abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:40:21 #51
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942833
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220942835
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:

[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis. :')
Die had ik op m'n 16e al ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:41:38 #53
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942837
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht

[ afbeelding ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:42:09 #54
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942843
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Rickmangod
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220942844
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht

[ afbeelding ]
M'n favoriete kersttrui O+

M'n enige kersttrui :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:13 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942848
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik wilde eigenlijk de wat meer humane en duurzame oplossing van gewoon minder kinderen maken voorstellen :{
Boooooooooring. :{w
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:24 #57
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220942852
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:34 schreef Q. het volgende:

[..]
JAWEL. MOET. :(
oh.
nou vooruit dan maar.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:29 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Die had ik op m'n 16e al ;(
Jong geleerd, oud gedaan. *O*
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:31 #59
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942854
Vorige week kwam ik ook deze vrachtwagen tegen bij een weg waar ze het asfalt aan het wegfrezen waren _O-



quote:
Freesmij wordt geleid door Henk Vreeswijk
_O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:46:01 #60
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942867
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Vorige week kwam ik ook deze vrachtwagen tegen bij een weg waar ze het asfalt aan het wegfrezen waren _O-

[ afbeelding ]
[..]
_O-
Hij was slim genoeg om het geen Vreesmij te gaan noemen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:46:06 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942868
@Luctor.et.Emergo 5 dagen doet een Duitser niks met mijn cardmarket bestelling, gisteren nog berichtje gestuurd of die mij niet vergeet (ik kon zien dat anderen wel de hele week van alles binnen kregen) en geen reactie. Ik druk vandaag op annuleren en binnen 2 uur is het geaccepteerd door de verkoper. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_220942870
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Q. het volgende:

[..]
Jong geleerd, oud gedaan. *O*
Daarom is deze boomer niet zuur, maar bitterzoet en trouwe EU aanhanger O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:46:55 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo 5 dagen doet een Duitser niks met mijn cardmarket bestelling, gisteren nog berichtje gestuurd of die mij niet vergeet (ik kon zien dat anderen wel de hele week van alles binnen kregen) en geen reactie. Ik druk vandaag op annuleren en binnen 2 uur is het geaccepteerd door de verkoper. :')
:')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:47:02 #64
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942874
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daarom is deze boomer niet zuur, maar bitterzoet en trouwe EU aanhanger O+
Doe maar weer woke. :{w
For great justice!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:47:12 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942876
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:')
Die had er volgens mij gewoon geen zin in ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:47:35 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942878
tregent
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:48:36 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942883
Voor de voetbalpoule op het werk ben ik bezig met het invullen van alle poulewedstrijden. 👀

Maar in wat voor lollerpoule zit Spanje nou weer. Tegenstanders als Saoedi Arabië, Kaapverdische eilanden en Uruguay. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:48:59 #68
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Die had er volgens mij gewoon geen zin in ofzo.
Waarschijnlijk. Zeker maar 1 kaart?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:49:22 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942891
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk. Zeker maar 1 kaart?
Ja voor 8 euro.
Your beauty never ever scared me.
pi_220942892
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:47 schreef Q. het volgende:

[..]
Doe maar weer woke. :{w
Zonder Schengen had ik niet de supranationale slettebak uit kunnen hangen op Malta :{w Good days, internationalist tot in de kist.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942893
quote:
OPROEP aan alle lineaire tv zenders en tv producenten. Regel een meeting met camera’s waarbij Angela de KutJong en ik een halve dag opgesloten worden. Voor de duidelijkheid: Ik heb een prachtig leven met tennis tekenen een podcast en mooie jonge vrouwen en verder weinig tot geen behoefte meer om aan tv programma’s mee te werken maar voor deze afschuwelijke vrouw met haar nog afschuwelijkere stem en wanstaltige meningen wil ik graag een uitzondering maken. Geef mij aub de kans om haar 1 x verbaal zo kapot te maken zodat ze daarna minstens 3 jaar haar domme muil houdt op tv. Ik doe dit desnoods als vrijwilliger. En voor de mensen die weten hoe gek ik op geld ben zegt dit genoeg. Regel die shit en help de media te verlossen van burgertrutje angela.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:49:46 #72
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942895
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja voor 8 euro.
Op zich is dat nog wel de moeite. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:49:58 #73
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942897
ok
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:50:25 #74
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942900
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zonder Schengen had ik niet de supranationale slettebak uit kunnen hangen op Malta :{w Good days, internationalist tot in de kist.
Dan had je nog gewoon lekker in de Achterhoek gewoond. O+
For great justice!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:50:27 #75
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942902
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Op zich is dat nog wel de moeite. :o
Ja zou je denken van wel. :o Toen ik net begon en ook nog kaarten voor 5 cent enz kon kopen deden ze ook allemaal de moeite wel eigenlijk.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:50:28 #76
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942903
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de voetbalpoule op het werk ben ik bezig met het invullen van alle poulewedstrijden. 👀

Maar in wat voor lollerpoule zit Spanje nou weer. Tegenstanders als Saoedi Arabië, Kaapverdische eilanden en Uruguay. :')
Zou wel heel grappig zijn als ze dan de poulefase niet doorkomen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220942905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:51:29 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942910
Maar goed de toffe verkopers gunnen de beginners ook gewoon een leuke start van een verzameling.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:51:45 #79
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942911
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik was het niet hoor
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:52:12 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942914
Het begint donker te worden en harder te waaien.
Your beauty never ever scared me.
pi_220942916
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef Q. het volgende:

[..]
Dan had je nog gewoon lekker in de Achterhoek gewoond. O+
Brommers kiek'n en angoan O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942923
En ja, ik had vroegah in een ander leven een Zunndapje :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942925
weet niet hoe bij jullie, maar dikke regen hier :P
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:55:46 #84
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942930
quote:
89s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:54 schreef Barbusse het volgende:
En ja, ik had vroegah in een ander leven een Zunndapje :@
Vroeger, toen alles beter was. O+
For great justice!
pi_220942934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:54 schreef kree het volgende:
weet niet hoe bij jullie, maar dikke regen hier :P
Droog. Zonnetje.
Tap tap tap
pi_220942935
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:55 schreef Q. het volgende:

[..]
Vroeger, toen alles beter was. O+
TOEN WE NOG PIEKTEN, Q! TOEN WE PIEKTEN! :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942937
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:55 schreef Q. het volgende:

[..]
Vroeger, toen alles beter was. O+
We wisten niet hoe goed we het hadden.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:57:42 #88
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942940
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou wel heel grappig zijn als ze dan de poulefase niet doorkomen
Dan moet je wel heel erg je best doen. :P

Dat is bijna moeilijker dan wel door gaan. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:57:53 #89
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942941
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
TOEN WE NOG PIEKTEN, Q! TOEN WE PIEKTEN! :'(
TOEN HADDEN WE NOG GULDENS, BARB! GULDENS! DAT HEBBEN ZE ALLEMAAL VAN ONS AFGEPAKT! :'( :'( :'(
For great justice!
pi_220942942
Maar even uit sentiment INXS opgezet ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:57:59 #91
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942943
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
We wisten niet hoe goed we het hadden.
Echt.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:59:00 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942949
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:59:18 #93
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
De brugklas was ook kut. :')
For great justice!
pi_220942954
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:57 schreef Q. het volgende:

[..]
TOEN HADDEN WE NOG GULDENS, BARB! GULDENS! DAT HEBBEN ZE ALLEMAAL VAN ONS AFGEPAKT! :'( :'( :'(
Vroeger was alles beter ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan Scheveningen niet meer zien, flinke bui.
Ik kan Scheveningen ook niet meer zien
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 14:00:54 #96
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942959
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
Hallo nattekitten :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 14:01:14 #97
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942962
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik kan Scheveningen ook niet meer zien
Ik heb Scheveningen nooit kunnen zien.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
Mijn middelbare schooltijd was kut.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:01:31 #99
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942965
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Vroeger was alles beter ;(
:'( :'( :'(
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:04:03 #100
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220942976
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Mijn middelbare schooltijd was kut.
Boks.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')