Eens. Zo aandachtsgeil, niet genoeg kunnen krijgen van zichzelf aan de vele foto’s en filmpjes te zien. Ik vind haar in de filmpjes van de podcast ook steeds minder sympathiek overkomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Nieuwnestje het volgende:
Uch ik kan niet echt uitleggen waarom, maar ik vind die foto serie uit Parijs zó ongemakkelijk en nep. Wat is deze meid ver van de normale wereld af gaan staan zeg....
Ja, die volg ik...ook vanwege het irritainment en bijzondere gedachtegang....zogenaamd alles voor haar meisjes, maar ze wel iedere dag op social media pleuren. Michelle heeft nog 2 pubers, die hebben totaal geen zin in die hele reis die ze gaan maken. Alles is de schuld van het systeem. Krijg er nogal een wappie gevoel bij😅 ook steeds dat 'alles mag er zijn, aarden, vastzitten in het systeem, de matrix...echt om te kotsen...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef Beppie12345 het volgende:
Volgt iemand Michelle van der Panne. En Eilandmama. Ben echt verbaasd over hun denkwijze en doen en laten en vooral voor de kinderen lijkt mij dat niet oké. Moeder vult bij beiden van alles in voor de kinderen.
Ach ja is bij Joost en Viora toch ook zo... wat doen ze nou precies eigenlijk allemaal. Alleen maar filmpjes maken voor attractieparken en vakantieoorden. Beetje fotoshooten. En dat eeuwige geknuffel met een kus bij het begin van een filmpje met die neppe glimlach.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:39 schreef Beppie12345 het volgende:
Closet is op gesponserde vakantie. Ergens vind ik dat niet kloppen. Ze zijn net terug en nu gratis op reis. Gaan 5 x per jaar naar Bonaire of zoiets. Zij hebben het helemaal niet nodig. Ja voor de reclame van Corendon.
Ze gaan zo vaak omdat het anders hun relatie kost of zoiets, ze werken nu beide aan haar webshop en schijnbaar loopt dat zo goed dat ze bijna dag en nacht moeten werken (En bijna elk weekend/elke schoolvakantie op vakantie kunnen)quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:39 schreef Beppie12345 het volgende:
Closet is op gesponserde vakantie. Ergens vind ik dat niet kloppen. Ze zijn net terug en nu gratis op reis. Gaan 5 x per jaar naar Bonaire of zoiets. Zij hebben het helemaal niet nodig. Ja voor de reclame van Corendon.
Dat was ik, heb mijn post achteraf nog aangepast nadat ik de foto's uit Parijs zag waar ze er idd toch wel mager uitziet met uitstekende sleutelbeenderen etc. Gewicht lijkt in dalende ipv in stijgende lijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Lostit het volgende:
MCW is wel ongezond dun, weet niet meer wie in het vorige topic schreef van niet. Bij zichtbare buikspieren hebben vrouwen een vetpercentage van onder de 20% nodig terwijl een gezond vetpercentage voor een vrouw tussen de 20 en 30 procent zou liggen.
Owjee is ze weer terug op aarde van haar social media burn-out.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Earring het volgende:
Dames, willen jullie DBM met rust laten?
Alleen positiviteit graag. Dat doet ze zelf natuurlijk ook alleen maar hahaha
Hardop lachen hierom 😂quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef Lostit het volgende:
DBM had een deet-night met haar man. Ik zie dan toch voor me dat ze elkaar inspuiten met anti muggen spul.
Ik dacht het, jij schrijft het!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef Lostit het volgende:
DBM had een deet-night met haar man. Ik zie dan toch voor me dat ze elkaar inspuiten met anti muggen spul.
Ze weet ook wel hoe ze op foto's moet staan. Een foto in Parijs bij die ingang van Verso in dat korte jurkje zie je toch wel weer wat mollige dijbenen, terwijl als ze voor de spiegel staat een foto maken de benen latjes lijken. Ze knikt haar knieen altijd naar buiten en rug hol zodat de 'gap' tussen haar benen groter lijkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:05 schreef MonaB het volgende:
[..]
Dat was ik, heb mijn post achteraf nog aangepast nadat ik de foto's uit Parijs zag waar ze er idd toch wel mager uitziet met uitstekende sleutelbeenderen etc. Gewicht lijkt in dalende ipv in stijgende lijn.
Zou me ook niet verbazen als dat de deet night geweest is, ze is tenslotte van suiker en er zijn weer genoeg muggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef Lostit het volgende:
Ik moest even knipperen hoor... mijn dochter had dezelfde wagen toen ze 4 was... en was er wel klaar mee toen ze 6 was... (toen werd ze ook te groot.. die dingen zijn niet gemaakt voor 8 jarige...) ik vind het eigenlijk best bijzonder... er is toch niet iets mis met die jongen dat hij nog in zijn kleutertijd zit???quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef papierentas het volgende:
DBM is weer eens ziek zwak misselijk onderweg, zoals gewoonlijk. Wachten wanneer Flap ook weer doodziek is, want die zit in het virus (ze denkt corona) van haar moeder al dagen. Gelukkig is ze nog met Flip en Flap een stukje buitengeweest met beiden dezelfde poppenwagen. Ja een kind mag spelen etc met wat leuk vind, maar dit is gewoon geen gezicht, een joch van 8 met een poppenwagen voor een kleuter.
En ze noemt zichzelf de hofnar van de kinderen🤔quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje,die stories bij DBM, wtf💀💀💀
Uiteraard weer ziek zwak en misselijk..
DBM ging kruipend over de straat, really??
Die jongen met de poppenwagen...🙈
DBM en positief en leuk? 🤣🤡
Wát een fantast🤣
Maar ook gewoon een foto waarvan ze weet dat er reacties komen en dan zeggen dat met positief moet zijn.. ik vind het eigenlijk best walgelijk dat je probeert te triggeren over die jongen zijn rugquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef opwegnaar het volgende:
Wát een fantast🤣
🤣😂 zou ik ook doen en stickers op dat geklieder 😂🤣 maar tja... uit protest ga ik zo een boek hier in de minibieb om de hoek zetten... zonder stempels en "niet verkopen" er niet in gekalkt... gewoon zodat iemand er fijn mee kan doen wat hij/zij wilt 👍quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:11 schreef Johanna38 het volgende:
Deb wil dat die boekjes in haar biebje blijven, want dan ziet men dat zij de grote Letherfamilie is die de grote DMV kent en dan valt iedereen in katzwijm! “Oh mensen, hier wonen de groter instagrammers die geld verdienen over de ruggetjes van hun kinderen!”
Als ik een slechte dag zou hebben en in de buurt zou wonen, zou ik lekker die boeken meenemen en in een andere minibib achterlaten.🥸
Ik vind haar in alles 'net-niet' als iemand begrijpt wat ik bedoel. Maar ik heb wel respect voor hoe ze sport en hoe dr lijf is na 4 zwangerschappen. Ik heb die discipline niet, ik start elke dag "morgen echt!"quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:08 schreef Johanna38 het volgende:
Wat een minuscule broekjes draagt Kelly toch altijd. Billetjes vallen er bijna uit. Is dat hip?
denkt ze nu werkelijk dat iemand dat boek van AM gaat verkopen, wat een hoogmoed zeg. Dan stop maar gelijk met de minibieb als je denkt dat mensen die boeken gaan verkopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:11 schreef Johanna38 het volgende:
Deb wil dat die boekjes in haar biebje blijven, want dan ziet men dat zij de grote Letherfamilie is die de grote DMV kent en dan valt iedereen in katzwijm! “Oh mensen, hier wonen de groter instagrammers die geld verdienen over de ruggetjes van hun kinderen!”
Als ik een slechte dag zou hebben en in de buurt zou wonen, zou ik lekker die boeken meenemen en in een andere minibib achterlaten.🥸
Aan de wandel met monster 1 en monster 2 , ik zou die foto nooit gedeeld hebben, hoe werk je pesten in de hand.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef opwegnaar het volgende:
Wát een fantast🤣
Ik denk dat die vrouw zichzelf compleet verloren is. De band met haar familie is ook niet meer wat het geweest is. Ze dendert maar door. Nu kan ze het allemaal nog aan doordat ze nog op die roze wolk zit met Tim. Maar ooit valt ze ervan af.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Nieuwnestje het volgende:
Uch ik kan niet echt uitleggen waarom, maar ik vind die foto serie uit Parijs zó ongemakkelijk en nep. Wat is deze meid ver van de normale wereld af gaan staan zeg....
Ik zou Mijan toch rond 15.30 uit zn bedje hebben gehaald. Anders zit je vanavond dat hij misschien moeilijker naar bed gaat. En hoezo plan je het kappers bezoek rond de start van zn middag dutje? Je kan de hele dag en elke dag heen🤔quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:37 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke mag in haar handjes klappen, M is een super makkelijk kind zo te horen. Ze mag dankbaar zijn dat ze geen huilbaby heeft gehad.
Ik snapte de logica ook niet. Theoretisch gezien zou ze nu dan toch juist tot laat kunnen op blijven? Bedoel M slaapt altijd tot 8 u of nog later.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:54 schreef LALAA het volgende:
Sanneke is de realiteit echt helemaal kwijt hè? Ze slaapt het beste van 12 uur ‘s nachts tot 9 uur in de ochtend. En ze heeft het er nu al over dat het allemaal anders wordt als M. naar school gaat, dan kan ze weer tot laat talkshows kijken en hoeft ze niet zo vroeg op te staan. Dus ze gaat er nu al vanuit dat ze nooit meer gaat werken?
En ik moest hardop lachen dat ze zei niet te rusten als M. slaapt. Ze zit letterlijk alleen maar met haar reet op de bank, kan zo het theater in die meid. Wat een clown.
Dat is 'Sanneke logica'. Net als veel andere dingen. Ze al erover nagedacht hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:50 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik zou Mijan toch rond 15.30 uit zn bedje hebben gehaald. Anders zit je vanavond dat hij misschien moeilijker naar bed gaat. En hoezo plan je het kappers bezoek rond de start van zn middag dutje? Je kan de hele dag en elke dag heen🤔
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |