Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef Ama het volgende:
Altijd als mensen me random bellen ben ik bang dat ze per ongeluk bellen omdat ik vaak bovenaan sta.
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
ik wel, maar heb mijn 5 favorieten boven aan staan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
Raaaaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Raaaaar.
Bij mij sta je 13e in de contacten
Blijkbaarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?
Net ging het hier eventjes goed los, wel alleen maar regen die ook net zo snel weer opdroogtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou buienradar of geen buienradar, het valt hier tot nu toe ontzettend mee. Of tegen, net hoe je het ziet.
Ik kwam als een verzopen kat thuis net.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:44 schreef dud0r het volgende:
Hier ging het ook goed hard nu valt het wel weer mee. Alsnog irritant want ik moet er nog doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |