Past prima bij het niveau van ajax, de CEL.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als vakantiebestemming wellicht. Qua voetbal om te janken natuurlijk.
Ik doe geen uitspraken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Wel weer de lastigste van alle opties natuurlijk, al mag het voor een Ajax van enig niveau geen probleem zijn
Dat is dus wel een puntje van zorg.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:40 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of er dan al versterkingen zijn..
net alsof je voor een uittrip voor het voetbal komtquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als vakantiebestemming wellicht. Qua voetbal om te janken natuurlijk.
Ik blok meestal drie uurtjes om de toerist uit te hangen. Pleintje, kerkje, lokale bezienswaardigheid en daarna gewoon de dichtstbijzijnde tietenbar of kroeg.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
net alsof je voor een uittrip voor het voetbal komt
dan doen je wel echt iets fout hoor
@:caland
Niet gekeken maar was het wat? 4 doelpunten tegen geeft weinig hoop maar zegt ook lang niet alles natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:35 schreef Wotte het volgende:
Hopelijk speelt Sutalo zich vanavond in de kijker
Of het Sutalo's fout was weet ik niet, maar het was koddig om te zien dat de Kroaten Kane vanaf de 16 vrij naar een meter of 8 van het doel lieten lopen om een corner vrij in te koppen. Maakt Kroatië gebruik van onze setpiece coach?quote:Op donderdag 18 juni 2026 06:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Niet gekeken maar was het wat? 4 doelpunten tegen geeft weinig hoop maar zegt ook lang niet alles natuurlijk.
Daar ging Sutalo er trouwens in als een jonge juffrouw. Eerste goal kon ie uiteraard niks aan doen, Derde ook niet die ging over links. 4-2 heb ik even niet meer scherp hoe dat liepquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Of het Sutalo's fout was weet ik niet, maar het was koddig om te zien dat de Kroaten Kane vanaf de 16 vrij naar een meter of 8 van het doel lieten lopen om een corner vrij in te koppen. Maakt Kroatië gebruik van onze setpiece coach?
Gohquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging Sutalo er trouwens in als een jonge juffrouw
Als we daar 10-15 mio voor krijgen mogen we ons in de handen wrijven, meteen accepteren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Goh
Erg mooi dat onze slome Josip op het WK speelt en daardoor zonder enige aanwijsbare reden straks 30m oplevert.
hopelijk trapt een pl club er in.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als we daar 10-15 mio voor krijgen mogen we ons in de handen wrijven, meteen accepteren.
Denk dat 'ie het bij een defensief ingestelde ploeg best goed kan doen. Als ie maar geen ruimte in zijn rug heeft.quote:
Ja, die competitie past veel beter bij hem. Hopen dat er een mooi bod komt.quote:
Dies Janse terug en je wordt er niet slechter van, lijkt me.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, die competitie past veel beter bij hem. Hopen dat er een mooi bod komt.
Heel Italië dus.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat 'ie het bij een defensief ingestelde ploeg best goed kan doen. Als ie maar geen ruimte in zijn rug heeft.
Mwa valt tegenwoordig ook wel mee.quote:
Kroatische international, 26 jaar, die zou toch nog wel minimaal 15 miljoen op moeten brengen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa valt tegenwoordig ook wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |