abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220942353


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 12:58:25 #2
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942366
Verkoeling *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 12:58:50 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942376
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 12:59:26 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942387
het woordje af mist in de TT
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:01:55 #5
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942430
Lieve overheid, ga alsjeblieft huizen bouwen :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:02:41 #6
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942450
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Welkom bij de boomers club.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942457
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Nee en officieus ook niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:04:11 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942479
quote:
Van Dale beschrijft jongeren als personen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar.
Verhip :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:06:48 #9
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942514
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Oudere jongere? Waar ligt de grens? Ik voel me ook nog jong. Soms.
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:07:03 #10
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942517
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis. :')
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:04 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942532
quote:
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:26 #12
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS): Rekent alle personen van \(0\) tot en met \(25\) jaar tot deze groep.


Wereldgezondheidsorganisatie (WHO): Hanteert \(15\) tot \(24\) jaar voor 'jongeren' en \(10\) tot \(19\) jaar voor 'adolescenten'.


Nederlands Jeugdinstituut (NJi): Bestempelt de fase van adolescentie en jongvolwassenheid voornamelijk als de periode tussen \(16\) en \(27\) jaar.

Aldus Google
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:41 #13
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942538
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942539
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Dat was toch altijd 27? Want dan verliepen de jongerenkortingen.
Tap tap tap
pi_220942542
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Ik denk dat mijn columns niet geschikt zouden zijn voor het AD.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:09:53 #16
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:10:55 #17
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:03 #18
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942562
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:

[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis. :')
Nu pas?

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
Nu pas?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:06 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942564
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Dat is wel heel laag. :{w
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:19 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942568
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nu pas?

Ik ben altijd een beetje traag van begrip. :7
For great justice!
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:14:22 #21
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942576
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
Ik ook. Ik kon wel lachen om dat fittie tussen haar en andere vrouw bij Rtl Tonight. Jammer dat Leonie ter Braak de presentatrice was, want Beau van Erven Dorens had vuurtje nog wel opgestookt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942580
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Q. het volgende:

[..]
Dat is wel heel laag. :{w
Gemeen zijn ze hier he.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:15:06 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942582
TT :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:15:34 #24
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942586
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Gemeen zijn ze hier he.
Ik snap niet wat je hier nog doet.
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:17:46 #25
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942617
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:18:12 #26
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942627
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Gemeen zijn ze hier he.
Ik heb me er al toch eens voor verontschuldigd ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:18:21 #27
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220942631
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:19:15 #28
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942650
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klas :D Daar was iedereen verliefd op.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:20:12 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942677
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
ik oefen regelmatig idd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:22:15 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat was toch altijd 27? Want dan verliepen de jongerenkortingen.
Ja over het algemeen is elke definitie tot 25-27 behalve die van Van Dale :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:23:19 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942729
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik oefen regelmatig idd.
Met kinderen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:24:49 #32
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942737
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Eerst trouwen! :(
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:25:16 #33
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942738
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Geen kinderen hebben FTW! *O*
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:26:28 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942744
Ja vergoajere :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:26:54 #35
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja vergoajere :W
Ik ga zo slapen denk ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220942750
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:25 schreef Q. het volgende:

[..]
Geen kinderen hebben FTW! *O*
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:13 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942764
Ik kan Scheveningen niet meer zien, flinke bui.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:45 #38
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942768
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Slapeloze nachten, koppijn, geldzorgen, matige vakanties?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:49 #39
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220942769
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klas :D Daar was iedereen verliefd op.
Ze was bij ons niet de mooiste maar kwam wel in de buurt. En het zit niet in de naam want ooit een medewerker gehad maar die was niet eens moeders mooiste.
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:24 schreef Q. het volgende:

[..]
Eerst trouwen! :(
voor het oefenen hoeft dat toch niet
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:26 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ga zo slapen denk ik
ik ben ook wel toe aan een dutje
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:31:16 #40
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942779
Seks met Angela, wie kent dat programma nog ?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:32:49 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942784
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Seks met Angela, wie kent dat programma nog ?
Enjoy
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220942785
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
en ons hier laten omvolken zeker.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:34:39 #43
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942794
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen. :')
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:34:57 #44
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942796
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:29 schreef dud0r het volgende:

[..]

voor het oefenen hoeft dat toch niet

JAWEL. MOET. :(
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:35:44 #45
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942801
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelost :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:36:19 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942803
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelost :!
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost. *O*
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:36:34 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942805
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:34 schreef Q. het volgende:

[..]
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen. :')
In die kaart met geboortecijfer is er wel een vrij duidelijke lijn te zien met een hoger getal in de biblebelt :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:37:23 #48
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942811
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:36 schreef Q. het volgende:

[..]
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost. *O*
Ja ik wilde eigenlijk de wat meer humane en duurzame oplossing van gewoon minder kinderen maken voorstellen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:38:51 #49
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942828
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:25 schreef Q. het volgende:

[..]
Geen kinderen hebben FTW! *O*
Boks.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:39:43 #50
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Boks.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Met kinderen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:40:21 #51
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942833
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220942835
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:

[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis. :')
Die had ik op m'n 16e al ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:41:38 #53
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942837
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht

[ afbeelding ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:42:09 #54
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942843
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Rickmangod
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220942844
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht

[ afbeelding ]
M'n favoriete kersttrui O+

M'n enige kersttrui :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:13 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942848
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik wilde eigenlijk de wat meer humane en duurzame oplossing van gewoon minder kinderen maken voorstellen :{
Boooooooooring. :{w
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:24 #57
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220942852
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:34 schreef Q. het volgende:

[..]
JAWEL. MOET. :(
oh.
nou vooruit dan maar.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:29 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Die had ik op m'n 16e al ;(
Jong geleerd, oud gedaan. *O*
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:31 #59
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942854
Vorige week kwam ik ook deze vrachtwagen tegen bij een weg waar ze het asfalt aan het wegfrezen waren _O-



quote:
Freesmij wordt geleid door Henk Vreeswijk
_O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:46:01 #60
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942867
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Vorige week kwam ik ook deze vrachtwagen tegen bij een weg waar ze het asfalt aan het wegfrezen waren _O-

[ afbeelding ]
[..]
_O-
Hij was slim genoeg om het geen Vreesmij te gaan noemen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:46:06 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942868
@Luctor.et.Emergo 5 dagen doet een Duitser niks met mijn cardmarket bestelling, gisteren nog berichtje gestuurd of die mij niet vergeet (ik kon zien dat anderen wel de hele week van alles binnen kregen) en geen reactie. Ik druk vandaag op annuleren en binnen 2 uur is het geaccepteerd door de verkoper. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_220942870
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Q. het volgende:

[..]
Jong geleerd, oud gedaan. *O*
Daarom is deze boomer niet zuur, maar bitterzoet en trouwe EU aanhanger O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:46:55 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo 5 dagen doet een Duitser niks met mijn cardmarket bestelling, gisteren nog berichtje gestuurd of die mij niet vergeet (ik kon zien dat anderen wel de hele week van alles binnen kregen) en geen reactie. Ik druk vandaag op annuleren en binnen 2 uur is het geaccepteerd door de verkoper. :')
:')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:47:02 #64
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942874
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daarom is deze boomer niet zuur, maar bitterzoet en trouwe EU aanhanger O+
Doe maar weer woke. :{w
For great justice!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:47:12 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942876
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:')
Die had er volgens mij gewoon geen zin in ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:47:35 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942878
tregent
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:48:36 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942883
Voor de voetbalpoule op het werk ben ik bezig met het invullen van alle poulewedstrijden. 👀

Maar in wat voor lollerpoule zit Spanje nou weer. Tegenstanders als Saoedi Arabië, Kaapverdische eilanden en Uruguay. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:48:59 #68
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Die had er volgens mij gewoon geen zin in ofzo.
Waarschijnlijk. Zeker maar 1 kaart?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:49:22 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942891
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk. Zeker maar 1 kaart?
Ja voor 8 euro.
Your beauty never ever scared me.
pi_220942892
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:47 schreef Q. het volgende:

[..]
Doe maar weer woke. :{w
Zonder Schengen had ik niet de supranationale slettebak uit kunnen hangen op Malta :{w Good days, internationalist tot in de kist.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942893
quote:
OPROEP aan alle lineaire tv zenders en tv producenten. Regel een meeting met camera’s waarbij Angela de KutJong en ik een halve dag opgesloten worden. Voor de duidelijkheid: Ik heb een prachtig leven met tennis tekenen een podcast en mooie jonge vrouwen en verder weinig tot geen behoefte meer om aan tv programma’s mee te werken maar voor deze afschuwelijke vrouw met haar nog afschuwelijkere stem en wanstaltige meningen wil ik graag een uitzondering maken. Geef mij aub de kans om haar 1 x verbaal zo kapot te maken zodat ze daarna minstens 3 jaar haar domme muil houdt op tv. Ik doe dit desnoods als vrijwilliger. En voor de mensen die weten hoe gek ik op geld ben zegt dit genoeg. Regel die shit en help de media te verlossen van burgertrutje angela.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:49:46 #72
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942895
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja voor 8 euro.
Op zich is dat nog wel de moeite. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:49:58 #73
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942897
ok
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:50:25 #74
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942900
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zonder Schengen had ik niet de supranationale slettebak uit kunnen hangen op Malta :{w Good days, internationalist tot in de kist.
Dan had je nog gewoon lekker in de Achterhoek gewoond. O+
For great justice!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:50:27 #75
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942902
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Op zich is dat nog wel de moeite. :o
Ja zou je denken van wel. :o Toen ik net begon en ook nog kaarten voor 5 cent enz kon kopen deden ze ook allemaal de moeite wel eigenlijk.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:50:28 #76
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942903
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de voetbalpoule op het werk ben ik bezig met het invullen van alle poulewedstrijden. 👀

Maar in wat voor lollerpoule zit Spanje nou weer. Tegenstanders als Saoedi Arabië, Kaapverdische eilanden en Uruguay. :')
Zou wel heel grappig zijn als ze dan de poulefase niet doorkomen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220942905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:51:29 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942910
Maar goed de toffe verkopers gunnen de beginners ook gewoon een leuke start van een verzameling.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:51:45 #79
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942911
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik was het niet hoor
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:52:12 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942914
Het begint donker te worden en harder te waaien.
Your beauty never ever scared me.
pi_220942916
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef Q. het volgende:

[..]
Dan had je nog gewoon lekker in de Achterhoek gewoond. O+
Brommers kiek'n en angoan O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942923
En ja, ik had vroegah in een ander leven een Zunndapje :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942925
weet niet hoe bij jullie, maar dikke regen hier :P
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:55:46 #84
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942930
quote:
89s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:54 schreef Barbusse het volgende:
En ja, ik had vroegah in een ander leven een Zunndapje :@
Vroeger, toen alles beter was. O+
For great justice!
pi_220942934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:54 schreef kree het volgende:
weet niet hoe bij jullie, maar dikke regen hier :P
Droog. Zonnetje.
Tap tap tap
pi_220942935
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:55 schreef Q. het volgende:

[..]
Vroeger, toen alles beter was. O+
TOEN WE NOG PIEKTEN, Q! TOEN WE PIEKTEN! :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942937
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:55 schreef Q. het volgende:

[..]
Vroeger, toen alles beter was. O+
We wisten niet hoe goed we het hadden.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:57:42 #88
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942940
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou wel heel grappig zijn als ze dan de poulefase niet doorkomen
Dan moet je wel heel erg je best doen. :P

Dat is bijna moeilijker dan wel door gaan. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:57:53 #89
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942941
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
TOEN WE NOG PIEKTEN, Q! TOEN WE PIEKTEN! :'(
TOEN HADDEN WE NOG GULDENS, BARB! GULDENS! DAT HEBBEN ZE ALLEMAAL VAN ONS AFGEPAKT! :'( :'( :'(
For great justice!
pi_220942942
Maar even uit sentiment INXS opgezet ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:57:59 #91
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942943
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
We wisten niet hoe goed we het hadden.
Echt.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:59:00 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942949
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:59:18 #93
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
De brugklas was ook kut. :')
For great justice!
pi_220942954
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:57 schreef Q. het volgende:

[..]
TOEN HADDEN WE NOG GULDENS, BARB! GULDENS! DAT HEBBEN ZE ALLEMAAL VAN ONS AFGEPAKT! :'( :'( :'(
Vroeger was alles beter ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan Scheveningen niet meer zien, flinke bui.
Ik kan Scheveningen ook niet meer zien
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 14:00:54 #96
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942959
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
Hallo nattekitten :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 14:01:14 #97
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942962
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik kan Scheveningen ook niet meer zien
Ik heb Scheveningen nooit kunnen zien.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
Mijn middelbare schooltijd was kut.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:01:31 #99
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942965
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Vroeger was alles beter ;(
:'( :'( :'(
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:04:03 #100
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220942976
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Mijn middelbare schooltijd was kut.
Boks.
Tap tap tap
pi_220942979
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb Scheveningen nooit kunnen zien.
Ik ook niet vanuit hier
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220942983
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef Q. het volgende:

[..]
:'( :'( :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942989
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Boks.
Was voor mij de voornaamste reden om op m'n 17e te solliciteren bij de marine :') Just to get as far away as possible :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:07:02 #104
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942990
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Vroeger was alles beter ;(
Jullie hebben last van het seniorencomplex
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:07:42 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942995
quote:
81s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Was voor mij de voornaamste reden om op m'n 17e te solliciteren bij de marine :') Just to get as far away as possible :')
"a paid vacation in a foreign land"
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220942996
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jullie hebben last van het seniorencomplex
Zeg snotkind, beetje respect ja :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:08:00 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942997
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jullie hebben last van het seniorencomplex
phpd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:09:20 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943005
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zeg snotkind, beetje respect ja :{w
Rent Loopt op het gemakje weg in korte broek
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220943007
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
"a paid vacation in a foreign land"
Heb ik ruim 16 jaar geleden voor getekend. Geen centje spijt van :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220943014
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Rent Loopt op het gemakje weg in korte broek
Als snotkind mag jij een korte broek dragen en weglopen. Wel voor donker thuis zijn dan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:11:04 #111
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943018
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Heb ik ruim 16 jaar geleden voor getekend. Geen centje spijt van :P
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentie -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220943022
er hangt onweer in de lucht
pi_220943023
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentie -O-
opa verteld
pi_220943026
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentie -O-
Komt met de leeftijd he? ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:13:29 #115
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943034
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef gianni61 het volgende:

[..]
opa verteld
Ja ik denk dat kent ie nog wel uit zijn jeugd
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:14:51 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943039
Poule ingevuld. Komen Nederland en Zweden precies op gelijk aantal punten en gelijk doelsaldo. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943041
Ik heb helemaal geen zin in werk, dus ik denk dat ik het voor gezien ga houden vandaag. @Q. zit op z'n vaste flexwerkplek, dus die kan de zaken waarnemen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:15:21 #118
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943043
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poule ingevuld. Komen Nederland en Zweden precies op gelijk aantal punten en gelijk doelsaldo. |:)
penalty's
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943046
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik denk dat kent ie nog wel uit zijn jeugd
Nee, niet echt :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:17:25 #120
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943052
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nee, niet echt :')
quote:
De originele versie van Bolland & Bolland werd in november 1981
Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:19:25 #121
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943064
Koekje gepakt.

Zijn koekjes uit Bastenaken, dus twee van gepakt. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:20:13 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943069
Och jezus weer sterke mariniersverhalen van de commando's? _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220943072
quote:
Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:20:28 #124
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943073
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koekje gepakt.

Zijn koekjes uit Bastenaken, dus twee van gepakt. :@
ik heb oranjekoek, maar ze zijn roze dus daar neem ik ook twee van straks
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:20:59 #125
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943076
Stevig buitje nu.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943078
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jezus weer sterke mariniersverhalen van de commando's? _O-
Que? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:21:10 #127
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943079
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb oranjekoek, maar ze zijn roze dus daar neem ik ook twee van straks
:9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:23:47 #128
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943094
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:9
met slagroom!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:26:19 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943105
Ik heb helemaal geen lekkere koekjes in huis. :{
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 14:26:57 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943111
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Mijn middelbare schooltijd was kut.
Je onderschat de kracht van levenservaring :Y

Als je een tweede ronde kan doen, zal die er heel anders uit zien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:27:03 #131
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb helemaal geen lekkere koekjes in huis. :{
Slecht inkoopbeleid dan. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 14:27:44 #132
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943115
Denk wel dat ik me uiteindelijk absoluut de tyfus zou vervelen, maar details :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220943118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je onderschat de kracht van levenservaring :Y

Als je een tweede ronde kan doen, zal die er heel anders uit zien.
Nou, kom maar op met die tweede ronde dan |:)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:28:51 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943120
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Slecht inkoopbeleid dan. :{
Ja slecht over nagedacht.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 14:29:22 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943123
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nou, kom maar op met die tweede ronde dan |:)
Zal de afspraak voor je inschieten :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:29:36 #136
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943124
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Denk wel dat ik me uiteindelijk absoluut de tyfus zou vervelen, maar details :')
/care
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:29:59 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943128
Middelbare school was deels leuk. Eerste school werd ik keihard vanaf gepest, tweede school wel leuke tijd gehad. Spreek 1 iemand nog steeds wel eens hier op FOK!. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_220943129
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zal de afspraak voor je inschieten :Y
Muito abrigado, senor O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:30:29 #139
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943132
Gingen ze mijn fietssleutels in de put gooien enz.
Your beauty never ever scared me.
pi_220943137
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:30 schreef Ama het volgende:
Gingen ze mijn fietssleutels in de put gooien enz.
Herkenbaar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:31:25 #141
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943138
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Que? :')
Ja hadden we een tijd geleden ook, geen idee meer wie dat was eigenlijk. Niemand nam het serieus, iedereen wist ook dat het van A tot Z onzin was maar hij ging maar door :') _O- Kostelijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:31:26 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943140
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Herkenbaar.
En het waren altijd die popiejopie kinderen. :r
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:33:20 #143
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943152
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:30 schreef Ama het volgende:
Gingen ze mijn fietssleutels in de put gooien enz.
:{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943154
Ik haat postnl
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:35:30 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943157
Basisschool werd ik ook flink gepest.
Your beauty never ever scared me.
pi_220943159
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:31 schreef Ama het volgende:

[..]
En het waren altijd die popiejopie kinderen. :r
[/quote]
In mijn geval ook _O-
Ik volg het mantra van Oscar Wilde maar: "Always forgive your enemies,there is nothing that annoys them more" :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:38:17 #147
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943166
Ik haat chatbots :(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943168
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja hadden we een tijd geleden ook, geen idee meer wie dat was eigenlijk. Niemand nam het serieus, iedereen wist ook dat het van A tot Z onzin was maar hij ging maar door :') _O- Kostelijk.
Geen stoere verhalen hier, ik was slechts kokkie :P Behalve dan de ontdekking dat meiden een uniform onweerstaanbaar vonden, ondanks dat ik het droeg :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220943173
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:35 schreef Ama het volgende:
Basisschool werd ik ook flink gepest.
;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:40:02 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943178
Nu zit ik wel in de cynische opbeurende koude oorlog hits *G*

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:40:12 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943181
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
;(
Heeft een tijdje geduurd voor ik leerde om ook een grote bek terug te geven.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:41:13 #152
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943186
quote:
Heineken lanceert de Pilsjama: het ludieke kom-je-bed-uit-tenue voor voetbalfans die in stijl opstaan voor Oranje. Verkrijgbaar in een 8-pack bij diverse supermarkten.
}:|
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943191
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
}:|
gegoogled, geinig, ga toch geen heineken drinken
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:42:44 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943193
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
}:|
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend? :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943194
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:40 schreef Ama het volgende:

[..]
Heeft een tijdje geduurd voor ik leerde om ook een grote bek terug te geven.
Kan ik me voorstellen. Gepest worden kan serieus traumatiserend zijn :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:43:09 #156
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943197
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
}:|
Kunnen ze tegenwoordig nou echt niks leuks en origineels meer verzinnen voor WK's?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:43:14 #157
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943198
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend? :{
ja dan heb je je pilsjama ook aan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:44:42 #158
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943205
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend? :{
Goed moment voor een pyjama toch als je thuis zit.
Your beauty never ever scared me.
pi_220943206
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja dan heb je je pilsjama ook aan
Wil je echt wakker worden met een bierpis reclame?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:45:33 #160
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943212
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel. |:(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:46:09 #161
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943215
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel. |:(
ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943219
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel. |:(
Probeer die van DHL eens :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:46:54 #163
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943220
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Nu zit ik wel in de cynische opbeurende koude oorlog hits *G*

Bekijk deze YouTube-video
Very..... bright. Very.... very colorful!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:47:08 #164
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943222
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot is ook geen helder licht of wel. |:(
*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:47:37 #165
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943225
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:47:55 #166
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943226
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd :{
oke Hans
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943231
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd :{
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 14:48:55 #168
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943234
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
oke Hans
Yippie Ka Jay.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220943236
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Probeer die van DHL eens :')
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:49:54 #170
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943241
ja tijd voor T met roze oranjekoek
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943248
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
waar ze boete voor kregen van Nl staat. alsof dat gaat helpen :')
Do what you love, love what you do!
pi_220943250
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
Daar heb ik als vuige buut'lander gelukkig niks mee te maken :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 14:51:14 #173
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943252
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar heb ik als vuige buut'lander gelukkig niks mee te maken :P
Hmmm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220943259
je zou maar pakket bezorger zijn he? ik ben ervan overtuigd dat die te veel uitgebuit worden nl.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:54:34 #175
141482 Q.
JurassiQ
pi_220943268
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in werk, dus ik denk dat ik het voor gezien ga houden vandaag. @:Q. zit op z'n vaste flexwerkplek, dus die kan de zaken waarnemen.
Ik ben inmiddels weer thuis op mn vaste thuisflexplek. 8-)
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:55:02 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943271
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Gelukkig zit ik op straatniveau en niet bovenop Nakatomi plaza :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:55:09 #177
141482 Q.
JurassiQ
pi_220943273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Mijn middelbare schooltijd was kut.
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten. :7
For great justice!
pi_220943283
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gelukkig zit ik op straatniveau en niet bovenop Nakatomi plaza :{
But now you're missing out of the company Christmas party ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220943290
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Q. het volgende:

[..]
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten. :7
DAT VERTEL JE ME NU
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220943291
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Q. het volgende:

[..]
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten. :7
ik denk ook altijd dat ik de wereld beter kan maken :')

not dus. slaaf van het bedrijfsleven en hoewel oke betaald dus mag niet klagen, ik kan er ook niks aan doen, dat is de eerlijke waarheid.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:58:37 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943303
Goed buitje
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943312
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goed buitje
droog hier weer nu in Katwijk, maar komt nog wat erna denk. :)
Do what you love, love what you do!
pi_220943316
Zon hier.

*surprisedpikachu.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 15:02:30 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943326
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kunnen ze tegenwoordig nou echt niks leuks en origineels meer verzinnen voor WK's?
Jaaaa, meeeet, eeeeen....
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:03:49 #185
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943334
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:52 schreef kree het volgende:
je zou maar pakket bezorger zijn he? ik ben ervan overtuigd dat die te veel uitgebuit worden nl.
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen man _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 15:04:40 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943340
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen man _O_
_O-
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:07:40 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943362
Nou de chat van bol krijgt een nul van mij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943364
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen man _O_
tja. naja ik denk tis kut beroep.
Do what you love, love what you do!
pi_220943373
Ik heb maar even keihard the Editors op d'n spiekerts gezet. Sorry buren. Not sorry.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:10:45 #190
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943375
Helemaal klaar met die chat. Ik heb gezegd dat ik het nog via de school ga proberen en anderd de incasso ga storneren.

Ookal heb ik die rechten helemaal niet. :+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 15:12:34 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943388
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal klaar met die chat. Ik heb gezegd dat ik het nog via de school ga proberen en anderd de incasso ga storneren.

Ookal heb ik die rechten helemaal niet. :+
Kun je niet gewoon vragen om een mens?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:14:10 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943396
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kun je niet gewoon vragen om een mens?
Daar chatten ik al mee. Want die hot die snapt echt werkelijk helemaal niks.

Maar een mens mag ook niet zomaar privacy gegevens geven. En op zich snap ik dat wel, maar het schiet niet op.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943397
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal klaar met die chat. Ik heb gezegd dat ik het nog via de school ga proberen en anderd de incasso ga storneren.

Ookal heb ik die rechten helemaal niet. :+
jezelf je opnaaien en het opdrijven is meestal niet goed idee. Ik zeg dit uit ervaring :)
Do what you love, love what you do!
pi_220943407
wat helpt. laat het ff paar dagen gaan en denk erover en bekijk het dan opnieuw. tip.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:16:12 #195
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943409
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:14 schreef kree het volgende:

[..]
jezelf je opnaaien en het opdrijven is meestal niet goed idee. Ik zeg dit uit ervaring :)
Laat het los, laat het gaan... *O*

Ik heb het bij de klant gelegd. Mag die het op gaan lossen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 15:16:20 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943410
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Daar chatten ik al mee. Want die hot die snapt echt werkelijk helemaal niks.

Maar een mens mag ook niet zomaar privacy gegevens geven. En op zich snap ik dat wel, maar het schiet niet op.
Wat moet je allemaal van ze weten dan dat je privacy gegevens van ze nodig hebt?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:16:46 #197
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943417
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:15 schreef kree het volgende:
wat helpt. laat het ff paar dagen gaan en denk erover en bekijk het dan opnieuw. tip.
Dit is een incasso van 23 februari. Dus het ligt al een tijdje.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943419
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Laat het los, laat het gaan... *O*

Ik heb het bij de klant gelegd. Mag die het op gaan lossen.
juist en geef het even tijd, daarna altijd nog tijd om drama over te maken denk :P
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:18:50 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wat moet je allemaal van ze weten dan dat je privacy gegevens van ze nodig hebt?
Bij de klant heeft bol.com een incasso gedaan van de hoofdrekening van de stichting. En ik wil weten welke school die onder deze stichting valt dit heeft besteld. Maar ik weet alleen niet wie. En zij mogen geen adresgegevens of naam van de persoon geven van wie dit heeft besteld.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943441
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit is een incasso van 23 februari. Dus het ligt al een tijdje.
nou ja dan is het toch uit jou handen en in hand van incasso bureau?
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 15:20:09 #201
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943464
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Bij de klant heeft bol.com een incasso gedaan van de hoofdrekening van de stichting. En ik wil weten welke school die onder deze stichting valt dit heeft besteld. Maar ik weet alleen niet wie. En zij mogen geen adresgegevens of naam van de persoon geven van wie dit heeft besteld.
Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven nee :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220943488
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven nee :P
dit is zo bullshit weer, van wie is het account en wie heeft die aangemaakt en beheert het? daar moet je nu zijn als eerste?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:22:04 #203
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943495
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven nee :P
Nou ja, als ik de naam van de school of het adres van de school zou krijgen, zou dat voor mij al voldoende zijn. Maar die info mag ik ook niet krijgen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943508
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nou ja, als ik de naam van de school of het adres van de school zou krijgen, zou dat voor mij al voldoende zijn. Maar die info mag ik ook niet krijgen.
je zoekt te veel vanaf de onderkant?

iemand heeft dat account gemaakt en gaf mensen toegang er tot om te bestellen, bij die moet je zijn? scheelt je een hoop drama en gezoek denk.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:23:35 #205
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943512
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:21 schreef kree het volgende:

[..]
dit is zo bullshit weer, van wie is het account en wie heeft die aangemaakt en beheert het? daar moet je nu zijn als eerste?
Ja, dat is dus het probleem, geen idee. Als ik dat namelijk wist. Kon ik ook al achterhalen op welke school die persoon werkzaam is en kon ik het verwerken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943516
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat is dus het probleem, geen idee. Als ik dat namelijk wist. Kon ik ook al achterhalen op welke school die persoon werkzaam is en kon ik het verwerken.
aha en wie heeft de machtigingen dan van betalingen op account? lijkt me dat moet na te zoeken zijn?
Do what you love, love what you do!
pi_220943521
btw als jij dat niet weet en organisatie niet, dan treft jou geen blaam eigenlijk?
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:25:37 #208
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943525
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef kree het volgende:
btw als jij dat niet weet en organisatie niet, dan treft jou geen blaam eigenlijk?
het gaat niet om blaam, maar om verwerken van de informatie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:26:02 #209
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943528
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef kree het volgende:
btw als jij dat niet weet en organisatie niet, dan treft jou geen blaam eigenlijk?
Het is sowieso niet mijn probleem, maar ik wil het wel opgelost hebben. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:27:18 #210
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943535
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
het gaat niet om blaam, maar om verwerken van de informatie
Precies dit. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943536
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het is sowieso niet mijn probleem, maar ik wil het wel opgelost hebben. |:)
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?

ik denk eerste vragen wie autorisatie gaf voor betalen.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:27:29 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943537
:J
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:28:35 #213
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:27 schreef kree het volgende:

[..]
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?

ik denk eerste vragen wie autorisatie gaf voor betalen.
Ja, geen idee. Ik weet niet hoe ze dat geregeld hebben op de scholen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:28:47 #214
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:27 schreef kree het volgende:

[..]
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?

ik denk eerste vragen wie autorisatie gaf voor betalen.
joh
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:29:03 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943550
quote:
Verkeerde topic!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220943555
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, geen idee. Ik weet niet hoe ze dat geregeld hebben op de scholen.
niet te achterhalen dan voor jou? want lijkt jij zit er nu mee terwijl je eigenlijk geen schuld eraan had...... dat is toch wel beetje niet zo leuk lijkt me
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:30:23 #217
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943559
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:29 schreef kree het volgende:
je eigenlijk geen schuld eraan had
het gaat niet om schuld er aan hebben.
Het gaat om informatieverwerking
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 15:30:26 #218
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943560
_O-
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:31:12 #219
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220943565
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de chat van bol krijgt een nul van mij.
Billy? :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220943571
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:30 schreef Nizno het volgende:

[..]
het gaat niet om schuld er aan hebben.
Het gaat om informatieverwerking
nou verwerk die info dan. en wat is dan het drama? ik lees het btw anders want lees schuld gevoel en niet weten
hoe en wat?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:33:26 #221
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943597
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:31 schreef kree het volgende:

[..]
nou verwerk die info dan. en wat is dan het drama? ik lees het btw anders want lees schuld gevoel en niet weten
hoe en wat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
btw misschien moet je eerst even mijn naam goed vermelden, btw nee ik ben niet irritant aan het doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:34:12 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943610
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:29 schreef kree het volgende:

[..]
niet te achterhalen dan voor jou? want lijkt jij zit er nu mee terwijl je eigenlijk geen schuld eraan had...... dat is toch wel beetje niet zo leuk lijkt me
Nee, ik heb het el eerder bij de administratief medewerker van de stichting neergelegd.

Laatste reactie was:"De factuur van bol.com kan ik nergens terugvinden en heb ik intern uitgezet. Helaas zegt deze factuur niemand iets. Ik ga mijn best doen de factuur boven water te krijgen, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt."

Dus ik had nu zoiets van, laat ik zelf eens contact opnemen met bol. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943615
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:33 schreef Nizno het volgende:

[..]
btw misschien moet je eerst even mijn naam goed vermelden, btw nee ik ben niet irritant aan het doen.
ik ook niet? ik heb hier zo andere mening over denk. maarja we kunnen het gewoon neit eens zijn he, no hard feelings.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:34:52 #224
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943617
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:31 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Billy? :P
Ja, die.... :X , daarna een mens genaamd Niklos.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:35:18 #225
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943624
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, die.... :X , daarna een mens genaamd Niklos.
ow jee, Niklos, ja dan ben je de klos
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943625
:B
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:36:05 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943636
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
ow jee, Niklos, ja dan ben je de klos
Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk. :P Ze hebben nog 6 maanden de tijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943637
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, ik heb het el eerder bij de administratief medewerker van de stichting neergelegd.

Laatste reactie was:"De factuur van bol.com kan ik nergens terugvinden en heb ik intern uitgezet. Helaas zegt deze factuur niemand iets. Ik ga mijn best doen de factuur boven water te krijgen, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt."

Dus ik had nu zoiets van, laat ik zelf eens contact opnemen met bol. |:)
het lijkt mij dus iets, wat eigenlijk al geregeld is en waar jij je als laatste nog druk over moet maken?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:36:19 #229
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220943638
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, die.... :X , daarna een mens genaamd Niklos.
Niklos is een zak hooi.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:36:51 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943645
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk. :P Ze hebben nog 6 maanden de tijd.
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:37:53 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943650
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijd
Inderdaad.

Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:39:05 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943658
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Inderdaad.

Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken. :@
ik was blij dat we destijds bij de vereniging minder mensen hadden die 1 rekening gebruikten, maar toen was het al zoeken en zooi
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943662
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Inderdaad.

Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken. :@
je hebt groot verantwoordingsgevoel. wat btw zeldzaam is nu. en dat waardeer ik.

maarja je moet ook bedenken je kunt alles niet zelf fixen gewoon.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:40:30 #234
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943669
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Niklos is een zak hooi.
Ken je hem?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:40:48 #235
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943672
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943675
ik zie een Nizno kookt video aankomen???? LOL
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:42:57 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943685
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Wij ook al.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:43:16 #238
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943686
EN weer vergadergenot allen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:43:33 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wij ook al.
jullie hebben ook genoeg knoflooksaus?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943691
ik denk voor mij pizza gaat worden.
Do what you love, love what you do!
pi_220943693
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Champigons en uiensaus erbij en ik kom eraan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:44:56 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943695
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Oeh lekker. :9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:45:30 #243
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943697
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
EN weer vergadergenot allen *O*
Oh, ik weet van niks. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943703
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh, ik weet van niks. :o
Ik ook niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:46:39 #245
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943704
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh, ik weet van niks. :o
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadert
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:48:23 #246
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943715
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:43 schreef Nizno het volgende:

[..]
jullie hebben ook genoeg knoflooksaus?
Andere sauzen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:48:48 #247
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943717
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Andere sauzen :P
dus dan klopt jouw post niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943721
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadert
PTS reports waarschijnlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:51:12 #249
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943743
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
dus dan klopt jouw post niet.
Shoarma klopt wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:54:20 #250
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220943757
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]
PTS reports waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
PTSS
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:56:02 #251
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220943771
Onweertje.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:57:12 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Onweertje.
Ik wil ook onweer. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 15:57:39 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943787
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:58:14 #254
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943790
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
Allemaal naar NWS rennen staat hier.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 15:58:45 #255
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220943792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
Wie is CE?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:00:48 #256
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220943800
Oké die sloeg ergens in.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:01:22 #257
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943805
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wie is CE?
Citizen Erased?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
Om deze reden heb ik je nu ook een like gegeven :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:12:25 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943882
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:12:32 #260
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943883
*O* ik heb de onderliggende facturen van de klant ontvangen. *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:12:58 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943885
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd :@
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss. :{w
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 16:13:41 #262
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220943889
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss. :{w
Gelukkig is er in POL weinig actieve topics.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:14:18 #263
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd :@
nvm, we gingen toch al niet :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:22:28 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943946
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss. :{w
Maar je hebt hem gevonden *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220943951
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:25:32 #266
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar je hebt hem gevonden *O*
*)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:26:24 #267
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943969
Donkere wolken, nog steeds droog. Maar vast wat dürüm besteld. Hopelijk is hij er voordat het gaat regenen :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:27:37 #268
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943977
Zon :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943987
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zon :o
Daarom:

quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 16:30:28 #270
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943997
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zon :o
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:36:47 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220944039
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 16:40:07 #272
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220944061
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
run forrest run!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:40:58 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944068
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
Goed plan
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:41:30 #274
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944073
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
goed punt wel. Ook wel zin in een hele avond :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:43:08 #275
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944088
Oi, het begint te spetteren. Sorry bezorgmeneer :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:45:08 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944099
Ik sta te wachten op een trein van 8 wagons. Komt er eentje van 4. Vaag, maar zal wel. Nu zit ik hier in een veel te druk treinstel en voel ik dat er gekoppeld is.

Had geduld moeten hebben -O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:50:30 #277
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944124
Rijtuigen.

Wagons zijn voor kolen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:05:10 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944209
Hahaha video belt de bovenbuurman mij vanuit Kroatië om een magneet uit te zoeken. _O-
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:06:28 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944216
Altijd als mensen me random bellen ben ik bang dat ze per ongeluk bellen omdat ik vaak bovenaan sta. :')
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:08:03 #280
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944226
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef Ama het volgende:
Altijd als mensen me random bellen ben ik bang dat ze per ongeluk bellen omdat ik vaak bovenaan sta. :')
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:08:20 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944228
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:

[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 17:09:04 #282
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220944234
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:

[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
ik wel, maar heb mijn 5 favorieten boven aan staan.
ow 6, vaste nummer van pap en mam staat er ook
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:09:35 #283
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944240
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.
Raaaaar.
Bij mij sta je 13e in de contacten
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:09:52 #284
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944244
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef dud0r het volgende:

[..]
Raaaaar.
Bij mij sta je 13e in de contacten
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:26:11 #285
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944356
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef Ama het volgende:

[..]
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?
Blijkbaar
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:30:02 #286
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944378
Nou buienradar of geen buienradar, het valt hier tot nu toe ontzettend mee. Of tegen, net hoe je het ziet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:32:11 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944390
Straks maar weer even gaan lopen. 1137 stapjes nu. Plus 2801 die er al op stonden voordat ik dat ding helemaal moest factory resetten om hem aan mijn nieuwe telefoon te koppelen. Gare gore gure spleetogenkuttroep.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 17:34:36 #288
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220944408
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou buienradar of geen buienradar, het valt hier tot nu toe ontzettend mee. Of tegen, net hoe je het ziet.
Net ging het hier eventjes goed los, wel alleen maar regen die ook net zo snel weer opdroogt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:44:01 #289
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220944464
Het is in ieder geval lekker afgekoeld.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:44:29 #290
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944465
Hier ging het ook goed hard nu valt het wel weer mee. Alsnog irritant want ik moet er nog doorheen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:48:19 #291
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220944483
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:44 schreef dud0r het volgende:
Hier ging het ook goed hard nu valt het wel weer mee. Alsnog irritant want ik moet er nog doorheen
Ik kwam als een verzopen kat thuis net. :X
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:57:02 #292
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944544
ff post-carbs-dutje dan maar :z
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:57:48 #293
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220944549
Yo niggas
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 17:58:46 #294
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944555
Meer regen, meer onweer please.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 17:59:37 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944561
Hier wat lichte regen. Niets meer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:00:26 #296
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220944565
Ik heb zin om loopeenden te kopen
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:00:55 #297
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220944569
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Hier wat lichte regen. Niets meer.
Jij hebt airco
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:05:05 #298
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220944581
Wel een paar flinke buien gehad en een harde klap onweer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 18:08:23 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944595
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:00 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Jij hebt airco
Wat heeft dat met wat dan ook hier te maken?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 18:13:43 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944618
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb zin om loopeenden te kopen
Maar je vriendin/vrouw is het er niet mee eens zeker.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 18:23:22 #301
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Wel een paar flinke buien gehad en een harde klap onweer.
Hier alle prognoses eruit :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')