abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220943625
:B
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:36:05 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943636
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
ow jee, Niklos, ja dan ben je de klos
Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk. :P Ze hebben nog 6 maanden de tijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943637
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, ik heb het el eerder bij de administratief medewerker van de stichting neergelegd.

Laatste reactie was:"De factuur van bol.com kan ik nergens terugvinden en heb ik intern uitgezet. Helaas zegt deze factuur niemand iets. Ik ga mijn best doen de factuur boven water te krijgen, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt."

Dus ik had nu zoiets van, laat ik zelf eens contact opnemen met bol. |:)
het lijkt mij dus iets, wat eigenlijk al geregeld is en waar jij je als laatste nog druk over moet maken?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:36:19 #229
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220943638
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, die.... :X , daarna een mens genaamd Niklos.
Niklos is een zak hooi.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:36:51 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943645
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk. :P Ze hebben nog 6 maanden de tijd.
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:37:53 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943650
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijd
Inderdaad.

Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:39:05 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943658
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Inderdaad.

Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken. :@
ik was blij dat we destijds bij de vereniging minder mensen hadden die 1 rekening gebruikten, maar toen was het al zoeken en zooi
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943662
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Inderdaad.

Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken. :@
je hebt groot verantwoordingsgevoel. wat btw zeldzaam is nu. en dat waardeer ik.

maarja je moet ook bedenken je kunt alles niet zelf fixen gewoon.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:40:30 #234
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943669
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Niklos is een zak hooi.
Ken je hem?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:40:48 #235
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943672
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943675
ik zie een Nizno kookt video aankomen???? LOL
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:42:57 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943685
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Wij ook al.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:43:16 #238
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943686
EN weer vergadergenot allen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:43:33 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wij ook al.
jullie hebben ook genoeg knoflooksaus?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943691
ik denk voor mij pizza gaat worden.
Do what you love, love what you do!
pi_220943693
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Champigons en uiensaus erbij en ik kom eraan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:44:56 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943695
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Oeh lekker. :9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:45:30 #243
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943697
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
EN weer vergadergenot allen *O*
Oh, ik weet van niks. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943703
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh, ik weet van niks. :o
Ik ook niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:46:39 #245
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943704
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh, ik weet van niks. :o
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadert
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:48:23 #246
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943715
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:43 schreef Nizno het volgende:

[..]
jullie hebben ook genoeg knoflooksaus?
Andere sauzen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 15:48:48 #247
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943717
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Andere sauzen :P
dus dan klopt jouw post niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943721
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadert
PTS reports waarschijnlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 15:51:12 #249
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943743
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
dus dan klopt jouw post niet.
Shoarma klopt wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:54:20 #250
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220943757
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]
PTS reports waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
PTSS
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')