abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220944268
Die lieve J met haar zachte karakter pleased er weer op los door L op haar pony uit te laten stappen. L en AM weer blij. L wordt maar weinig geweigerd, lijkt het wel.
pi_220944279
Die foto van DBM ook met die neusgaten echt! Die meid zorgt wel voor dat mensen over haar praten!
Ze is vet ziek! Ga uitzieken

En die foto’s met die kinderwagens zal maar een ouder of wat meekijken denken toch ook wat een debiele familie
pi_220944307
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:13 schreef AnnArt het volgende:
Die lieve J met haar zachte karakter pleased er weer op los door L op haar pony uit te laten stappen. L en AM weer blij. L wordt maar weinig geweigerd, lijkt het wel.
En als Suus op die tekening Lot boos tekent moet dat aangepast van AM.
Lot kijkt ook meestal boos dus ik snap Suus wel.
En AM altijd zeuren over schoolfoto’s die geposeerd zijn. Nu is het zoals ze is en dan mag het weer niet. Want ja, het is Lotje hè
pi_220944315
Ze kunnen bij DBM die poppenwagens wel gebruiken voor de avondvierdaagse. Scheelt weer een buggy en hebben ze wat steun 🫢
pi_220944322
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef TantePien1990 het volgende:
ik ben even naar de dokter, mijn onderkaak is zojuist uit de kom gezakt toen ik de storys van DBM zag.

Dat je een poppenwagen in huis hebt, prima natuurlijk. Maar 2, dezelfde, poppenwagens voor je kinderen van 5 en 8??? Ik dacht echt dat ze een grapje maakte maar vrees van niet...
Echt idioot, vrijwel al het speelgoed is daar dubbel.

Ben bij veel flu kinderen zo benieuwd hoe ze straks terug zullen kijken op hun jeugd.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220944323
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:07 schreef Fliennepien het volgende:
Ik citeer even Sannekes post van Threads 🙄

Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.
quote:
Ze vergeet voor het gemak nog even de sociale huurwoning en alle toeslagen te vermelden die ze krijgen.
De vraag is of je de keuze wilt maken om een bezoek aan de supermarkt als hoogtepunt van je dag te zien. Nee, dan toch liever twee (parttime) banen, twee auto’s, drie tot vier vakanties per jaar en geld. Kan zij ook hebben.
pi_220944330
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:07 schreef Fliennepien het volgende:
Ik citeer even Sannekes post van Threads 🙄

Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.
quote:
Ze vergeet voor het gemak nog even de sociale huurwoning en alle toeslagen te vermelden die ze krijgen.
Even snel gekeken, ah ze is iedereen weer de les aan het lezen. Nou, allemaal opzeggen je baan en je partner in het groen en dan in de rij voor een huurhuis. Hoe ziet ze dat voor zich, want er zijn geen huurhuizen en zij mag in haar handjes wrijven dat ze er inmiddels wel 1 hebben. Wat een decadentie en arrogantie weer.
pi_220944339
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:57 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Ik snapte de logica ook niet.
Theoretisch gezien zou ze nu dan toch juist tot laat kunnen op blijven? Bedoel M slaapt altijd tot 8 u of nog later.
Als hij naar school gaat, moet hij daar om 8.30 zijn en zal ze toch wel 'optijd' moeten opstaan.
Onnavolgbaar inderdaad.
Ze kan nu een gat in de dag slapen toch als Mijan dat ook doet.
Meid heeft geen idee hoe een schoolrun gaat, wat denkt ze nou eigenlijk?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220944389
Waarom schop Sanneke zo tegen mensen aan die 2 auto’s voor de deur hebben, de meeste mensen die 2 auto’s hebben werken beide en hebben beide een auto nodig. Wij hebben ook 2 auto’s voor de deur staan (1 van onze zoon) en hebben 3 fietsen in het hok staan, oeioeioei (en hebben een koophuis ).

En het is maar goed dat de kinderen van DBM niet in het dorp waar ze wonen op school zitten dan viel de oudste wel buiten te boot. (Al hoor ik ze nu ook nooit over spelen met klasgenootjes of buurkinderen) Ze vraagt ook gewoon om (negatieve) reacties op deze manier, zo sluw is ze wel.
pi_220944441
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:46 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ja, die volg ik...ook vanwege het irritainment en bijzondere gedachtegang....zogenaamd alles voor haar meisjes, maar ze wel iedere dag op social media pleuren. Michelle heeft nog 2 pubers, die hebben totaal geen zin in die hele reis die ze gaan maken. Alles is de schuld van het systeem. Krijg er nogal een wappie gevoel bij😅 ook steeds dat 'alles mag er zijn, aarden, vastzitten in het systeem, de matrix...echt om te kotsen...
Ja dat. Apart is het en niet leuk voor de kinderen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:41:29 #61
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220944452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:31 schreef IlseMarije het volgende:
Waarom schop Sanneke zo tegen mensen aan die 2 auto’s voor de deur hebben, de meeste mensen die 2 auto’s hebben werken beide en hebben beide een auto nodig. Wij hebben ook 2 auto’s voor de deur staan (1 van onze zoon) en hebben 3 fietsen in het hok staan, oeioeioei (en hebben een koophuis ).

En het is maar goed dat de kinderen van DBM niet in het dorp waar ze wonen op school zitten dan viel de oudste wel buiten te boot. (Al hoor ik ze nu ook nooit over spelen met klasgenootjes of buurkinderen) Ze vraagt ook gewoon om (negatieve) reacties op deze manier, zo sluw is ze wel.
Sanneke schopt tegen alles aan wat zijzelf niet heeft of kent. Ze oordeelt over mensen met twee auto’s, een koophuis en de mogelijkheid om verre reizen te maken. En zegt dat die mensen niet over haar mogen oordelen. Het klinkt voor mij als pure jaloezie van haar kant. Want wat zou ze graag een mooie auto voor de deur hebben en verre reizen maken. Maar natuuuurlijk zou ze het allerliefst wel willen werken, wie houdt ze nu eigenlijk voor de gek?

En dan op Instagram zeggen “stop eens met ouders vertellen wat zij verkeerd doen”. Stop eens met oordelen over hardwerkende mensen, Sanneke.
pi_220944546
Weet je... Sanneke die niet werkt maar door Dion zijn inkomen geen bijstand krijgt en beweert rond te kunnen komen 👍 helemaal priem! Ik zou gek worden van een collega zoals zij!
Maar dat ze geld uitgeeft alsof het door haar verdient is.. zeurt over van alles en tikkies blijft vragen.. daar vind ik wel wat van!
Dat je met weinig wilt leven 👍 maar dat wilt Sanneke niet.. ze wilt alles hebben maar niets ervoor doen! Dat irriteert
pi_220944593
Sanneke is gewoon een hele jaloerse vrouw, die alles recht praat wat krom is.
pi_220944600
Sanneke komt er nog wel achter hoe makkelijk het nu met Mijan, maar zal dar nooit toegeven.

Sanneke is zo iemand waarbij altijd iemand anders de schuld krijgt en nooit zijzelf.
pi_220944609
Die DBM dat als je haar content niks vindt of je haar dan niet meer op wil zoeken, alsof dat gaat als ze iedereen en Z’N MOEDER blokkeert om niets. Strooizout voor komende winter is ook op, bij DBM heb je meer nodig dan een korrel zout.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:24:30 #66
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220944674
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar ook gewoon een foto waarvan ze weet dat er reacties komen en dan zeggen dat met positief moet zijn.. ik vind het eigenlijk best walgelijk dat je probeert te triggeren over die jongen zijn rug
Lekker positief idd DBM, als je in een eerdere post schrijft dat je zo graag alles eerlijk deelt over hoe het echt is en de taboes van ziek zijn etc, dus wel delen maar geen reacties... deel dan niet
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220944809
Het lijkt wel of het verstandelijk vermogen van Sanneke met de dag afneemt. Als een dolle om zich heen slaan en schoppen maar er komt geen zinnig woord uit.
pi_220944821
En Flip is ziek!! Hoera DBM heeft weer een natte broek hoor
pi_220944828
Jaaa flip ook weer ziek!!
Maar uhm... ze hadden gisteren lekker gespeeld en vandaag lekker relax en een stukje wandelen 🤔 is het daar nu nogsteeds vakantie dan?
En dacht dat de flipperdeflapjes niet ziek werden in vakanties?? (Wat mij doet vermoeden dat ze gewoon weer fijn ziekgemeld staan)
pi_220944832
Mogen we aub concluderen dat Sanneke wel meer heeft dan alleen een autisme diagnose?

Zij heeft ooit een klap van de molen gehad denk ik.
Heel jammer dat ze mensen gelijk blokkeert die haar vertellen waar het op staat.
pi_220944849
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:18 schreef Earring het volgende:

[..]
En als Suus op die tekening Lot boos tekent moet dat aangepast van AM.
Lot kijkt ook meestal boos dus ik snap Suus wel.
En AM altijd zeuren over schoolfoto’s die geposeerd zijn. Nu is het zoals ze is en dan mag het weer niet. Want ja, het is Lotje hè
Ik wilde effe kijken naar suus haar tekening, maar hij is verwijderd. AM was zeker vergeten
MG te te blokkeren. (vaderdag)
L zit trouwens heel FamilieGeerts-unlike met lange tanden te eten.
pi_220944856
Sorry hier komt even een Sanneke rant:

Ik snap dat verhaal over de slaapjes niet. Want volgens Sanneke dacht ze altijd ja van 2 naar 1 slaapje dat doe je gewoon even, maar dat is echt niet zo hoor!!! Zij liep daar heel erg mee te strugglen. Vervolgens vertelt ze echter dat ie 1x uit logeren ging en het geregeld was. Waar heb je dan precies mee gestruggled? Blijkbaar was het dus wel makkelijk te regelen.

Ze geeft aan nooit dutjes met haar kind mee te doen. Je zit de hele dag met je zuignap op de bank, waarom zou je ook nog dutjes moeten doen?!

En nee Sanneke, we kunnen in Nederland niet allemaal op de bank gaan zitten en je partner een minder betaalde baan laten nemen zodat je recht hebt op een sociale huurwoning en toeslagen. Dan zou de maatschappij failliet gaan, nog los van dat het niet zoveel sociale huurwoningen beschikbaar zijn.

Sowieso is zij toch nooit officieel afgekeurd? Ze heeft toch gewoon zelf besloten dat ze vanwege haar autisme niet kan werken?
Beetje profiteren van de verzorgingsstaat en dan ook nog tegen anderen zeggen “ja zo kan je het ook gewoon doen hoor”
pi_220944857
Voor het eerst in maanden weer eens gekeken bij DBM. En ik vind echt dat kinderen moeten kunnen spelen met wat ze leuk vinden. Maar van wat ik hier altijd lees vraag ik me af of ze haar zoon weleens iets anders heeft aangeboden dan poppen, roze en unicorn jassen.
pi_220944866
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:39 schreef Jippiejappie het volgende:
Mogen we aub concluderen dat Sanneke wel meer heeft dan alleen een autisme diagnose?

Zij heeft ooit een klap van de molen gehad denk ik.
Heel jammer dat ze mensen gelijk blokkeert die haar vertellen waar het op staat.
Een klap van de molen? Ze is blijven staan toen de wieken bleven draaien. Klap op klap op klap.
pi_220944880
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een klap van de molen? Ze is blijven staan toen de wieken bleven draaien. Klap op klap op klap.
😂😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')