abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220945832
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef Hope88 het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe Mijan word als hij wat ouder word.
Mijn zoontje is 2 weken ouder en loopt al een poosje. Maar die klimt overal bovenop en rent alle kanten op. Bovendien zitten we nu in de fase van de driftbuien zodra hij zijn zin niet krijgt..
Ik ben erg benieuwd of Mijan dit gedrag ook gaat laten zien en hoe Sanneke er dan mee om gaat.
Als die op zijn moeder lijkt qua gedrag. Dan is hij eerder aan het stampvoeten dan lopen.
pi_220945851
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Als die op zijn moeder lijkt qua gedrag. Dan is hij eerder aan het stampvoeten dan lopen.
Wel zittend he
pi_220945888
quote:
Mijn zoontje is 2 weken ouder en loopt al een poosje. Maar die klimt overal bovenop en rent alle kanten op. Bovendien zitten we nu in de fase van de driftbuien zodra hij zijn zin niet krijgt..
Ik ben erg benieuwd of Mijan dit gedrag ook gaat laten zien en hoe Sanneke er dan mee om gaat.
Dat worden hele klaagliederen op dr ista 😅 #watniemandmetheeftverteldoveropvoeden.
#ikbentweeenikzegnee
pi_220945902
quote:
Buurjongetje is 1,5mnd ouder dan M en een enorm verschil, dat is echt al een klein peutertje met een loopfietsje en die naar de kat van de buren loopt ipv netjes met mama mee 😍
pi_220945971
En je verwacht het niet, maar het viskot van de familie Jelies is nog niet open. Nu moeten ze weer wachten op een afzuigkap (ja, je zou het niet verwachten bij een frituurzaak).
Janneke was weer op pad met lieve collegaatjes en Johan met zijn gouwen handjes heeft de overkapping een updat gegeven. Wat er met de kinderen is gebeurd , is niet helemaal duidelijk, maar ja, die kunnen zichzelf heel goed vermaken. En er zijn weer twee nieuwe zwerfkatjes. Ach ja, kunnen nog wel wat beesten bij. Vaak gaan ze snel dood bij de Jelies, maar dat is vast gewoon pech.
pi_220946002
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:52 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat worden hele klaagliederen op dr ista 😅 #watniemandmetheeftverteldoveropvoeden.
#ikbentweeenikzegnee
Ze lacht nu alles al weg. Hij gooit met zijn bord als hij geen honger meer heeft. En dan moet het allemaal nog beginnen.
pi_220946005
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:07 schreef Fliennepien het volgende:
Ik citeer even Sannekes post van Threads 🙄

Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.
quote:
Ze vergeet voor het gemak nog even de sociale huurwoning en alle toeslagen te vermelden die ze krijgen.
Ik ben een hele discussie op threads aangegaan, want ik ben er bijna zeker van dat dit bericht komt door een dm van mij op insta. Inmiddels ben ik op Threads geblokkeerd. O+
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220946015
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk dat die vrouw zichzelf compleet verloren is. De band met haar familie is ook niet meer wat het geweest is. Ze dendert maar door. Nu kan ze het allemaal nog aan doordat ze nog op die roze wolk zit met Tim. Maar ooit valt ze ervan af.
Ik vraag me af of ze op een roze wolk zit. Volgens mij hebben die twee elkaar vooral heel hard nodig. Zij omdat ze niet alleen kan zijn en niets alleen kan en hij omdat hij geen inkomen en onderdak had.
pi_220946048
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:14 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.
[..]
Ik ben een hele discussie op threads aangegaan, want ik ben er bijna zeker van dat dit bericht komt door een dm van mij op insta. Inmiddels ben ik op Threads geblokkeerd. O+
Zo zielig altijd, influencers die je gaan blokkeren omdat je een vraag stelt of verkeerd liked of wat dan ook. Ook Sanneke zit graag in haar eigen echo put.
pi_220946060
Sanneke is zo kortzichtig, nee niet iedereen kan dezelfde keuze maken als zij hebben gedaan.

Niet iedereen heeft namelijk recht op toeslagen en/of een sociale huurwoning.
In sommige gevallen in een tweede salaris gewoon kei hard nodig om het hoofd boven water te houden.

En wat ze andere altijd verwijt doet ze zelf wel, met haar vinger naar andere wijzen.
Laat andere mensen lekker twee auto's hebben en iedere vakantie op vakantie gaan. Je weet niet wat er achter andermans voordeur afspeelt en welke keuzes er zijn gemaakt en in welke positie mensen zitten.

Ik ken iemand en zij heeft een financieel enorm goed, groot huis en alle luxe. Maar zij is allebei haar ouders en een broer kwijt. Nou zij zou zo alle rijkdom inruilen om haar familie terug te krijgen. Dus Sanneke denk even na voordat je weet van alles roept.
pi_220946088
Waar ik werk, werken mensen met en zonder beperking. Zoveel mensen die (net als ik) niet achter de geraniums willen zitten, ik heb lichamelijke problemen maar genoeg mensen bij ons die autisme of herstellende zijn van een brunout oid en die maken wat van hun leven. Zo trots op mijn collega’s die door “gewoon” met ons mee te werken zo ontzettend groeien daar kan een Sanneke of een DBM nog wat van leren. Alleen al het stukje aanspraak in het dorp, iemand die je groet iemand die je kent doordat je daar werkt (helaas vrijwilligerswerk, maar zeer waardevol) dat is zo fijn.

Totaal ot natuurlijk maar wel passend 🤣
pi_220946100
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:25 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke is zo kortzichtig, nee niet iedereen kan dezelfde keuze maken als zij hebben gedaan.

Niet iedereen heeft namelijk recht op toeslagen en/of een sociale huurwoning.
In sommige gevallen in een tweede salaris gewoon kei hard nodig om het hoofd boven water te houden.

En wat ze andere altijd verwijt doet ze zelf wel, met haar vinger naar andere wijzen.
Laat andere mensen lekker twee auto's hebben en iedere vakantie op vakantie gaan. Je weet niet wat er achter andermans voordeur afspeelt en welke keuzes er zijn gemaakt en in welke positie mensen zitten.

Ik ken iemand en zij heeft een financieel enorm goed, groot huis en alle luxe. Maar zij is allebei haar ouders en een broer kwijt. Nou zij zou zo alle rijkdom inruilen om haar familie terug te krijgen. Dus Sanneke denk even na voordat je weet van alles roept.
Sanneke is een misgunnende, jaloerse troela. Het liefst wilt ze alles wat haar zielloos zwart hartje niet begeert.
pi_220946123
Die tatiana moet ook tig x zeggen dat ze hard werkt. Het is nog onzeker of IG word aangemerkt als job. Anderzijds geeft ze geen uitleg met redenen … heel bijzonder.

De geld inzameling ziet ze ook als een soort recht. Bijzonder.

Zou toch bizarre naïef zijn daar aan te doneren.
pi_220946134
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:31 schreef IlseMarije het volgende:
Waar ik werk, werken mensen met en zonder beperking. Zoveel mensen die (net als ik) niet achter de geraniums willen zitten, ik heb lichamelijke problemen maar genoeg mensen bij ons die autisme of herstellende zijn van een brunout oid en die maken wat van hun leven. Zo trots op mijn collega’s die door “gewoon” met ons mee te werken zo ontzettend groeien daar kan een Sanneke of een DBM nog wat van leren. Alleen al het stukje aanspraak in het dorp, iemand die je groet iemand die je kent doordat je daar werkt (helaas vrijwilligerswerk, maar zeer waardevol) dat is zo fijn.

Het grappige is dat ik zelf ook met allerlei chronische ziektes kamp, waaronder Lipoedeem. Maar ik werk gewoon en ik weiger om in de slachtofferrol te gaan zitten. En ik ken ook mensen met autisme die wel werken. Mijn bericht aan haar was absoluut niet aanvallend bedoeld maar zo werd het wel opgevat.
pi_220946147
Lousje heeft even afstand genomen van het project maar had nu een zielig jongetje zonder ouders gevonden op het strand 🤔
pi_220946159
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:31 schreef IlseMarije het volgende:

Nou ik ben dus aan het overwegen om middels een ‘dagbesteding’ te gaan werken. Ik heb het geprobeerd de reguliere maatschappij, maar helaas is dat gewoon te ingewikkeld gebleken en (mede door autisme)
Ik zit nu al weer een paar maanden thuis, en hoop na de zomerperiode met m’n autisme coach dit op te pakken. Eerst een periode van rust, zodat ik fysiek de tijd krijg om op te krabbelen, maar merk dat ik eigenlijk al wel weer wat wil. Mis het stukje van verplichtingen hebben buiten deur, en de voldoening die werk me gaf in goede tijden.
Er is zoveel mogelijk! Er zijn hier in de buurt zoveel mooie opties, zonde om niet te proberen.

Anderzijds denk ik dat een persoon als Sanneke aan de gang krijgen echt onbegonnen werk is. Ze zegt dat ze niet kan werken, maar ze doet überhaupt niks. En ik denk dat als ze mijn collega zou zijn, ik met een dergelijk persoon slecht kan dealen. En helaas … veel mensen met autisme zeggen wat ze denken, ik ook 😂
pi_220946203
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:43 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Nou ik ben dus aan het overwegen om middels een ‘dagbesteding’ te gaan werken. Ik heb het geprobeerd de reguliere maatschappij, maar helaas is dat gewoon te ingewikkeld gebleken en (mede door autisme)
Ik zit nu al weer een paar maanden thuis, en hoop na de zomerperiode met m’n autisme coach dit op te pakken. Eerst een periode van rust, zodat ik fysiek de tijd krijg om op te krabbelen, maar merk dat ik eigenlijk al wel weer wat wil. Mis het stukje van verplichtingen hebben buiten deur, en de voldoening die werk me gaf in goede tijden.
Er is zoveel mogelijk! Er zijn hier in de buurt zoveel mooie opties, zonde om niet te proberen.

Anderzijds denk ik dat een persoon als Sanneke aan de gang krijgen echt onbegonnen werk is. Ze zegt dat ze niet kan werken, maar ze doet überhaupt niks. En ik denk dat als ze mijn collega zou zijn, ik met een dergelijk persoon slecht kan dealen. En helaas … veel mensen met autisme zeggen wat ze denken, ik ook 😂
Sanne heeft gewoon een aantal vervelende ervaringen gehad. Net zoals veel mensen dat weleens hebben met kudbaantjes.
Ik heb ook echt een paar slechte ervaringen erbij zitten.

Maar denk wel dat als ze een goede coach zou hebben, en er samen gekeken kon worden naar wat wel past.. ik was jobcoach, en zie ook wel vaker dat die bepaalde negatieve ervaringen erg lang blijven hangen. Snap ik. Maar daar heb je een coach voor bijvoorbeeld, om samen een werkgever te zoeken die wel meedenkt.

Anderzijds. Ze verdient toch best aardig met Instagram. Gemiddeld 500,-? Voor bankhangen en linkjes delen.
pi_220946213
quote:

[..]

En Sanneke bouwt geen pensioen op. Of ze moet er zelf een potje voor maken, maar anders is het geen vetpotals het zover is
pi_220946223
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:51 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Sanne heeft gewoon een aantal vervelende ervaringen gehad. Net zoals veel mensen dat weleens hebben met kudbaantjes.
Ik heb ook echt een paar slechte ervaringen erbij zitten.

Maar denk wel dat als ze een goede coach zou hebben, en er samen gekeken kon worden naar wat wel past.. ik was jobcoach, en zie ook wel vaker dat die bepaalde negatieve ervaringen erg lang blijven hangen. Snap ik. Maar daar heb je een coach voor bijvoorbeeld, om samen een werkgever te zoeken die wel meedenkt.

Anderzijds. Ze verdient toch best aardig met Instagram. Gemiddeld 500,-? Voor bankhangen en linkjes delen.
Joh daar heeft ze toch helemaal geen zin in. Gaat never nooit gebeuren hoor.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220946232
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:53 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En Sanneke bouwt geen pensioen op. Of ze moet er zelf een potje voor maken, maar anders is het geen vetpotals het zover is
Gewoon tot in de kist aan het overheidsinfuus.

Goed dat het bestaat, helaas nog iets te makkelijk om ervan te profiteren ook als iemand niet zo'n zin heeft.
pi_220946235
Ik vind Jet toch wel echt een dotje hoor 🥰
pi_220946277
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:41 schreef meesterinbreekster het volgende:
Lousje heeft even afstand genomen van het project maar had nu een zielig jongetje zonder ouders gevonden op het strand 🤔
Die vrouw.. stapt overal in als een kip zonder kop naïef maar ze heeft allerlei redenaties etc.
Verhalen blijven steeds vragen oproepen, nooit helemaal volledige informatie geven.
Loopt in 7 sloten tegelijk

Laatst ook een heel verhaal over dat ze toen zzper was maar geen idee had dat je naast de btw ook inkomstenbelasting moet afdragen 🙃
Dus alles uitgegeven etc etc tot de belastingdienst aan kwam kloppen. Joh!
pi_220946310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:39 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Het grappige is dat ik zelf ook met allerlei chronische ziektes kamp, waaronder Lipoedeem. Maar ik werk gewoon en ik weiger om in de slachtofferrol te gaan zitten. En ik ken ook mensen met autisme die wel werken. Mijn bericht aan haar was absoluut niet aanvallend bedoeld maar zo werd het wel opgevat.
Ik heb oa ook lipoedeem maar wil niet in een hoekje gaan zitten tot het weggaat. (Want dat gaat het niet 🤣) Ik doe nu vrijwilligerswerk en dat geeft zoveel voldoening, het aantal uren dat ik "inzetbaar" ben is te laag voor een reguliere baan dus dan maar vrijwilligerswerk.

Voor mij is het waardevol,ik heb contacten voel me nuttig etc en doordat ik gewoon doe wat ik leuk vind help ik ook anderen.(onbewust want de persoon is gewoon een collega)
pi_220946322
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:56 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Gewoon tot in de kist aan het overheidsinfuus.

Goed dat het bestaat, helaas nog iets te makkelijk om ervan te profiteren ook als iemand niet zo'n zin heeft.
Die zal wel ook heel de erfenis van haar moeder ooit krijgen.
Zij is zo doordacht en uitgekookt.
Ik hoop voor haar moeder dat ze veel op reis gaat en het geld lekker laat rollen
pi_220946332
quote:

[..]

Een dagbesteding al zijn het maar een paar uurtjes kan zoveel opleveren. Een indeling van de week en een doel, vind ik heel fijn. Hoop dat het jou ook gaat lukken. Een collega kwam eerst 1x pw 3uurtjes, dat was echt de max. Toen er later een plekje vrij kwam hebben wij (andere collega en ik) aangegeven dat zij wel wou want dat had ze aan ons aangegeven. Nu werkt ze 2x 3u bij ons en ze is zoveel veranderd.

Succes 💐
pi_220946385
Ze (Lousje) heeft video verwijderd maar ik val bij deze vrouw echt van de ene in de andere verbazing zij komt manisch en verschrikkelijk naïef over.
Werd ook reality.fbi gedeeld

[ Bericht 2% gewijzigd door Maanstteen55 op 02-06-2026 22:30:19 (Naam toegevoegd ) ]
pi_220946493
Het grote probleem bij Sanneke is dat ze vooral kijkt naar wat ze niet kan ipv te kijken naar wat wel kan.
Niemand zegt dat 40uur per week moet gaan werken, maar het zou haar mentale toestand wel goed doen (denk ik) als ze iets zou doen. Zich nuttig zou voelen, met anderen in contact komen (ja Sanneke, ook mensen met autisme kunnen contact maken).

Ik heb (door alle ellende, zal het niet weer herhalen) een tijd ziek thuis gezeten, alles was me te zwaar. Naar de winkel, kinderen halen en brengen en 2 wassen doen voelde als een ontzettend drukke dag.
Heel lang heb ik gedacht dat ik echt niet meer zou kunnen werken, ik ging naar de winkel voor brood, kwam terug met stiften (bij wijze van spreken), hoe ging ik in hemelsnaam gesprekken met mensen kunnen onthouden?
Ik ben uiteindelijk van 28, naar 24, naar 16u gegaan. Een heel stuk minder, maar ik werk wel. Ik voel me nuttig, het voelt alsof ik bijdraag aan mijn gezin en het is soms doodvermoeiend. Maar het heeft me wel meer belastbaar gemaakt, ik ben er van overtuigd dat wanneer je zo weinig doet alle bergen hoog lijken, terwijl wanneer je bezig bent de bergen helemaal niet zo hoog zijn.
Een DBM, een Sanneke, een Debbie zouden gebaat zijn bij een vorm van dagbesteding, aan een baan buitenshuis om eens in te zien dat het allemaal niet kommer en kwel is.
pi_220946496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:14 schreef Lief17 het volgende:

[..]
[..]
Ik ben ook al een tijdje geblokt toen ik iets op een hele normale manier had gezegd. _O-

Sommige mensen dulden geen kritiek. Willen alleen maar veren op plekken waar het licht niet schijnt. Sanneke is er zo eentje.
pi_220946527
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:56 schreef Moppie1982 het volgende:
Ja en Guus ook.
pi_220946601
Maarten die zegt " je mag dit wel filmen, maar niet zeggen voor wie het is."

Ik denk dat Julia en Rens grenzen hebben aangegeven in wat Am wel en niet mag filmen en delen. Heel goed van ze!

En ik denk ook dat Am de regel heeft zolang je onder mijn dak wootn bepaal ik wat er gefilmd wordt. Er is echt een duidelijk omslag te merken bij Julia en Rens.
pi_220946618
Ach Sanneke gaat niet rusten als Mijan slaapt, dat heeft ze nooit gedaan. Nee, omdat zij de hele dag op de bank zit!

Waar zou zij precies van moeten uitrusten dan? Dan slaapt ze helemaal niet meer 's nachts.
pi_220946638
Ik snap er bij die Tatiana ook niets meer van. Staat zij nu onder bewind of zit ze in de schuldsanering? En zijn die paar t-shirts verkopen nu haar baan? En waar komen al die schulden vandaan. Ik volg haar verder niet heel lang nog. Kijk af en toe mee als ze hier langskomt.
pi_220946852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:56 schreef Moppie1982 het volgende:
Ja ik ben ook fan van haar ❤
Een gevoelig, sociaal meisje is ze
pi_220946882
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het grote probleem bij Sanneke is dat ze vooral kijkt naar wat ze niet kan ipv te kijken naar wat wel kan.
Niemand zegt dat 40uur per week moet gaan werken, maar het zou haar mentale toestand wel goed doen (denk ik) als ze iets zou doen. Zich nuttig zou voelen, met anderen in contact komen (ja Sanneke, ook mensen met autisme kunnen contact maken).

Ik heb (door alle ellende, zal het niet weer herhalen) een tijd ziek thuis gezeten, alles was me te zwaar. Naar de winkel, kinderen halen en brengen en 2 wassen doen voelde als een ontzettend drukke dag.
Heel lang heb ik gedacht dat ik echt niet meer zou kunnen werken, ik ging naar de winkel voor brood, kwam terug met stiften (bij wijze van spreken), hoe ging ik in hemelsnaam gesprekken met mensen kunnen onthouden?
Ik ben uiteindelijk van 28, naar 24, naar 16u gegaan. Een heel stuk minder, maar ik werk wel. Ik voel me nuttig, het voelt alsof ik bijdraag aan mijn gezin en het is soms doodvermoeiend. Maar het heeft me wel meer belastbaar gemaakt, ik ben er van overtuigd dat wanneer je zo weinig doet alle bergen hoog lijken, terwijl wanneer je bezig bent de bergen helemaal niet zo hoog zijn.
Een DBM, een Sanneke, een Debbie zouden gebaat zijn bij een vorm van dagbesteding, aan een baan buitenshuis om eens in te zien dat het allemaal niet kommer en kwel is.
Sanneke wil niet werken, er zijn namelijk zat mensen met autisme die gewoon een baan hebben.
Wat betreft haarzelf, ze kan moeiteloos zichzelf dagelijks filmen en communiceren op social media via een mobieltje. Kan ze ook heel goed klantenservicemedewerker worden voor e-mail/whatsapp bij een bedrijf, deze functies worden regelmatig ook als thuiswerk aangeboden. Maar ja, dan werk je zelf voor je geld en nu krijgen ze het maandelijks opgestuurd..
pi_220946908
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:02 schreef Lodelie het volgende:
Maarten die zegt " je mag dit wel filmen, maar niet zeggen voor wie het is."

Ik denk dat Julia en Rens grenzen hebben aangegeven in wat Am wel en niet mag filmen en delen. Heel goed van ze!

En ik denk ook dat Am de regel heeft zolang je onder mijn dak wootn bepaal ik wat er gefilmd wordt. Er is echt een duidelijk omslag te merken bij Julia en Rens.
Ik denk inderdaad dat misschien Julia en Rens hebben aangegeven rond haar verjaardag te willen verhuizen en minder gefilmd te willen worden.
pi_220947254
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:05 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik denk inderdaad dat misschien Julia en Rens hebben aangegeven rond haar verjaardag te willen verhuizen en minder gefilmd te willen worden.
Zie Esmee ook zelden.
pi_220947289
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja ik ben ook fan van haar ❤
Een gevoelig, sociaal meisje is ze
Ik hoop zo dat Jet over 10 jaar nog zo is en dat ze niet ander gedrag laat zien. Het zou me ook niet verbazen als dat wel gebeurd, heb vaak het gevoeld dat dit meisje zich niet gezien en gehoord voelt. Het lijkt alsof ze vaak genegeerd wordt
pi_220947296
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:41 schreef Moondance het volgende:
Sorry hier komt even een Sanneke rant:

Ik snap dat verhaal over de slaapjes niet. Want volgens Sanneke dacht ze altijd ja van 2 naar 1 slaapje dat doe je gewoon even, maar dat is echt niet zo hoor!!! Zij liep daar heel erg mee te strugglen. Vervolgens vertelt ze echter dat ie 1x uit logeren ging en het geregeld was. Waar heb je dan precies mee gestruggled? Blijkbaar was het dus wel makkelijk te regelen.

Ze geeft aan nooit dutjes met haar kind mee te doen. Je zit de hele dag met je zuignap op de bank, waarom zou je ook nog dutjes moeten doen?!

En nee Sanneke, we kunnen in Nederland niet allemaal op de bank gaan zitten en je partner een minder betaalde baan laten nemen zodat je recht hebt op een sociale huurwoning en toeslagen. Dan zou de maatschappij failliet gaan, nog los van dat het niet zoveel sociale huurwoningen beschikbaar zijn.

Sowieso is zij toch nooit officieel afgekeurd? Ze heeft toch gewoon zelf besloten dat ze vanwege haar autisme niet kan werken?
Beetje profiteren van de verzorgingsstaat en dan ook nog tegen anderen zeggen “ja zo kan je het ook gewoon doen hoor”
Denk ook niet dat ze afgekeurd kan worden. Ze kan wel een paar uur schroefjes inpakken of enveloppen likken dus vermogen om te werken💪🏻
pi_220947309
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn kinderen gingen ook in de oude regeling. Ik betaalde toen rond de 120 p/m, ouders met bijstand nog geen 10. Er was toen nog geen KOT voor de peuterspeelzaal en het bedrag per dagdeel was inkomensafhankelijk.
Wij werken beide. Ons kind gaat naar een gastouder en één ochtend psz.
De KOT dekt niet volledig de gastouder waardoor psz zelf betaal.
¤173 elke maand en dat is een vast bedrag. Ook de zomervakantie als het allemaal dicht is😂
pi_220947315
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:57 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Wij werken beide. Ons kind gaat naar een gastouder en één ochtend psz.
De KOT dekt niet volledig de gastouder waardoor psz zelf betaal.
¤173 elke maand en dat is een vast bedrag. Ook de zomervakantie als het allemaal dicht is😂
KOT dekt nooit volledig de kosten van opvang, een eigen bijdrage is er altijd. Het is wel raar dat de psz betaald moet worden terwijl ze gesloten zijn.
Mijn situatie is trouwens wel al ruim 20 jaar geleden.
pi_220947318
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:04 schreef Lodelie het volgende:
Ach Sanneke gaat niet rusten als Mijan slaapt, dat heeft ze nooit gedaan. Nee, omdat zij de hele dag op de bank zit!

Waar zou zij precies van moeten uitrusten dan? Dan slaapt ze helemaal niet meer 's nachts.
En dat zegt ze terwijl ze een aantal weken terug zei dat zij chillt wanneer hij z’n slaapje doet🤡
pi_220947338
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dat zegt ze terwijl ze een aantal weken terug zei dat zij chillt wanneer hij z’n slaapje doet🤡
Dat is op de bank zitten en lekker niksen😂
pi_220947427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:49 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Denk ook niet dat ze afgekeurd kan worden. Ze kan wel een paar uur schroefjes inpakken of enveloppen likken dus vermogen om te werken💪🏻
Sowieso leidde deze vrouw vroeger een veel normalere leven. Ze is echt volledig ingekachelt sinds ze de diagnose autisme heeft gekregen. Veel mensen knappen daarvan op, omdat ze eindelijk begrijpen waar dingen vandaan komen. Sanne is het echter gaan gebruiken als excuus om helemaal niks meer te kunnen, ook dingen die ze voorheen prima kon. Je maakt mij niet wijs dat er geen enkel soort werk is dat zij zou kunnen doen. Het hoeft ook niet meteen 40 uur per week te zijn hè. Maar er zijn sowieso banen te vinden voor bijv. 16 uur die ze prima aan zou kunnen.
pi_220947447
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:08 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Dat is op de bank zitten en lekker niksen😂
Dat vindt haar autistische brein vast iets anders dan rusten. Koekoek.
pi_220947468
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
KOT dekt nooit volledig de kosten van opvang, een eigen bijdrage is er altijd. Het is wel raar dat de psz betaald moet worden terwijl ze gesloten zijn.
Mijn situatie is trouwens wel al ruim 20 jaar geleden.
Denk dat je in de zomer ook betaalt zodat je maandelijks een vast gemiddeld bedrag betaalt. Denk dat de maandbedragen hoger zijn als je alleen zou betalen in de maanden dat de psz wel open is. Ze hebben gewoon het aantal uren per jaar vermenigvuldigd en dat gedeeld door twaalf maanden. Anders moet je ook steeds je KOT aan laten passen, dat is in dit geval niet nodig.
pi_220947470
Guus en Jet hebben inderdaad een lieve zachte persoonlijkheid, kijk hoe Jet het Lotte gunt om op de pony uit te rijden.
pi_220947473
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef Maanstteen55 het volgende:
Ze (Lousje) heeft video verwijderd maar ik val bij deze vrouw echt van de ene in de andere verbazing zij komt manisch en verschrikkelijk naïef over.
Werd ook reality.fbi gedeeld
Het is inderdaad een bijzondere persoonlijkheid, heel erg impulsief, denkt niet na en dan zit ze met de gebakken peren. Je kan haar zo van alles wijsmaken, zij trapt er gewoon in.
pi_220947478
MCW die in haar stories ‘co-parenting to the fullest’ schrijft bij een filmpje van haar jongste en Tim. Het is niet Tim z’n kind, wat is hier co-parenting aan? Dit had net zo goed de buurman kunnen zijn.
pi_220947481
[..]
[/quote]

Had je anders verwacht?
Je mag natuurlijk geen “commentaar” op haar hebben. Ik zit door omstandigheden sinds februari thuis en vlieg tegen de muren omhoog. Wat zal ik blij zijn als ik weer aan het werk ben.
Maar echt die meid is te lui dat ze uit haar ogen kijkt.
pi_220947513
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:55 schreef Fliennepien het volgende:
[..]
Had je anders verwacht?
Je mag natuurlijk geen “commentaar” op haar hebben. Ik zit door omstandigheden sinds februari thuis en vlieg tegen de muren omhoog. Wat zal ik blij zijn als ik weer aan het werk ben.
Maar echt die meid is te lui dat ze uit haar ogen kijkt.
[/quote]

Terwijl ik haar juist altijd positiviteit probeerde te sturen. Ik heb haar nu zelf op insta geblokkeerd. Van mijn views profiteert ze niet meer. Ik drukte zelfs weleens op een linkje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')