Dan mag Theo natuurlijk ook even de rest van de lijst delen, maar blijkbaar ligt de focus nogal op Ajaxquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon een betaalservice die De Treffers kennelijk betalen als tweede amateurclub van Nederland op de ranglijst.
No Jews, no news.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan mag Theo natuurlijk ook even de rest van de lijst delen, maar blijkbaar ligt de focus nogal op Ajax
Dat is een heel ander verhaal. Vind het verder ook goedkoop scoren en interessantdoenerij hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan mag Theo natuurlijk ook even de rest van de lijst delen, maar blijkbaar ligt de focus nogal op Ajax
Het is wat minder aantrekkelijk als Spaanse journalist om hakkelend PIISSEEVEEE en Faynord van een post-it te lezen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Media komt wel met compleet lachwekkende namen qua versterkingen.
Ter Stegen en nu Sommer. Alleen al hun salaris gaat hele ArenA scheef laten lopen
Wordt een vermoeiende transferperiode. Allemaal kansloze namen die niet komen om vervolgens met Blind aan te komen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Media komt wel met compleet lachwekkende namen qua versterkingen.
Ter Stegen en nu Sommer. Alleen al hun salaris gaat hele ArenA scheef laten lopen
Ajax heeft in vette jaren het een en ander aan beleggingen gekocht en dat hebben ze allemaal geliquideerd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wordt een vermoeiende transferperiode. Allemaal kansloze namen die niet komen om vervolgens met Blind aan te komen.
"We gaan het doen met deze selectie". Ik hoor het ze al zeggen
Bron?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax heeft in vette jaren het een en ander aan beleggingen gekocht en dat hebben ze allemaal geliquideerd.
Ik vermoed dat Jordi dus een redelijk gevulde sok heeft.
Gedurende het boekjaar 2024/2025 is de beleggingsportefeuille opgeheven. Het saldo beleggingen is overgeboekt naar de liquide middelen (letterlijk citaat uit de jaarcijfers). Halfjaar cijfers (31-12-2025) staat er nog altijd de pakweg veertig miljoen in de liquide middelen.quote:
Als Wijndal maar verkocht wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wordt een vermoeiende transferperiode. Allemaal kansloze namen die niet komen om vervolgens met Blind aan te komen.
"We gaan het doen met deze selectie". Ik hoor het ze al zeggen
Dat zou mooi zijn... als er maar geen trainer komt die denkt dat die hem wel weer aan de praat krijgt. Dan zit ie desnoods maar ergens in kleedmaker 4 zijn geld te tellen. Klote voor ons, maar zijn goed recht om zijn jaren op die manier te besteden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Wijndal maar verkocht wordt.
Wil niet zeggen dat ze allemaal weg moeten, is meer vanwege de geschatte marktwaarde.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens fat fuck Theo Janssen staan deze spelers op Transferroom : (Soort van FM transferlijst alleen voor clubs)
Dies Janse
Don-Angelo Konadu
Kasper Dolberg
Oscar Gloukh
Rayane Bounida
Steven Berghuis
Oliver Edvardsen
Julian Rijkhoff
Youri Regeer
Ko Itakura
Youri Baas
Josip Sutalo
Anton Gaaei
Owen Wijndal
Tristan Gooijer
Lucas Rosa
Ahmetcan Kaplan
Sivert Mannsverk
Branco van den Boomen
Amourricho van Axel Dongen
Gastón Ávila
Luque.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sowieso doen Spaanse spelers het niet zo geweldig bij Ajax, buiten Gabri en Olleguer vrijwel allemaal mislukt.
Willen wij dat wel?quote:
Dat is de hele selectie...quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens fat fuck Theo Janssen staan deze spelers op Transferroom : (Soort van FM transferlijst alleen voor clubs)
Dies Janse
Don-Angelo Konadu
Kasper Dolberg
Oscar Gloukh
Rayane Bounida
Steven Berghuis
Oliver Edvardsen
Julian Rijkhoff
Youri Regeer
Ko Itakura
Youri Baas
Josip Sutalo
Anton Gaaei
Owen Wijndal
Tristan Gooijer
Lucas Rosa
Ahmetcan Kaplan
Sivert Mannsverk
Branco van den Boomen
Amourricho van Axel Dongen
Gastón Ávila
Branco zat inderdaad een half jaar in Frankrijk, verhuur aan Angers FC. heeft oog een aantal wedstrijden gespeeld, maar op een paar assists na niet heel opvallend.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:39 schreef raptorix het volgende:
Branco van den Boomen, ik wist niet eens dat die nog onder contract stond![]()
Oliver Edvardsen zou ik trouwens houden, ik denk dat die echt te weinig kansen heeft gehad en gewoon een goede spelers is om erbij te hebben.
Hij wil van die spelers af . Maar nu is het verschil tussen willen en kunnen heel groot.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |