SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Welkom bij de boomers club.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Nee en officieus ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Verhipquote:Van Dale beschrijft jongeren als personen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar.
Oudere jongere? Waar ligt de grens? Ik voel me ook nog jong. Soms.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n column had ik niet verwacht van jouquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:57 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eren-maken~a6df1b04/
Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS): Rekent alle personen van \(0\) tot en met \(25\) jaar tot deze groep.quote:
Angela de Jong vindt zich heel wat.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Ik denk dat mijn columns niet geschikt zouden zijn voor het AD.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angelaquote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis.
Nu pas?quote:
Dat is wel heel laag.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela
Ik ook. Ik kon wel lachen om dat fittie tussen haar en andere vrouw bij Rtl Tonight. Jammer dat Leonie ter Braak de presentatrice was, want Beau van Erven Dorens had vuurtje nog wel opgestookt.quote:
Ik heb me er al toch eens voor verontschuldigdquote:
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klasquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela
ik oefen regelmatig idd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Ja over het algemeen is elke definitie tot 25-27 behalve die van Van Dalequote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was toch altijd 27? Want dan verliepen de jongerenkortingen.
Met kinderen?quote:
Eerst trouwen!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Geen kinderen hebben FTW!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Slapeloze nachten, koppijn, geldzorgen, matige vakanties?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Ze was bij ons niet de mooiste maar kwam wel in de buurt. En het zit niet in de naam want ooit een medewerker gehad maar die was niet eens moeders mooiste.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klasDaar was iedereen verliefd op.
voor het oefenen hoeft dat toch nietquote:
ik ben ook wel toe aan een dutjequote:
Enjoyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Seks met Angela, wie kent dat programma nog ?
en ons hier laten omvolken zeker.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelostquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelost
In die kaart met geboortecijfer is er wel een vrij duidelijke lijn te zien met een hoger getal in de biblebeltquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen.
Ja ik wilde eigenlijk de wat meer humane en duurzame oplossing van gewoon minder kinderen maken voorstellenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost.
Boks.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |