ABN staat al p het shirt bij de jeugd en vrouwen, toch?quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:44 schreef The-BFG het volgende:
Mss wil de Rabobank wel met z'n clubsupport actie. Beetje support kunnen we wel gebruiken
ABN is toch vergane glorie dus daar kan je wel afscheid van nemen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ABN staat al p het shirt bij de jeugd en vrouwen, toch?
Does not compute, zeg maar.
Als ratten verlaten ze het zinkende schipquote:Op donderdag 18 juni 2026 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Ziggo stopt als hoofdsponsor na dit seizoen
Kan zeggen wat je wil, staat wel.quote:
Coolblue is wel grappig want Rotterdams anders Amazon.com genotquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:26 schreef Ludachrist het volgende:
Gewoon een dubieuze cryptotent, geen gedoetjes.
211 wedstrijden 41 assists. Dat zou wel goed moeten komen in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Haha nee joh wat nou cooking. Ik ga niet doen alsof ik die Caio Henrique ken.
Haha die kan er echt niks vanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
211 wedstrijden 41 assists. Dat zou wel goed moeten komen in de Eredivisie.
Ik zeg cooking.
Wat ik lees is het een verdediger met een geweldige linkervoet en voorzet. Alleen hij kan niet verdedigen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg cooking.
Ajax heeft nog steeds wel geld. Alleen liquiditeit was een probleem.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:10 schreef De_Pel het volgende:
Ajax lijkt wel gelijk al in te willen gaan hè. 10 miljoen voor een 28-jarige en een 3 jarig contract, dan ga je met salaris erbij wel weer richting de 5m per jaar
https://ligue1.com/en/articles/l1_article_736-meet-caio-henriquequote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg cooking.
Zal jij ongetwijfeld beter weten dan ik, ben niet zo goed op de hoogte van de ins en outs van Ajax financiële situatie. Maar gezien de eerdere links aan routiniers met miljoenensalarissen is het wel opvallend te noemen. Zoiets kan natuurlijk op 2 manieren uitpakken.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat ik lees is het een verdediger met een geweldige linkervoet en voorzet. Alleen hij kan niet verdedigen.
Zware blessure gehad in 2023, is daar niet helemaal lekker uitgekomen.
Waren we niet allemaal zonder blessure profvoetballer geworden?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat ik lees is het een verdediger met een geweldige linkervoet en voorzet. Alleen hij kan niet verdedigen.
Zware blessure gehad in 2023, is daar niet helemaal lekker uitgekomen.
Dat zegt inderdaad ook iets over de kwaliteit van de mensen binnen Ajax en het assessment dat ze hebben gemaakt over het merk Ajax.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:12 schreef The-BFG het volgende:
Mbt sponsoren.. ik baal ervan dat Ajax in zee is gegaan met die water boer en Vitakruid. Opdonderen met die oplichters.
Wie weet wat er van je was geworden als je geen klap van de molen had gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waren we niet allemaal zonder blessure profvoetballer geworden?
Ruud Gullit en Wennemars categoriequote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad ook iets over de kwaliteit van de mensen binnen Ajax en het assessment dat ze hebben gemaakt over het merk Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |