Dit staat hem idd veel beter dan steeds zo met dat koppie schuin, zoetsappig in de camera kijkend , handje in handje met Michelle.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:29 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel de eerste keer dat ik een soort van mannelijkheid bij Tim zie. Dat het dan in de vorm van een geïrriteerde blik moet zijn is denk ik ook niet normaal, maar beter dan alleen maar als een schoothondje lief lachen op de foto bij opperhoofd Mies
Ze schrijft; “Ik geef maar en geef maar en mijn putje staat nu gewoon eventjes droog. Dit moet even 😳 Welk putje, en wat geeft ze? Sorry maar ze heeft elke dag meer dan genoeg tijd om uit te rusten, bij te komen weet ik het. Je zal er nog bij moeten werken 🫠quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:51 schreef papierentas het volgende:
DBM heeft het zo druk, dat ze onder haar laatste post op iedereen aan het reageren is. Ze gebruikt ChatGPT voor alles, en hij begrijpt haar beter dan haar man. Zou ze begrijpen dat ChatGPT geen mens is en vooral bergen energie kost, maarja dat boeit haar vast niet want ze heeft een zonneboiler.
Vraag me vooral af waarom je online zet dat je putje droog staat.. dit lijkt me meer een klacht die ze bij haar man moet indienen 🤷 en eigenlijk snap ik dat hij geen zin heeft om die luie put nat te houdenquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze schrijft; “Ik geef maar en geef maar en mijn putje staat nu gewoon eventjes droog. Dit moet even 😳 Welk putje, en wat geeft ze? Sorry maar ze heeft elke dag meer dan genoeg tijd om uit te rusten, bij te komen weet ik het. Je zal er nog bij moeten werken 🫠
😂😂😂quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vraag me vooral af waarom je online zet dat je putje droog staat.. dit lijkt me meer een klacht die ze bij haar man moet indienen 🤷 en eigenlijk snap ik dat hij geen zin heeft om die luie put nat te houden
Annemarie gaat zelden of nooit bij de kinderen op bezoek als ze uit huis zijn (wat ik snap, want dat doe ik ook niet), dus het is gewoon weer bullshit smalltalk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef papierentas het volgende:
Als je uit huis gaat bij de fam Geerts, dan bepalen zelfs je ouders en broer wat voor 2e hands koffiemachine je krijgt. Want die moet wel aan hun eisen voldoen. En ja, leuk dat ze Julia een koffiemachine geven, maar dan ga je er toch gewoon samen ergens 1 uitzoeken, misschien wil ze niet eens een handmachine, maar een volautomaat, of nespresso, maar nee, pa en broer halen iets op en gaan eraan klussen en die machine moet jij op je aanrecht zetten en gebruiken.
😂 😂 had eigenlijk gehoopt dat dat niet de put was die droog stond (voor mijn visuele beeldvorming), maar kan dus ook geen andere bedenken 😭quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vraag me vooral af waarom je online zet dat je putje droog staat.. dit lijkt me meer een klacht die ze bij haar man moet indienen 🤷 en eigenlijk snap ik dat hij geen zin heeft om die luie put nat te houden
Net als die rode brommer die Guus door zijn strot kreeg geduwdquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef papierentas het volgende:
Als je uit huis gaat bij de fam Geerts, dan bepalen zelfs je ouders en broer wat voor 2e hands koffiemachine je krijgt. Want die moet wel aan hun eisen voldoen. En ja, leuk dat ze Julia een koffiemachine geven, maar dan ga je er toch gewoon samen ergens 1 uitzoeken, misschien wil ze niet eens een handmachine, maar een volautomaat, of nespresso, maar nee, pa en broer halen iets op en gaan eraan klussen en die machine moet jij op je aanrecht zetten en gebruiken.
🤣🤣 een droog putje gaat stinken, das nie bestquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ze schrijft; “Ik geef maar en geef maar en mijn putje staat nu gewoon eventjes droog. Dit moet even 😳 Welk putje, en wat geeft ze? Sorry maar ze heeft elke dag meer dan genoeg tijd om uit te rusten, bij te komen weet ik het. Je zal er nog bij moeten werken 🫠
ja, doe ik zelf ook niet hoor trouwens. Maar ze was pas geleden nog naar Jim geweest met de reptielen. Ik weet niet maar ik zou gewoon niet zo lekker wonen als ik naast Jim een kamer had. Sowieso verbaasd dat dit mag want in mijn tijd (heb er zelf gewoond heel lang geleden) mochten we geen huisdieren houden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:23 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Annemarie gaat zelden of nooit bij de kinderen op bezoek als ze uit huis zijn (wat ik snap, want dat doe ik ook niet), dus het is gewoon weer bullshit smalltalk.
Ja MaAr Ze KeNnEn ElKaAr Al TwInTiG jAaR hE!!quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dit staat hem idd veel beter dan steeds zo met dat koppie schuin, zoetsappig in de camera kijkend , handje in handje met Michelle.
Ik vind het dus ook vreemd/raar hoe enorm aanhankelijk die kinderen van Michelle met Tim zijn. Heel leuk voor de camera allemaal hoor; kijk ons eens allemaal veel van elkaar houden en Tim de ideale stiefvader zijn. Maar ze is echt nog maar een half jaar met die gast hè. Althans, dat hij bij haar en de kinderen woont. De hele tijd knuffelen, op hem klimmen, kussen. Tja, het zou mijn manier niet zijn en ik vind het er eigenlijk een beetje sneu uitzien allemaal. En ook sneu voor die kinderen dat ze zich zo enorm snel hechten en dat er toch wel een aanzienlijke kans is dat deze man weer uit hun leven verdwijnt. Maar goed, dat weet ik natuurlijk niet, hopelijk leven ze nog lang en gelukkig en zo.
Misschien bij lievelings kind Juul welquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:23 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Annemarie gaat zelden of nooit bij de kinderen op bezoek als ze uit huis zijn (wat ik snap, want dat doe ik ook niet), dus het is gewoon weer bullshit smalltalk.
Ja en dan zelf een opstel schrijven over het trauma van vroeger, want ze moest het oa. doen met een 2e hands brommer. Wat moeten haar eigen kinderen dan onderhand voor trauma's hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Net als die rode brommer die Guus door zijn strot kreeg geduwd
Ja dat is ook weer onnavolgbaar. Een vat vol tegenstrijdigheden die vrouw.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:49 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja en dan zelf een opstel schrijven over het trauma van vroeger, want ze moest het oa. doen met een 2e hands brommer. Wat moeten haar eigen kinderen dan onderhand voor trauma's hebben.
Voor mijn gevoel ook, ik rijd toch al zo'n 14jaar motor, heb nog nooit een ongeluk gehad. Niet helemaal waar ben een keer aangereden toen ik bij ons pap achterop zat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:27 schreef Sushirijst het volgende:
Jim weer een ongeluk met zijn motor. Voor mijn gevoel is dit al de zoveelste keer.
Dat is een goede, ze wilde de hypotheek aflossen maar die hebben ze ook al 30 jaar toch dus wat moet je daar nog aan aflossenquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:46 schreef AnnArt het volgende:
Je zoon verkreukeld op de bank, J die graag bij hem wil blijven, maar AM is blij dat ze toch even naar de spon-boerderij is gegaan. Lees: werk gaat voor/door.
Ik weet natuurlijk niet op welke manier AM en MG hun kinderen financieel helpen, maar dat geleur en geknutsel aan die koffiemachines zou ik achterwege laten als ik 30 k per maand zou binnenharken als fluflu. Tel daarbij op het inkomen van MG. Waar geven die mensen hun geld aan uit, behalve boodschappen?
Ik denk dat dat gesleutel vooral een hobby is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:46 schreef AnnArt het volgende:
Je zoon verkreukeld op de bank, J die graag bij hem wil blijven, maar AM is blij dat ze toch even naar de spon-boerderij is gegaan. Lees: werk gaat voor/door.
Ik weet natuurlijk niet op welke manier AM en MG hun kinderen financieel helpen, maar dat geleur en geknutsel aan die koffiemachines zou ik achterwege laten als ik 30 k per maand zou binnenharken als fluflu. Tel daarbij op het inkomen van MG. Waar geven die mensen hun geld aan uit, behalve boodschappen?
Dat heb je Helemaal goed verwoord.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:18 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Totdat Michelle weer verliefd wordt op een andere man of vrouw en dat natuurlijk niet kan tegenhouden en Tim zn koffers weer kan pakken en de kinderen aan de volgende Grote Liefde van mama kunnen gaan wennen.
Michelle post ook een filmpje van die jongste, die heeft zijn moeder gemist en wil samen knuffelen/slapen. Dat moet natuurlijk gefilmd, zodat iedereen kan zien hoe lief en leuk. Gaan ze dan voordat ze gaan liggen met een extra iemand naar boven, die het tafreel dan filmt als ze goed in positie liggen? Of lagen ze al en roept of belt Michelle dan naar beneden; Kom snel filmen! Lautje ligt nu zo schattig met mij te slapen! En dan rent (waarschijnlijk hulpje Timmie) vlug naar boven om dit vast te leggen. Anyway, ik vind het ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |