abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 18 juni 2026 @ 07:35:00 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221076887
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:22 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Of het Sutalo's fout was weet ik niet, maar het was koddig om te zien dat de Kroaten Kane vanaf de 16 vrij naar een meter of 8 van het doel lieten lopen om een corner vrij in te koppen. Maakt Kroatië gebruik van onze setpiece coach?
Daar ging Sutalo er trouwens in als een jonge juffrouw. Eerste goal kon ie uiteraard niks aan doen, Derde ook niet die ging over links. 4-2 heb ik even niet meer scherp hoe dat liep
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221076894
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Daar ging Sutalo er trouwens in als een jonge juffrouw
Goh

Erg mooi dat onze slome Josip op het WK speelt en daardoor zonder enige aanwijsbare reden straks 30m oplevert.
pi_221077152
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:37 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Goh

Erg mooi dat onze slome Josip op het WK speelt en daardoor zonder enige aanwijsbare reden straks 30m oplevert.
Als we daar 10-15 mio voor krijgen mogen we ons in de handen wrijven, meteen accepteren.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221077201
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:03 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Als we daar 10-15 mio voor krijgen mogen we ons in de handen wrijven, meteen accepteren.
hopelijk trapt een pl club er in.
  donderdag 18 juni 2026 @ 09:29:28 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221077250
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:20 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
hopelijk trapt een pl club er in.
In Italië kan hij prima mee.
pi_221077251
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:20 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
hopelijk trapt een pl club er in.
Denk dat 'ie het bij een defensief ingestelde ploeg best goed kan doen. Als ie maar geen ruimte in zijn rug heeft.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 18 juni 2026 @ 09:43:39 #232
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221077333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
In Italië kan hij prima mee.
Ja, die competitie past veel beter bij hem. Hopen dat er een mooi bod komt.
Life is what you make it.
pi_221077381
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:43 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Ja, die competitie past veel beter bij hem. Hopen dat er een mooi bod komt.
Dies Janse terug en je wordt er niet slechter van, lijkt me.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221077384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Denk dat 'ie het bij een defensief ingestelde ploeg best goed kan doen. Als ie maar geen ruimte in zijn rug heeft.
Heel Italië dus.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221077825
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:55 schreef mitt het volgende:

[..]
Heel Italië dus.
Mwa valt tegenwoordig ook wel mee.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 18 juni 2026 @ 11:12:04 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221078001
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:51 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Mwa valt tegenwoordig ook wel mee.
Kroatische international, 26 jaar, die zou toch nog wel minimaal 15 miljoen op moeten brengen.
pi_221080018
Ziggo stopt als hoofdsponsor na dit seizoen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221080037
Ziggo kapt ermee..

edit; Oh ik was niet de eerste ;)

Niet echt een lekker moment om op zoek te moeten gaan naar een nieuwe hoofdsponsor. Ben benieuwd waar ze mee aan komen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:34:45 #239
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221080174
Misschien heeft AT5 jaarlijks nog een paar ton beschikbaar
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Sport donderdag 18 juni 2026 @ 15:37:34 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221080228
Misschien heeft Prijsvrij nog wel interesse in wat extra sponsoring, die naam past prima bij de huidige koers
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:39:43 #241
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221080271
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien heeft Prijsvrij nog wel interesse in wat extra sponsoring, die naam past prima bij de huidige koers
Eén-tweetje met Curacao Tourist Board/Corendon
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:50:56 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221080348
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:09 schreef Black-Death het volgende:
Ziggo kapt ermee..

edit; Oh ik was niet de eerste ;)

Niet echt een lekker moment om op zoek te moeten gaan naar een nieuwe hoofdsponsor. Ben benieuwd waar ze mee aan komen.
Ook een slecht Ajax is nog steeds de aantrekkelijkste NL club.
pi_221080416
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ook een slecht Ajax is nog steeds de aantrekkelijkste NL club.
Dat denk ik ook, maar het is toch makkelijker sponsors zoeken als je net wat betere resultaten hebt geboekt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:16:45 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221080464
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:09 schreef Black-Death het volgende:
Ziggo kapt ermee..

edit; Oh ik was niet de eerste ;)

Niet echt een lekker moment om op zoek te moeten gaan naar een nieuwe hoofdsponsor. Ben benieuwd waar ze mee aan komen.
Bestaat TDK nog? ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:22:45 #245
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221080504
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef golfer het volgende:

[..]
Bestaat TDK nog? ;)
Graag ook dezelfde kwaliteit aan spelers mocht TDK terugkeren.
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:27:31 #246
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221080526
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien heeft Prijsvrij nog wel interesse in wat extra sponsoring, die naam past prima bij de huidige koers
Cynisch, maar waar.

Heerlijk die zelfspot.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:28:42 #247
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221080533
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ook een slecht Ajax is nog steeds de aantrekkelijkste NL club.
Klopt.
Nog steeds de grootste uitstraling enzo.
Al heeft het wel een flinke deuk opgelopen, die afgelopen jaren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:40:37 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221080576
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Klopt.
Nog steeds de grootste uitstraling enzo.
Al heeft het wel een flinke deuk opgelopen, die afgelopen jaren.
Het zal toch weer een bedrijf/merk zijn dat zich groot op de NL markt richt, want internationaal zijn NL clubs niet interessant genoeg, zie ook de andere topclubs.
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:44:08 #249
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221080595
Mss wil de Rabobank wel met z'n clubsupport actie. Beetje support kunnen we wel gebruiken :P
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 18 juni 2026 @ 16:45:38 #250
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221080600
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het zal toch weer een bedrijf/merk zijn dat zich groot op de NL markt richt, want internationaal zijn NL clubs niet interessant genoeg, zie ook de andere topclubs.
Exact.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')