Die had ik op m'n 16e alquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht
[ afbeelding ]
M'n favoriete kersttruiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht
[ afbeelding ]
Boooooooooring.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde eigenlijk de wat meer humane en duurzame oplossing van gewoon minder kinderen maken voorstellen
oh.quote:
quote:Freesmij wordt geleid door Henk Vreeswijk
Hij was slim genoeg om het geen Vreesmij te gaan noemenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Vorige week kwam ik ook deze vrachtwagen tegen bij een weg waar ze het asfalt aan het wegfrezen waren
[ afbeelding ]
[..]
Daarom is deze boomer niet zuur, maar bitterzoet en trouwe EU aanhangerquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo 5 dagen doet een Duitser niks met mijn cardmarket bestelling, gisteren nog berichtje gestuurd of die mij niet vergeet (ik kon zien dat anderen wel de hele week van alles binnen kregen) en geen reactie. Ik druk vandaag op annuleren en binnen 2 uur is het geaccepteerd door de verkoper.
Doe maar weer woke.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom is deze boomer niet zuur, maar bitterzoet en trouwe EU aanhanger
Waarschijnlijk. Zeker maar 1 kaart?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Die had er volgens mij gewoon geen zin in ofzo.
Ja voor 8 euro.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Zeker maar 1 kaart?
Zonder Schengen had ik niet de supranationale slettebak uit kunnen hangen op Maltaquote:
quote:OPROEP aan alle lineaire tv zenders en tv producenten. Regel een meeting met camera’s waarbij Angela de KutJong en ik een halve dag opgesloten worden. Voor de duidelijkheid: Ik heb een prachtig leven met tennis tekenen een podcast en mooie jonge vrouwen en verder weinig tot geen behoefte meer om aan tv programma’s mee te werken maar voor deze afschuwelijke vrouw met haar nog afschuwelijkere stem en wanstaltige meningen wil ik graag een uitzondering maken. Geef mij aub de kans om haar 1 x verbaal zo kapot te maken zodat ze daarna minstens 3 jaar haar domme muil houdt op tv. Ik doe dit desnoods als vrijwilliger. En voor de mensen die weten hoe gek ik op geld ben zegt dit genoeg. Regel die shit en help de media te verlossen van burgertrutje angela.
quote:
Dan had je nog gewoon lekker in de Achterhoek gewoond.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonder Schengen had ik niet de supranationale slettebak uit kunnen hangen op MaltaGood days, internationalist tot in de kist.
Ja zou je denken van wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich is dat nog wel de moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |