abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 15:20:09 #201
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943464
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Bij de klant heeft bol.com een incasso gedaan van de hoofdrekening van de stichting. En ik wil weten welke school die onder deze stichting valt dit heeft besteld. Maar ik weet alleen niet wie. En zij mogen geen adresgegevens of naam van de persoon geven van wie dit heeft besteld.
Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven nee :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220943488
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven nee :P
dit is zo bullshit weer, van wie is het account en wie heeft die aangemaakt en beheert het? daar moet je nu zijn als eerste?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:22:04 #203
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943495
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven nee :P
Nou ja, als ik de naam van de school of het adres van de school zou krijgen, zou dat voor mij al voldoende zijn. Maar die info mag ik ook niet krijgen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943508
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nou ja, als ik de naam van de school of het adres van de school zou krijgen, zou dat voor mij al voldoende zijn. Maar die info mag ik ook niet krijgen.
je zoekt te veel vanaf de onderkant?

iemand heeft dat account gemaakt en gaf mensen toegang er tot om te bestellen, bij die moet je zijn? scheelt je een hoop drama en gezoek denk.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:23:35 #205
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943512
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:21 schreef kree het volgende:

[..]
dit is zo bullshit weer, van wie is het account en wie heeft die aangemaakt en beheert het? daar moet je nu zijn als eerste?
Ja, dat is dus het probleem, geen idee. Als ik dat namelijk wist. Kon ik ook al achterhalen op welke school die persoon werkzaam is en kon ik het verwerken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943516
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat is dus het probleem, geen idee. Als ik dat namelijk wist. Kon ik ook al achterhalen op welke school die persoon werkzaam is en kon ik het verwerken.
aha en wie heeft de machtigingen dan van betalingen op account? lijkt me dat moet na te zoeken zijn?
Do what you love, love what you do!
pi_220943521
btw als jij dat niet weet en organisatie niet, dan treft jou geen blaam eigenlijk?
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:25:37 #208
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943525
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef kree het volgende:
btw als jij dat niet weet en organisatie niet, dan treft jou geen blaam eigenlijk?
het gaat niet om blaam, maar om verwerken van de informatie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:26:02 #209
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943528
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef kree het volgende:
btw als jij dat niet weet en organisatie niet, dan treft jou geen blaam eigenlijk?
Het is sowieso niet mijn probleem, maar ik wil het wel opgelost hebben. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:27:18 #210
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943535
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
het gaat niet om blaam, maar om verwerken van de informatie
Precies dit. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943536
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het is sowieso niet mijn probleem, maar ik wil het wel opgelost hebben. |:)
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?

ik denk eerste vragen wie autorisatie gaf voor betalen.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:27:29 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943537
:J
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:28:35 #213
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:27 schreef kree het volgende:

[..]
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?

ik denk eerste vragen wie autorisatie gaf voor betalen.
Ja, geen idee. Ik weet niet hoe ze dat geregeld hebben op de scholen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:28:47 #214
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:27 schreef kree het volgende:

[..]
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?

ik denk eerste vragen wie autorisatie gaf voor betalen.
joh
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:29:03 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943550
quote:
Verkeerde topic!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220943555
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, geen idee. Ik weet niet hoe ze dat geregeld hebben op de scholen.
niet te achterhalen dan voor jou? want lijkt jij zit er nu mee terwijl je eigenlijk geen schuld eraan had...... dat is toch wel beetje niet zo leuk lijkt me
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:30:23 #217
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943559
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:29 schreef kree het volgende:
je eigenlijk geen schuld eraan had
het gaat niet om schuld er aan hebben.
Het gaat om informatieverwerking
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 15:30:26 #218
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943560
_O-
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:31:12 #219
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220943565
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de chat van bol krijgt een nul van mij.
Billy? :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220943571
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:30 schreef Nizno het volgende:

[..]
het gaat niet om schuld er aan hebben.
Het gaat om informatieverwerking
nou verwerk die info dan. en wat is dan het drama? ik lees het btw anders want lees schuld gevoel en niet weten
hoe en wat?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:33:26 #221
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943597
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:31 schreef kree het volgende:

[..]
nou verwerk die info dan. en wat is dan het drama? ik lees het btw anders want lees schuld gevoel en niet weten
hoe en wat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
btw misschien moet je eerst even mijn naam goed vermelden, btw nee ik ben niet irritant aan het doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:34:12 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943610
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:29 schreef kree het volgende:

[..]
niet te achterhalen dan voor jou? want lijkt jij zit er nu mee terwijl je eigenlijk geen schuld eraan had...... dat is toch wel beetje niet zo leuk lijkt me
Nee, ik heb het el eerder bij de administratief medewerker van de stichting neergelegd.

Laatste reactie was:"De factuur van bol.com kan ik nergens terugvinden en heb ik intern uitgezet. Helaas zegt deze factuur niemand iets. Ik ga mijn best doen de factuur boven water te krijgen, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt."

Dus ik had nu zoiets van, laat ik zelf eens contact opnemen met bol. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943615
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:33 schreef Nizno het volgende:

[..]
btw misschien moet je eerst even mijn naam goed vermelden, btw nee ik ben niet irritant aan het doen.
ik ook niet? ik heb hier zo andere mening over denk. maarja we kunnen het gewoon neit eens zijn he, no hard feelings.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:34:52 #224
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943617
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:31 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Billy? :P
Ja, die.... :X , daarna een mens genaamd Niklos.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:35:18 #225
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943624
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, die.... :X , daarna een mens genaamd Niklos.
ow jee, Niklos, ja dan ben je de klos
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943625
:B
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:36:05 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943636
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
ow jee, Niklos, ja dan ben je de klos
Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk. :P Ze hebben nog 6 maanden de tijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943637
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, ik heb het el eerder bij de administratief medewerker van de stichting neergelegd.

Laatste reactie was:"De factuur van bol.com kan ik nergens terugvinden en heb ik intern uitgezet. Helaas zegt deze factuur niemand iets. Ik ga mijn best doen de factuur boven water te krijgen, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt."

Dus ik had nu zoiets van, laat ik zelf eens contact opnemen met bol. |:)
het lijkt mij dus iets, wat eigenlijk al geregeld is en waar jij je als laatste nog druk over moet maken?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:36:19 #229
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220943638
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, die.... :X , daarna een mens genaamd Niklos.
Niklos is een zak hooi.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:36:51 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943645
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk. :P Ze hebben nog 6 maanden de tijd.
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:37:53 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943650
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijd
Inderdaad.

Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:39:05 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943658
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Inderdaad.

Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken. :@
ik was blij dat we destijds bij de vereniging minder mensen hadden die 1 rekening gebruikten, maar toen was het al zoeken en zooi
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943662
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Inderdaad.

Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken. :@
je hebt groot verantwoordingsgevoel. wat btw zeldzaam is nu. en dat waardeer ik.

maarja je moet ook bedenken je kunt alles niet zelf fixen gewoon.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:40:30 #234
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943669
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Niklos is een zak hooi.
Ken je hem?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:40:48 #235
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943672
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943675
ik zie een Nizno kookt video aankomen???? LOL
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:42:57 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943685
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Wij ook al.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:43:16 #238
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943686
EN weer vergadergenot allen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:43:33 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wij ook al.
jullie hebben ook genoeg knoflooksaus?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943691
ik denk voor mij pizza gaat worden.
Do what you love, love what you do!
pi_220943693
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Champigons en uiensaus erbij en ik kom eraan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:44:56 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943695
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Oeh lekker. :9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:45:30 #243
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943697
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
EN weer vergadergenot allen *O*
Oh, ik weet van niks. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943703
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh, ik weet van niks. :o
Ik ook niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:46:39 #245
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943704
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh, ik weet van niks. :o
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadert
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:48:23 #246
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943715
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:43 schreef Nizno het volgende:

[..]
jullie hebben ook genoeg knoflooksaus?
Andere sauzen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:48:48 #247
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943717
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Andere sauzen :P
dus dan klopt jouw post niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943721
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadert
PTS reports waarschijnlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:51:12 #249
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943743
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
dus dan klopt jouw post niet.
Shoarma klopt wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:54:20 #250
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220943757
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]
PTS reports waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
PTSS
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:56:02 #251
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220943771
Onweertje.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:57:12 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Onweertje.
Ik wil ook onweer. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 15:57:39 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943787
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:58:14 #254
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943790
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
Allemaal naar NWS rennen staat hier.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 15:58:45 #255
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220943792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
Wie is CE?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:00:48 #256
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220943800
Oké die sloeg ergens in.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:01:22 #257
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943805
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wie is CE?
Citizen Erased?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage _O_
Om deze reden heb ik je nu ook een like gegeven :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:12:25 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943882
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:12:32 #260
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943883
*O* ik heb de onderliggende facturen van de klant ontvangen. *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:12:58 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943885
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd :@
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss. :{w
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 16:13:41 #262
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220943889
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss. :{w
Gelukkig is er in POL weinig actieve topics.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:14:18 #263
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd :@
nvm, we gingen toch al niet :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:22:28 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943946
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss. :{w
Maar je hebt hem gevonden *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220943951
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:25:32 #266
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar je hebt hem gevonden *O*
*)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:26:24 #267
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943969
Donkere wolken, nog steeds droog. Maar vast wat dürüm besteld. Hopelijk is hij er voordat het gaat regenen :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:27:37 #268
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943977
Zon :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943987
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zon :o
Daarom:

quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 16:30:28 #270
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943997
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zon :o
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:36:47 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220944039
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 16:40:07 #272
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220944061
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
run forrest run!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:40:58 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944068
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
Goed plan
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:41:30 #274
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944073
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten. :)
goed punt wel. Ook wel zin in een hele avond :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:43:08 #275
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944088
Oi, het begint te spetteren. Sorry bezorgmeneer :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 16:45:08 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944099
Ik sta te wachten op een trein van 8 wagons. Komt er eentje van 4. Vaag, maar zal wel. Nu zit ik hier in een veel te druk treinstel en voel ik dat er gekoppeld is.

Had geduld moeten hebben -O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:50:30 #277
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944124
Rijtuigen.

Wagons zijn voor kolen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:05:10 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944209
Hahaha video belt de bovenbuurman mij vanuit Kroatië om een magneet uit te zoeken. _O-
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:06:28 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944216
Altijd als mensen me random bellen ben ik bang dat ze per ongeluk bellen omdat ik vaak bovenaan sta. :')
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:08:03 #280
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944226
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef Ama het volgende:
Altijd als mensen me random bellen ben ik bang dat ze per ongeluk bellen omdat ik vaak bovenaan sta. :')
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:08:20 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944228
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:

[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 17:09:04 #282
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220944234
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:

[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
ik wel, maar heb mijn 5 favorieten boven aan staan.
ow 6, vaste nummer van pap en mam staat er ook
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:09:35 #283
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944240
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.
Raaaaar.
Bij mij sta je 13e in de contacten
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 17:09:52 #284
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944244
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef dud0r het volgende:

[..]
Raaaaar.
Bij mij sta je 13e in de contacten
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:26:11 #285
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944356
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef Ama het volgende:

[..]
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?
Blijkbaar
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:30:02 #286
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944378
Nou buienradar of geen buienradar, het valt hier tot nu toe ontzettend mee. Of tegen, net hoe je het ziet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:32:11 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944390
Straks maar weer even gaan lopen. 1137 stapjes nu. Plus 2801 die er al op stonden voordat ik dat ding helemaal moest factory resetten om hem aan mijn nieuwe telefoon te koppelen. Gare gore gure spleetogenkuttroep.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 17:34:36 #288
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220944408
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou buienradar of geen buienradar, het valt hier tot nu toe ontzettend mee. Of tegen, net hoe je het ziet.
Net ging het hier eventjes goed los, wel alleen maar regen die ook net zo snel weer opdroogt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:44:01 #289
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220944464
Het is in ieder geval lekker afgekoeld.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:44:29 #290
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220944465
Hier ging het ook goed hard nu valt het wel weer mee. Alsnog irritant want ik moet er nog doorheen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:48:19 #291
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220944483
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:44 schreef dud0r het volgende:
Hier ging het ook goed hard nu valt het wel weer mee. Alsnog irritant want ik moet er nog doorheen
Ik kwam als een verzopen kat thuis net. :X
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:57:02 #292
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944544
ff post-carbs-dutje dan maar :z
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:57:48 #293
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220944549
Yo niggas
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 17:58:46 #294
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944555
Meer regen, meer onweer please.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 17:59:37 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944561
Hier wat lichte regen. Niets meer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:00:26 #296
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220944565
Ik heb zin om loopeenden te kopen
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:00:55 #297
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220944569
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Hier wat lichte regen. Niets meer.
Jij hebt airco
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:05:05 #298
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220944581
Wel een paar flinke buien gehad en een harde klap onweer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 18:08:23 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944595
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:00 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Jij hebt airco
Wat heeft dat met wat dan ook hier te maken?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 18:13:43 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944618
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb zin om loopeenden te kopen
Maar je vriendin/vrouw is het er niet mee eens zeker.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')