Ze had het niet over chillen, maar slapenquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dat zegt ze terwijl ze een aantal weken terug zei dat zij chillt wanneer hij z’n slaapje doet🤡
MCW heeft duidelijk het woord co-ouderschap niet begrepenquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:54 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW die in haar stories ‘co-parenting to the fullest’ schrijft bij een filmpje van haar jongste en Tim. Het is niet Tim z’n kind, wat is hier co-parenting aan? Dit had net zo goed de buurman kunnen zijn.
Wat zeg jij nou?? Ze waren echt doodziek!!!quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:16 schreef opwegnaar het volgende:
Nou, zouden Flip en Flap vandaag weer eens naar school gaan? Of nog een dagje extra thuis achter de laptop met koptelefoon op?
Hij profiteert lekker van Michelle. Geen baan, geen inkomen, geen woning.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:12 schreef Shuri het volgende:
Ik zou die Tim toch echt een schop onder zijn kont willen geven. Heb het al eerder gezegd maar vind echt dat ie zijn leven aan het verkloten is. Hij zet de relatie met zijn kinderen op het spel, zijn carrière(mogelijkheden), waarschijnlijk ook de relatie met zijn ex, wellicht met vrienden. Hij zit in de tang, wiegt andermans kind in slaap, is in dienst bij zijn vriendin op alle mogelijke manieren. Als dit een vrouw zou zijn, zouden we op onze kop staan.
Totdat Michelle weer verliefd wordt op een andere man of vrouw en dat natuurlijk niet kan tegenhouden en Tim zn koffers weer kan pakken en de kinderen aan de volgende Grote Liefde van mama kunnen gaan wennen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Hij profiteert lekker van Michelle. Geen baan, geen inkomen, geen woning.
Oprechte interesse vraag: functioneerde diegene echt okay of maskeerde zij heel veel en raakte daar ook uitgeput van? En leek het vooral voor de buitenwereld dat diegene okay functioneerde. Ik bedoel die autisme test kwam niet uit het niets, denk ik? Zijn aannames hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef poohenzo het volgende:
Sanneke doet me denken aan een inmiddels ex collega, was altijd een beetje chaotisch type maar functioneerde helemaal oke. Toen opeens een autisme diagnose en vervolgens heeft ze 5 jaar af en aan zich ziekgemeld en komt nu met een hoop lulverhalen in de wia terecht. Ze is 50+ en heeft dus 25 jaar gefunctioneerd totdat de diagnose kwam en ze overigens ook totaal onuitstaanbaar werd.
Sanneke is dus niet de enige die zichzelf zo vastlult in een diagnose.
Maar echt, opa, oma, opa,opa,oma. Ik zou zelf niet eens weten wat we nou van me verwacht zou worden 🙈quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤦♂️ Sanneke en het woordjes oefenen... met 2 man diverse woorden door elkaar roepen 👍👌 kind is niet enige die overprikkeld word daarvan 🤦♂️ ik krijg ook neiging iemand te slaan....
Tip aan Sanneke zou zijn verwacht geen antwoord en praat gewoon normaal tegen hem.. Waarom zeg je 30x opa als opa nergens is.. 🤷 het is geen papagaai die woordjes niet in context hoeft te kennen... 300x boom zeggen levert misschien op dat hij het woord boom uit kan spreken... maar waar je boom tegen moet zeggen is een raadsel
Dat is een kwestie van tijd idd. Laten we hopen dat ze dan geen baby hebben gemaakt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:18 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Totdat Michelle weer verliefd wordt op een andere man of vrouw en dat natuurlijk niet kan tegenhouden en Tim zn koffers weer kan pakken en de kinderen aan de volgende Grote Liefde van mama kunnen gaan wennen.
Michelle post ook een filmpje van die jongste, die heeft zijn moeder gemist en wil samen knuffelen/slapen. Dat moet natuurlijk gefilmd, zodat iedereen kan zien hoe lief en leuk. Gaan ze dan voordat ze gaan liggen met een extra iemand naar boven, die het tafreel dan filmt als ze goed in positie liggen? Of lagen ze al en roept of belt Michelle dan naar beneden; Kom snel filmen! Lautje ligt nu zo schattig met mij te slapen! En dan rent (waarschijnlijk hulpje Timmie) vlug naar boven om dit vast te leggen. Anyway, ik vind het ziek.
Echt zo debiel gewoonquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤦♂️ Sanneke en het woordjes oefenen... met 2 man diverse woorden door elkaar roepen 👍👌 kind is niet enige die overprikkeld word daarvan 🤦♂️ ik krijg ook neiging iemand te slaan....
Tip aan Sanneke zou zijn verwacht geen antwoord en praat gewoon normaal tegen hem.. Waarom zeg je 30x opa als opa nergens is.. 🤷 het is geen papagaai die woordjes niet in context hoeft te kennen... 300x boom zeggen levert misschien op dat hij het woord boom uit kan spreken... maar waar je boom tegen moet zeggen is een raadsel
Of bewijzen dat ze ook “veel” op de boerderij is? Of dat wij niet vergeten dat zij de boerderij kan betalen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:22 schreef Cato99 het volgende:
Valt mij op dat MW nu steeds vaker de boerderij in beeld brengt. Zou hier iets mee gaan gebeuren? Verkoop?
Je vergeet appel er tussendoor... 🤷🤦♂️quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar echt, opa, oma, opa,opa,oma. Ik zou zelf niet eens weten wat we nou van me verwacht zou worden 🙈
Zou ook heel goed kunnen iddquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:35 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Of bewijzen dat ze ook “veel” op de boerderij is? Of dat wij niet vergeten dat zij de boerderij kan betalen?
Maar Mijan loopt kruipt voor dus die snapt dat prima!quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar echt, opa, oma, opa,opa,oma. Ik zou zelf niet eens weten wat we nou van me verwacht zou worden 🙈
Ja vanmorgen ook. Jet wil knuffel van Maarten maar wordt soort van weggeduwd. Totaal geen echte aandacht van Maarten voor dit lieve meisje.quote:Op woensdag 3 juni 2026 06:45 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Jet over 10 jaar nog zo is en dat ze niet ander gedrag laat zien. Het zou me ook niet verbazen als dat wel gebeurd, heb vaak het gevoeld dat dit meisje zich niet gezien en gehoord voelt. Het lijkt alsof ze vaak genegeerd wordt
Persoonlijk denk ik in het geval van Sanneke, op basis van wat zij zelf laat zien. Dat zij zeker een vorm van werk kan doen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Oprechte interesse vraag: functioneerde diegene echt okay of maskeerde zij heel veel en raakte daar ook uitgeput van? En leek het vooral voor de buitenwereld dat diegene okay functioneerde. Ik bedoel die autisme test kwam niet uit het niets, denk ik? Zijn aannames hoor.
Ik ben echt voorstander van werken/dagbesteding maar oordelen over wat een ander wel of niet aan kan vind ik wel gevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |