Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven neequote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de klant heeft bol.com een incasso gedaan van de hoofdrekening van de stichting. En ik wil weten welke school die onder deze stichting valt dit heeft besteld. Maar ik weet alleen niet wie. En zij mogen geen adresgegevens of naam van de persoon geven van wie dit heeft besteld.
dit is zo bullshit weer, van wie is het account en wie heeft die aangemaakt en beheert het? daar moet je nu zijn als eerste?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven nee
Nou ja, als ik de naam van de school of het adres van de school zou krijgen, zou dat voor mij al voldoende zijn. Maar die info mag ik ook niet krijgen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven nee
je zoekt te veel vanaf de onderkant?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, als ik de naam van de school of het adres van de school zou krijgen, zou dat voor mij al voldoende zijn. Maar die info mag ik ook niet krijgen.
Ja, dat is dus het probleem, geen idee. Als ik dat namelijk wist. Kon ik ook al achterhalen op welke school die persoon werkzaam is en kon ik het verwerken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
dit is zo bullshit weer, van wie is het account en wie heeft die aangemaakt en beheert het? daar moet je nu zijn als eerste?
aha en wie heeft de machtigingen dan van betalingen op account? lijkt me dat moet na te zoeken zijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem, geen idee. Als ik dat namelijk wist. Kon ik ook al achterhalen op welke school die persoon werkzaam is en kon ik het verwerken.
het gaat niet om blaam, maar om verwerken van de informatiequote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef kree het volgende:
btw als jij dat niet weet en organisatie niet, dan treft jou geen blaam eigenlijk?
Het is sowieso niet mijn probleem, maar ik wil het wel opgelost hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef kree het volgende:
btw als jij dat niet weet en organisatie niet, dan treft jou geen blaam eigenlijk?
Precies dit.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat niet om blaam, maar om verwerken van de informatie
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is sowieso niet mijn probleem, maar ik wil het wel opgelost hebben.
Ja, geen idee. Ik weet niet hoe ze dat geregeld hebben op de scholen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?
ik denk eerste vragen wie autorisatie gaf voor betalen.
johquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?
ik denk eerste vragen wie autorisatie gaf voor betalen.
Verkeerde topic!quote:
niet te achterhalen dan voor jou? want lijkt jij zit er nu mee terwijl je eigenlijk geen schuld eraan had...... dat is toch wel beetje niet zo leuk lijkt mequote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik weet niet hoe ze dat geregeld hebben op de scholen.
het gaat niet om schuld er aan hebben.quote:
Billy?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de chat van bol krijgt een nul van mij.
nou verwerk die info dan. en wat is dan het drama? ik lees het btw anders want lees schuld gevoel en niet wetenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat niet om schuld er aan hebben.
Het gaat om informatieverwerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou verwerk die info dan. en wat is dan het drama? ik lees het btw anders want lees schuld gevoel en niet weten
hoe en wat?btw misschien moet je eerst even mijn naam goed vermelden, btw nee ik ben niet irritant aan het doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee, ik heb het el eerder bij de administratief medewerker van de stichting neergelegd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
niet te achterhalen dan voor jou? want lijkt jij zit er nu mee terwijl je eigenlijk geen schuld eraan had...... dat is toch wel beetje niet zo leuk lijkt me
ik ook niet? ik heb hier zo andere mening over denk. maarja we kunnen het gewoon neit eens zijn he, no hard feelings.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
btw misschien moet je eerst even mijn naam goed vermelden, btw nee ik ben niet irritant aan het doen.
Ja, die....quote:
ow jee, Niklos, ja dan ben je de klosquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die...., daarna een mens genaamd Niklos.
Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk.quote:
het lijkt mij dus iets, wat eigenlijk al geregeld is en waar jij je als laatste nog druk over moet maken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb het el eerder bij de administratief medewerker van de stichting neergelegd.
Laatste reactie was:"De factuur van bol.com kan ik nergens terugvinden en heb ik intern uitgezet. Helaas zegt deze factuur niemand iets. Ik ga mijn best doen de factuur boven water te krijgen, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt."
Dus ik had nu zoiets van, laat ik zelf eens contact opnemen met bol.
Niklos is een zak hooi.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die...., daarna een mens genaamd Niklos.
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk.Ze hebben nog 6 maanden de tijd.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijd
ik was blij dat we destijds bij de vereniging minder mensen hadden die 1 rekening gebruikten, maar toen was het al zoeken en zooiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken.
je hebt groot verantwoordingsgevoel. wat btw zeldzaam is nu. en dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken.
Ken je hem?quote:
Wij ook al.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
jullie hebben ook genoeg knoflooksaus?quote:
Champigons en uiensaus erbij en ik kom eraan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Oeh lekker.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
Ik ook niet.quote:
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadertquote:
Andere sauzenquote:
dus dan klopt jouw post niet.quote:
PTS reports waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadert
Shoarma klopt wel.quote:
PTSSquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
PTS reports waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Allemaal naar NWS rennen staat hier.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage
Wie is CE?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Om deze reden heb ik je nu ook een like gegevenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd
Gelukkig is er in POL weinig actieve topics.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss.
nvm, we gingen toch al nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd
Maar je hebt hem gevondenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss.
Daarom:quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor topless meiden op het strand muziek![]()
Trio Ternura · Trio Ternura (Compacto 1973) · Song · 1973
run forrest run!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten.
Goed planquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed punt wel. Ook wel zin in een hele avondquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef Ama het volgende:
Altijd als mensen me random bellen ben ik bang dat ze per ongeluk bellen omdat ik vaak bovenaan sta.
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
ik wel, maar heb mijn 5 favorieten boven aan staan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
Raaaaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Raaaaar.
Bij mij sta je 13e in de contacten
Blijkbaarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?
Net ging het hier eventjes goed los, wel alleen maar regen die ook net zo snel weer opdroogtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou buienradar of geen buienradar, het valt hier tot nu toe ontzettend mee. Of tegen, net hoe je het ziet.
Ik kwam als een verzopen kat thuis net.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:44 schreef dud0r het volgende:
Hier ging het ook goed hard nu valt het wel weer mee. Alsnog irritant want ik moet er nog doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |