abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221003884
quote:
19s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:59 schreef Tjacka het volgende:
Ajax was al dood en bijna begraven, maar Jordi pakt nog even een graafmachine om er extra grond boven op te gooien
Like
pi_221003949
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:59 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Like
Oh ben je hier weer nadat je X bericht van een willekeurig persoon niet het gewenste effect had.
pi_221004179
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:59 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Like
Bedankt vriend.

Het nieuwe Anderlecht of Manchester United. Binnenkort ook ratten in op het veld in de ArenA
Groot fan van User Wotte
  woensdag 10 juni 2026 @ 20:55:43 #154
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221004271
https://www.voetbalprimeu(...)x-en-michel-aan.html

Aparte vondst weer . Of hij heeft teveel drugs op.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221004972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:07 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Oh ben je hier weer nadat je X bericht van een willekeurig persoon niet het gewenste effect had.
Heerlijk, van die ajaciedjes die zich nog meer Calimero opstellen dan ze doen in Eindhoven
pi_221004977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Bedankt vriend.

Het nieuwe Anderlecht of Manchester United. Binnenkort ook ratten in op het veld in de ArenA
Jullie hadden Berghuis toch al in die rol :?
pi_221006814
quote:
9s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)x-en-michel-aan.html

Aparte vondst weer . Of hij heeft teveel drugs op.
Ik ga een nieuwe tapasbar openen in Zuidoost. Inkomsten gegarandeerd.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 15:30:24 #158
80382 manny
30 is best veel
pi_221019428
Duolingo spaanse lesjes gaan best aardig.

El hombre levanta el plato
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_221020720
Alex Kroes heeft een nieuwe hobby, hij wil schijnbaar mede eigenaar worden van.... LASK Linz

https://www.ad.nl/voetbal(...)oostenrijk~af4cc4f5/
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_221022433
Ben benieuwd waar Mislintat weer zal opduiken.
pi_221022921
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:32 schreef Sabata het volgende:
Alex Kroes heeft een nieuwe hobby, hij wil schijnbaar mede eigenaar worden van.... LASK Linz

https://www.ad.nl/voetbal(...)oostenrijk~af4cc4f5/
Hij moet maar oppassen met aandeeltjes kopen :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 13:37:06 #162
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221027994
GROTE VIS BINNEN!!!

quote:
Ajax heeft de eerste transfer van de zomer afgrond, zo weet Mike Verweij tussen neus en lippen door te vermelden in Kick-off, de voetbalpodcast van De Telegraaf. Het gaat om de Marokkaanse speler Fouad Zahouani.

Ajax is vooral met hele grote vissen bezig”, stelt Verweij. “De kleine vissen komen wel en worden later binnengehengeld. Dat lijkt wel goed te komen. Zahouani gaat komen. Hij komt voor Jong Ajax.”
GROTE VIS VOOR JONG AJAX

Jajajaja

Mike Verweij :')
  zaterdag 13 juni 2026 @ 14:01:11 #163
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221028157
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
GROTE VIS BINNEN!!!
[..]
GROTE VIS VOOR JONG AJAX

Jajajaja

Mike Verweij :')
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 13 juni 2026 @ 14:20:51 #164
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221028271
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
GROTE VIS BINNEN!!!
[..]
GROTE VIS VOOR JONG AJAX

Jajajaja

Mike Verweij :')
Weer zo’n straatvoetballertje zeker dat het straks niet gaat redden op fysiek.
pi_221028576
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:01 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Over wie ging dit?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:00:23 #166
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221028602
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:57 schreef ISVV het volgende:

[..]
Over wie ging dit?


Buitenkansje
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 13 juni 2026 @ 16:26:20 #167
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221029271
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 21:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ben benieuwd waar Mislintat weer zal opduiken.
Je zou bijna Kees van der Spek ofzo op die Duitser afsturen, er zijn nog wel wat supporters van verschillende clubs die hem willen spreken :X
The name is Putler, Vladimir Putler
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:28:38 #168
80382 manny
30 is best veel
pi_221030099
zal wel relatief stil zijn allemaal zolang wk er is... niet goed voor ons. de grote jongens moeten eerst, zodat er lieden snappen dat ze op de bank belanden.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:51:44 #169
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221030229
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:26 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Je zou bijna Kees van der Spek ofzo op die Duitser afsturen, er zijn nog wel wat supporters van verschillende clubs die hem willen spreken :X
Je moet hem maar 1 functie geven en dat is scout . Geen greintje verantwoordelijk over aankopen of wat dan ook en laat hem ver weg van de club blijven.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221033208
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:26 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Je zou bijna Kees van der Spek ofzo op die Duitser afsturen, er zijn nog wel wat supporters van verschillende clubs die hem willen spreken :X
Ik vermoed dat je voor 30 juni weinig hoeft te verwachten.
  zondag 14 juni 2026 @ 16:07:15 #171
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221039232
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Je moet hem maar 1 functie geven en dat is scout . Geen greintje verantwoordelijk over aankopen of wat dan ook en laat hem ver weg van de club blijven.
Achteraf was het bizar dat Ajax hem een job heeft aangeboden. Schijnbaar zijn er genoeg waarschuwingen van o.a. vorige werkgevers geweest.

En dat Dortmund hem daarna nog aannam was helemaal bizar.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 14 juni 2026 @ 16:10:00 #172
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221039247
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:07 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Achteraf was het bizar dat Ajax hem een job heeft aangeboden. Schijnbaar zijn er genoeg waarschuwingen van o.a. vorige werkgevers geweest.

En dat Dortmund hem daarna nog aannam was helemaal bizar.
Ja maar hij heeft Dembele , Kagawa , Lewandowski ontdekt etc . Als scout. Niet als een lijpo die al je geld mag uitgeven aan zijn hersenspinsels zonder enige controle .
RED ONS HENNIEGOD
pi_221043567
Is Ter Stegen al binnen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 14 juni 2026 @ 21:41:34 #174
393053 De_Pel
Is weg.
pi_221044215
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 14:20 schreef Black-Death het volgende:
Ajax zou toch ver willen gaan voor Ter Stegen. Ben benieuwd. Geen verkeerde voor onder de lat natuurlijk.
Tot je er achter komt dat je 4.900.000 betaal voor iemand die 9 wedstrijden kan spelen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 15 juni 2026 @ 00:04:11 #175
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221047751
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:55 schreef Black-Death het volgende:
Is Ter Stegen al binnen?
Jordi sneuvelt in februari.
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')