Allemaal naar NWS rennen staat hier.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage
Wie is CE?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage
Om deze reden heb ik je nu ook een like gegevenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd
Gelukkig is er in POL weinig actieve topics.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss.
nvm, we gingen toch al nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd
Maar je hebt hem gevondenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss.
Daarom:quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor topless meiden op het strand muziek![]()
Trio Ternura á Trio Ternura (Compacto 1973) á Song á 1973
run forrest run!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten.
Goed planquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten.
goed punt wel. Ook wel zin in een hele avondquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten.
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef Ama het volgende:
Altijd als mensen me random bellen ben ik bang dat ze per ongeluk bellen omdat ik vaak bovenaan sta.
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
ik wel, maar heb mijn 5 favorieten boven aan staan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
Raaaaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Raaaaar.
Bij mij sta je 13e in de contacten
Blijkbaarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?
Net ging het hier eventjes goed los, wel alleen maar regen die ook net zo snel weer opdroogtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou buienradar of geen buienradar, het valt hier tot nu toe ontzettend mee. Of tegen, net hoe je het ziet.
Ik kwam als een verzopen kat thuis net.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:44 schreef dud0r het volgende:
Hier ging het ook goed hard nu valt het wel weer mee. Alsnog irritant want ik moet er nog doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |