Ik ga er wel vanuit, zij ligt me iets te graag expres met een te kort jurkje en de boel voor en/of achter lekker in beeld bijzonder gedrag te vertonen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:52 schreef BriannaFraser42 het volgende:
Hebben jullie het struikel over de koffers filmpje gezien van Ellen zonder Koen. Dat is toch in scène gezet of niet!
Misschien om voor zichzelf foto’s te hebben van haar huis waar ze zelden is. Dan weet ze in elk geval hoe het eruit ziet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:22 schreef Cato99 het volgende:
Valt mij op dat MW nu steeds vaker de boerderij in beeld brengt. Zou hier iets mee gaan gebeuren? Verkoop?
Het broodje 'diabetis' noemen. Dat mens is zo gefocust op aandoeningen, het is niet te hopen dat ze zelf te maken krijgt met diabetes. Maar boehoe mensen met commentaar op wat ik doe en zeg, moeten hun mond houden want daar heb ik last van, clowntje.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Serieus dbm? Diabetis jammie? 😳 deze vrouw wilt dus dat wij lief doen maar roept dit soort humor?
Soms hoop ik dat karma haar eens flink op de toeter raakt!
En verrasje... kind thuis... het is echt totaal niet voorspelt ofzo...
Ik zie m niet staan?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:52 schreef BriannaFraser42 het volgende:
Hebben jullie het struikel over de koffers filmpje gezien van Ellen zonder Koen. Dat is toch in scène gezet of niet!
Je ziet het begin niet. Ik denk dat ze hem heel lang vasthoudt terwijl ze moet gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef BriannaFraser42 het volgende:
Het maakte mij echt een verdrietig hoe Jet Maarten een knuffel gaf. Kreeg echt het gevoel van Hier heb ik echt geen zin in en enigzins kan ik mij dat ook wel voorstellen hoor als je elke ochtend op camera verplicht een knuffel moet geven, maar het zag er erg afstandelijk uit van Maarten.
ik kan natuurlijk niet oordelen of het haar destijds vreselijk veel tijd en energie gekost heeft om 'normaal' te functioneren, maar ik had in ieder geval niet de indruk dat het voor haar zwaarder was dan voor ons. Ze had het er ook nooit over.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Oprechte interesse vraag: functioneerde diegene echt okay of maskeerde zij heel veel en raakte daar ook uitgeput van? En leek het vooral voor de buitenwereld dat diegene okay functioneerde. Ik bedoel die autisme test kwam niet uit het niets, denk ik? Zijn aannames hoor.
Ik ben echt voorstander van werken/dagbesteding maar oordelen over wat een ander wel of niet aan kan vind ik wel gevaarlijk.
Ik wil het net zeggen, ze doet alsof ze zo'n drukke vrouw is. Wat ze waarschijnlijk zelf ook vindt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ach die arme DBM. Ze moet een dagje rustig aan doen omdat zoon ziek thuis zit in afwachting tot hij waarschijnlijk naar het ziekenhuis wordt gesleept door z’n moeder. Kan ze eens rustig tv kijken. Dat doet ze elke dag toch? Zij is de definitie van niks doen.
Niet gezien. Ik was haar weer zat na de roomtour waar ze wel 30x oh my god aan het blaten was.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:52 schreef BriannaFraser42 het volgende:
Ik zie hem ook niet, nu had ik al heel lang niet bij haar gekeken, laatste keer was dat ze wel /niet relatie had met de buschauffeur. Maar wat een geblaat over een date ook weer. Zij is duidelijk iemand die je dan maar te kakken zet op internet als je niet voldoet en niks ligt aan haar. Dat ze lekker met haar ex doorgaat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Earring het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik was haar weer zat na de roomtour waar ze wel 30x oh my god aan het blaten was.
Maar ik ga toch even kijken nu haha
Exit: niet gevonden. Wel filmpje dat ze zo relaxed en chill is. Terwijl ze nerveus in de camera raaskalt.
Ik vind haar echt irritainment
Ik ben het kofferfilmpje ook gaan zoeken, maar niet gevonden. Kan wel echt niet alles wat hier besproken wordt helemaal uitkijken, wie heeft daar tijd voor zeg? Maar idd, dat relax en chill en hyper tegelijk, pfff. En het was in mijn oren 'oh my goth' ipv 'oh my god'quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Earring het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik was haar weer zat na de roomtour waar ze wel 30x oh my god aan het blaten was.
Maar ik ga toch even kijken nu haha
Exit: niet gevonden. Wel filmpje dat ze zo relaxed en chill is. Terwijl ze nerveus in de camera raaskalt.
Ik vind haar echt irritainment
Vind ik ook een een beetje, maar goed misschien is ie gewoon moe na weer een weekend maximaal in de lampen hangen. En ik zou ook echt maximaal geirriteerd raken als ik vraag of je ff de gordijnen dicht wil doen en de ander gewoon lekker blijft zitten/liggen om te filmen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Keesie123 het volgende:
Ik vind Tim echt vet geïrriteerd kijken als hij Laurens knuffelt en wil dat Mies de gordijnen dichtdoet. En Mies moet even benoemen dat ze 42kg was ‘een paar kilo’s geleden’. Ook niet gezond hoor dat je dat getal zo moet benoemen.
Van wie? Chatgpt?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM 'moet het eens rustig aan doen'
Mensen, ik kom niet meer bij🤣🤡🤣🤡🤣🤡
Ja ik ook hoor, zeker als je ziet dat hij een slapend kind op zijn arm heeft of die hij in slaap aan het wiegen is, dat gaat toch ook beter in het donker.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind ik ook een een beetje, maar goed misschien is ie gewoon moe na weer een weekend maximaal in de lampen hangen. En ik zou ook echt maximaal geirriteerd raken als ik vraag of je ff de gordijnen dicht wil doen en de ander gewoon lekker blijft zitten/liggen om te filmen.
En toch kan ik me niet aan het idee onttrekken dat dit gewoon is zoals Michelle haar leven (en dus van de mensen om haar heen) is; alles om in dienst van haar te staan. Dit is natuurlijk maar iets kleins als de gordijnen dicht doen. Maar ik heb echt het gevoel dat zij alleen iets doet als zij dat wil en het anders lekker een ander laat opknappen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:47 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, zeker als je ziet dat hij een slapend kind op zijn arm heeft of die hij in slaap aan het wiegen is, dat gaat toch ook beter in het donker.
weet je wel hoeveel werk dat is!quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:00 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is verdrietig want haar smeerkaas met augurken is uit het assortiment
Meid koop smeerkaas doe er plakjes augurk op!
Hier kwam ik voor! De irritatie druipt van z’n gezicht maar begrijpelijk als elk “intiem” moment je weer met een camera op je snufferd staat en een simpele vraag niet word uitgevoerd want the gram is belangrijker..quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Keesie123 het volgende:
Ik vind Tim echt vet geïrriteerd kijken als hij Laurens knuffelt en wil dat Mies de gordijnen dichtdoet. En Mies moet even benoemen dat ze 42kg was ‘een paar kilo’s geleden’. Ook niet gezond hoor dat je dat getal zo moet benoemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |