugkopen.
Ze zijn aan het scouten bij mijn Ierse clubjequote:SHAMROCK ROVERS’ TEEN sensation Michael Noonan looks set for a move to Dutch giants Ajax.
The 42 understands that in demand Republic of Ireland U21 international, who was previously linked with a ¤2 million move to Bundesliga side TSG Hoffenheim, paid an enjoyable visit to Amsterdam over the Bank holiday weekend to take in the surroundings of the Sportcomplex De Toekomst and was thoroughly impressed with what was laid out.
Weer?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:05 schreef MooieTop6 het volgende:
We staan gewoon weer op het Leidseplein volgend jaar, geen gelul nou
ALS het gebeurd is het niet de eerste x he.quote:
dat idioot kan je wel weglaten. Maar idd, die moet echt gewoon stoppen idd. Lijkt me verstandigquote:Op zondag 7 juni 2026 20:09 schreef Poepz0r het volgende:
Eriksen weer in elkaar gezakt. Stop toch met voetballen joh idioot
https://x.com/centregoals/status/2063683661086745013
Statistisch gezien liggen de kaarten beter geschud dan de afgelopen seizoenen aangezien dominantie in fases gaat van pakweg drie/vier jaar. Veelal is het maximaal drie kampioenschappen en bij hoge uitzondering vier.quote:
Lijkt me inderdaad voor hem en zijn gezin gewoon het beste. Het apparaatje doet blijkbaar wat het moet doen, maar bindt de kat op zo'n leeftijd waarop je carriere toch al vrijwel voorbij is maar niet op het spek.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:09 schreef Poepz0r het volgende:
Eriksen weer in elkaar gezakt. Stop toch met voetballen joh idioot
https://x.com/centregoals/status/2063683661086745013
Gewoon een idioot. Heeft ook kinderen en een vrouw. Gewoon stoppenquote:Op zondag 7 juni 2026 20:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat idioot kan je wel weglaten. Maar idd, die moet echt gewoon stoppen idd. Lijkt me verstandig
Kunnen de Deentjes ook mooi doorselecteren.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon een idioot. Heeft ook kinderen en een vrouw. Gewoon stoppen
Gebeurd?quote:Op zondag 7 juni 2026 20:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ALS het gebeurd is het niet de eerste x he.
Maargoed, denk dat er museumplein bedoeld wordt want het leidse gaat nooit meer gebeuren.
Maar wie zegt dat als de dominantie van PSV voorbij is, dat Ajax dan kampioen wordt?quote:Op zondag 7 juni 2026 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Statistisch gezien liggen de kaarten beter geschud dan de afgelopen seizoenen aangezien dominantie in fases gaat van pakweg drie/vier jaar. Veelal is het maximaal drie kampioenschappen en bij hoge uitzondering vier.
De tekenen aan de wand zijn er al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |