abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:46:07 #251
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221080603
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:44 schreef The-BFG het volgende:
Mss wil de Rabobank wel met z'n clubsupport actie. Beetje support kunnen we wel gebruiken :P
ABN staat al p het shirt bij de jeugd en vrouwen, toch?
Does not compute, zeg maar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:49:17 #252
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221080617
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
ABN staat al p het shirt bij de jeugd en vrouwen, toch?
Does not compute, zeg maar.
ABN is toch vergane glorie dus daar kan je wel afscheid van nemen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221081551
Het zal Tui wel worden.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:14:36 #254
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221082201
Heineken 0.0 even benaderen?
Life is what you make it.
pi_221082292
Gewoon een dubieuze cryptotent, geen gedoetjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221082474


Gewoon zo.
pi_221084352
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Ziggo stopt als hoofdsponsor na dit seizoen
Als ratten verlaten ze het zinkende schip
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:56:47 #258
378023 Wotte
wotte!?
pi_221086152
Interesse in Caio Henrique (28 jaar) linksback lijkt wel vrij concreet. Verweij tweette van de week over de komst van een twintigjarige Marokkaanse linksback voor de toekomst: Fouad Zahouani (20). Die laatste, kopt de Telegraaf, is een toptalent. Afgaande op de beelden een back die graag aanvalt. Ken 'm verder niet schijnbaar wel in de kijker gespeeld op Wk onder 20.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:01:23 #259
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221086191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ afbeelding ]

Gewoon zo.
Kan zeggen wat je wil, staat wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221086240
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:26 schreef Ludachrist het volgende:
Gewoon een dubieuze cryptotent, geen gedoetjes.
Coolblue is wel grappig want Rotterdams anders Amazon.com genot
pi_221087064
Volgens de Azijnbode is Ajax al op hoofdlijnen rond met Monaco over Caio Henrique

Cooking _O_.
pi_221087066
Haha nee joh wat nou cooking. Ik ga niet doen alsof ik die Caio Henrique ken.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:33:25 #263
378023 Wotte
wotte!?
pi_221087135
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Haha nee joh wat nou cooking. Ik ga niet doen alsof ik die Caio Henrique ken.
211 wedstrijden 41 assists. Dat zou wel goed moeten komen in de Eredivisie.

Ik zeg cooking.
pi_221087152
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:33 schreef Wotte het volgende:

[..]
211 wedstrijden 41 assists. Dat zou wel goed moeten komen in de Eredivisie.

Ik zeg cooking.
Haha die kan er echt niks van
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:48:33 #265
378023 Wotte
wotte!?
pi_221087233
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:37 schreef CR7 het volgende:

[..]
Haha die kan er echt niks van
Het kan nooit slechter dan Wijndal.
pi_221087340
Ajax lijkt wel gelijk al in te willen gaan hè. 10 miljoen voor een 28-jarige en een 3 jarig contract, dan ga je met salaris erbij wel weer richting de 5m per jaar
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221087351
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:33 schreef Wotte het volgende:

[..]
211 wedstrijden 41 assists. Dat zou wel goed moeten komen in de Eredivisie.

Ik zeg cooking.
Wat ik lees is het een verdediger met een geweldige linkervoet en voorzet. Alleen hij kan niet verdedigen.
Zware blessure gehad in 2023, is daar niet helemaal lekker uitgekomen.
pi_221087365
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:10 schreef De_Pel het volgende:
Ajax lijkt wel gelijk al in te willen gaan hè. 10 miljoen voor een 28-jarige en een 3 jarig contract, dan ga je met salaris erbij wel weer richting de 5m per jaar
Ajax heeft nog steeds wel geld. Alleen liquiditeit was een probleem.
pi_221087418
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:33 schreef Wotte het volgende:

[..]
211 wedstrijden 41 assists. Dat zou wel goed moeten komen in de Eredivisie.

Ik zeg cooking.
https://ligue1.com/en/articles/l1_article_736-meet-caio-henrique

Interessant interview, ook al is het twee jaar geleden :).
pi_221087700
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:11 schreef Adames het volgende:

[..]
Wat ik lees is het een verdediger met een geweldige linkervoet en voorzet. Alleen hij kan niet verdedigen.
Zware blessure gehad in 2023, is daar niet helemaal lekker uitgekomen.
Zal jij ongetwijfeld beter weten dan ik, ben niet zo goed op de hoogte van de ins en outs van Ajax financiële situatie. Maar gezien de eerdere links aan routiniers met miljoenensalarissen is het wel opvallend te noemen. Zoiets kan natuurlijk op 2 manieren uitpakken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:12:38 #271
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221088576
Mbt sponsoren.. ik baal ervan dat Ajax in zee is gegaan met die water boer en Vitakruid. Opdonderen met die oplichters.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:57:48 #272
378023 Wotte
wotte!?
pi_221089149
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:11 schreef Adames het volgende:

[..]
Wat ik lees is het een verdediger met een geweldige linkervoet en voorzet. Alleen hij kan niet verdedigen.
Zware blessure gehad in 2023, is daar niet helemaal lekker uitgekomen.
Waren we niet allemaal zonder blessure profvoetballer geworden?
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:14:15 #273
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221089798
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:12 schreef The-BFG het volgende:
Mbt sponsoren.. ik baal ervan dat Ajax in zee is gegaan met die water boer en Vitakruid. Opdonderen met die oplichters.
Dat zegt inderdaad ook iets over de kwaliteit van de mensen binnen Ajax en het assessment dat ze hebben gemaakt over het merk Ajax.
Life is what you make it.
pi_221090312
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:57 schreef Wotte het volgende:

[..]
Waren we niet allemaal zonder blessure profvoetballer geworden?
Wie weet wat er van je was geworden als je geen klap van de molen had gehad
pi_221090315
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:14 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dat zegt inderdaad ook iets over de kwaliteit van de mensen binnen Ajax en het assessment dat ze hebben gemaakt over het merk Ajax.
Ruud Gullit en Wennemars categorie
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:18:05 #276
378023 Wotte
wotte!?
pi_221091729
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:22 schreef Adames het volgende:

[..]
Wie weet wat er van je was geworden als je geen klap van de molen had gehad
Dan had ik waarschijnlijk minder Football Manager gespeeld.
pi_221095092
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:14 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dat zegt inderdaad ook iets over de kwaliteit van de mensen binnen Ajax en het assessment dat ze hebben gemaakt over het merk Ajax.
Het assessment bij ajax

1) Betalen ze genoeg

Verder NUL moreel besef bij die club.
pi_221095238
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 06:50 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Het assessment bij ajax

1) Betalen ze genoeg

Verder NUL moreel besef bij die club.
Dat geldt voor elke club.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:09:49 #279
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221097477
Ach Sivert met zijn ongelukkige motoriek.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221097489
Seizoenkaart in the pocket
pi_221097521
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Seizoenkaart in the pocket
Dapper!
pi_221097537
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach Sivert met zijn ongelukkige motoriek.
fijn dat die definitief weg is
pi_221097546
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Seizoenkaart in the pocket
Nieuw of met een verlenging?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:30:07 #284
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221097591
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:19 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
fijn dat die definitief weg is
Zekers, dat er nu snel meer mogen volgen.
pi_221097706
Ajax kan door Toppers opnieuw niet in ArenA spelen tijdens eventuele play-offs
https://www.nu.nl/voetbal(...)tuele-play-offs.html
Voetbalclub Ajax.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:14:33 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221098077
Nou, een speler uit de boeken.
Wie o wie zou de volgende zijn?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221098989
verdiende ruim een miljoen euro. Goede zaakwaarnemer.
pi_221099095
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:22 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Nieuw of met een verlenging?
Nieuw. Jaartje of 10 op de wachtlijst denk ik :')
pi_221102912
hebben we nog een stukje doorverkooppercentage bij Brobbey bedongen.
pi_221103238
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Nieuw. Jaartje of 10 op de wachtlijst denk ik :')
Leuk! Welk vak?
pi_221103347
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:36 schreef Makamba_ het volgende:
Ajax kan door Toppers opnieuw niet in ArenA spelen tijdens eventuele play-offs
https://www.nu.nl/voetbal(...)tuele-play-offs.html
Voetbalclub Ajax.
Och die kans lijkt me wel klein..

Oh wacht :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221104377
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:45 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Leuk! Welk vak?
410, dus ook nog mooi stukje nostalgie.
pi_221104425
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:15 schreef Wotte het volgende:
hebben we nog een stukje doorverkooppercentage bij Brobbey bedongen.
Werd ook nog lacherig gedaan over het bedrag. Blijft toch moeilijk te voorspellen wie het goed gaat doen en wie niet.

(Summerville had ik ook niet helemaal aan zien komen bijvoorbeeld :D )
pi_221105041
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Werd ook nog lacherig gedaan over het bedrag. Blijft toch moeilijk te voorspellen wie het goed gaat doen en wie niet.

(Summerville had ik ook niet helemaal aan zien komen bijvoorbeeld :D )
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Brobbey gaat een heldenrol vertolken en dan ga ik tot in den treure mijn gelijk hier halen.
Ik zit op een ander niveau.
  zondag 21 juni 2026 @ 06:19:19 #295
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221105645
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Werd ook nog lacherig gedaan over het bedrag. Blijft toch moeilijk te voorspellen wie het goed gaat doen en wie niet.

(Summerville had ik ook niet helemaal aan zien komen bijvoorbeeld :D )
Summerville was een van de weinige lichtpuntjes bij West Ham. Hoop dat ie blijft ondanks de degradatie en zijn goede spel tot nu toe...
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 21 juni 2026 @ 07:00:51 #296
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221105724
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:19 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Summerville was een van de weinige lichtpuntjes bij West Ham. Hoop dat ie blijft ondanks de degradatie en zijn goede spel tot nu toe...
Zal wel aan hem getrokken gaan worden. En een van de betere spelers bij WHU, en laat zich zien op het WK.
Een Chelsea of een ManU zullen wel veel te veel geld voor hem gaan bieden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221108834
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:19 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Summerville was een van de weinige lichtpuntjes bij West Ham. Hoop dat ie blijft ondanks de degradatie en zijn goede spel tot nu toe...
Maar ook zijn succes in de PL zelf. Vond hem bij ADO zo'n net-niet-speler, leuke dribbelaar met te weinig rendement (toegegeven, geoordeeld op een paar samenvattingen :'))
pi_221110144
Garcia is weer weg
  zondag 21 juni 2026 @ 17:23:18 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221110225
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:06 schreef Bofjijff het volgende:
Garcia is weer weg
Denk niet dat we hem gaan missen
  zondag 21 juni 2026 @ 17:27:01 #300
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_221110247
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:06 schreef Bofjijff het volgende:
Garcia is weer weg
Oke. Had ook maar een zeer beperkte toegevoegde waarde.
Al deed hij het bij Jong Ajax wel even goed.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')