abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221070269
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:07 schreef Wotte het volgende:

Overigens heb ik vaak wel gelijk.
_O-
pi_221070273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 13:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als vakantiebestemming wellicht. Qua voetbal om te janken natuurlijk.
Past prima bij het niveau van ajax, de CEL.
pi_221070330
Wel weer de lastigste van alle opties natuurlijk, al mag het voor een Ajax van enig niveau geen probleem zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:14:06 #214
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_221070333
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Wel weer de lastigste van alle opties natuurlijk, al mag het voor een Ajax van enig niveau geen probleem zijn
Ik doe geen uitspraken.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:14:44 #215
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_221070339
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:40 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of er dan al versterkingen zijn..
Dat is dus wel een puntje van zorg.

Stel Dolberg gaat, Weghorst komt niet terug. Dan heb je .......... niets eigenlijk.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:19:38 #216
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221070369
Ah dat camping toernooi gaat al bijna beginnen voor Ajax. Belooft wat.
pi_221070479
Ajax zie ik nog best wel verliezen tegen Ferancvaros en Vojvodina? :D
Groot fan van User Wotte
pi_221070487
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 13:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als vakantiebestemming wellicht. Qua voetbal om te janken natuurlijk.
net alsof je voor een uittrip voor het voetbal komt

dan doen je wel echt iets fout hoor

@Caland
Groot fan van User Wotte
  woensdag 17 juni 2026 @ 15:50:11 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221070502
quote:
19s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:47 schreef Tjacka het volgende:

[..]
net alsof je voor een uittrip voor het voetbal komt

dan doen je wel echt iets fout hoor

@:caland
Ik blok meestal drie uurtjes om de toerist uit te hangen. Pleintje, kerkje, lokale bezienswaardigheid en daarna gewoon de dichtstbijzijnde tietenbar of kroeg.

Weet je nog dat kanjerlelijke scheve gebouw in Praag waar we een uur voor hebben gelopen @HMFuckyouall man man man
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221070551
Denk dat Ajax een goede kans maakt tegen Ferencváros. Mocht het FK Vojvodina worden, dan zie ik het somber in.
pi_221070725
Leuke tripjes, eu is binnen dus ff kijken of we kunnen. Verder weghorst lijkt definitief weg. Dolberg hoeft niet weg, maar zal wel weggaan is het gevoel. Prima hopelijk een goede vervanger.
pi_221072919
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:57 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
_O-
Menig vrouw is jaloers.
pi_221073120
Hopelijk speelt Sutalo zich vanavond in de kijker :)
pi_221076784
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:35 schreef Wotte het volgende:
Hopelijk speelt Sutalo zich vanavond in de kijker :)
Niet gekeken maar was het wat? 4 doelpunten tegen geeft weinig hoop maar zegt ook lang niet alles natuurlijk.
pi_221076825
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 06:58 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Niet gekeken maar was het wat? 4 doelpunten tegen geeft weinig hoop maar zegt ook lang niet alles natuurlijk.
Of het Sutalo's fout was weet ik niet, maar het was koddig om te zien dat de Kroaten Kane vanaf de 16 vrij naar een meter of 8 van het doel lieten lopen om een corner vrij in te koppen. Maakt Kroatië gebruik van onze setpiece coach?
  Redactie Sport donderdag 18 juni 2026 @ 07:35:00 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221076887
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:22 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Of het Sutalo's fout was weet ik niet, maar het was koddig om te zien dat de Kroaten Kane vanaf de 16 vrij naar een meter of 8 van het doel lieten lopen om een corner vrij in te koppen. Maakt Kroatië gebruik van onze setpiece coach?
Daar ging Sutalo er trouwens in als een jonge juffrouw. Eerste goal kon ie uiteraard niks aan doen, Derde ook niet die ging over links. 4-2 heb ik even niet meer scherp hoe dat liep
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221076894
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Daar ging Sutalo er trouwens in als een jonge juffrouw
Goh

Erg mooi dat onze slome Josip op het WK speelt en daardoor zonder enige aanwijsbare reden straks 30m oplevert.
pi_221077152
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:37 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Goh

Erg mooi dat onze slome Josip op het WK speelt en daardoor zonder enige aanwijsbare reden straks 30m oplevert.
Als we daar 10-15 mio voor krijgen mogen we ons in de handen wrijven, meteen accepteren.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221077201
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:03 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Als we daar 10-15 mio voor krijgen mogen we ons in de handen wrijven, meteen accepteren.
hopelijk trapt een pl club er in.
  donderdag 18 juni 2026 @ 09:29:28 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221077250
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:20 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
hopelijk trapt een pl club er in.
In Italië kan hij prima mee.
pi_221077251
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:20 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
hopelijk trapt een pl club er in.
Denk dat 'ie het bij een defensief ingestelde ploeg best goed kan doen. Als ie maar geen ruimte in zijn rug heeft.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 18 juni 2026 @ 09:43:39 #232
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221077333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
In Italië kan hij prima mee.
Ja, die competitie past veel beter bij hem. Hopen dat er een mooi bod komt.
Life is what you make it.
pi_221077381
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:43 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Ja, die competitie past veel beter bij hem. Hopen dat er een mooi bod komt.
Dies Janse terug en je wordt er niet slechter van, lijkt me.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221077384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Denk dat 'ie het bij een defensief ingestelde ploeg best goed kan doen. Als ie maar geen ruimte in zijn rug heeft.
Heel Italië dus.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221077825
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:55 schreef mitt het volgende:

[..]
Heel Italië dus.
Mwa valt tegenwoordig ook wel mee.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 18 juni 2026 @ 11:12:04 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221078001
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:51 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Mwa valt tegenwoordig ook wel mee.
Kroatische international, 26 jaar, die zou toch nog wel minimaal 15 miljoen op moeten brengen.
pi_221080018
Ziggo stopt als hoofdsponsor na dit seizoen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221080037
Ziggo kapt ermee..

edit; Oh ik was niet de eerste ;)

Niet echt een lekker moment om op zoek te moeten gaan naar een nieuwe hoofdsponsor. Ben benieuwd waar ze mee aan komen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:34:45 #239
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221080174
Misschien heeft AT5 jaarlijks nog een paar ton beschikbaar
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Sport donderdag 18 juni 2026 @ 15:37:34 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221080228
Misschien heeft Prijsvrij nog wel interesse in wat extra sponsoring, die naam past prima bij de huidige koers
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')