Nee, zeker niet doen. Moet wel binnen salarishuis passen.quote:Op maandag 15 juni 2026 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ter Stegen is betrouwbaar en kan prima een seizoen spelen maar of je dat moet willen voor iemand die 10 miljoen per jaar verdient.
Koekoek. Daar kan je zomaar 5 spelers van betalen (los van aankoopsom)
Dat is niet wat de afgelopen seizoenen laten zienquote:Op maandag 15 juni 2026 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ter Stegen is betrouwbaar en kan prima een seizoen spelen
Cillessen gaat bij NEC weg.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:40 schreef Wotte het volgende:
ik zou zeggen dat een keeper scouten geen hogere wiskunde zou moeten zijn.
Nee dankjequote:
Dat had ook niemand zien aankomen zegquote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ceballos komt nu toch weer niet, wil zelf naar Betis.
Goh..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Dus eigenlijk, gewoon wachten tot er dingen echt gebeuren en meelezen met de roddels.
Dat snap ik volkomen. Maar wil Betis hem ook?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb voor zover ik weet alleen gezegd dat het een klasbak voor Ajax zou zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen Wotte niet waarschijnlijk.
quote:Ajax zal bij de loting een geplaatste status hebben en gekoppeld worden aan een ploeg met een ongeplaatste status.
Door de voorloting zijn er nog vijf opties over: de winnaar van Vikingur - Stjarnan, GAIS, de verliezer van FK Vojvodina - Ferencváros, Shelbourne FC of KF Dukagjini.
Eruit gaan tegen Víkingur Gøta (Faeröer)quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:35 schreef Black-Death het volgende:
Vandaag horen we de eerste tegenstander voor de voorronde CL (de verkeerde CL weliswaar, maar toch)
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:35 schreef Black-Death het volgende:
Vandaag horen we de eerste tegenstander voor de voorronde CL (de verkeerde CL weliswaar, maar toch)
[..]
WTFquote:
Extreem jaloers @Calandquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zitten wel een paar hele leuke uit-trips bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |