Je kan inderdaad beter als man van middelbare leeftijd cynische opmerkingen plaatsen op het niveau van een tienermeisje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:56 schreef GGMM het volgende:
Grappig dat er altijd wat grut is die net doen alsof ze hem al jaren kennen.
Alsof je de Griekse beker hebt gevolgd in 2013.
Snap ook echt niet wat je daarmee wil bereiken. Verwacht je dan dat mensen op het internet die je niet kent je heel erg interessant vinden vanwege je voetbalkennis ofzo?
Ik volg alleen de Ierse competitie. Als iemand vragen heeft...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:54 schreef Wotte het volgende:
Hier gaarne verder uw zeer beperkte kennis van het Europese voetbal etaleren.
Of de Guinness al koud staatquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik volg alleen de Ierse competitie. Als iemand vragen heeft...
Niet interessant doen straks hoort die calvanistische lul je boven het maaiveld uitkomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik volg je moeder. Als iemand vragen heeft....quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Toch prachtig man. Lekker in de misère blijven daaro.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:50 schreef Black-Death het volgende:
Van de Beek en zeker Blind hoeft niet wat mij betreft.
Het jaar is 2088. In een bejaardentehuis in Abcoude zit de 91-jarige Donny van de Beek aan zijn warme middageten. "Deze is voor Nouri", mompelt hij bij elke hap die hij neemt.quote:Van de Beek kiest rugnummer 34 als eerbetoon aan Nouri.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-eerbetoon-aan-nouri
Jazeker. Ik koop ze in Duitsland, bij Kaufland.. 2,50 ofzo per blikje.quote:
Welke van haar zeventien vrienden op Feesboek ben jij dan? Toos? Gerdine?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik volg je moeder. Als iemand vragen heeft....
Je bent welkom zolang je maar geen ajaxshirtje aantrektquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb veel te weinig dagen voor Ierland en Georgïe
Zoeken ze nog mensen op de speciale werkplaats @:psvcl?
is de beste man een beetje fit of is dit een tomiyashu verhaal?quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Dani Ceballos naar Ajax allen. Zelfde journalist die op 2 april al over Michel - Ajax berichtte.
Zou voor Ajax wel een klasbak zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Dani Ceballos naar Ajax allen. Zelfde journalist die op 2 april al over Michel - Ajax berichtte.
Die is al jaren op. Kan zo in het rijtje Zinchenko, Sterling, Rugani en Tomiyasu.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Zonder krasje komen ze sowieso niet. Misschien ook wel de reden voor een stap terug. Zit daar al jaren op de bank natuurlijk. Veel kortdurende blessures gehad.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die is al jaren op. Kan zo in het rijtje Zinchenko, Sterling, Rugani en Tomiyasu.
Ligt daar in de clinch met de coach dus die wil graag weg, zijn vaak fijne spelers om te halen omdat die graag wat willen bewijzen. Ken de man verder niet maar je speelt niet 200 wedstrijden bij Madrid als je er niks van kunt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
is de beste man een beetje fit of is dit een tomiyashu verhaal?
Gayquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:34 schreef Poepz0r het volgende:
Harde plasser gekregen. Fantastische speler
Nee totaal ander typequote:Op woensdag 3 juni 2026 08:45 schreef William_Papadin het volgende:
Moet je toch wel een Gloukh gaan verpatsen denk ik, als deze gast zou komen.
Een 29-jarige speler die van Real Madrid naar Ajax gaat, dat kán niet anders dan een enorme misser worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ligt daar in de clinch met de coach dus die wil graag weg, zijn vaak fijne spelers om te halen omdat die graag wat willen bewijzen. Ken de man verder niet maar je speelt niet 200 wedstrijden bij Madrid als je er niks van kunt.
Enige nadeel is dat hij bijna 30 is, dus doorverkoopwaarde zal hij waarschijnlijk niet hebben.
Sowieso doen Spaanse spelers het niet zo geweldig bij Ajax, buiten Gabri en Olleguer vrijwel allemaal mislukt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een 29-jarige speler die van Real Madrid naar Ajax gaat, dat kán niet anders dan een enorme misser worden.
In dat geval maak je borst maar nat want zolang Cruijff er zit krijg je nog veel meer Spanjaarden op je bord.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sowieso doen Spaanse spelers het niet zo geweldig bij Ajax, buiten Gabri en Olleguer vrijwel allemaal mislukt.
Fijn voor de Nederlandse pers, schijnt nogal eens kleedkamer verhalen naar buiten te gooien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Als hij er 2 scoort op het WK kan je er van af.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:45 schreef William_Papadin het volgende:
Moet je toch wel een Gloukh gaan verpatsen denk ik, als deze gast zou komen.
Nee toch? Gloukh aanvallende middenvelder, schaduwspits of buitenspeler en Ceballos centrale middenvelder, verdedigende middenvelder of linker middenvelder. Dat is was ik in ieder geval kan vinden. Ik ken Ceballos als speler niet zo goed.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:57 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Maar wel zelfde positie zo te zien?
Voor welk land zou Gloukh op het WK moeten spelen dan?quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als hij er 2 scoort op het WK kan je er van af.
Je kan het zo zien Ceballos is een buffel en Gloukh een ballerina.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:18 schreef papert het volgende:
[..]
Nee toch? Gloukh aanvallende middenvelder, schaduwspits of buitenspeler en Ceballos centrale middenvelder, verdedigende middenvelder of linker middenvelder. Dat is was ik in ieder geval kan vinden. Ik ken Ceballos als speler niet zo goed.
Fuckquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor welk land zou Gloukh op het WK moeten spelen dan?
palestinaquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor welk land zou Gloukh op het WK moeten spelen dan?
Als die zich echt had willen bewijzen zou die dat doen in de CL met Betis en niet in de Mickey Mouse League en die andere CL met Ajax.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ligt daar in de clinch met de coach dus die wil graag weg, zijn vaak fijne spelers om te halen omdat die graag wat willen bewijzen. Ken de man verder niet maar je speelt niet 200 wedstrijden bij Madrid als je er niks van kunt.
Enige nadeel is dat hij bijna 30 is, dus doorverkoopwaarde zal hij waarschijnlijk niet hebben.
Ceballos. Komt. Niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Die gast heeft daar een salaris van 9 miljoen euro per jaar. Die komt echt niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een 29-jarige speler die van Real Madrid naar Ajax gaat, dat kán niet anders dan een enorme misser worden.
“ We gaan het met deze groep doen , we hebben het geprobeerd “quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gast heeft daar een salaris van 9 miljoen euro per jaar. Die komt echt niet.
Aan de andere kant die heeft de schaapjes inmiddels ook al op het droge dat het niet uitmaakt. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk komt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gast heeft daar een salaris van 9 miljoen euro per jaar. Die komt echt niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |