abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220942845
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220942849
Uch ik kan niet echt uitleggen waarom, maar ik vind die foto serie uit Parijs zó ongemakkelijk en nep. Wat is deze meid ver van de normale wereld af gaan staan zeg....
pi_220942921
Jeetje Sanneke was helemaal in shock toen M. na 8 weken doorsliep. Want helemaal niemand had haar verteld dat dat kan. Echt, als iemand haar al iets verteld dan krijg je de wind van voren omdat ze niet op tips etc.. zit te wachten, dus waarom zou niemand meer iets vertellen aan haar.
pi_220943065
Mooie topic titel 👏🏻
pi_220943081
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Nieuwnestje het volgende:
Uch ik kan niet echt uitleggen waarom, maar ik vind die foto serie uit Parijs zó ongemakkelijk en nep. Wat is deze meid ver van de normale wereld af gaan staan zeg....
Eens. Zo aandachtsgeil, niet genoeg kunnen krijgen van zichzelf aan de vele foto’s en filmpjes te zien. Ik vind haar in de filmpjes van de podcast ook steeds minder sympathiek overkomen.
pi_220943174
Closet is op gesponserde vakantie. Ergens vind ik dat niet kloppen. Ze zijn net terug en nu gratis op reis. Gaan 5 x per jaar naar Bonaire of zoiets. Zij hebben het helemaal niet nodig. Ja voor de reclame van Corendon.
pi_220943196
Volgt iemand Michelle van der Panne. En Eilandmama. Ben echt verbaasd over hun denkwijze en doen en laten en vooral voor de kinderen lijkt mij dat niet oké. Moeder vult bij beiden van alles in voor de kinderen.
pi_220943218
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef Beppie12345 het volgende:
Volgt iemand Michelle van der Panne. En Eilandmama. Ben echt verbaasd over hun denkwijze en doen en laten en vooral voor de kinderen lijkt mij dat niet oké. Moeder vult bij beiden van alles in voor de kinderen.
Ja, die volg ik...ook vanwege het irritainment en bijzondere gedachtegang....zogenaamd alles voor haar meisjes, maar ze wel iedere dag op social media pleuren. Michelle heeft nog 2 pubers, die hebben totaal geen zin in die hele reis die ze gaan maken. Alles is de schuld van het systeem. Krijg er nogal een wappie gevoel bij😅 ook steeds dat 'alles mag er zijn, aarden, vastzitten in het systeem, de matrix...echt om te kotsen...
pi_220943242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:39 schreef Beppie12345 het volgende:
Closet is op gesponserde vakantie. Ergens vind ik dat niet kloppen. Ze zijn net terug en nu gratis op reis. Gaan 5 x per jaar naar Bonaire of zoiets. Zij hebben het helemaal niet nodig. Ja voor de reclame van Corendon.
Ach ja is bij Joost en Viora toch ook zo... wat doen ze nou precies eigenlijk allemaal. Alleen maar filmpjes maken voor attractieparken en vakantieoorden. Beetje fotoshooten. En dat eeuwige geknuffel met een kus bij het begin van een filmpje met die neppe glimlach.
pi_220943255
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:39 schreef Beppie12345 het volgende:
Ze gaan zo vaak omdat het anders hun relatie kost of zoiets, ze werken nu beide aan haar webshop en schijnbaar loopt dat zo goed dat ze bijna dag en nacht moeten werken (En bijna elk weekend/elke schoolvakantie op vakantie kunnen)

Mag ik zeggen dat ik haar foto’s best wel een beetje ordinair vind, ze maakt die foto’s zo dat haar dikke billen en dikke voorgevel goed op de foto komen (ze propt Ed of Luna er net niet tussen 🥴)
pi_220943272
Dames, willen jullie DBM met rust laten?
Alleen positiviteit graag. Dat doet ze zelf natuurlijk ook alleen maar hahaha
pi_220943275
MCW is wel ongezond dun, weet niet meer wie in het vorige topic schreef van niet. Bij zichtbare buikspieren hebben vrouwen een vetpercentage van onder de 20% nodig terwijl een gezond vetpercentage voor een vrouw tussen de 20 en 30 procent zou liggen.
pi_220943302
DBM had een deet-night met haar man. Ik zie dan toch voor me dat ze elkaar inspuiten met anti muggen spul.
pi_220943351
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Lostit het volgende:
MCW is wel ongezond dun, weet niet meer wie in het vorige topic schreef van niet. Bij zichtbare buikspieren hebben vrouwen een vetpercentage van onder de 20% nodig terwijl een gezond vetpercentage voor een vrouw tussen de 20 en 30 procent zou liggen.
Dat was ik, heb mijn post achteraf nog aangepast nadat ik de foto's uit Parijs zag waar ze er idd toch wel mager uitziet met uitstekende sleutelbeenderen etc. Gewicht lijkt in dalende ipv in stijgende lijn.
pi_220943378
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Earring het volgende:
Dames, willen jullie DBM met rust laten?
Alleen positiviteit graag. Dat doet ze zelf natuurlijk ook alleen maar hahaha
Owjee is ze weer terug op aarde van haar social media burn-out.
pi_220943401
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef Lostit het volgende:
DBM had een deet-night met haar man. Ik zie dan toch voor me dat ze elkaar inspuiten met anti muggen spul.
Hardop lachen hierom 😂
pi_220943414
In t vorige topic schreef iemand of DBM (weer/nog?) een burnout had, maar ik denk eerder dat ze een bore out heeft.
pi_220943422
Suus heeft een tekening gemaakt voor vaderdag. Wel heel sprekend.

Moeder met een Teletubbie antenne op haar hoofd en telefoon in de hand.

Als je kinderen je zo tekenen moet je je toch achter je oren gaan krabben?!
pi_220943436
Waarom moet men de boeken van Debbie terugbrengen naar haar minibieb? Het hele idee is toch dat die boeken een beetje rondzwerven?
En wat verwacht ze dat je nu nog krijgt voor een boek van AM als je het verkoopt?
pi_220943471
Debs hoopt natuurlijk dat AM haar verhaal repost!
pi_220943482
quote:
Ik dacht het, jij schrijft het!
pi_220943496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:05 schreef MonaB het volgende:

[..]
Dat was ik, heb mijn post achteraf nog aangepast nadat ik de foto's uit Parijs zag waar ze er idd toch wel mager uitziet met uitstekende sleutelbeenderen etc. Gewicht lijkt in dalende ipv in stijgende lijn.
Ze weet ook wel hoe ze op foto's moet staan. Een foto in Parijs bij die ingang van Verso in dat korte jurkje zie je toch wel weer wat mollige dijbenen, terwijl als ze voor de spiegel staat een foto maken de benen latjes lijken. Ze knikt haar knieen altijd naar buiten en rug hol zodat de 'gap' tussen haar benen groter lijkt.
pi_220943501
Ligt het aan mij of zien de borsten van Eline Zwitser er een beetje raar uit in die creamy?
pi_220943513
quote:
Zou me ook niet verbazen als dat de deet night geweest is, ze is tenslotte van suiker en er zijn weer genoeg muggen.
pi_220943532
DBM heeft last van alles! Ze was vet ziek!
pi_220943540
DBM is weer eens ziek zwak misselijk onderweg, zoals gewoonlijk. Wachten wanneer Flap ook weer doodziek is, want die zit in het virus (ze denkt corona) van haar moeder al dagen. Gelukkig is ze nog met Flip en Flap een stukje buitengeweest met beiden dezelfde poppenwagen. Ja een kind mag spelen etc met wat leuk vind, maar dit is gewoon geen gezicht, een joch van 8 met een poppenwagen voor een kleuter.
pi_220943642
Jeetje,die stories bij DBM, wtf💀💀💀

Uiteraard weer ziek zwak en misselijk..
DBM ging kruipend over de straat, really??
Die jongen met de poppenwagen...🙈
DBM en positief en leuk? 🤣🤡

Wát een fantast🤣
pi_220943765
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef papierentas het volgende:
DBM is weer eens ziek zwak misselijk onderweg, zoals gewoonlijk. Wachten wanneer Flap ook weer doodziek is, want die zit in het virus (ze denkt corona) van haar moeder al dagen. Gelukkig is ze nog met Flip en Flap een stukje buitengeweest met beiden dezelfde poppenwagen. Ja een kind mag spelen etc met wat leuk vind, maar dit is gewoon geen gezicht, een joch van 8 met een poppenwagen voor een kleuter.
Ik moest even knipperen hoor... mijn dochter had dezelfde wagen toen ze 4 was... en was er wel klaar mee toen ze 6 was... (toen werd ze ook te groot.. die dingen zijn niet gemaakt voor 8 jarige...) ik vind het eigenlijk best bijzonder... er is toch niet iets mis met die jongen dat hij nog in zijn kleutertijd zit???
pi_220943784
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef opwegnaar het volgende:

Wát een fantast🤣
En ze noemt zichzelf de hofnar van de kinderen🤔
pi_220943786
quote:

Wát een fantast🤣
Maar ook gewoon een foto waarvan ze weet dat er reacties komen en dan zeggen dat met positief moet zijn.. ik vind het eigenlijk best walgelijk dat je probeert te triggeren over die jongen zijn rug
pi_220943797
En Debbie heeft een minibieb maar geen idee hoe een minibieb werkt 🤦‍♂️ als je zo gehecht bent aan je boeken moet je ze in je eigen kast zetten...
pi_220943854
Wat een minuscule broekjes draagt Kelly toch altijd. Billetjes vallen er bijna uit. Is dat hip?
pi_220943876
Deb wil dat die boekjes in haar biebje blijven, want dan ziet men dat zij de grote Letherfamilie is die de grote DMV kent en dan valt iedereen in katzwijm! “Oh mensen, hier wonen de groter instagrammers die geld verdienen over de ruggetjes van hun kinderen!”

Als ik een slechte dag zou hebben en in de buurt zou wonen, zou ik lekker die boeken meenemen en in een andere minibib achterlaten.🥸
pi_220943894
DBM moet een lesje hoe om te gaan met jaloezie van de grote AM! Twee van die wandelwagens in je huis, sjonge jonge jonge. Ga maar lekker afwisselen met elkaar.
pi_220943905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:11 schreef Johanna38 het volgende:
Deb wil dat die boekjes in haar biebje blijven, want dan ziet men dat zij de grote Letherfamilie is die de grote DMV kent en dan valt iedereen in katzwijm! “Oh mensen, hier wonen de groter instagrammers die geld verdienen over de ruggetjes van hun kinderen!”

Als ik een slechte dag zou hebben en in de buurt zou wonen, zou ik lekker die boeken meenemen en in een andere minibib achterlaten.🥸
🤣😂 zou ik ook doen en stickers op dat geklieder 😂🤣 maar tja... uit protest ga ik zo een boek hier in de minibieb om de hoek zetten... zonder stempels en "niet verkopen" er niet in gekalkt... gewoon zodat iemand er fijn mee kan doen wat hij/zij wilt 👍
pi_220943918
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:08 schreef Johanna38 het volgende:
Wat een minuscule broekjes draagt Kelly toch altijd. Billetjes vallen er bijna uit. Is dat hip?
Ik vind haar in alles 'net-niet' als iemand begrijpt wat ik bedoel. Maar ik heb wel respect voor hoe ze sport en hoe dr lijf is na 4 zwangerschappen. Ik heb die discipline niet, ik start elke dag "morgen echt!"
pi_220943922
Dacht dat Sanneke niet ging winkelen vandaag want regen... heeft ze toch weer super gezonde dingen gehaald via cashback acties 🤣😂🤦‍♂️ (benieuwd wat ze nog meer gekocht heeft dat wel geld koste)
pi_220943995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:11 schreef Johanna38 het volgende:

denkt ze nu werkelijk dat iemand dat boek van AM gaat verkopen, wat een hoogmoed zeg. Dan stop maar gelijk met de minibieb als je denkt dat mensen die boeken gaan verkopen.
pi_220943998
Het idee van zo’n minibieb is toch juist dat boeken gaan rouleren over meerdere minibiebs en verschillende boeken zo meer mensen bereiken? Wat een onzin dat ze er dan boeken in zet die persee terug gebracht moeten worden.

Heel het concept van zo’n minibieb naar de knoppen 🤣
pi_220944003
quote:

Wát een fantast🤣
Aan de wandel met monster 1 en monster 2 , ik zou die foto nooit gedeeld hebben, hoe werk je pesten in de hand.
pi_220944044
Sanneke mag in haar handjes klappen, M is een super makkelijk kind zo te horen. Ze mag dankbaar zijn dat ze geen huilbaby heeft gehad.
pi_220944093
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik denk dat die vrouw zichzelf compleet verloren is. De band met haar familie is ook niet meer wat het geweest is. Ze dendert maar door. Nu kan ze het allemaal nog aan doordat ze nog op die roze wolk zit met Tim. Maar ooit valt ze ervan af.
pi_220944113
Poah als Mijan straks die ochtend naar de psz gaat kan Dion hem wegbrengen. En dan kan ze nog meer uitslapen! Ik geloof er niets van dat ze niet uit kan slapen. Waarom haalt Dion Mijan anders uit bed in het weekend?
pi_220944123
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:37 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke mag in haar handjes klappen, M is een super makkelijk kind zo te horen. Ze mag dankbaar zijn dat ze geen huilbaby heeft gehad.
Ik zou Mijan toch rond 15.30 uit zn bedje hebben gehaald. Anders zit je vanavond dat hij misschien moeilijker naar bed gaat. En hoezo plan je het kappers bezoek rond de start van zn middag dutje? Je kan de hele dag en elke dag heen🤔
pi_220944140
ik ben even naar de dokter, mijn onderkaak is zojuist uit de kom gezakt toen ik de storys van DBM zag.

Dat je een poppenwagen in huis hebt, prima natuurlijk. Maar 2, dezelfde, poppenwagens voor je kinderen van 5 en 8??? Ik dacht echt dat ze een grapje maakte maar vrees van niet...
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:54:26 #46
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220944144
Sanneke is de realiteit echt helemaal kwijt hè? Ze slaapt het beste van 12 uur ‘s nachts tot 9 uur in de ochtend. En ze heeft het er nu al over dat het allemaal anders wordt als M. naar school gaat, dan kan ze weer tot laat talkshows kijken en hoeft ze niet zo vroeg op te staan. Dus ze gaat er nu al vanuit dat ze nooit meer gaat werken?

En ik moest hardop lachen dat ze zei niet te rusten als M. slaapt. Ze zit letterlijk alleen maar met haar reet op de bank, kan zo het theater in die meid. Wat een clown.
pi_220944163
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:54 schreef LALAA het volgende:
Sanneke is de realiteit echt helemaal kwijt hè? Ze slaapt het beste van 12 uur ‘s nachts tot 9 uur in de ochtend. En ze heeft het er nu al over dat het allemaal anders wordt als M. naar school gaat, dan kan ze weer tot laat talkshows kijken en hoeft ze niet zo vroeg op te staan. Dus ze gaat er nu al vanuit dat ze nooit meer gaat werken?

En ik moest hardop lachen dat ze zei niet te rusten als M. slaapt. Ze zit letterlijk alleen maar met haar reet op de bank, kan zo het theater in die meid. Wat een clown.
Ik snapte de logica ook niet. Theoretisch gezien zou ze nu dan toch juist tot laat kunnen op blijven? Bedoel M slaapt altijd tot 8 u of nog later.
Als hij naar school gaat, moet hij daar om 8.30 zijn en zal ze toch wel 'optijd' moeten opstaan.
pi_220944164
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:50 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik zou Mijan toch rond 15.30 uit zn bedje hebben gehaald. Anders zit je vanavond dat hij misschien moeilijker naar bed gaat. En hoezo plan je het kappers bezoek rond de start van zn middag dutje? Je kan de hele dag en elke dag heen🤔
Dat is 'Sanneke logica'. Net als veel andere dingen. Ze al erover nagedacht hebben.
pi_220944196
Niet mals trouwens wat er allemaal gezegd wordt in dat topic van Influencer Anna. Holy shit en dan krijgen wij de volle lading over ons heen als we soms hier wat ( véél ) aardigers zeggen. 🫣
pi_220944224
Ik citeer even Sannekes post van Threads 🙄

[/quote] Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.[quote]

Ze vergeet voor het gemak nog even de sociale huurwoning en alle toeslagen te vermelden die ze krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')