L was al eerder voorgesteld aan de volgmoekes dan aan haar broers en zussen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:43 schreef Flipflop12 het volgende:
Wat zielig toch weer, is AM met die kleinste meisjes op pad, zit ze alleen maar voor 100.000 onbekenden stap voor stap te vertellen wat ze doet en gaat doen. Hoe zou zij nou terugkijken op deze tijd? Ze zijn maar eenmaal zo klein… en zij heeft alles letterlijk ALLES door een schermpje beleefd..
Bij ons komen dit soort dingen dus niet eens op en kan het uiteindelijk de bak in. Ik vraag me inmiddels af hoeveel rotzooi zij wel niet naar binnen duwt. Of heeft ze kasten vol die uitpuilen, dan kan het uiteindelijk ook de bak in. Maar ach Sanneke verkoopt graag haar gegevens aan elke keten, in ruil voor een paar cent.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke heeft een tip om snacks te halen want via tikkie app krijg je geld terug 🤔🤷👍 je kunt ook denken "ik eet liever gezond dus heb dit niet nodig" voor die paar cent die te extra terug krijgt zou je het niet hoeven doen hoop ik.. (zodra ik blij word van 50 cent winst ga ik me zorgen maken over mijn financiële situatie)
En ook, Jim blijft voorlopig op de bank bij hun. Geef dat kind gewoon een bed en schuif een beetje met de bedden. Nee elk kind heeft een eigen kamer dus Jim mag op de bank.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:11 schreef Lodelie het volgende:
Am is zo flexibel als een stalen deur.
Jim in de kreukels, uit het ziekenhuis, maar Am gaat naar een uitje met de jongste wat dat staat gepland.
Ik ben ook verbaasd dat geen van de twee ouders naar het ziekenhuis is gegaan voor Jim. Hoe oud je kind ook is, je wilt er toch zijn voor hem en/of met eigen ogen zien hoe hij eraan toe is.
Jim kan komen wanneer hij wilt, maar Am doet geen moeite om naar hem toe te gaan of om haar planning aan te passen. Zegt ook een hoop over hoe ze in het leven staat.
Zou Sanneke al weten dat er nu of binnenkort ook drankjes van Kesbeke zijn?quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:26 schreef papierentas het volgende:
[..]
Bij ons komen dit soort dingen dus niet eens op en kan het uiteindelijk de bak in. Ik vraag me inmiddels af hoeveel rotzooi zij wel niet naar binnen duwt. Of heeft ze kasten vol die uitpuilen, dan kan het uiteindelijk ook de bak in. Maar ach Sanneke verkoopt graag haar gegevens aan elke keten, in ruil voor een paar cent.
Ik vind dat hij zich helemaal niet volwassen gedraagt. Iedere dag bij mammie aan de koffie of het eten. En al zijn er meer volwassenen die dat doen (kijk alleen eens bij debbyvdzande, leuk account trouwens) toch vind ik dat hij zich in alles laat leiden door AM, die heeft invloed zatquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:03 schreef Tarantelle het volgende:
Heftig dat Jim alweer een ongeluk heeft gehad op de motor, het is niet de eerste keer. Sowieso vind ik de combinatie van 's nachts werken en overdag naar school geen topcombinatie (dat begreep ik althans van Annemarie). Ik snap sowieso niet de keuze voor een BOL-opleiding. Misschien is er geen alternatief voor fijnmechanica in die regio, maar op de leeftijd van Jim zou ik zelf altijd kiezen voor een werken/leren-variant. Dan kun je ook gewoon overdag werken.
Maar ja, het is een volwassen man en als ouders heb je dan weinig invloed meer.
Ik dacht ff hé ze heeft een tube glijmiddel🤪maar nee hetbis voor jeuk op een ander plekjequote:Op woensdag 3 juni 2026 16:34 schreef opwegnaar het volgende:
Hahahaha,DBM en d'r opgedroogde put...arme vent van dr🤣
Sanneke lijkt me wel een type om zoiets te kopen omdat het nieuw is. Ze had ook augurk op smeerkaas kunnen doen maar ze moest en zou de smeerkaas met augurk hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:44 schreef papierentas het volgende:
Die zure bom shotjes? Zit alcohol in, drinkt ze niet dacht ik. Maar ze kan prima augurkensap drinken, geen idee waarom er een speciaal drankje moet komen met augurkensmaak
😂🤣 ik dacht hetzelfde 🤣😂quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:50 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik dacht ff hé ze heeft een tube glijmiddel🤪maar nee hetbis voor jeuk op een ander plekje
JvP had ten tijde van de poly ook geen eigen vrienden. Na de poly bleek zij opeens een bestie te hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:16 schreef Wijkje79 het volgende:
Misschien mis ik iets hoor maar heeft Timmie eigenlijk vrienden? Of familie waar ze heen gaan? Ik zie hem alleen maar als schoothondje van MCW fungeren.
En wat ziet MCW er slecht uit! Dan te bedenken hoe vaak ze op reis is en uit eten gaat dan zouden bij mij de kilo's er juist aanvliegen...
Die arme kindjes van haar, hebben zulke lieve snoetjes vind ik maar heb ook enorm met ze te doen hoe hun moeder met alles omgaat.
En maar die boerderij steeds showen,(wat ik geen boerderij vind maar goed) ik vind het ook een steek naar JvP en KB om te laten zien dat zij er nog wel zit (heel af en toe dan)
Er staat toch nergens dat ze niet gegaan zijn? En misschien wisten ze het vanmorgen pas. Iemand zal hem opgehaald hebben neem ik aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:11 schreef Lodelie het volgende:
Jim in de kreukels, uit het ziekenhuis, maar Am gaat naar een uitje met de jongste wat dat staat gepland.
Ik ben ook verbaasd dat geen van de twee ouders naar het ziekenhuis is gegaan voor Jim. Hoe oud je kind ook is, je wilt er toch zijn voor hem en/of met eigen ogen zien hoe hij eraan toe is.
Jim kan komen wanneer hij wilt, maar Am doet geen moeite om naar hem toe te gaan of om haar planning aan te passen. Zegt ook een hoop over hoe ze in het leven staat.
Vast. Maar het was niet Annemarie. Die was te druk met haar boodschappen en badkamer schrobbenquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:36 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ze niet gegaan zijn? En misschien wisten ze het vanmorgen pas. Iemand zal hem opgehaald hebben neem ik aan.
Poging 483 qua behandeling, hopelijk blijft hij dit keer/slaat het aan. Want als je zo'n heftige aanval/terugval krijgt van een geluid(wat ik overigens goed begrijp in zijn situatie, daar heb ik echt geen oordeel over) is dat echt wel een teken dat je heel erg hulp nodig hebtquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:41 schreef Harper het volgende:
Begrijp ik goed dat Tamara´s man een terugslag had en weer in behandeling is/gaat?
Ik hoop maar dat ze het een beetje uitgelegd krijgen aan de kinderen. Die moeten ineens hun vader weer missen. Dat lijkt me heel lastig voor hen.
513 volgens Tamara 😜quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Poging 483 qua behandeling, hopelijk blijft hij dit keer/slaat het aan. Want als je zo'n heftige aanval/terugval krijgt van een geluid(wat ik overigens goed begrijp in zijn situatie, daar heb ik echt geen oordeel over) is dat echt wel een teken dat je heel erg hulp nodig hebt
Kijk, dat is een ongevraagde tip waar ze vast wel blij van wordt!quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou Sanneke al weten dat er nu of binnenkort ook drankjes van Kesbeke zijn?
Een beetje zoals alles bij AM, de werkelijkheid is flexibel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Annemarie gaat al naar de kinderboerderij sinds ze in Delft is komen wonen. 😅
Ze woont toch echt in Den Haag😄.
Wat heeft die vrouw toch met Delft? Dat ze er tegenaan woont en daar heen gaat voor van alles is logisch natuurlijk, maar Ypenburg is toch echt gewoon een Haagse vinexwijk en zeker geen Delft.
Ze is een hartstikke druk werkende vrouw daar heeft ze geen tijd voor 😇quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:11 schreef Lodelie het volgende:
Ik zit te bedenken in al die tijd dat ik AM volg heeft er nog niet een keer een vriendinnetje gelogeerd daar of neefjes en/ of nichtjes, zullen ze wel een extra matras hebben ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:28 schreef Maretakje het volgende:
[..]
En ook, Jim blijft voorlopig op de bank bij hun. Geef dat kind gewoon een bed en schuif een beetje met de bedden. Nee elk kind heeft een eigen kamer dus Jim mag op de bank.
Hij had een breakdown tijdens hun uitje/lunch en gaat idd weer in behandeling.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:41 schreef Harper het volgende:
Begrijp ik goed dat Tamara´s man een terugslag had en weer in behandeling is/gaat?
Ik hoop maar dat ze het een beetje uitgelegd krijgen aan de kinderen. Die moeten ineens hun vader weer missen. Dat lijkt me heel lastig voor hen.
Gelukkig gebeurde het toen Tamara erbij was. Je moet er toch niet aan denken dat hij zo'n breakdown krijgt als hij ergens alleen met een of meerdere kinderen is.. Heb het al vaker gezegd maar ik vind het gewoon onverantwoord als hij alleen is met die kinderen. Hoop dat de nieuwe poging succesvol is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Hij had een breakdown tijdens hun uitje/lunch en gaat idd weer in behandeling.
Precies. Ik hoop het ook voor hun allemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:24 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurde het toen Tamara erbij was. Je moet er toch niet aan denken dat hij zo'n breakdown krijgt als hij ergens alleen met een of meerdere kinderen is.. Heb het al vaker gezegd maar ik vind het gewoon onverantwoord als hij alleen is met die kinderen. Hoop dat de nieuwe poging succesvol is.
Ze kan nog amper praten 😳. En haar oog zit half dicht. Het ziet er niet uit alsof ze nog 2 weken heeft…quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal ziet er enorm verzwakt uit. Lijkt ook wel een schreeuw om hulp, nog twee weken wachten in haar situatie is ook wel enorm lang.
Ik denk niet dat ze dat gaat halen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal ziet er enorm verzwakt uit. Lijkt ook wel een schreeuw om hulp, nog twee weken wachten in haar situatie is ook wel enorm lang.
En die twee weken zijn niet eens zeker. Eerder had ze het over juli. Het lijkt alsof ze afscheid aan het nemen is. Ook dat verkopen van haar spullen de afgelopen wekenquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Nou dit dus! En Jet zou het super vinden haar kamer te delen of af te staan aan Jim, haar grote stoere broer. Je ziet Jet ook heel bezorgd naast hem zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken in al die tijd dat ik AM volg heeft er nog niet een keer een vriendinnetje gelogeerd daar of neefjes en/ of nichtjes, zullen ze wel een extra matras hebben ?
Ze hebben wel luchtbedden , hoe leuk zou een kind dat vinden om daar een paar dagen op te liggen zodat Jim in een bed kan .
Het zegt toch dat AM niet erg invoelend is en erg leuk is voor de kinderen , dat ze dat niet zelf kan /wil bedenken .
Dat je geen vrienden, familie of ouders ziet wil niet zeggen dat ze niet in zijn/haar leven zijn, misschien willen die mensen niet met hun kop op Insta en de foto's en filmpjes die wij zien zijn maar momentopnames natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:16 schreef Wijkje79 het volgende:
Misschien mis ik iets hoor maar heeft Timmie eigenlijk vrienden? Of familie waar ze heen gaan? Ik zie hem alleen maar als schoothondje van MCW fungeren.
En wat ziet MCW er slecht uit! Dan te bedenken hoe vaak ze op reis is en uit eten gaat dan zouden bij mij de kilo's er juist aanvliegen...
Die arme kindjes van haar, hebben zulke lieve snoetjes vind ik maar heb ook enorm met ze te doen hoe hun moeder met alles omgaat.
En maar die boerderij steeds showen,(wat ik geen boerderij vind maar goed) ik vind het ook een steek naar JvP en KB om te laten zien dat zij er nog wel zit (heel af en toe dan)
Ze hadden toen toch op een enig moment een 'pleeg'kind? Toen moest Jet bij Lotquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken in al die tijd dat ik AM volg heeft er nog niet een keer een vriendinnetje gelogeerd daar of neefjes en/ of nichtjes, zullen ze wel een extra matras hebben ?
Ze hebben wel luchtbedden , hoe leuk zou een kind dat vinden om daar een paar dagen op te liggen zodat Jim in een bed kan .
Het zegt toch dat AM niet erg invoelend is en erg leuk is voor de kinderen , dat ze dat niet zelf kan /wil bedenken .
Hier ook een partner met een zelfde achtergrond. Als hier zo'n situatie opkomt, dan zoekt hij mijn geborgenheid, maar zoekt hij ook een uitweg om weg te komen. Die is dan intussen al gevonden/gezocht, op het moment dat we in de omgeving komen. Kan ook zijn dat hij expres in de omgeving blijft, om ermee te leren omgaan. Dat gaat soms makkelijker dan een andere keer. Ik laat hem zoveel mogelijk met rust verder, hij komt vanzelf wel als hij iets van mij wil of nodig heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iemand die zulke flasbacks (vanuit het leger) heeft kan toch ook een gevaar zijn voor de omgeving vraag ik me dan af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |