Van de Beek zou niet eens echt een slecht idee. Goede leeftijd, waarschijnlijk goedkoop en lijkt mij fit wel van toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:29 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Announce Daley 'Grandpa' Blind and Donny 'Bad Knees' Van de Beek
Nu slechts één van de zwaarste blessures die een voetballer kan oplopen. Zou hem meteen terughalen ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van de Beek zou niet eens echt een slecht idee. Goede leeftijd, waarschijnlijk goedkoop en lijkt mij fit wel van toegevoegde waarde.
Hij heeft overigens één keer een knieblessure gehad en dat was 'slechts' een verrekking. Had meerdere kortdurende spierblessures en nu een gescheurde achillespees. Tikje ongelukkige carriere verloop.
Klopt, maar het is ook niet een onoverkomelijke blessure. Je ligt er lang uit maar meende dat hij in de laatste fase zat. Als je 'm goedkoop kan oppikken zou je het kunnen overwegen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu slechts één van de zwaarste blessures die een voetballer kan oplopen. Zou hem meteen terughalen ja.
Wottequote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van de Beek zou niet eens echt een slecht idee. Goede leeftijd, waarschijnlijk goedkoop en lijkt mij fit wel van toegevoegde waarde.
Hij heeft overigens één keer een knieblessure gehad en dat was 'slechts' een verrekking. Had meerdere kortdurende spierblessures en nu een gescheurde achillespees. Tikje ongelukkige carriere verloop.
Eén knieblessure is meer dan genoeg om de rest van je leven last van te hebben. Het blijft altijd een zwakke plek die nooit meer zo sterk wordt als dat ie was. En vergeet ook de slijtage aan de andere knie niet omdat die moet compenseren wat de andere kant niet meer kan opvangen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Knutsen en Xavi stonden ongetwijfeld ook te popelen om bij ajax te mogen startenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ach, een jaar geleden was het kiezen tussen Ten Hag, Knutsen of Xavi en werd het Heitinga.
Nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ach, een jaar geleden was het kiezen tussen Ten Hag, Knutsen of Xavi
Een verrekking valt wel mee. Hij heeft niet zijn kruisbanden afgescheurd. Ik kan overigens nog wel een aantal absolute topvoetballers noemen die een stevige knieblessure hadden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Eén knieblessure is meer dan genoeg om de rest van je leven last van te hebben. Het blijft altijd een zwakke plek die nooit meer zo sterk wordt als dat ie was. En vergeet ook de slijtage aan de andere knie niet omdat die moet compenseren wat de andere kant niet meer kan opvangen.
Denk dat je wel kan stellen dat Michel in de hoogst haalbare categorie zit voor Ajax. Dat is geen koekenbakker.quote:
Hij zal ongetwijfeld wel iets beter zijn dan die Spaanse dorpsgek die er de afgelopen maanden zat.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat je wel kan stellen dat Michel in de hoogst haalbare categorie zit voor Ajax. Dat is geen koekenbakker.
Zonder degradatie was hij waarschijnlijk nooit haalbaar geweest. In de zin van als hij de lijn had doorgetrokken vanaf de promotie
Goed geschreven, zo is het.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat je wel kan stellen dat Michel in de hoogst haalbare categorie zit voor Ajax. Dat is geen koekenbakker.
Zonder degradatie was hij waarschijnlijk nooit haalbaar geweest. In de zin van als hij de lijn had doorgetrokken vanaf de promotie
Volgens jou was Fredje Grim ook een schot in de roos.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:06 schreef Elan het volgende:
Na het lezen van Pieter Zwart zijn analyse op VI ben ik behoorlijk enthousiast geworden over deze aanstelling. Weinig hoge druk, veel breien in de opbouw met de focus op balbezit.
Gelijk ook de verklaring waarom Blind zo floreerde bij Girona.
Dat was een momentopname toen hij het in elk geval qua resultaten vrij aardig deed na die wedstrijd tegen Sparta, ik heb jou op dit forum ook Robin V Persie uitgebreid zien ophemelen en verdedigen na een alleraardigst begin van vorig seizoen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens jou was Fredje Grim ook een schot in de roos.
Ik neem het maar van je aan dan.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Knutsen en Xavi stonden ongetwijfeld ook te popelen om bij ajax te mogen starten
Verbazingwekkend.quote:
Ook deze man kan met een selectie die uit balans is en kwaliteit mist weinig, dus het is nu aan Jordi.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:15 schreef Houniet het volgende:
Laten we elkaar maar vermaken en dan zien we in April wel hoe het er voor staat.
Volg je het Spaanse voetbal helemaal niet dus?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:03 schreef Parafernalia het volgende:
Weer een nieuweNooit van de man gehoord. Kan me niet voorstellen dat dit wat wordt. Succes ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |