Daar ging Sutalo er trouwens in als een jonge juffrouw. Eerste goal kon ie uiteraard niks aan doen, Derde ook niet die ging over links. 4-2 heb ik even niet meer scherp hoe dat liepquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Of het Sutalo's fout was weet ik niet, maar het was koddig om te zien dat de Kroaten Kane vanaf de 16 vrij naar een meter of 8 van het doel lieten lopen om een corner vrij in te koppen. Maakt Kroatië gebruik van onze setpiece coach?
Gohquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging Sutalo er trouwens in als een jonge juffrouw
Als we daar 10-15 mio voor krijgen mogen we ons in de handen wrijven, meteen accepteren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Goh
Erg mooi dat onze slome Josip op het WK speelt en daardoor zonder enige aanwijsbare reden straks 30m oplevert.
hopelijk trapt een pl club er in.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als we daar 10-15 mio voor krijgen mogen we ons in de handen wrijven, meteen accepteren.
Denk dat 'ie het bij een defensief ingestelde ploeg best goed kan doen. Als ie maar geen ruimte in zijn rug heeft.quote:
Ja, die competitie past veel beter bij hem. Hopen dat er een mooi bod komt.quote:
Dies Janse terug en je wordt er niet slechter van, lijkt me.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, die competitie past veel beter bij hem. Hopen dat er een mooi bod komt.
Heel Italië dus.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat 'ie het bij een defensief ingestelde ploeg best goed kan doen. Als ie maar geen ruimte in zijn rug heeft.
Mwa valt tegenwoordig ook wel mee.quote:
Kroatische international, 26 jaar, die zou toch nog wel minimaal 15 miljoen op moeten brengen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa valt tegenwoordig ook wel mee.
Eén-tweetje met Curacao Tourist Board/Corendonquote:Op donderdag 18 juni 2026 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien heeft Prijsvrij nog wel interesse in wat extra sponsoring, die naam past prima bij de huidige koers
Ook een slecht Ajax is nog steeds de aantrekkelijkste NL club.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:09 schreef Black-Death het volgende:
Ziggo kapt ermee..
edit; Oh ik was niet de eerste
Niet echt een lekker moment om op zoek te moeten gaan naar een nieuwe hoofdsponsor. Ben benieuwd waar ze mee aan komen.
Dat denk ik ook, maar het is toch makkelijker sponsors zoeken als je net wat betere resultaten hebt geboekt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een slecht Ajax is nog steeds de aantrekkelijkste NL club.
Bestaat TDK nog?quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:09 schreef Black-Death het volgende:
Ziggo kapt ermee..
edit; Oh ik was niet de eerste
Niet echt een lekker moment om op zoek te moeten gaan naar een nieuwe hoofdsponsor. Ben benieuwd waar ze mee aan komen.
Cynisch, maar waar.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien heeft Prijsvrij nog wel interesse in wat extra sponsoring, die naam past prima bij de huidige koers
Klopt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een slecht Ajax is nog steeds de aantrekkelijkste NL club.
Het zal toch weer een bedrijf/merk zijn dat zich groot op de NL markt richt, want internationaal zijn NL clubs niet interessant genoeg, zie ook de andere topclubs.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Nog steeds de grootste uitstraling enzo.
Al heeft het wel een flinke deuk opgelopen, die afgelopen jaren.
Exact.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal toch weer een bedrijf/merk zijn dat zich groot op de NL markt richt, want internationaal zijn NL clubs niet interessant genoeg, zie ook de andere topclubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |