En als Suus op die tekening Lot boos tekent moet dat aangepast van AM.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:13 schreef AnnArt het volgende:
Die lieve J met haar zachte karakter pleased er weer op los door L op haar pony uit te laten stappen. L en AM weer blij. L wordt maar weinig geweigerd, lijkt het wel.
Echt idioot, vrijwel al het speelgoed is daar dubbel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef TantePien1990 het volgende:
ik ben even naar de dokter, mijn onderkaak is zojuist uit de kom gezakt toen ik de storys van DBM zag.
Dat je een poppenwagen in huis hebt, prima natuurlijk. Maar 2, dezelfde, poppenwagens voor je kinderen van 5 en 8??? Ik dacht echt dat ze een grapje maakte maar vrees van niet...
Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:07 schreef Fliennepien het volgende:
Ik citeer even Sannekes post van Threads 🙄
De vraag is of je de keuze wilt maken om een bezoek aan de supermarkt als hoogtepunt van je dag te zien. Nee, dan toch liever twee (parttime) banen, twee auto’s, drie tot vier vakanties per jaar en geld. Kan zij ook hebben.quote:Ze vergeet voor het gemak nog even de sociale huurwoning en alle toeslagen te vermelden die ze krijgen.
Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:07 schreef Fliennepien het volgende:
Ik citeer even Sannekes post van Threads 🙄
Even snel gekeken, ah ze is iedereen weer de les aan het lezen. Nou, allemaal opzeggen je baan en je partner in het groen en dan in de rij voor een huurhuis. Hoe ziet ze dat voor zich, want er zijn geen huurhuizen en zij mag in haar handjes wrijven dat ze er inmiddels wel 1 hebben. Wat een decadentie en arrogantie weer.quote:Ze vergeet voor het gemak nog even de sociale huurwoning en alle toeslagen te vermelden die ze krijgen.
Onnavolgbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:57 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik snapte de logica ook niet. Theoretisch gezien zou ze nu dan toch juist tot laat kunnen op blijven? Bedoel M slaapt altijd tot 8 u of nog later.
Als hij naar school gaat, moet hij daar om 8.30 zijn en zal ze toch wel 'optijd' moeten opstaan.
Ja dat. Apart is het en niet leuk voor de kinderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:46 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja, die volg ik...ook vanwege het irritainment en bijzondere gedachtegang....zogenaamd alles voor haar meisjes, maar ze wel iedere dag op social media pleuren. Michelle heeft nog 2 pubers, die hebben totaal geen zin in die hele reis die ze gaan maken. Alles is de schuld van het systeem. Krijg er nogal een wappie gevoel bij😅 ook steeds dat 'alles mag er zijn, aarden, vastzitten in het systeem, de matrix...echt om te kotsen...
Sanneke schopt tegen alles aan wat zijzelf niet heeft of kent. Ze oordeelt over mensen met twee auto’s, een koophuis en de mogelijkheid om verre reizen te maken. En zegt dat die mensen niet over haar mogen oordelen. Het klinkt voor mij als pure jaloezie van haar kant. Want wat zou ze graag een mooie auto voor de deur hebben en verre reizen maken. Maar natuuuurlijk zou ze het allerliefst wel willen werken, wie houdt ze nu eigenlijk voor de gek?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:31 schreef IlseMarije het volgende:
Waarom schop Sanneke zo tegen mensen aan die 2 auto’s voor de deur hebben, de meeste mensen die 2 auto’s hebben werken beide en hebben beide een auto nodig. Wij hebben ook 2 auto’s voor de deur staan (1 van onze zoon) en hebben 3 fietsen in het hok staan, oeioeioei (en hebben een koophuis ).
En het is maar goed dat de kinderen van DBM niet in het dorp waar ze wonen op school zitten dan viel de oudste wel buiten te boot. (Al hoor ik ze nu ook nooit over spelen met klasgenootjes of buurkinderen) Ze vraagt ook gewoon om (negatieve) reacties op deze manier, zo sluw is ze wel.
Lekker positief idd DBM, als je in een eerdere post schrijft dat je zo graag alles eerlijk deelt over hoe het echt is en de taboes van ziek zijn etc, dus wel delen maar geen reacties... deel dan nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar ook gewoon een foto waarvan ze weet dat er reacties komen en dan zeggen dat met positief moet zijn.. ik vind het eigenlijk best walgelijk dat je probeert te triggeren over die jongen zijn rug
Ik wilde effe kijken naar suus haar tekening, maar hij is verwijderd. AM was zeker vergetenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:18 schreef Earring het volgende:
[..]
En als Suus op die tekening Lot boos tekent moet dat aangepast van AM.
Lot kijkt ook meestal boos dus ik snap Suus wel.
En AM altijd zeuren over schoolfoto’s die geposeerd zijn. Nu is het zoals ze is en dan mag het weer niet. Want ja, het is Lotje hè
Een klap van de molen? Ze is blijven staan toen de wieken bleven draaien. Klap op klap op klap.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:39 schreef Jippiejappie het volgende:
Mogen we aub concluderen dat Sanneke wel meer heeft dan alleen een autisme diagnose?
Zij heeft ooit een klap van de molen gehad denk ik.
Heel jammer dat ze mensen gelijk blokkeert die haar vertellen waar het op staat.
😂😂quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een klap van de molen? Ze is blijven staan toen de wieken bleven draaien. Klap op klap op klap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |