abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:56:02 #251
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220943771
Onweertje.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:57:12 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Onweertje.
Ik wil ook onweer. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 15:57:39 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943787
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:58:14 #254
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943790
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
Allemaal naar NWS rennen staat hier.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 15:58:45 #255
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220943792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
Wie is CE?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:00:48 #256
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220943800
Oké die sloeg ergens in.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:01:22 #257
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943805
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wie is CE?
Citizen Erased?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
Om deze reden heb ik je nu ook een like gegeven :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:12:25 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943882
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:12:32 #260
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943883
*O* ik heb de onderliggende facturen van de klant ontvangen. *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:12:58 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943885
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd :@
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss. :{w
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 16:13:41 #262
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220943889
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss. :{w
Gelukkig is er in POL weinig actieve topics.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:14:18 #263
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd :@
nvm, we gingen toch al niet :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:22:28 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943946
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss. :{w
Maar je hebt hem gevonden *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220943951
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:25:32 #266
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar je hebt hem gevonden *O*
*)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:26:24 #267
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943969
Donkere wolken, nog steeds droog. Maar vast wat dürüm besteld. Hopelijk is hij er voordat het gaat regenen :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:27:37 #268
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943977
Zon :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943987
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zon :o
Daarom:

quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 16:30:28 #270
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943997
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zon :o
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:36:47 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220944039
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 16:40:07 #272
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220944061
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
run forrest run!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:40:58 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944068
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
Goed plan
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:41:30 #274
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944073
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
goed punt wel. Ook wel zin in een hele avond :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:43:08 #275
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944088
Oi, het begint te spetteren. Sorry bezorgmeneer :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:45:08 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944099
Ik sta te wachten op een trein van 8 wagons. Komt er eentje van 4. Vaag, maar zal wel. Nu zit ik hier in een veel te druk treinstel en voel ik dat er gekoppeld is.

Had geduld moeten hebben -O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:50:30 #277
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944124
Rijtuigen.

Wagons zijn voor kolen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:05:10 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944209
Hahaha video belt de bovenbuurman mij vanuit Kroatië om een magneet uit te zoeken. _O-
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:06:28 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944216
Altijd als mensen me random bellen ben ik bang dat ze per ongeluk bellen omdat ik vaak bovenaan sta. :')
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:08:03 #280
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944226
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef Ama het volgende:
Altijd als mensen me random bellen ben ik bang dat ze per ongeluk bellen omdat ik vaak bovenaan sta. :')
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:08:20 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944228
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:

[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 17:09:04 #282
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220944234
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:

[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
ik wel, maar heb mijn 5 favorieten boven aan staan.
ow 6, vaste nummer van pap en mam staat er ook
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:09:35 #283
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944240
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.
Raaaaar.
Bij mij sta je 13e in de contacten
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:09:52 #284
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944244
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef dud0r het volgende:

[..]
Raaaaar.
Bij mij sta je 13e in de contacten
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:26:11 #285
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944356
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef Ama het volgende:

[..]
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?
Blijkbaar
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:30:02 #286
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944378
Nou buienradar of geen buienradar, het valt hier tot nu toe ontzettend mee. Of tegen, net hoe je het ziet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:32:11 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944390
Straks maar weer even gaan lopen. 1137 stapjes nu. Plus 2801 die er al op stonden voordat ik dat ding helemaal moest factory resetten om hem aan mijn nieuwe telefoon te koppelen. Gare gore gure spleetogenkuttroep.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 17:34:36 #288
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220944408
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou buienradar of geen buienradar, het valt hier tot nu toe ontzettend mee. Of tegen, net hoe je het ziet.
Net ging het hier eventjes goed los, wel alleen maar regen die ook net zo snel weer opdroogt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:44:01 #289
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220944464
Het is in ieder geval lekker afgekoeld.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:44:29 #290
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944465
Hier ging het ook goed hard nu valt het wel weer mee. Alsnog irritant want ik moet er nog doorheen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:48:19 #291
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220944483
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:44 schreef dud0r het volgende:
Hier ging het ook goed hard nu valt het wel weer mee. Alsnog irritant want ik moet er nog doorheen
Ik kwam als een verzopen kat thuis net. :X
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:57:02 #292
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944544
ff post-carbs-dutje dan maar :z
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:57:48 #293
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220944549
Yo niggas
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 17:58:46 #294
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944555
Meer regen, meer onweer please.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 17:59:37 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944561
Hier wat lichte regen. Niets meer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:00:26 #296
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220944565
Ik heb zin om loopeenden te kopen
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:00:55 #297
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220944569
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Hier wat lichte regen. Niets meer.
Jij hebt airco
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:05:05 #298
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220944581
Wel een paar flinke buien gehad en een harde klap onweer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 18:08:23 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944595
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:00 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Jij hebt airco
Wat heeft dat met wat dan ook hier te maken?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 18:13:43 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944618
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb zin om loopeenden te kopen
Maar je vriendin/vrouw is het er niet mee eens zeker.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')