Eens. Zo aandachtsgeil, niet genoeg kunnen krijgen van zichzelf aan de vele foto’s en filmpjes te zien. Ik vind haar in de filmpjes van de podcast ook steeds minder sympathiek overkomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Nieuwnestje het volgende:
Uch ik kan niet echt uitleggen waarom, maar ik vind die foto serie uit Parijs zó ongemakkelijk en nep. Wat is deze meid ver van de normale wereld af gaan staan zeg....
Ja, die volg ik...ook vanwege het irritainment en bijzondere gedachtegang....zogenaamd alles voor haar meisjes, maar ze wel iedere dag op social media pleuren. Michelle heeft nog 2 pubers, die hebben totaal geen zin in die hele reis die ze gaan maken. Alles is de schuld van het systeem. Krijg er nogal een wappie gevoel bij😅 ook steeds dat 'alles mag er zijn, aarden, vastzitten in het systeem, de matrix...echt om te kotsen...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef Beppie12345 het volgende:
Volgt iemand Michelle van der Panne. En Eilandmama. Ben echt verbaasd over hun denkwijze en doen en laten en vooral voor de kinderen lijkt mij dat niet oké. Moeder vult bij beiden van alles in voor de kinderen.
Ach ja is bij Joost en Viora toch ook zo... wat doen ze nou precies eigenlijk allemaal. Alleen maar filmpjes maken voor attractieparken en vakantieoorden. Beetje fotoshooten. En dat eeuwige geknuffel met een kus bij het begin van een filmpje met die neppe glimlach.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:39 schreef Beppie12345 het volgende:
Closet is op gesponserde vakantie. Ergens vind ik dat niet kloppen. Ze zijn net terug en nu gratis op reis. Gaan 5 x per jaar naar Bonaire of zoiets. Zij hebben het helemaal niet nodig. Ja voor de reclame van Corendon.
Ze gaan zo vaak omdat het anders hun relatie kost of zoiets, ze werken nu beide aan haar webshop en schijnbaar loopt dat zo goed dat ze bijna dag en nacht moeten werken (En bijna elk weekend/elke schoolvakantie op vakantie kunnen)quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:39 schreef Beppie12345 het volgende:
Closet is op gesponserde vakantie. Ergens vind ik dat niet kloppen. Ze zijn net terug en nu gratis op reis. Gaan 5 x per jaar naar Bonaire of zoiets. Zij hebben het helemaal niet nodig. Ja voor de reclame van Corendon.
Dat was ik, heb mijn post achteraf nog aangepast nadat ik de foto's uit Parijs zag waar ze er idd toch wel mager uitziet met uitstekende sleutelbeenderen etc. Gewicht lijkt in dalende ipv in stijgende lijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Lostit het volgende:
MCW is wel ongezond dun, weet niet meer wie in het vorige topic schreef van niet. Bij zichtbare buikspieren hebben vrouwen een vetpercentage van onder de 20% nodig terwijl een gezond vetpercentage voor een vrouw tussen de 20 en 30 procent zou liggen.
Owjee is ze weer terug op aarde van haar social media burn-out.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Earring het volgende:
Dames, willen jullie DBM met rust laten?
Alleen positiviteit graag. Dat doet ze zelf natuurlijk ook alleen maar hahaha
Hardop lachen hierom 😂quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef Lostit het volgende:
DBM had een deet-night met haar man. Ik zie dan toch voor me dat ze elkaar inspuiten met anti muggen spul.
Ik dacht het, jij schrijft het!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef Lostit het volgende:
DBM had een deet-night met haar man. Ik zie dan toch voor me dat ze elkaar inspuiten met anti muggen spul.
Ze weet ook wel hoe ze op foto's moet staan. Een foto in Parijs bij die ingang van Verso in dat korte jurkje zie je toch wel weer wat mollige dijbenen, terwijl als ze voor de spiegel staat een foto maken de benen latjes lijken. Ze knikt haar knieen altijd naar buiten en rug hol zodat de 'gap' tussen haar benen groter lijkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:05 schreef MonaB het volgende:
[..]
Dat was ik, heb mijn post achteraf nog aangepast nadat ik de foto's uit Parijs zag waar ze er idd toch wel mager uitziet met uitstekende sleutelbeenderen etc. Gewicht lijkt in dalende ipv in stijgende lijn.
Zou me ook niet verbazen als dat de deet night geweest is, ze is tenslotte van suiker en er zijn weer genoeg muggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef Lostit het volgende:
Ik moest even knipperen hoor... mijn dochter had dezelfde wagen toen ze 4 was... en was er wel klaar mee toen ze 6 was... (toen werd ze ook te groot.. die dingen zijn niet gemaakt voor 8 jarige...) ik vind het eigenlijk best bijzonder... er is toch niet iets mis met die jongen dat hij nog in zijn kleutertijd zit???quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef papierentas het volgende:
DBM is weer eens ziek zwak misselijk onderweg, zoals gewoonlijk. Wachten wanneer Flap ook weer doodziek is, want die zit in het virus (ze denkt corona) van haar moeder al dagen. Gelukkig is ze nog met Flip en Flap een stukje buitengeweest met beiden dezelfde poppenwagen. Ja een kind mag spelen etc met wat leuk vind, maar dit is gewoon geen gezicht, een joch van 8 met een poppenwagen voor een kleuter.
En ze noemt zichzelf de hofnar van de kinderen🤔quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die stories bij DBM, wtf💀💀💀
Uiteraard weer ziek zwak en misselijk..
DBM ging kruipend over de straat, really??
Die jongen met de poppenwagen...🙈
DBM en positief en leuk? 🤣🤡
Wát een fantast🤣
Maar ook gewoon een foto waarvan ze weet dat er reacties komen en dan zeggen dat met positief moet zijn.. ik vind het eigenlijk best walgelijk dat je probeert te triggeren over die jongen zijn rugquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef opwegnaar het volgende:
Wát een fantast🤣
🤣😂 zou ik ook doen en stickers op dat geklieder 😂🤣 maar tja... uit protest ga ik zo een boek hier in de minibieb om de hoek zetten... zonder stempels en "niet verkopen" er niet in gekalkt... gewoon zodat iemand er fijn mee kan doen wat hij/zij wilt 👍quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:11 schreef Johanna38 het volgende:
Deb wil dat die boekjes in haar biebje blijven, want dan ziet men dat zij de grote Letherfamilie is die de grote DMV kent en dan valt iedereen in katzwijm! “Oh mensen, hier wonen de groter instagrammers die geld verdienen over de ruggetjes van hun kinderen!”
Als ik een slechte dag zou hebben en in de buurt zou wonen, zou ik lekker die boeken meenemen en in een andere minibib achterlaten.🥸
Ik vind haar in alles 'net-niet' als iemand begrijpt wat ik bedoel. Maar ik heb wel respect voor hoe ze sport en hoe dr lijf is na 4 zwangerschappen. Ik heb die discipline niet, ik start elke dag "morgen echt!"quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:08 schreef Johanna38 het volgende:
Wat een minuscule broekjes draagt Kelly toch altijd. Billetjes vallen er bijna uit. Is dat hip?
denkt ze nu werkelijk dat iemand dat boek van AM gaat verkopen, wat een hoogmoed zeg. Dan stop maar gelijk met de minibieb als je denkt dat mensen die boeken gaan verkopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:11 schreef Johanna38 het volgende:
Deb wil dat die boekjes in haar biebje blijven, want dan ziet men dat zij de grote Letherfamilie is die de grote DMV kent en dan valt iedereen in katzwijm! “Oh mensen, hier wonen de groter instagrammers die geld verdienen over de ruggetjes van hun kinderen!”
Als ik een slechte dag zou hebben en in de buurt zou wonen, zou ik lekker die boeken meenemen en in een andere minibib achterlaten.🥸
Aan de wandel met monster 1 en monster 2 , ik zou die foto nooit gedeeld hebben, hoe werk je pesten in de hand.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef opwegnaar het volgende:
Wát een fantast🤣
Ik denk dat die vrouw zichzelf compleet verloren is. De band met haar familie is ook niet meer wat het geweest is. Ze dendert maar door. Nu kan ze het allemaal nog aan doordat ze nog op die roze wolk zit met Tim. Maar ooit valt ze ervan af.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Nieuwnestje het volgende:
Uch ik kan niet echt uitleggen waarom, maar ik vind die foto serie uit Parijs zó ongemakkelijk en nep. Wat is deze meid ver van de normale wereld af gaan staan zeg....
Ik zou Mijan toch rond 15.30 uit zn bedje hebben gehaald. Anders zit je vanavond dat hij misschien moeilijker naar bed gaat. En hoezo plan je het kappers bezoek rond de start van zn middag dutje? Je kan de hele dag en elke dag heen🤔quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:37 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke mag in haar handjes klappen, M is een super makkelijk kind zo te horen. Ze mag dankbaar zijn dat ze geen huilbaby heeft gehad.
Ik snapte de logica ook niet. Theoretisch gezien zou ze nu dan toch juist tot laat kunnen op blijven? Bedoel M slaapt altijd tot 8 u of nog later.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:54 schreef LALAA het volgende:
Sanneke is de realiteit echt helemaal kwijt hè? Ze slaapt het beste van 12 uur ‘s nachts tot 9 uur in de ochtend. En ze heeft het er nu al over dat het allemaal anders wordt als M. naar school gaat, dan kan ze weer tot laat talkshows kijken en hoeft ze niet zo vroeg op te staan. Dus ze gaat er nu al vanuit dat ze nooit meer gaat werken?
En ik moest hardop lachen dat ze zei niet te rusten als M. slaapt. Ze zit letterlijk alleen maar met haar reet op de bank, kan zo het theater in die meid. Wat een clown.
Dat is 'Sanneke logica'. Net als veel andere dingen. Ze al erover nagedacht hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:50 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik zou Mijan toch rond 15.30 uit zn bedje hebben gehaald. Anders zit je vanavond dat hij misschien moeilijker naar bed gaat. En hoezo plan je het kappers bezoek rond de start van zn middag dutje? Je kan de hele dag en elke dag heen🤔
En als Suus op die tekening Lot boos tekent moet dat aangepast van AM.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:13 schreef AnnArt het volgende:
Die lieve J met haar zachte karakter pleased er weer op los door L op haar pony uit te laten stappen. L en AM weer blij. L wordt maar weinig geweigerd, lijkt het wel.
Echt idioot, vrijwel al het speelgoed is daar dubbel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef TantePien1990 het volgende:
ik ben even naar de dokter, mijn onderkaak is zojuist uit de kom gezakt toen ik de storys van DBM zag.
Dat je een poppenwagen in huis hebt, prima natuurlijk. Maar 2, dezelfde, poppenwagens voor je kinderen van 5 en 8??? Ik dacht echt dat ze een grapje maakte maar vrees van niet...
Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:07 schreef Fliennepien het volgende:
Ik citeer even Sannekes post van Threads 🙄
De vraag is of je de keuze wilt maken om een bezoek aan de supermarkt als hoogtepunt van je dag te zien. Nee, dan toch liever twee (parttime) banen, twee auto’s, drie tot vier vakanties per jaar en geld. Kan zij ook hebben.quote:Ze vergeet voor het gemak nog even de sociale huurwoning en alle toeslagen te vermelden die ze krijgen.
Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:07 schreef Fliennepien het volgende:
Even snel gekeken, ah ze is iedereen weer de les aan het lezen. Nou, allemaal opzeggen je baan en je partner in het groen en dan in de rij voor een huurhuis. Hoe ziet ze dat voor zich, want er zijn geen huurhuizen en zij mag in haar handjes wrijven dat ze er inmiddels wel 1 hebben. Wat een decadentie en arrogantie weer.quote:Ze vergeet voor het gemak nog even de sociale huurwoning en alle toeslagen te vermelden die ze krijgen.
Onnavolgbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:57 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik snapte de logica ook niet. Theoretisch gezien zou ze nu dan toch juist tot laat kunnen op blijven? Bedoel M slaapt altijd tot 8 u of nog later.
Als hij naar school gaat, moet hij daar om 8.30 zijn en zal ze toch wel 'optijd' moeten opstaan.
Ja dat. Apart is het en niet leuk voor de kinderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:46 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja, die volg ik...ook vanwege het irritainment en bijzondere gedachtegang....zogenaamd alles voor haar meisjes, maar ze wel iedere dag op social media pleuren. Michelle heeft nog 2 pubers, die hebben totaal geen zin in die hele reis die ze gaan maken. Alles is de schuld van het systeem. Krijg er nogal een wappie gevoel bij😅 ook steeds dat 'alles mag er zijn, aarden, vastzitten in het systeem, de matrix...echt om te kotsen...
Sanneke schopt tegen alles aan wat zijzelf niet heeft of kent. Ze oordeelt over mensen met twee auto’s, een koophuis en de mogelijkheid om verre reizen te maken. En zegt dat die mensen niet over haar mogen oordelen. Het klinkt voor mij als pure jaloezie van haar kant. Want wat zou ze graag een mooie auto voor de deur hebben en verre reizen maken. Maar natuuuurlijk zou ze het allerliefst wel willen werken, wie houdt ze nu eigenlijk voor de gek?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:31 schreef IlseMarije het volgende:
Waarom schop Sanneke zo tegen mensen aan die 2 auto’s voor de deur hebben, de meeste mensen die 2 auto’s hebben werken beide en hebben beide een auto nodig. Wij hebben ook 2 auto’s voor de deur staan (1 van onze zoon) en hebben 3 fietsen in het hok staan, oeioeioei (en hebben een koophuis ).
En het is maar goed dat de kinderen van DBM niet in het dorp waar ze wonen op school zitten dan viel de oudste wel buiten te boot. (Al hoor ik ze nu ook nooit over spelen met klasgenootjes of buurkinderen) Ze vraagt ook gewoon om (negatieve) reacties op deze manier, zo sluw is ze wel.
Lekker positief idd DBM, als je in een eerdere post schrijft dat je zo graag alles eerlijk deelt over hoe het echt is en de taboes van ziek zijn etc, dus wel delen maar geen reacties... deel dan nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar ook gewoon een foto waarvan ze weet dat er reacties komen en dan zeggen dat met positief moet zijn.. ik vind het eigenlijk best walgelijk dat je probeert te triggeren over die jongen zijn rug
Ik wilde effe kijken naar suus haar tekening, maar hij is verwijderd. AM was zeker vergetenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:18 schreef Earring het volgende:
[..]
En als Suus op die tekening Lot boos tekent moet dat aangepast van AM.
Lot kijkt ook meestal boos dus ik snap Suus wel.
En AM altijd zeuren over schoolfoto’s die geposeerd zijn. Nu is het zoals ze is en dan mag het weer niet. Want ja, het is Lotje hè
Een klap van de molen? Ze is blijven staan toen de wieken bleven draaien. Klap op klap op klap.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:39 schreef Jippiejappie het volgende:
Mogen we aub concluderen dat Sanneke wel meer heeft dan alleen een autisme diagnose?
Zij heeft ooit een klap van de molen gehad denk ik.
Heel jammer dat ze mensen gelijk blokkeert die haar vertellen waar het op staat.
😂😂quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een klap van de molen? Ze is blijven staan toen de wieken bleven draaien. Klap op klap op klap.
Nou dat!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar ook gewoon een foto waarvan ze weet dat er reacties komen en dan zeggen dat met positief moet zijn.. ik vind het eigenlijk best walgelijk dat je probeert te triggeren over die jongen zijn rug
Die boeken wil niemand hebben🫣quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣😂 zou ik ook doen en stickers op dat geklieder 😂🤣 maar tja... uit protest ga ik zo een boek hier in de minibieb om de hoek zetten... zonder stempels en "niet verkopen" er niet in gekalkt... gewoon zodat iemand er fijn mee kan doen wat hij/zij wilt 👍
Net zoals ze zegt dat alles een keuze is. Heeft zij inderdaad ook de keuze gemaakt om niet te werken maar wel te zeuren en als een jaloerse troela te gedragen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:41 schreef Moondance het volgende:
Sorry hier komt even een Sanneke rant:
Ik snap dat verhaal over de slaapjes niet. Want volgens Sanneke dacht ze altijd ja van 2 naar 1 slaapje dat doe je gewoon even, maar dat is echt niet zo hoor!!! Zij liep daar heel erg mee te strugglen. Vervolgens vertelt ze echter dat ie 1x uit logeren ging en het geregeld was. Waar heb je dan precies mee gestruggled? Blijkbaar was het dus wel makkelijk te regelen.
Ze geeft aan nooit dutjes met haar kind mee te doen. Je zit de hele dag met je zuignap op de bank, waarom zou je ook nog dutjes moeten doen?!
En nee Sanneke, we kunnen in Nederland niet allemaal op de bank gaan zitten en je partner een minder betaalde baan laten nemen zodat je recht hebt op een sociale huurwoning en toeslagen. Dan zou de maatschappij failliet gaan, nog los van dat het niet zoveel sociale huurwoningen beschikbaar zijn.
Sowieso is zij toch nooit officieel afgekeurd? Ze heeft toch gewoon zelf besloten dat ze vanwege haar autisme niet kan werken?
Beetje profiteren van de verzorgingsstaat en dan ook nog tegen anderen zeggen “ja zo kan je het ook gewoon doen hoor”
😂😂quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:38 schreef Moppie1982 het volgende:
En Flip is ziek!! Hoera DBM heeft weer een natte broek hoor
Ik heb m toevallig net opgezocht, dus nog wel zichtbaar. AM heeft echt een enorm blok voor haar kop. S heeft haar getekend zo als ze is, en dan zeggen dat dat geen compliment is. Hoe blind ben je??quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:40 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Ik wilde effe kijken naar suus haar tekening, maar hij is verwijderd. AM was zeker vergeten
MG te te blokkeren. (vaderdag)
L zit trouwens heel FamilieGeerts-unlike met lange tanden te eten.
En ze vindt de telefoon in haar hand ook geen compliment. Tsja dat is ook zoals het is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:18 schreef Earring het volgende:
[..]
En als Suus op die tekening Lot boos tekent moet dat aangepast van AM.
Lot kijkt ook meestal boos dus ik snap Suus wel.
En AM altijd zeuren over schoolfoto’s die geposeerd zijn. Nu is het zoals ze is en dan mag het weer niet. Want ja, het is Lotje hè
Dat is het enige juiste antwoord.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een klap van de molen? Ze is blijven staan toen de wieken bleven draaien. Klap op klap op klap.
Dit gebeurt natuurlijk wel in elk gezin waarin maar 1 iemand werkt. En dit vind ik op zich niet raar. Het zou pas gek zijn als je je handje op moet houden bij je partner en voor alles toestemming moet vragen. Dat is de keus die je maakt als er maar 1 verdient.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Weet je... Sanneke die niet werkt maar door Dion zijn inkomen geen bijstand krijgt en beweert rond te kunnen komen 👍 helemaal priem! Ik zou gek worden van een collega zoals zij!
Maar dat ze geld uitgeeft alsof het door haar verdient is.. zeurt over van alles en tikkies blijft vragen.. daar vind ik wel wat van!
Dat je met weinig wilt leven 👍 maar dat wilt Sanneke niet.. ze wilt alles hebben maar niets ervoor doen! Dat irriteert
Dit ben ik met je eens, als dit je keuze is dan is het net zo goed gezamelijk geld als wanneer 2 mensen verdienen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dit gebeurt natuurlijk wel in elk gezin waarin maar 1 iemand werkt. En dit vind ik op zich niet raar. Het zou pas gek zijn als je je handje op moet houden bij je partner en voor alles toestemming moet vragen. Dat is de keus die je maakt als er maar 1 verdient.
Ik denk dat dat daar genoeg binnenkomt. En ik hoop maar dat ze geen geld uitgeeft dat er niet is. Verder zal het mij een rotzorg zijn waaraan ze het uitgeeft en dat klagen? Tsja dat is het enige waardoor ze ‘content’ kan maken. Er gebeurt immers werkelijk niets in haar leven. 😁
Echt? Dan ga ik nog keer het aantal views omhoog stuwen 😬 ... effe kijken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik heb m toevallig net opgezocht, dus nog wel zichtbaar. AM heeft echt een enorm blok voor haar kop. S heeft haar getekend zo als ze is, en dan zeggen dat dat geen compliment is. Hoe blind ben je??
Ze vergeet ook dat de mensen die wel beiden werken en twee auto’s voor de deur hebben háár toeslagen betalen.quote:Ze vergeet voor het gemak nog even de sociale huurwoning en alle toeslagen te vermelden die ze krijgen.
Ja ze is er al een week lang over aan het pruilenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:33 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte kan echt geen kritiek hebben nu weer een filmpje dat verandering groei zou moeten zijn.. zo kan je alles wel weg redeneer
Ze hebben 2 studiedagen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jaaa flip ook weer ziek!!
Maar uhm... ze hadden gisteren lekker gespeeld en vandaag lekker relax en een stukje wandelen 🤔 is het daar nu nogsteeds vakantie dan?
En dacht dat de flipperdeflapjes niet ziek werden in vakanties?? (Wat mij doet vermoeden dat ze gewoon weer fijn ziekgemeld staan)
Ze vergeet even te melden dat ze zo’n ¤750 per maand toeslagen ontvangt, opgebracht door diezelfde mensen die zo stom zijn om te werken en niet hun levensstijl nadoen. En die peuterspeelzaal waar ze het over heeft gaat ook haar welgeteld 0 hele euro’s kosten als je op de website kijkt. Voor M wel heel fijn als dat zou starten zodat hij zich kan ontwikkelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.
[..]
Ze vergeet ook dat de mensen die wel beiden werken en twee auto’s voor de deur hebben háár toeslagen betalen.
Ik walg echt van haar uitspraken
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Uiltje25 het volgende:
Pff, ik lees altijd mee, maar nu wil ik hier toch ook wel even wat over Sanneke zeggen (omdat ze me uiteraard allang heeft geblokkeerd op insta). Ze zegt dat ze niet kan werken vanwege haar autisme en dat ze daarom thuis zit, maar dat is gewoon onzin. Ook ik heb na meerdere mislukte pogingen op dit moment geen werk, vanwege autisme. Ik blijf alleen niet thuis zitten, ik heb 3 dagdelen dagbesteding vanuit de WMO en op die dagbesteding heb ik dus contact met volwassenen. Wanneer ik er aan toe ben ga ik samen met een jobcoach uitzoeken wat voor werk ik wél kan doen met de juiste aanpassingen. Wat super dat je je zo inzet, en hulp hebt van een jobcoach! Kan ik alleen maar respect voor hebben 👏🏽 Dat doe je heel goed!! Ook als je autisme hebt is er zoveel meer mogelijk dan thuiszitten in je eenzame bubbel.
Ja precies, dat bedoel ik. Ze zou zich kapot moeten schamen met haar uitspraken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:09 schreef Stillemeelezer het volgende:
[..]
Ze vergeet even te melden dat ze zo’n ¤750 per maand toeslagen ontvangt, opgebracht door diezelfde mensen die zo stom zijn om te werken en niet hun levensstijl nadoen. En die peuterspeelzaal waar ze het over heeft gaat ook haar welgeteld 0 hele euro’s kosten als je op de website kijkt. Voor M wel heel fijn als dat zou starten zodat hij zich kan ontwikkelen.
Kan ze meteen weer een zielige post plaatsen dat t zo sneu is dat ze altijd ziek zijn met leuke dingen en dat zorgkinderen een zwaar leven hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:01 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 studiedagen.
Voordeel dat flip ziek is is dat ze dan ook een excuus heeft om die ene 1 dag van de avond4daagse ook niet te lopen.
Maar dat is wel ff meer dan een bijdrage, ik vond kinderopvang wel serieus geld kosten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die toeslag krijg je als beide ouders werken en tja....
Mijn kinderen gingen ook in de oude regeling. Ik betaalde toen rond de 120 p/m, ouders met bijstand nog geen 10. Er was toen nog geen KOT voor de peuterspeelzaal en het bedrag per dagdeel was inkomensafhankelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Maar dat is wel ff meer dan een bijdrage, ik vond kinderopvang wel serieus geld kosten.
Mijn kind ging nog in oude regeling naar psz, kostte 40 euro pm ofzo, echt heel weinig. Toen ging het over op kinderopvang en werd het onbetaalbaar (want ik werkte niet).
Als die op zijn moeder lijkt qua gedrag. Dan is hij eerder aan het stampvoeten dan lopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef Hope88 het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe Mijan word als hij wat ouder word.
Mijn zoontje is 2 weken ouder en loopt al een poosje. Maar die klimt overal bovenop en rent alle kanten op. Bovendien zitten we nu in de fase van de driftbuien zodra hij zijn zin niet krijgt..
Ik ben erg benieuwd of Mijan dit gedrag ook gaat laten zien en hoe Sanneke er dan mee om gaat.
Wel zittend hequote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Als die op zijn moeder lijkt qua gedrag. Dan is hij eerder aan het stampvoeten dan lopen.
Dat worden hele klaagliederen op dr ista 😅 #watniemandmetheeftverteldoveropvoeden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef Hope88 het volgende:
Mijn zoontje is 2 weken ouder en loopt al een poosje. Maar die klimt overal bovenop en rent alle kanten op. Bovendien zitten we nu in de fase van de driftbuien zodra hij zijn zin niet krijgt..
Ik ben erg benieuwd of Mijan dit gedrag ook gaat laten zien en hoe Sanneke er dan mee om gaat.
Buurjongetje is 1,5mnd ouder dan M en een enorm verschil, dat is echt al een klein peutertje met een loopfietsje en die naar de kat van de buren loopt ipv netjes met mama mee 😍quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef Hope88 het volgende:
Ze lacht nu alles al weg. Hij gooit met zijn bord als hij geen honger meer heeft. En dan moet het allemaal nog beginnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:52 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat worden hele klaagliederen op dr ista 😅 #watniemandmetheeftverteldoveropvoeden.
#ikbentweeenikzegnee
Ik ben een hele discussie op threads aangegaan, want ik ben er bijna zeker van dat dit bericht komt door een dm van mij op insta. Inmiddels ben ik op Threads geblokkeerd.quote:Ze vergeet voor het gemak nog even de sociale huurwoning en alle toeslagen te vermelden die ze krijgen.
Ik vraag me af of ze op een roze wolk zit. Volgens mij hebben die twee elkaar vooral heel hard nodig. Zij omdat ze niet alleen kan zijn en niets alleen kan en hij omdat hij geen inkomen en onderdak had.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouw zichzelf compleet verloren is. De band met haar familie is ook niet meer wat het geweest is. Ze dendert maar door. Nu kan ze het allemaal nog aan doordat ze nog op die roze wolk zit met Tim. Maar ooit valt ze ervan af.
Zo zielig altijd, influencers die je gaan blokkeren omdat je een vraag stelt of verkeerd liked of wat dan ook. Ook Sanneke zit graag in haar eigen echo put.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:14 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.
[..]
Ik ben een hele discussie op threads aangegaan, want ik ben er bijna zeker van dat dit bericht komt door een dm van mij op insta. Inmiddels ben ik op Threads geblokkeerd.
Sanneke is een misgunnende, jaloerse troela. Het liefst wilt ze alles wat haar zielloos zwart hartje niet begeert.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:25 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke is zo kortzichtig, nee niet iedereen kan dezelfde keuze maken als zij hebben gedaan.
Niet iedereen heeft namelijk recht op toeslagen en/of een sociale huurwoning.
In sommige gevallen in een tweede salaris gewoon kei hard nodig om het hoofd boven water te houden.
En wat ze andere altijd verwijt doet ze zelf wel, met haar vinger naar andere wijzen.
Laat andere mensen lekker twee auto's hebben en iedere vakantie op vakantie gaan. Je weet niet wat er achter andermans voordeur afspeelt en welke keuzes er zijn gemaakt en in welke positie mensen zitten.
Ik ken iemand en zij heeft een financieel enorm goed, groot huis en alle luxe. Maar zij is allebei haar ouders en een broer kwijt. Nou zij zou zo alle rijkdom inruilen om haar familie terug te krijgen. Dus Sanneke denk even na voordat je weet van alles roept.
Het grappige is dat ik zelf ook met allerlei chronische ziektes kamp, waaronder Lipoedeem. Maar ik werk gewoon en ik weiger om in de slachtofferrol te gaan zitten. En ik ken ook mensen met autisme die wel werken. Mijn bericht aan haar was absoluut niet aanvallend bedoeld maar zo werd het wel opgevat.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:31 schreef IlseMarije het volgende:
Waar ik werk, werken mensen met en zonder beperking. Zoveel mensen die (net als ik) niet achter de geraniums willen zitten, ik heb lichamelijke problemen maar genoeg mensen bij ons die autisme of herstellende zijn van een brunout oid en die maken wat van hun leven. Zo trots op mijn collega’s die door “gewoon” met ons mee te werken zo ontzettend groeien daar kan een Sanneke of een DBM nog wat van leren. Alleen al het stukje aanspraak in het dorp, iemand die je groet iemand die je kent doordat je daar werkt (helaas vrijwilligerswerk, maar zeer waardevol) dat is zo fijn.
Totaal ot natuurlijk maar wel passend 🤣
Nou ik ben dus aan het overwegen om middels een ‘dagbesteding’ te gaan werken. Ik heb het geprobeerd de reguliere maatschappij, maar helaas is dat gewoon te ingewikkeld gebleken en (mede door autisme)quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:31 schreef IlseMarije het volgende:
Waar ik werk, werken mensen met en zonder beperking. Zoveel mensen die (net als ik) niet achter de geraniums willen zitten, ik heb lichamelijke problemen maar genoeg mensen bij ons die autisme of herstellende zijn van een brunout oid en die maken wat van hun leven. Zo trots op mijn collega’s die door “gewoon” met ons mee te werken zo ontzettend groeien daar kan een Sanneke of een DBM nog wat van leren. Alleen al het stukje aanspraak in het dorp, iemand die je groet iemand die je kent doordat je daar werkt (helaas vrijwilligerswerk, maar zeer waardevol) dat is zo fijn.
Totaal ot natuurlijk maar wel passend 🤣
Sanne heeft gewoon een aantal vervelende ervaringen gehad. Net zoals veel mensen dat weleens hebben met kudbaantjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:43 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou ik ben dus aan het overwegen om middels een ‘dagbesteding’ te gaan werken. Ik heb het geprobeerd de reguliere maatschappij, maar helaas is dat gewoon te ingewikkeld gebleken en (mede door autisme)
Ik zit nu al weer een paar maanden thuis, en hoop na de zomerperiode met m’n autisme coach dit op te pakken. Eerst een periode van rust, zodat ik fysiek de tijd krijg om op te krabbelen, maar merk dat ik eigenlijk al wel weer wat wil. Mis het stukje van verplichtingen hebben buiten deur, en de voldoening die werk me gaf in goede tijden.
Er is zoveel mogelijk! Er zijn hier in de buurt zoveel mooie opties, zonde om niet te proberen.
Anderzijds denk ik dat een persoon als Sanneke aan de gang krijgen echt onbegonnen werk is. Ze zegt dat ze niet kan werken, maar ze doet überhaupt niks. En ik denk dat als ze mijn collega zou zijn, ik met een dergelijk persoon slecht kan dealen. En helaas … veel mensen met autisme zeggen wat ze denken, ik ook 😂
En Sanneke bouwt geen pensioen op. Of ze moet er zelf een potje voor maken, maar anders is het geen vetpotals het zover isquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:43 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou ik ben dus aan het overwegen om middels een ‘dagbesteding’ te gaan werken. Ik heb het geprobeerd de reguliere maatschappij, maar helaas is dat gewoon te ingewikkeld gebleken en (mede door autisme)
Ik zit nu al weer een paar maanden thuis, en hoop na de zomerperiode met m’n autisme coach dit op te pakken. Eerst een periode van rust, zodat ik fysiek de tijd krijg om op te krabbelen, maar merk dat ik eigenlijk al wel weer wat wil. Mis het stukje van verplichtingen hebben buiten deur, en de voldoening die werk me gaf in goede tijden.
Er is zoveel mogelijk! Er zijn hier in de buurt zoveel mooie opties, zonde om niet te proberen.
Anderzijds denk ik dat een persoon als Sanneke aan de gang krijgen echt onbegonnen werk is. Ze zegt dat ze niet kan werken, maar ze doet überhaupt niks. En ik denk dat als ze mijn collega zou zijn, ik met een dergelijk persoon slecht kan dealen. En helaas … veel mensen met autisme zeggen wat ze denken, ik ook 😂
Joh daar heeft ze toch helemaal geen zin in. Gaat never nooit gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:51 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Sanne heeft gewoon een aantal vervelende ervaringen gehad. Net zoals veel mensen dat weleens hebben met kudbaantjes.
Ik heb ook echt een paar slechte ervaringen erbij zitten.
Maar denk wel dat als ze een goede coach zou hebben, en er samen gekeken kon worden naar wat wel past.. ik was jobcoach, en zie ook wel vaker dat die bepaalde negatieve ervaringen erg lang blijven hangen. Snap ik. Maar daar heb je een coach voor bijvoorbeeld, om samen een werkgever te zoeken die wel meedenkt.
Anderzijds. Ze verdient toch best aardig met Instagram. Gemiddeld 500,-? Voor bankhangen en linkjes delen.
Gewoon tot in de kist aan het overheidsinfuus.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:53 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En Sanneke bouwt geen pensioen op. Of ze moet er zelf een potje voor maken, maar anders is het geen vetpotals het zover is
Die vrouw.. stapt overal in als een kip zonder kop naïef maar ze heeft allerlei redenaties etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:41 schreef meesterinbreekster het volgende:
Lousje heeft even afstand genomen van het project maar had nu een zielig jongetje zonder ouders gevonden op het strand 🤔
Ik heb oa ook lipoedeem maar wil niet in een hoekje gaan zitten tot het weggaat. (Want dat gaat het niet 🤣) Ik doe nu vrijwilligerswerk en dat geeft zoveel voldoening, het aantal uren dat ik "inzetbaar" ben is te laag voor een reguliere baan dus dan maar vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:39 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik zelf ook met allerlei chronische ziektes kamp, waaronder Lipoedeem. Maar ik werk gewoon en ik weiger om in de slachtofferrol te gaan zitten. En ik ken ook mensen met autisme die wel werken. Mijn bericht aan haar was absoluut niet aanvallend bedoeld maar zo werd het wel opgevat.
Die zal wel ook heel de erfenis van haar moeder ooit krijgen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:56 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Gewoon tot in de kist aan het overheidsinfuus.
Goed dat het bestaat, helaas nog iets te makkelijk om ervan te profiteren ook als iemand niet zo'n zin heeft.
Een dagbesteding al zijn het maar een paar uurtjes kan zoveel opleveren. Een indeling van de week en een doel, vind ik heel fijn. Hoop dat het jou ook gaat lukken. Een collega kwam eerst 1x pw 3uurtjes, dat was echt de max. Toen er later een plekje vrij kwam hebben wij (andere collega en ik) aangegeven dat zij wel wou want dat had ze aan ons aangegeven. Nu werkt ze 2x 3u bij ons en ze is zoveel veranderd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:43 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik ben ook al een tijdje geblokt toen ik iets op een hele normale manier had gezegd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:14 schreef Lief17 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een hele discussie op threads aangegaan, want ik ben er bijna zeker van dat dit bericht komt door een dm van mij op insta. Inmiddels ben ik op Threads geblokkeerd.
Ja en Guus ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:56 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind Jet toch wel echt een dotje hoor 🥰
Ja ik ben ook fan van haar ❤quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:56 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind Jet toch wel echt een dotje hoor 🥰
Sanneke wil niet werken, er zijn namelijk zat mensen met autisme die gewoon een baan hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het grote probleem bij Sanneke is dat ze vooral kijkt naar wat ze niet kan ipv te kijken naar wat wel kan.
Niemand zegt dat 40uur per week moet gaan werken, maar het zou haar mentale toestand wel goed doen (denk ik) als ze iets zou doen. Zich nuttig zou voelen, met anderen in contact komen (ja Sanneke, ook mensen met autisme kunnen contact maken).
Ik heb (door alle ellende, zal het niet weer herhalen) een tijd ziek thuis gezeten, alles was me te zwaar. Naar de winkel, kinderen halen en brengen en 2 wassen doen voelde als een ontzettend drukke dag.
Heel lang heb ik gedacht dat ik echt niet meer zou kunnen werken, ik ging naar de winkel voor brood, kwam terug met stiften (bij wijze van spreken), hoe ging ik in hemelsnaam gesprekken met mensen kunnen onthouden?
Ik ben uiteindelijk van 28, naar 24, naar 16u gegaan. Een heel stuk minder, maar ik werk wel. Ik voel me nuttig, het voelt alsof ik bijdraag aan mijn gezin en het is soms doodvermoeiend. Maar het heeft me wel meer belastbaar gemaakt, ik ben er van overtuigd dat wanneer je zo weinig doet alle bergen hoog lijken, terwijl wanneer je bezig bent de bergen helemaal niet zo hoog zijn.
Een DBM, een Sanneke, een Debbie zouden gebaat zijn bij een vorm van dagbesteding, aan een baan buitenshuis om eens in te zien dat het allemaal niet kommer en kwel is.
Ik denk inderdaad dat misschien Julia en Rens hebben aangegeven rond haar verjaardag te willen verhuizen en minder gefilmd te willen worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:02 schreef Lodelie het volgende:
Maarten die zegt " je mag dit wel filmen, maar niet zeggen voor wie het is."
Ik denk dat Julia en Rens grenzen hebben aangegeven in wat Am wel en niet mag filmen en delen. Heel goed van ze!
En ik denk ook dat Am de regel heeft zolang je onder mijn dak wootn bepaal ik wat er gefilmd wordt. Er is echt een duidelijk omslag te merken bij Julia en Rens.
Zie Esmee ook zelden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat misschien Julia en Rens hebben aangegeven rond haar verjaardag te willen verhuizen en minder gefilmd te willen worden.
Ik hoop zo dat Jet over 10 jaar nog zo is en dat ze niet ander gedrag laat zien. Het zou me ook niet verbazen als dat wel gebeurd, heb vaak het gevoeld dat dit meisje zich niet gezien en gehoord voelt. Het lijkt alsof ze vaak genegeerd wordtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:51 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja ik ben ook fan van haar ❤
Een gevoelig, sociaal meisje is ze
Denk ook niet dat ze afgekeurd kan worden. Ze kan wel een paar uur schroefjes inpakken of enveloppen likken dus vermogen om te werken💪🏻quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:41 schreef Moondance het volgende:
Sorry hier komt even een Sanneke rant:
Ik snap dat verhaal over de slaapjes niet. Want volgens Sanneke dacht ze altijd ja van 2 naar 1 slaapje dat doe je gewoon even, maar dat is echt niet zo hoor!!! Zij liep daar heel erg mee te strugglen. Vervolgens vertelt ze echter dat ie 1x uit logeren ging en het geregeld was. Waar heb je dan precies mee gestruggled? Blijkbaar was het dus wel makkelijk te regelen.
Ze geeft aan nooit dutjes met haar kind mee te doen. Je zit de hele dag met je zuignap op de bank, waarom zou je ook nog dutjes moeten doen?!
En nee Sanneke, we kunnen in Nederland niet allemaal op de bank gaan zitten en je partner een minder betaalde baan laten nemen zodat je recht hebt op een sociale huurwoning en toeslagen. Dan zou de maatschappij failliet gaan, nog los van dat het niet zoveel sociale huurwoningen beschikbaar zijn.
Sowieso is zij toch nooit officieel afgekeurd? Ze heeft toch gewoon zelf besloten dat ze vanwege haar autisme niet kan werken?
Beetje profiteren van de verzorgingsstaat en dan ook nog tegen anderen zeggen “ja zo kan je het ook gewoon doen hoor”
Wij werken beide. Ons kind gaat naar een gastouder en één ochtend psz.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mijn kinderen gingen ook in de oude regeling. Ik betaalde toen rond de 120 p/m, ouders met bijstand nog geen 10. Er was toen nog geen KOT voor de peuterspeelzaal en het bedrag per dagdeel was inkomensafhankelijk.
KOT dekt nooit volledig de kosten van opvang, een eigen bijdrage is er altijd. Het is wel raar dat de psz betaald moet worden terwijl ze gesloten zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 06:57 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Wij werken beide. Ons kind gaat naar een gastouder en één ochtend psz.
De KOT dekt niet volledig de gastouder waardoor psz zelf betaal.
¤173 elke maand en dat is een vast bedrag. Ook de zomervakantie als het allemaal dicht is😂
En dat zegt ze terwijl ze een aantal weken terug zei dat zij chillt wanneer hij z’n slaapje doet🤡quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:04 schreef Lodelie het volgende:
Ach Sanneke gaat niet rusten als Mijan slaapt, dat heeft ze nooit gedaan. Nee, omdat zij de hele dag op de bank zit!
Waar zou zij precies van moeten uitrusten dan? Dan slaapt ze helemaal niet meer 's nachts.
Dat is op de bank zitten en lekker niksen😂quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dat zegt ze terwijl ze een aantal weken terug zei dat zij chillt wanneer hij z’n slaapje doet🤡
Sowieso leidde deze vrouw vroeger een veel normalere leven. Ze is echt volledig ingekachelt sinds ze de diagnose autisme heeft gekregen. Veel mensen knappen daarvan op, omdat ze eindelijk begrijpen waar dingen vandaan komen. Sanne is het echter gaan gebruiken als excuus om helemaal niks meer te kunnen, ook dingen die ze voorheen prima kon. Je maakt mij niet wijs dat er geen enkel soort werk is dat zij zou kunnen doen. Het hoeft ook niet meteen 40 uur per week te zijn hè. Maar er zijn sowieso banen te vinden voor bijv. 16 uur die ze prima aan zou kunnen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 06:49 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze afgekeurd kan worden. Ze kan wel een paar uur schroefjes inpakken of enveloppen likken dus vermogen om te werken💪🏻
Dat vindt haar autistische brein vast iets anders dan rusten. Koekoek.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:08 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Dat is op de bank zitten en lekker niksen😂
Denk dat je in de zomer ook betaalt zodat je maandelijks een vast gemiddeld bedrag betaalt. Denk dat de maandbedragen hoger zijn als je alleen zou betalen in de maanden dat de psz wel open is. Ze hebben gewoon het aantal uren per jaar vermenigvuldigd en dat gedeeld door twaalf maanden. Anders moet je ook steeds je KOT aan laten passen, dat is in dit geval niet nodig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 06:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
KOT dekt nooit volledig de kosten van opvang, een eigen bijdrage is er altijd. Het is wel raar dat de psz betaald moet worden terwijl ze gesloten zijn.
Mijn situatie is trouwens wel al ruim 20 jaar geleden.
Het is inderdaad een bijzondere persoonlijkheid, heel erg impulsief, denkt niet na en dan zit ze met de gebakken peren. Je kan haar zo van alles wijsmaken, zij trapt er gewoon in.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef Maanstteen55 het volgende:
Ze (Lousje) heeft video verwijderd maar ik val bij deze vrouw echt van de ene in de andere verbazing zij komt manisch en verschrikkelijk naïef over.
Werd ook reality.fbi gedeeld
Had je anders verwacht?quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:55 schreef Fliennepien het volgende:
[..]
Ze had het niet over chillen, maar slapenquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dat zegt ze terwijl ze een aantal weken terug zei dat zij chillt wanneer hij z’n slaapje doet🤡
MCW heeft duidelijk het woord co-ouderschap niet begrepenquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:54 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW die in haar stories ‘co-parenting to the fullest’ schrijft bij een filmpje van haar jongste en Tim. Het is niet Tim z’n kind, wat is hier co-parenting aan? Dit had net zo goed de buurman kunnen zijn.
Wat zeg jij nou?? Ze waren echt doodziek!!!quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:16 schreef opwegnaar het volgende:
Nou, zouden Flip en Flap vandaag weer eens naar school gaan? Of nog een dagje extra thuis achter de laptop met koptelefoon op?
Hij profiteert lekker van Michelle. Geen baan, geen inkomen, geen woning.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:12 schreef Shuri het volgende:
Ik zou die Tim toch echt een schop onder zijn kont willen geven. Heb het al eerder gezegd maar vind echt dat ie zijn leven aan het verkloten is. Hij zet de relatie met zijn kinderen op het spel, zijn carrière(mogelijkheden), waarschijnlijk ook de relatie met zijn ex, wellicht met vrienden. Hij zit in de tang, wiegt andermans kind in slaap, is in dienst bij zijn vriendin op alle mogelijke manieren. Als dit een vrouw zou zijn, zouden we op onze kop staan.
Totdat Michelle weer verliefd wordt op een andere man of vrouw en dat natuurlijk niet kan tegenhouden en Tim zn koffers weer kan pakken en de kinderen aan de volgende Grote Liefde van mama kunnen gaan wennen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Hij profiteert lekker van Michelle. Geen baan, geen inkomen, geen woning.
Oprechte interesse vraag: functioneerde diegene echt okay of maskeerde zij heel veel en raakte daar ook uitgeput van? En leek het vooral voor de buitenwereld dat diegene okay functioneerde. Ik bedoel die autisme test kwam niet uit het niets, denk ik? Zijn aannames hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef poohenzo het volgende:
Sanneke doet me denken aan een inmiddels ex collega, was altijd een beetje chaotisch type maar functioneerde helemaal oke. Toen opeens een autisme diagnose en vervolgens heeft ze 5 jaar af en aan zich ziekgemeld en komt nu met een hoop lulverhalen in de wia terecht. Ze is 50+ en heeft dus 25 jaar gefunctioneerd totdat de diagnose kwam en ze overigens ook totaal onuitstaanbaar werd.
Sanneke is dus niet de enige die zichzelf zo vastlult in een diagnose.
Maar echt, opa, oma, opa,opa,oma. Ik zou zelf niet eens weten wat we nou van me verwacht zou worden 🙈quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤦♂️ Sanneke en het woordjes oefenen... met 2 man diverse woorden door elkaar roepen 👍👌 kind is niet enige die overprikkeld word daarvan 🤦♂️ ik krijg ook neiging iemand te slaan....
Tip aan Sanneke zou zijn verwacht geen antwoord en praat gewoon normaal tegen hem.. Waarom zeg je 30x opa als opa nergens is.. 🤷 het is geen papagaai die woordjes niet in context hoeft te kennen... 300x boom zeggen levert misschien op dat hij het woord boom uit kan spreken... maar waar je boom tegen moet zeggen is een raadsel
Dat is een kwestie van tijd idd. Laten we hopen dat ze dan geen baby hebben gemaakt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:18 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Totdat Michelle weer verliefd wordt op een andere man of vrouw en dat natuurlijk niet kan tegenhouden en Tim zn koffers weer kan pakken en de kinderen aan de volgende Grote Liefde van mama kunnen gaan wennen.
Michelle post ook een filmpje van die jongste, die heeft zijn moeder gemist en wil samen knuffelen/slapen. Dat moet natuurlijk gefilmd, zodat iedereen kan zien hoe lief en leuk. Gaan ze dan voordat ze gaan liggen met een extra iemand naar boven, die het tafreel dan filmt als ze goed in positie liggen? Of lagen ze al en roept of belt Michelle dan naar beneden; Kom snel filmen! Lautje ligt nu zo schattig met mij te slapen! En dan rent (waarschijnlijk hulpje Timmie) vlug naar boven om dit vast te leggen. Anyway, ik vind het ziek.
Echt zo debiel gewoonquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤦♂️ Sanneke en het woordjes oefenen... met 2 man diverse woorden door elkaar roepen 👍👌 kind is niet enige die overprikkeld word daarvan 🤦♂️ ik krijg ook neiging iemand te slaan....
Tip aan Sanneke zou zijn verwacht geen antwoord en praat gewoon normaal tegen hem.. Waarom zeg je 30x opa als opa nergens is.. 🤷 het is geen papagaai die woordjes niet in context hoeft te kennen... 300x boom zeggen levert misschien op dat hij het woord boom uit kan spreken... maar waar je boom tegen moet zeggen is een raadsel
Of bewijzen dat ze ook “veel” op de boerderij is? Of dat wij niet vergeten dat zij de boerderij kan betalen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:22 schreef Cato99 het volgende:
Valt mij op dat MW nu steeds vaker de boerderij in beeld brengt. Zou hier iets mee gaan gebeuren? Verkoop?
Je vergeet appel er tussendoor... 🤷🤦♂️quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar echt, opa, oma, opa,opa,oma. Ik zou zelf niet eens weten wat we nou van me verwacht zou worden 🙈
Zou ook heel goed kunnen iddquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:35 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Of bewijzen dat ze ook “veel” op de boerderij is? Of dat wij niet vergeten dat zij de boerderij kan betalen?
Maar Mijan loopt kruipt voor dus die snapt dat prima!quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar echt, opa, oma, opa,opa,oma. Ik zou zelf niet eens weten wat we nou van me verwacht zou worden 🙈
Ja vanmorgen ook. Jet wil knuffel van Maarten maar wordt soort van weggeduwd. Totaal geen echte aandacht van Maarten voor dit lieve meisje.quote:Op woensdag 3 juni 2026 06:45 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Jet over 10 jaar nog zo is en dat ze niet ander gedrag laat zien. Het zou me ook niet verbazen als dat wel gebeurd, heb vaak het gevoeld dat dit meisje zich niet gezien en gehoord voelt. Het lijkt alsof ze vaak genegeerd wordt
Persoonlijk denk ik in het geval van Sanneke, op basis van wat zij zelf laat zien. Dat zij zeker een vorm van werk kan doen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Oprechte interesse vraag: functioneerde diegene echt okay of maskeerde zij heel veel en raakte daar ook uitgeput van? En leek het vooral voor de buitenwereld dat diegene okay functioneerde. Ik bedoel die autisme test kwam niet uit het niets, denk ik? Zijn aannames hoor.
Ik ben echt voorstander van werken/dagbesteding maar oordelen over wat een ander wel of niet aan kan vind ik wel gevaarlijk.
Ik ga er wel vanuit, zij ligt me iets te graag expres met een te kort jurkje en de boel voor en/of achter lekker in beeld bijzonder gedrag te vertonen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:52 schreef BriannaFraser42 het volgende:
Hebben jullie het struikel over de koffers filmpje gezien van Ellen zonder Koen. Dat is toch in scène gezet of niet!
Misschien om voor zichzelf foto’s te hebben van haar huis waar ze zelden is. Dan weet ze in elk geval hoe het eruit ziet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:22 schreef Cato99 het volgende:
Valt mij op dat MW nu steeds vaker de boerderij in beeld brengt. Zou hier iets mee gaan gebeuren? Verkoop?
Het broodje 'diabetis' noemen. Dat mens is zo gefocust op aandoeningen, het is niet te hopen dat ze zelf te maken krijgt met diabetes. Maar boehoe mensen met commentaar op wat ik doe en zeg, moeten hun mond houden want daar heb ik last van, clowntje.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Serieus dbm? Diabetis jammie? 😳 deze vrouw wilt dus dat wij lief doen maar roept dit soort humor?
Soms hoop ik dat karma haar eens flink op de toeter raakt!
En verrasje... kind thuis... het is echt totaal niet voorspelt ofzo...
Ik zie m niet staan?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:52 schreef BriannaFraser42 het volgende:
Hebben jullie het struikel over de koffers filmpje gezien van Ellen zonder Koen. Dat is toch in scène gezet of niet!
Je ziet het begin niet. Ik denk dat ze hem heel lang vasthoudt terwijl ze moet gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef BriannaFraser42 het volgende:
Het maakte mij echt een verdrietig hoe Jet Maarten een knuffel gaf. Kreeg echt het gevoel van Hier heb ik echt geen zin in en enigzins kan ik mij dat ook wel voorstellen hoor als je elke ochtend op camera verplicht een knuffel moet geven, maar het zag er erg afstandelijk uit van Maarten.
ik kan natuurlijk niet oordelen of het haar destijds vreselijk veel tijd en energie gekost heeft om 'normaal' te functioneren, maar ik had in ieder geval niet de indruk dat het voor haar zwaarder was dan voor ons. Ze had het er ook nooit over.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Oprechte interesse vraag: functioneerde diegene echt okay of maskeerde zij heel veel en raakte daar ook uitgeput van? En leek het vooral voor de buitenwereld dat diegene okay functioneerde. Ik bedoel die autisme test kwam niet uit het niets, denk ik? Zijn aannames hoor.
Ik ben echt voorstander van werken/dagbesteding maar oordelen over wat een ander wel of niet aan kan vind ik wel gevaarlijk.
Ik wil het net zeggen, ze doet alsof ze zo'n drukke vrouw is. Wat ze waarschijnlijk zelf ook vindt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ach die arme DBM. Ze moet een dagje rustig aan doen omdat zoon ziek thuis zit in afwachting tot hij waarschijnlijk naar het ziekenhuis wordt gesleept door z’n moeder. Kan ze eens rustig tv kijken. Dat doet ze elke dag toch? Zij is de definitie van niks doen.
Niet gezien. Ik was haar weer zat na de roomtour waar ze wel 30x oh my god aan het blaten was.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:52 schreef BriannaFraser42 het volgende:
Ik zie hem ook niet, nu had ik al heel lang niet bij haar gekeken, laatste keer was dat ze wel /niet relatie had met de buschauffeur. Maar wat een geblaat over een date ook weer. Zij is duidelijk iemand die je dan maar te kakken zet op internet als je niet voldoet en niks ligt aan haar. Dat ze lekker met haar ex doorgaat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Earring het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik was haar weer zat na de roomtour waar ze wel 30x oh my god aan het blaten was.
Maar ik ga toch even kijken nu haha
Exit: niet gevonden. Wel filmpje dat ze zo relaxed en chill is. Terwijl ze nerveus in de camera raaskalt.
Ik vind haar echt irritainment
Ik ben het kofferfilmpje ook gaan zoeken, maar niet gevonden. Kan wel echt niet alles wat hier besproken wordt helemaal uitkijken, wie heeft daar tijd voor zeg? Maar idd, dat relax en chill en hyper tegelijk, pfff. En het was in mijn oren 'oh my goth' ipv 'oh my god'quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Earring het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik was haar weer zat na de roomtour waar ze wel 30x oh my god aan het blaten was.
Maar ik ga toch even kijken nu haha
Exit: niet gevonden. Wel filmpje dat ze zo relaxed en chill is. Terwijl ze nerveus in de camera raaskalt.
Ik vind haar echt irritainment
Vind ik ook een een beetje, maar goed misschien is ie gewoon moe na weer een weekend maximaal in de lampen hangen. En ik zou ook echt maximaal geirriteerd raken als ik vraag of je ff de gordijnen dicht wil doen en de ander gewoon lekker blijft zitten/liggen om te filmen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Keesie123 het volgende:
Ik vind Tim echt vet geïrriteerd kijken als hij Laurens knuffelt en wil dat Mies de gordijnen dichtdoet. En Mies moet even benoemen dat ze 42kg was ‘een paar kilo’s geleden’. Ook niet gezond hoor dat je dat getal zo moet benoemen.
Van wie? Chatgpt?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM 'moet het eens rustig aan doen'
Mensen, ik kom niet meer bij🤣🤡🤣🤡🤣🤡
Ja ik ook hoor, zeker als je ziet dat hij een slapend kind op zijn arm heeft of die hij in slaap aan het wiegen is, dat gaat toch ook beter in het donker.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind ik ook een een beetje, maar goed misschien is ie gewoon moe na weer een weekend maximaal in de lampen hangen. En ik zou ook echt maximaal geirriteerd raken als ik vraag of je ff de gordijnen dicht wil doen en de ander gewoon lekker blijft zitten/liggen om te filmen.
En toch kan ik me niet aan het idee onttrekken dat dit gewoon is zoals Michelle haar leven (en dus van de mensen om haar heen) is; alles om in dienst van haar te staan. Dit is natuurlijk maar iets kleins als de gordijnen dicht doen. Maar ik heb echt het gevoel dat zij alleen iets doet als zij dat wil en het anders lekker een ander laat opknappen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:47 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, zeker als je ziet dat hij een slapend kind op zijn arm heeft of die hij in slaap aan het wiegen is, dat gaat toch ook beter in het donker.
weet je wel hoeveel werk dat is!quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:00 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is verdrietig want haar smeerkaas met augurken is uit het assortiment
Meid koop smeerkaas doe er plakjes augurk op!
Hier kwam ik voor! De irritatie druipt van z’n gezicht maar begrijpelijk als elk “intiem” moment je weer met een camera op je snufferd staat en een simpele vraag niet word uitgevoerd want the gram is belangrijker..quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Keesie123 het volgende:
Ik vind Tim echt vet geïrriteerd kijken als hij Laurens knuffelt en wil dat Mies de gordijnen dichtdoet. En Mies moet even benoemen dat ze 42kg was ‘een paar kilo’s geleden’. Ook niet gezond hoor dat je dat getal zo moet benoemen.
Ja, goed voor haar dat het eruit gaat. Het is nu nog in de aanbieding bij AH, 2+1 gratis, dus het doel was hamsteren denk ik, maar het schap was leeg. Als ik zie wat het kost en zij maar blijft zeuren over dat ze niet weet waarom ze zoveel uitgeeft aan boodschappen, hier is je antwoord. Vreemd eigenlijk dat ze hiervoor speciaal naar AH gaat, het is toch maar smeerkaas met een smaakje, dat soort dingen zijn toch onzin volgens haar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:00 schreef Moppie1982 het volgende:
Die staan allang op het darkweb hoor. 100% dat kinderen van fluflu's daar al veelvuldig te zien zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:10 schreef poohenzo het volgende:
Gisteren is er weer een aflevering van BOOS gereleased. En ookal gaat het hier om volwassen vrouwen waarvan hun foto's zijn misbruikt om op pornosites te verschijnen, het kan dus net zo goed gebeuren met fotos van kinderen (AM lees je even mee?) Dus schattige fotos van kinderen met een ijsje, in bad, in bed.....laat het gewoon!
ja dat denk ik ook, bah bah bah.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Die staan allang op het darkweb hoor. 100% dat kinderen van fluflu's daar al veelvuldig te zien zijn.
En over een paar weken beginnen de schoolvakanties in Spanje en willen ze vast naar Nederland.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:06 schreef Tarantelle het volgende:
En je verwacht het niet, maar het viskot van de familie Jelies is nog niet open. Nu moeten ze weer wachten op een afzuigkap (ja, je zou het niet verwachten bij een frituurzaak).
Janneke was weer op pad met lieve collegaatjes en Johan met zijn gouwen handjes heeft de overkapping een updat gegeven. Wat er met de kinderen is gebeurd , is niet helemaal duidelijk, maar ja, die kunnen zichzelf heel goed vermaken. En er zijn weer twee nieuwe zwerfkatjes. Ach ja, kunnen nog wel wat beesten bij. Vaak gaan ze snel dood bij de Jelies, maar dat is vast gewoon pech.
Pluspunt! 2 dingen kopen ipv 1!!!quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:00 schreef Moppie1982 het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:13 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, bah bah bah.
Dat je 10 jaar geleden daar als ouder misschien niet zo mee bezig was wil ik best geloven, maar nu anno 2026 nog steeds je kinderen zo online zetten? Nee sorry, ik heb er geen enkel begrip voor.
10 jaar geleden klinkt lang, maar toen was het ook al echt een hot item hoor. Ik doe voor mijn werk iets met online foto/video bestanden (ja dit houd ik bewust vaag) maar de hoeveelheid s.hit die ik heb gezien op dit gebied is afschuwelijk. Juist tussen de 10 en 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:13 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, bah bah bah.
Dat je 10 jaar geleden daar als ouder misschien niet zo mee bezig was wil ik best geloven, maar nu anno 2026 nog steeds je kinderen zo online zetten? Nee sorry, ik heb er geen enkel begrip voor.
oh ik geloof je helaas meteen... en inderdaad 10 jaar geleden hadden mensen ook al beter moeten weten maar nu toch al helemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:20 schreef Donna het volgende:
[..]
[..]
10 jaar geleden klinkt lang, maar toen was het ook al echt een hot item hoor. Ik doe voor mijn werk iets met online foto/video bestanden (ja dit houd ik bewust vaag) maar de hoeveelheid s.hit die ik heb gezien op dit gebied is afschuwelijk. Juist tussen de 10 en 20 jaar geleden.
Dat ik dagelijks contact had met de zedenpolitie, jarenlang, zegt denk ik wel genoeg.
Hier inderdaad ook voorbij gekomen... Ik snap natuurlijk dat je je kinderen van school moet halen maar dit is echt, echt niet handig. Dit is alleen maar gevaarlijker.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:35 schreef Danielle_ het volgende:
Ik heb weer een gofundme op m’n feed. Nu van een moeder die graag een longtail fiets wil om haar kinderen naar school te brengen, omdat ze vanwege zware medicatie en medische problemen niet altijd veilig en vertrouwd met de auto op pad kan om haar kinderen naar school te brengen. Koekoek, zijn we wakker? Sinds wanneer is het dan wel veilig en vertrouwd om in zo’n situatie op een fiets met elektrische ondersteuning aan het verkeer deel te nemen?
Staat er al een week op hoorquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:10 schreef poohenzo het volgende:
Gisteren is er weer een aflevering van BOOS gereleased. En ookal gaat het hier om volwassen vrouwen waarvan hun foto's zijn misbruikt om op pornosites te verschijnen, het kan dus net zo goed gebeuren met fotos van kinderen (AM lees je even mee?) Dus schattige fotos van kinderen met een ijsje, in bad, in bed.....laat het gewoon!
Ze heeft het meegekregen 😅quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:51 schreef opwegnaar het volgende:
Van Kyra ook al weer een tijd niks vernomen, zou ze flink tropische content aan het maken zijn op Curaçao?
Dit is trouwens wel de eerste keer dat ik een soort van mannelijkheid bij Tim zie. Dat het dan in de vorm van een geïrriteerde blik moet zijn is denk ik ook niet normaal, maar beter dan alleen maar als een schoothondje lief lachen op de foto bij opperhoofd Miesquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:04 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Hier kwam ik voor! De irritatie druipt van z’n gezicht maar begrijpelijk als elk “intiem” moment je weer met een camera op je snufferd staat en een simpele vraag niet word uitgevoerd want the gram is belangrijker..
misschien moet MCW ook nog even de betekenis van co-parenting opzoeken 😅
Vraag mij ook weleens af hoe de ex van timmie naar al deze beelden kijkt met de klaver all over en hangend aan timmie.
En zoals hier eerder benoemd, we zagen dit bij jc en kb ook in de poly.. die lijken niks meer van zichzelf te hebben maar draaien mee in Mies haar bedrijf/famile en vriendenkring, eigen familie of vrienden lijken niet te bestaan.
Ik zie het filmpje ook niet meer, dus ze zal er zelf wel achter zijn gekomen dat het echt een raar filmpje was en hebben weggehaald. Ze lag met haar mini jurkje bijna in haar blote kont over de koffers heen.quote:
Dat zou toch reden genoeg moeten zijn om je kind niet te verkopen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Die staan allang op het darkweb hoor. 100% dat kinderen van fluflu's daar al veelvuldig te zien zijn.
Dat is waar, daar heb je gelijk in, dat zie ik hem eigenlijk ook altijd doen en is vaak heel knuffelig met de kleinste kinderen, maar het viel mij gewoon op.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:21 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Je ziet het begin niet. Ik denk dat ze hem heel lang vasthoudt terwijl ze moet gaan.
Je kan veel van m zeggen, maar hij is degene die altijd met de kinderen knuffelt
Dat is inderdaad niet voor het eerst. Je bent zo kwetsbaar op een motor, ik vind het echt niks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:27 schreef Sushirijst het volgende:
Jim weer een ongeluk met zijn motor. Voor mijn gevoel is dit al de zoveelste keer.
Alweer! Is de 4e keer ofzo?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:27 schreef Sushirijst het volgende:
Jim weer een ongeluk met zijn motor. Voor mijn gevoel is dit al de zoveelste keer.
Dit staat hem idd veel beter dan steeds zo met dat koppie schuin, zoetsappig in de camera kijkend , handje in handje met Michelle.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:29 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel de eerste keer dat ik een soort van mannelijkheid bij Tim zie. Dat het dan in de vorm van een geïrriteerde blik moet zijn is denk ik ook niet normaal, maar beter dan alleen maar als een schoothondje lief lachen op de foto bij opperhoofd Mies
Ze schrijft; “Ik geef maar en geef maar en mijn putje staat nu gewoon eventjes droog. Dit moet even 😳 Welk putje, en wat geeft ze? Sorry maar ze heeft elke dag meer dan genoeg tijd om uit te rusten, bij te komen weet ik het. Je zal er nog bij moeten werken 🫠quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:51 schreef papierentas het volgende:
DBM heeft het zo druk, dat ze onder haar laatste post op iedereen aan het reageren is. Ze gebruikt ChatGPT voor alles, en hij begrijpt haar beter dan haar man. Zou ze begrijpen dat ChatGPT geen mens is en vooral bergen energie kost, maarja dat boeit haar vast niet want ze heeft een zonneboiler.
Vraag me vooral af waarom je online zet dat je putje droog staat.. dit lijkt me meer een klacht die ze bij haar man moet indienen 🤷 en eigenlijk snap ik dat hij geen zin heeft om die luie put nat te houdenquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze schrijft; “Ik geef maar en geef maar en mijn putje staat nu gewoon eventjes droog. Dit moet even 😳 Welk putje, en wat geeft ze? Sorry maar ze heeft elke dag meer dan genoeg tijd om uit te rusten, bij te komen weet ik het. Je zal er nog bij moeten werken 🫠
😂😂😂quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vraag me vooral af waarom je online zet dat je putje droog staat.. dit lijkt me meer een klacht die ze bij haar man moet indienen 🤷 en eigenlijk snap ik dat hij geen zin heeft om die luie put nat te houden
Annemarie gaat zelden of nooit bij de kinderen op bezoek als ze uit huis zijn (wat ik snap, want dat doe ik ook niet), dus het is gewoon weer bullshit smalltalk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef papierentas het volgende:
Als je uit huis gaat bij de fam Geerts, dan bepalen zelfs je ouders en broer wat voor 2e hands koffiemachine je krijgt. Want die moet wel aan hun eisen voldoen. En ja, leuk dat ze Julia een koffiemachine geven, maar dan ga je er toch gewoon samen ergens 1 uitzoeken, misschien wil ze niet eens een handmachine, maar een volautomaat, of nespresso, maar nee, pa en broer halen iets op en gaan eraan klussen en die machine moet jij op je aanrecht zetten en gebruiken.
😂 😂 had eigenlijk gehoopt dat dat niet de put was die droog stond (voor mijn visuele beeldvorming), maar kan dus ook geen andere bedenken 😭quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vraag me vooral af waarom je online zet dat je putje droog staat.. dit lijkt me meer een klacht die ze bij haar man moet indienen 🤷 en eigenlijk snap ik dat hij geen zin heeft om die luie put nat te houden
Net als die rode brommer die Guus door zijn strot kreeg geduwdquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef papierentas het volgende:
Als je uit huis gaat bij de fam Geerts, dan bepalen zelfs je ouders en broer wat voor 2e hands koffiemachine je krijgt. Want die moet wel aan hun eisen voldoen. En ja, leuk dat ze Julia een koffiemachine geven, maar dan ga je er toch gewoon samen ergens 1 uitzoeken, misschien wil ze niet eens een handmachine, maar een volautomaat, of nespresso, maar nee, pa en broer halen iets op en gaan eraan klussen en die machine moet jij op je aanrecht zetten en gebruiken.
🤣🤣 een droog putje gaat stinken, das nie bestquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze schrijft; “Ik geef maar en geef maar en mijn putje staat nu gewoon eventjes droog. Dit moet even 😳 Welk putje, en wat geeft ze? Sorry maar ze heeft elke dag meer dan genoeg tijd om uit te rusten, bij te komen weet ik het. Je zal er nog bij moeten werken 🫠
ja, doe ik zelf ook niet hoor trouwens. Maar ze was pas geleden nog naar Jim geweest met de reptielen. Ik weet niet maar ik zou gewoon niet zo lekker wonen als ik naast Jim een kamer had. Sowieso verbaasd dat dit mag want in mijn tijd (heb er zelf gewoond heel lang geleden) mochten we geen huisdieren houden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:23 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Annemarie gaat zelden of nooit bij de kinderen op bezoek als ze uit huis zijn (wat ik snap, want dat doe ik ook niet), dus het is gewoon weer bullshit smalltalk.
Ja MaAr Ze KeNnEn ElKaAr Al TwInTiG jAaR hE!!quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dit staat hem idd veel beter dan steeds zo met dat koppie schuin, zoetsappig in de camera kijkend , handje in handje met Michelle.
Ik vind het dus ook vreemd/raar hoe enorm aanhankelijk die kinderen van Michelle met Tim zijn. Heel leuk voor de camera allemaal hoor; kijk ons eens allemaal veel van elkaar houden en Tim de ideale stiefvader zijn. Maar ze is echt nog maar een half jaar met die gast hè. Althans, dat hij bij haar en de kinderen woont. De hele tijd knuffelen, op hem klimmen, kussen. Tja, het zou mijn manier niet zijn en ik vind het er eigenlijk een beetje sneu uitzien allemaal. En ook sneu voor die kinderen dat ze zich zo enorm snel hechten en dat er toch wel een aanzienlijke kans is dat deze man weer uit hun leven verdwijnt. Maar goed, dat weet ik natuurlijk niet, hopelijk leven ze nog lang en gelukkig en zo.
Misschien bij lievelings kind Juul welquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:23 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Annemarie gaat zelden of nooit bij de kinderen op bezoek als ze uit huis zijn (wat ik snap, want dat doe ik ook niet), dus het is gewoon weer bullshit smalltalk.
Ja en dan zelf een opstel schrijven over het trauma van vroeger, want ze moest het oa. doen met een 2e hands brommer. Wat moeten haar eigen kinderen dan onderhand voor trauma's hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Net als die rode brommer die Guus door zijn strot kreeg geduwd
Ja dat is ook weer onnavolgbaar. Een vat vol tegenstrijdigheden die vrouw.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:49 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja en dan zelf een opstel schrijven over het trauma van vroeger, want ze moest het oa. doen met een 2e hands brommer. Wat moeten haar eigen kinderen dan onderhand voor trauma's hebben.
Voor mijn gevoel ook, ik rijd toch al zo'n 14jaar motor, heb nog nooit een ongeluk gehad. Niet helemaal waar ben een keer aangereden toen ik bij ons pap achterop zat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:27 schreef Sushirijst het volgende:
Dat is een goede, ze wilde de hypotheek aflossen maar die hebben ze ook al 30 jaar toch dus wat moet je daar nog aan aflossenquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:46 schreef AnnArt het volgende:
Je zoon verkreukeld op de bank, J die graag bij hem wil blijven, maar AM is blij dat ze toch even naar de spon-boerderij is gegaan. Lees: werk gaat voor/door.
Ik weet natuurlijk niet op welke manier AM en MG hun kinderen financieel helpen, maar dat geleur en geknutsel aan die koffiemachines zou ik achterwege laten als ik 30 k per maand zou binnenharken als fluflu. Tel daarbij op het inkomen van MG. Waar geven die mensen hun geld aan uit, behalve boodschappen?
Ik denk dat dat gesleutel vooral een hobby is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:46 schreef AnnArt het volgende:
Je zoon verkreukeld op de bank, J die graag bij hem wil blijven, maar AM is blij dat ze toch even naar de spon-boerderij is gegaan. Lees: werk gaat voor/door.
Ik weet natuurlijk niet op welke manier AM en MG hun kinderen financieel helpen, maar dat geleur en geknutsel aan die koffiemachines zou ik achterwege laten als ik 30 k per maand zou binnenharken als fluflu. Tel daarbij op het inkomen van MG. Waar geven die mensen hun geld aan uit, behalve boodschappen?
Dat heb je Helemaal goed verwoord.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:18 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Totdat Michelle weer verliefd wordt op een andere man of vrouw en dat natuurlijk niet kan tegenhouden en Tim zn koffers weer kan pakken en de kinderen aan de volgende Grote Liefde van mama kunnen gaan wennen.
Michelle post ook een filmpje van die jongste, die heeft zijn moeder gemist en wil samen knuffelen/slapen. Dat moet natuurlijk gefilmd, zodat iedereen kan zien hoe lief en leuk. Gaan ze dan voordat ze gaan liggen met een extra iemand naar boven, die het tafreel dan filmt als ze goed in positie liggen? Of lagen ze al en roept of belt Michelle dan naar beneden; Kom snel filmen! Lautje ligt nu zo schattig met mij te slapen! En dan rent (waarschijnlijk hulpje Timmie) vlug naar boven om dit vast te leggen. Anyway, ik vind het ziek.
L was al eerder voorgesteld aan de volgmoekes dan aan haar broers en zussen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:43 schreef Flipflop12 het volgende:
Wat zielig toch weer, is AM met die kleinste meisjes op pad, zit ze alleen maar voor 100.000 onbekenden stap voor stap te vertellen wat ze doet en gaat doen. Hoe zou zij nou terugkijken op deze tijd? Ze zijn maar eenmaal zo klein… en zij heeft alles letterlijk ALLES door een schermpje beleefd..
Bij ons komen dit soort dingen dus niet eens op en kan het uiteindelijk de bak in. Ik vraag me inmiddels af hoeveel rotzooi zij wel niet naar binnen duwt. Of heeft ze kasten vol die uitpuilen, dan kan het uiteindelijk ook de bak in. Maar ach Sanneke verkoopt graag haar gegevens aan elke keten, in ruil voor een paar cent.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke heeft een tip om snacks te halen want via tikkie app krijg je geld terug 🤔🤷👍 je kunt ook denken "ik eet liever gezond dus heb dit niet nodig" voor die paar cent die te extra terug krijgt zou je het niet hoeven doen hoop ik.. (zodra ik blij word van 50 cent winst ga ik me zorgen maken over mijn financiële situatie)
En ook, Jim blijft voorlopig op de bank bij hun. Geef dat kind gewoon een bed en schuif een beetje met de bedden. Nee elk kind heeft een eigen kamer dus Jim mag op de bank.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:11 schreef Lodelie het volgende:
Am is zo flexibel als een stalen deur.
Jim in de kreukels, uit het ziekenhuis, maar Am gaat naar een uitje met de jongste wat dat staat gepland.
Ik ben ook verbaasd dat geen van de twee ouders naar het ziekenhuis is gegaan voor Jim. Hoe oud je kind ook is, je wilt er toch zijn voor hem en/of met eigen ogen zien hoe hij eraan toe is.
Jim kan komen wanneer hij wilt, maar Am doet geen moeite om naar hem toe te gaan of om haar planning aan te passen. Zegt ook een hoop over hoe ze in het leven staat.
Zou Sanneke al weten dat er nu of binnenkort ook drankjes van Kesbeke zijn?quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:26 schreef papierentas het volgende:
[..]
Bij ons komen dit soort dingen dus niet eens op en kan het uiteindelijk de bak in. Ik vraag me inmiddels af hoeveel rotzooi zij wel niet naar binnen duwt. Of heeft ze kasten vol die uitpuilen, dan kan het uiteindelijk ook de bak in. Maar ach Sanneke verkoopt graag haar gegevens aan elke keten, in ruil voor een paar cent.
Ik vind dat hij zich helemaal niet volwassen gedraagt. Iedere dag bij mammie aan de koffie of het eten. En al zijn er meer volwassenen die dat doen (kijk alleen eens bij debbyvdzande, leuk account trouwens) toch vind ik dat hij zich in alles laat leiden door AM, die heeft invloed zatquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:03 schreef Tarantelle het volgende:
Heftig dat Jim alweer een ongeluk heeft gehad op de motor, het is niet de eerste keer. Sowieso vind ik de combinatie van 's nachts werken en overdag naar school geen topcombinatie (dat begreep ik althans van Annemarie). Ik snap sowieso niet de keuze voor een BOL-opleiding. Misschien is er geen alternatief voor fijnmechanica in die regio, maar op de leeftijd van Jim zou ik zelf altijd kiezen voor een werken/leren-variant. Dan kun je ook gewoon overdag werken.
Maar ja, het is een volwassen man en als ouders heb je dan weinig invloed meer.
Ik dacht ff hé ze heeft een tube glijmiddel🤪maar nee hetbis voor jeuk op een ander plekjequote:Op woensdag 3 juni 2026 16:34 schreef opwegnaar het volgende:
Hahahaha,DBM en d'r opgedroogde put...arme vent van dr🤣
Sanneke lijkt me wel een type om zoiets te kopen omdat het nieuw is. Ze had ook augurk op smeerkaas kunnen doen maar ze moest en zou de smeerkaas met augurk hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:44 schreef papierentas het volgende:
Die zure bom shotjes? Zit alcohol in, drinkt ze niet dacht ik. Maar ze kan prima augurkensap drinken, geen idee waarom er een speciaal drankje moet komen met augurkensmaak
😂🤣 ik dacht hetzelfde 🤣😂quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:50 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik dacht ff hé ze heeft een tube glijmiddel🤪maar nee hetbis voor jeuk op een ander plekje
JvP had ten tijde van de poly ook geen eigen vrienden. Na de poly bleek zij opeens een bestie te hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:16 schreef Wijkje79 het volgende:
Misschien mis ik iets hoor maar heeft Timmie eigenlijk vrienden? Of familie waar ze heen gaan? Ik zie hem alleen maar als schoothondje van MCW fungeren.
En wat ziet MCW er slecht uit! Dan te bedenken hoe vaak ze op reis is en uit eten gaat dan zouden bij mij de kilo's er juist aanvliegen...
Die arme kindjes van haar, hebben zulke lieve snoetjes vind ik maar heb ook enorm met ze te doen hoe hun moeder met alles omgaat.
En maar die boerderij steeds showen,(wat ik geen boerderij vind maar goed) ik vind het ook een steek naar JvP en KB om te laten zien dat zij er nog wel zit (heel af en toe dan)
Er staat toch nergens dat ze niet gegaan zijn? En misschien wisten ze het vanmorgen pas. Iemand zal hem opgehaald hebben neem ik aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:11 schreef Lodelie het volgende:
Jim in de kreukels, uit het ziekenhuis, maar Am gaat naar een uitje met de jongste wat dat staat gepland.
Ik ben ook verbaasd dat geen van de twee ouders naar het ziekenhuis is gegaan voor Jim. Hoe oud je kind ook is, je wilt er toch zijn voor hem en/of met eigen ogen zien hoe hij eraan toe is.
Jim kan komen wanneer hij wilt, maar Am doet geen moeite om naar hem toe te gaan of om haar planning aan te passen. Zegt ook een hoop over hoe ze in het leven staat.
Vast. Maar het was niet Annemarie. Die was te druk met haar boodschappen en badkamer schrobbenquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:36 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ze niet gegaan zijn? En misschien wisten ze het vanmorgen pas. Iemand zal hem opgehaald hebben neem ik aan.
Poging 483 qua behandeling, hopelijk blijft hij dit keer/slaat het aan. Want als je zo'n heftige aanval/terugval krijgt van een geluid(wat ik overigens goed begrijp in zijn situatie, daar heb ik echt geen oordeel over) is dat echt wel een teken dat je heel erg hulp nodig hebtquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:41 schreef Harper het volgende:
Begrijp ik goed dat Tamara´s man een terugslag had en weer in behandeling is/gaat?
Ik hoop maar dat ze het een beetje uitgelegd krijgen aan de kinderen. Die moeten ineens hun vader weer missen. Dat lijkt me heel lastig voor hen.
513 volgens Tamara 😜quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Poging 483 qua behandeling, hopelijk blijft hij dit keer/slaat het aan. Want als je zo'n heftige aanval/terugval krijgt van een geluid(wat ik overigens goed begrijp in zijn situatie, daar heb ik echt geen oordeel over) is dat echt wel een teken dat je heel erg hulp nodig hebt
Kijk, dat is een ongevraagde tip waar ze vast wel blij van wordt!quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou Sanneke al weten dat er nu of binnenkort ook drankjes van Kesbeke zijn?
Een beetje zoals alles bij AM, de werkelijkheid is flexibel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Annemarie gaat al naar de kinderboerderij sinds ze in Delft is komen wonen. 😅
Ze woont toch echt in Den Haag😄.
Wat heeft die vrouw toch met Delft? Dat ze er tegenaan woont en daar heen gaat voor van alles is logisch natuurlijk, maar Ypenburg is toch echt gewoon een Haagse vinexwijk en zeker geen Delft.
Ze is een hartstikke druk werkende vrouw daar heeft ze geen tijd voor 😇quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:11 schreef Lodelie het volgende:
Ik zit te bedenken in al die tijd dat ik AM volg heeft er nog niet een keer een vriendinnetje gelogeerd daar of neefjes en/ of nichtjes, zullen ze wel een extra matras hebben ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:28 schreef Maretakje het volgende:
[..]
En ook, Jim blijft voorlopig op de bank bij hun. Geef dat kind gewoon een bed en schuif een beetje met de bedden. Nee elk kind heeft een eigen kamer dus Jim mag op de bank.
Hij had een breakdown tijdens hun uitje/lunch en gaat idd weer in behandeling.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:41 schreef Harper het volgende:
Begrijp ik goed dat Tamara´s man een terugslag had en weer in behandeling is/gaat?
Ik hoop maar dat ze het een beetje uitgelegd krijgen aan de kinderen. Die moeten ineens hun vader weer missen. Dat lijkt me heel lastig voor hen.
Gelukkig gebeurde het toen Tamara erbij was. Je moet er toch niet aan denken dat hij zo'n breakdown krijgt als hij ergens alleen met een of meerdere kinderen is.. Heb het al vaker gezegd maar ik vind het gewoon onverantwoord als hij alleen is met die kinderen. Hoop dat de nieuwe poging succesvol is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Hij had een breakdown tijdens hun uitje/lunch en gaat idd weer in behandeling.
Precies. Ik hoop het ook voor hun allemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:24 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurde het toen Tamara erbij was. Je moet er toch niet aan denken dat hij zo'n breakdown krijgt als hij ergens alleen met een of meerdere kinderen is.. Heb het al vaker gezegd maar ik vind het gewoon onverantwoord als hij alleen is met die kinderen. Hoop dat de nieuwe poging succesvol is.
Ze kan nog amper praten 😳. En haar oog zit half dicht. Het ziet er niet uit alsof ze nog 2 weken heeft…quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal ziet er enorm verzwakt uit. Lijkt ook wel een schreeuw om hulp, nog twee weken wachten in haar situatie is ook wel enorm lang.
Ik denk niet dat ze dat gaat halen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal ziet er enorm verzwakt uit. Lijkt ook wel een schreeuw om hulp, nog twee weken wachten in haar situatie is ook wel enorm lang.
En die twee weken zijn niet eens zeker. Eerder had ze het over juli. Het lijkt alsof ze afscheid aan het nemen is. Ook dat verkopen van haar spullen de afgelopen wekenquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Nou dit dus! En Jet zou het super vinden haar kamer te delen of af te staan aan Jim, haar grote stoere broer. Je ziet Jet ook heel bezorgd naast hem zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken in al die tijd dat ik AM volg heeft er nog niet een keer een vriendinnetje gelogeerd daar of neefjes en/ of nichtjes, zullen ze wel een extra matras hebben ?
Ze hebben wel luchtbedden , hoe leuk zou een kind dat vinden om daar een paar dagen op te liggen zodat Jim in een bed kan .
Het zegt toch dat AM niet erg invoelend is en erg leuk is voor de kinderen , dat ze dat niet zelf kan /wil bedenken .
Dat je geen vrienden, familie of ouders ziet wil niet zeggen dat ze niet in zijn/haar leven zijn, misschien willen die mensen niet met hun kop op Insta en de foto's en filmpjes die wij zien zijn maar momentopnames natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:16 schreef Wijkje79 het volgende:
Misschien mis ik iets hoor maar heeft Timmie eigenlijk vrienden? Of familie waar ze heen gaan? Ik zie hem alleen maar als schoothondje van MCW fungeren.
En wat ziet MCW er slecht uit! Dan te bedenken hoe vaak ze op reis is en uit eten gaat dan zouden bij mij de kilo's er juist aanvliegen...
Die arme kindjes van haar, hebben zulke lieve snoetjes vind ik maar heb ook enorm met ze te doen hoe hun moeder met alles omgaat.
En maar die boerderij steeds showen,(wat ik geen boerderij vind maar goed) ik vind het ook een steek naar JvP en KB om te laten zien dat zij er nog wel zit (heel af en toe dan)
Ze hadden toen toch op een enig moment een 'pleeg'kind? Toen moest Jet bij Lotquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken in al die tijd dat ik AM volg heeft er nog niet een keer een vriendinnetje gelogeerd daar of neefjes en/ of nichtjes, zullen ze wel een extra matras hebben ?
Ze hebben wel luchtbedden , hoe leuk zou een kind dat vinden om daar een paar dagen op te liggen zodat Jim in een bed kan .
Het zegt toch dat AM niet erg invoelend is en erg leuk is voor de kinderen , dat ze dat niet zelf kan /wil bedenken .
Hier ook een partner met een zelfde achtergrond. Als hier zo'n situatie opkomt, dan zoekt hij mijn geborgenheid, maar zoekt hij ook een uitweg om weg te komen. Die is dan intussen al gevonden/gezocht, op het moment dat we in de omgeving komen. Kan ook zijn dat hij expres in de omgeving blijft, om ermee te leren omgaan. Dat gaat soms makkelijker dan een andere keer. Ik laat hem zoveel mogelijk met rust verder, hij komt vanzelf wel als hij iets van mij wil of nodig heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iemand die zulke flasbacks (vanuit het leger) heeft kan toch ook een gevaar zijn voor de omgeving vraag ik me dan af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |