Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk.quote:
het lijkt mij dus iets, wat eigenlijk al geregeld is en waar jij je als laatste nog druk over moet maken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb het el eerder bij de administratief medewerker van de stichting neergelegd.
Laatste reactie was:"De factuur van bol.com kan ik nergens terugvinden en heb ik intern uitgezet. Helaas zegt deze factuur niemand iets. Ik ga mijn best doen de factuur boven water te krijgen, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt."
Dus ik had nu zoiets van, laat ik zelf eens contact opnemen met bol.
Niklos is een zak hooi.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die...., daarna een mens genaamd Niklos.
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk.Ze hebben nog 6 maanden de tijd.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijd
ik was blij dat we destijds bij de vereniging minder mensen hadden die 1 rekening gebruikten, maar toen was het al zoeken en zooiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken.
je hebt groot verantwoordingsgevoel. wat btw zeldzaam is nu. en dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken.
Ken je hem?quote:
Wij ook al.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
jullie hebben ook genoeg knoflooksaus?quote:
Champigons en uiensaus erbij en ik kom eraan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Oeh lekker.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Ik ook niet.quote:
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadertquote:
Andere sauzenquote:
dus dan klopt jouw post niet.quote:
PTS reports waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadert
Shoarma klopt wel.quote:
PTSSquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
PTS reports waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |