abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220942353


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 12:58:25 #2
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942366
Verkoeling *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 12:58:50 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942376
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 12:59:26 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942387
het woordje af mist in de TT
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:01:55 #5
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942430
Lieve overheid, ga alsjeblieft huizen bouwen :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:02:41 #6
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942450
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Welkom bij de boomers club.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942457
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Nee en officieus ook niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:04:11 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942479
quote:
Van Dale beschrijft jongeren als personen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar.
Verhip :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:06:48 #9
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942514
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Oudere jongere? Waar ligt de grens? Ik voel me ook nog jong. Soms.
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:07:03 #10
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942517
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis. :')
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:04 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942532
quote:
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:26 #12
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS): Rekent alle personen van \(0\) tot en met \(25\) jaar tot deze groep.


Wereldgezondheidsorganisatie (WHO): Hanteert \(15\) tot \(24\) jaar voor 'jongeren' en \(10\) tot \(19\) jaar voor 'adolescenten'.


Nederlands Jeugdinstituut (NJi): Bestempelt de fase van adolescentie en jongvolwassenheid voornamelijk als de periode tussen \(16\) en \(27\) jaar.

Aldus Google
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:41 #13
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942538
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942539
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Dat was toch altijd 27? Want dan verliepen de jongerenkortingen.
Tap tap tap
pi_220942542
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Ik denk dat mijn columns niet geschikt zouden zijn voor het AD.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:09:53 #16
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:10:55 #17
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:03 #18
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942562
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:

[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis. :')
Nu pas?

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
Nu pas?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:06 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942564
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Dat is wel heel laag. :{w
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:19 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942568
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nu pas?

Ik ben altijd een beetje traag van begrip. :7
For great justice!
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:14:22 #21
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942576
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
Ik ook. Ik kon wel lachen om dat fittie tussen haar en andere vrouw bij Rtl Tonight. Jammer dat Leonie ter Braak de presentatrice was, want Beau van Erven Dorens had vuurtje nog wel opgestookt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942580
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Q. het volgende:

[..]
Dat is wel heel laag. :{w
Gemeen zijn ze hier he.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:15:06 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942582
TT :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:15:34 #24
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942586
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Gemeen zijn ze hier he.
Ik snap niet wat je hier nog doet.
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:17:46 #25
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942617
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:18:12 #26
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942627
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Gemeen zijn ze hier he.
Ik heb me er al toch eens voor verontschuldigd ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:18:21 #27
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220942631
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:19:15 #28
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942650
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klas :D Daar was iedereen verliefd op.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:20:12 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942677
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
ik oefen regelmatig idd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:22:15 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat was toch altijd 27? Want dan verliepen de jongerenkortingen.
Ja over het algemeen is elke definitie tot 25-27 behalve die van Van Dale :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:23:19 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942729
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik oefen regelmatig idd.
Met kinderen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:24:49 #32
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942737
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Eerst trouwen! :(
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:25:16 #33
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942738
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Geen kinderen hebben FTW! *O*
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:26:28 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942744
Ja vergoajere :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:26:54 #35
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja vergoajere :W
Ik ga zo slapen denk ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220942750
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:25 schreef Q. het volgende:

[..]
Geen kinderen hebben FTW! *O*
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:13 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942764
Ik kan Scheveningen niet meer zien, flinke bui.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:45 #38
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942768
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Slapeloze nachten, koppijn, geldzorgen, matige vakanties?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:49 #39
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220942769
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klas :D Daar was iedereen verliefd op.
Ze was bij ons niet de mooiste maar kwam wel in de buurt. En het zit niet in de naam want ooit een medewerker gehad maar die was niet eens moeders mooiste.
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:24 schreef Q. het volgende:

[..]
Eerst trouwen! :(
voor het oefenen hoeft dat toch niet
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:26 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ga zo slapen denk ik
ik ben ook wel toe aan een dutje
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:31:16 #40
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942779
Seks met Angela, wie kent dat programma nog ?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:32:49 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942784
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Seks met Angela, wie kent dat programma nog ?
Enjoy
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220942785
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
en ons hier laten omvolken zeker.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:34:39 #43
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942794
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen. :')
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:34:57 #44
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942796
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:29 schreef dud0r het volgende:

[..]

voor het oefenen hoeft dat toch niet

JAWEL. MOET. :(
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:35:44 #45
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942801
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelost :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:36:19 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942803
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelost :!
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost. *O*
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:36:34 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942805
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:34 schreef Q. het volgende:

[..]
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen. :')
In die kaart met geboortecijfer is er wel een vrij duidelijke lijn te zien met een hoger getal in de biblebelt :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:37:23 #48
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942811
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:36 schreef Q. het volgende:

[..]
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost. *O*
Ja ik wilde eigenlijk de wat meer humane en duurzame oplossing van gewoon minder kinderen maken voorstellen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:38:51 #49
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942828
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:25 schreef Q. het volgende:

[..]
Geen kinderen hebben FTW! *O*
Boks.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:39:43 #50
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Boks.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Met kinderen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')