Dan had ik waarschijnlijk minder Football Manager gespeeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie weet wat er van je was geworden als je geen klap van de molen had gehad
Het assessment bij ajaxquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad ook iets over de kwaliteit van de mensen binnen Ajax en het assessment dat ze hebben gemaakt over het merk Ajax.
Dat geldt voor elke club.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 06:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het assessment bij ajax
1) Betalen ze genoeg
Verder NUL moreel besef bij die club.
fijn dat die definitief weg isquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach Sivert met zijn ongelukkige motoriek.
Leuk! Welk vak?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nieuw. Jaartje of 10 op de wachtlijst denk ik
Och die kans lijkt me wel klein..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:36 schreef Makamba_ het volgende:
Ajax kan door Toppers opnieuw niet in ArenA spelen tijdens eventuele play-offs
https://www.nu.nl/voetbal(...)tuele-play-offs.html
Voetbalclub Ajax.
Werd ook nog lacherig gedaan over het bedrag. Blijft toch moeilijk te voorspellen wie het goed gaat doen en wie niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:15 schreef Wotte het volgende:
hebben we nog een stukje doorverkooppercentage bij Brobbey bedongen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Werd ook nog lacherig gedaan over het bedrag. Blijft toch moeilijk te voorspellen wie het goed gaat doen en wie niet.
(Summerville had ik ook niet helemaal aan zien komen bijvoorbeeld)
Ik zit op een ander niveau.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Brobbey gaat een heldenrol vertolken en dan ga ik tot in den treure mijn gelijk hier halen.
Summerville was een van de weinige lichtpuntjes bij West Ham. Hoop dat ie blijft ondanks de degradatie en zijn goede spel tot nu toe...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Werd ook nog lacherig gedaan over het bedrag. Blijft toch moeilijk te voorspellen wie het goed gaat doen en wie niet.
(Summerville had ik ook niet helemaal aan zien komen bijvoorbeeld)
Zal wel aan hem getrokken gaan worden. En een van de betere spelers bij WHU, en laat zich zien op het WK.quote:Op zondag 21 juni 2026 06:19 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Summerville was een van de weinige lichtpuntjes bij West Ham. Hoop dat ie blijft ondanks de degradatie en zijn goede spel tot nu toe...
Maar ook zijn succes in de PL zelf. Vond hem bij ADO zo'n net-niet-speler, leuke dribbelaar met te weinig rendement (toegegeven, geoordeeld op een paar samenvattingenquote:Op zondag 21 juni 2026 06:19 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Summerville was een van de weinige lichtpuntjes bij West Ham. Hoop dat ie blijft ondanks de degradatie en zijn goede spel tot nu toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |