abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220942845
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220942849
Uch ik kan niet echt uitleggen waarom, maar ik vind die foto serie uit Parijs zó ongemakkelijk en nep. Wat is deze meid ver van de normale wereld af gaan staan zeg....
pi_220942921
Jeetje Sanneke was helemaal in shock toen M. na 8 weken doorsliep. Want helemaal niemand had haar verteld dat dat kan. Echt, als iemand haar al iets verteld dan krijg je de wind van voren omdat ze niet op tips etc.. zit te wachten, dus waarom zou niemand meer iets vertellen aan haar.
pi_220943065
Mooie topic titel 👏🏻
pi_220943081
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Nieuwnestje het volgende:
Uch ik kan niet echt uitleggen waarom, maar ik vind die foto serie uit Parijs zó ongemakkelijk en nep. Wat is deze meid ver van de normale wereld af gaan staan zeg....
Eens. Zo aandachtsgeil, niet genoeg kunnen krijgen van zichzelf aan de vele foto’s en filmpjes te zien. Ik vind haar in de filmpjes van de podcast ook steeds minder sympathiek overkomen.
pi_220943174
Closet is op gesponserde vakantie. Ergens vind ik dat niet kloppen. Ze zijn net terug en nu gratis op reis. Gaan 5 x per jaar naar Bonaire of zoiets. Zij hebben het helemaal niet nodig. Ja voor de reclame van Corendon.
pi_220943196
Volgt iemand Michelle van der Panne. En Eilandmama. Ben echt verbaasd over hun denkwijze en doen en laten en vooral voor de kinderen lijkt mij dat niet oké. Moeder vult bij beiden van alles in voor de kinderen.
pi_220943218
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef Beppie12345 het volgende:
Volgt iemand Michelle van der Panne. En Eilandmama. Ben echt verbaasd over hun denkwijze en doen en laten en vooral voor de kinderen lijkt mij dat niet oké. Moeder vult bij beiden van alles in voor de kinderen.
Ja, die volg ik...ook vanwege het irritainment en bijzondere gedachtegang....zogenaamd alles voor haar meisjes, maar ze wel iedere dag op social media pleuren. Michelle heeft nog 2 pubers, die hebben totaal geen zin in die hele reis die ze gaan maken. Alles is de schuld van het systeem. Krijg er nogal een wappie gevoel bij😅 ook steeds dat 'alles mag er zijn, aarden, vastzitten in het systeem, de matrix...echt om te kotsen...
pi_220943242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:39 schreef Beppie12345 het volgende:
Closet is op gesponserde vakantie. Ergens vind ik dat niet kloppen. Ze zijn net terug en nu gratis op reis. Gaan 5 x per jaar naar Bonaire of zoiets. Zij hebben het helemaal niet nodig. Ja voor de reclame van Corendon.
Ach ja is bij Joost en Viora toch ook zo... wat doen ze nou precies eigenlijk allemaal. Alleen maar filmpjes maken voor attractieparken en vakantieoorden. Beetje fotoshooten. En dat eeuwige geknuffel met een kus bij het begin van een filmpje met die neppe glimlach.
pi_220943255
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:39 schreef Beppie12345 het volgende:
Ze gaan zo vaak omdat het anders hun relatie kost of zoiets, ze werken nu beide aan haar webshop en schijnbaar loopt dat zo goed dat ze bijna dag en nacht moeten werken (En bijna elk weekend/elke schoolvakantie op vakantie kunnen)

Mag ik zeggen dat ik haar foto’s best wel een beetje ordinair vind, ze maakt die foto’s zo dat haar dikke billen en dikke voorgevel goed op de foto komen (ze propt Ed of Luna er net niet tussen 🥴)
pi_220943272
Dames, willen jullie DBM met rust laten?
Alleen positiviteit graag. Dat doet ze zelf natuurlijk ook alleen maar hahaha
pi_220943275
MCW is wel ongezond dun, weet niet meer wie in het vorige topic schreef van niet. Bij zichtbare buikspieren hebben vrouwen een vetpercentage van onder de 20% nodig terwijl een gezond vetpercentage voor een vrouw tussen de 20 en 30 procent zou liggen.
pi_220943302
DBM had een deet-night met haar man. Ik zie dan toch voor me dat ze elkaar inspuiten met anti muggen spul.
pi_220943351
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Lostit het volgende:
MCW is wel ongezond dun, weet niet meer wie in het vorige topic schreef van niet. Bij zichtbare buikspieren hebben vrouwen een vetpercentage van onder de 20% nodig terwijl een gezond vetpercentage voor een vrouw tussen de 20 en 30 procent zou liggen.
Dat was ik, heb mijn post achteraf nog aangepast nadat ik de foto's uit Parijs zag waar ze er idd toch wel mager uitziet met uitstekende sleutelbeenderen etc. Gewicht lijkt in dalende ipv in stijgende lijn.
pi_220943378
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Earring het volgende:
Dames, willen jullie DBM met rust laten?
Alleen positiviteit graag. Dat doet ze zelf natuurlijk ook alleen maar hahaha
Owjee is ze weer terug op aarde van haar social media burn-out.
pi_220943401
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef Lostit het volgende:
DBM had een deet-night met haar man. Ik zie dan toch voor me dat ze elkaar inspuiten met anti muggen spul.
Hardop lachen hierom 😂
pi_220943414
In t vorige topic schreef iemand of DBM (weer/nog?) een burnout had, maar ik denk eerder dat ze een bore out heeft.
pi_220943422
Suus heeft een tekening gemaakt voor vaderdag. Wel heel sprekend.

Moeder met een Teletubbie antenne op haar hoofd en telefoon in de hand.

Als je kinderen je zo tekenen moet je je toch achter je oren gaan krabben?!
pi_220943436
Waarom moet men de boeken van Debbie terugbrengen naar haar minibieb? Het hele idee is toch dat die boeken een beetje rondzwerven?
En wat verwacht ze dat je nu nog krijgt voor een boek van AM als je het verkoopt?
pi_220943471
Debs hoopt natuurlijk dat AM haar verhaal repost!
pi_220943482
quote:
Ik dacht het, jij schrijft het!
pi_220943496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:05 schreef MonaB het volgende:

[..]
Dat was ik, heb mijn post achteraf nog aangepast nadat ik de foto's uit Parijs zag waar ze er idd toch wel mager uitziet met uitstekende sleutelbeenderen etc. Gewicht lijkt in dalende ipv in stijgende lijn.
Ze weet ook wel hoe ze op foto's moet staan. Een foto in Parijs bij die ingang van Verso in dat korte jurkje zie je toch wel weer wat mollige dijbenen, terwijl als ze voor de spiegel staat een foto maken de benen latjes lijken. Ze knikt haar knieen altijd naar buiten en rug hol zodat de 'gap' tussen haar benen groter lijkt.
pi_220943501
Ligt het aan mij of zien de borsten van Eline Zwitser er een beetje raar uit in die creamy?
pi_220943513
quote:
Zou me ook niet verbazen als dat de deet night geweest is, ze is tenslotte van suiker en er zijn weer genoeg muggen.
pi_220943532
DBM heeft last van alles! Ze was vet ziek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')