abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220942353


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 12:58:25 #2
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942366
Verkoeling *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 12:58:50 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942376
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 12:59:26 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942387
het woordje af mist in de TT
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:01:55 #5
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942430
Lieve overheid, ga alsjeblieft huizen bouwen :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:02:41 #6
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942450
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Welkom bij de boomers club.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942457
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Nee en officieus ook niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:04:11 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942479
quote:
Van Dale beschrijft jongeren als personen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar.
Verhip :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:06:48 #9
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942514
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Oudere jongere? Waar ligt de grens? Ik voel me ook nog jong. Soms.
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:07:03 #10
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942517
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis. :')
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:04 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942532
quote:
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:26 #12
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS): Rekent alle personen van \(0\) tot en met \(25\) jaar tot deze groep.


Wereldgezondheidsorganisatie (WHO): Hanteert \(15\) tot \(24\) jaar voor 'jongeren' en \(10\) tot \(19\) jaar voor 'adolescenten'.


Nederlands Jeugdinstituut (NJi): Bestempelt de fase van adolescentie en jongvolwassenheid voornamelijk als de periode tussen \(16\) en \(27\) jaar.

Aldus Google
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:41 #13
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942538
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942539
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Dat was toch altijd 27? Want dan verliepen de jongerenkortingen.
Tap tap tap
pi_220942542
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Ik denk dat mijn columns niet geschikt zouden zijn voor het AD.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:09:53 #16
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:10:55 #17
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:03 #18
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942562
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:

[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis. :')
Nu pas?

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
Nu pas?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:06 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942564
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Dat is wel heel laag. :{w
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:19 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942568
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nu pas?

Ik ben altijd een beetje traag van begrip. :7
For great justice!
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:14:22 #21
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942576
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
Ik ook. Ik kon wel lachen om dat fittie tussen haar en andere vrouw bij Rtl Tonight. Jammer dat Leonie ter Braak de presentatrice was, want Beau van Erven Dorens had vuurtje nog wel opgestookt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942580
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Q. het volgende:

[..]
Dat is wel heel laag. :{w
Gemeen zijn ze hier he.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:15:06 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942582
TT :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:15:34 #24
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942586
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Gemeen zijn ze hier he.
Ik snap niet wat je hier nog doet.
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:17:46 #25
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942617
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:18:12 #26
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942627
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Gemeen zijn ze hier he.
Ik heb me er al toch eens voor verontschuldigd ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:18:21 #27
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220942631
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:19:15 #28
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942650
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klas :D Daar was iedereen verliefd op.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:20:12 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942677
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
ik oefen regelmatig idd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:22:15 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat was toch altijd 27? Want dan verliepen de jongerenkortingen.
Ja over het algemeen is elke definitie tot 25-27 behalve die van Van Dale :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:23:19 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942729
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik oefen regelmatig idd.
Met kinderen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:24:49 #32
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942737
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Eerst trouwen! :(
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:25:16 #33
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942738
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Geen kinderen hebben FTW! *O*
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:26:28 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942744
Ja vergoajere :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:26:54 #35
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja vergoajere :W
Ik ga zo slapen denk ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220942750
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:25 schreef Q. het volgende:

[..]
Geen kinderen hebben FTW! *O*
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:13 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942764
Ik kan Scheveningen niet meer zien, flinke bui.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:45 #38
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942768
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Slapeloze nachten, koppijn, geldzorgen, matige vakanties?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:49 #39
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220942769
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klas :D Daar was iedereen verliefd op.
Ze was bij ons niet de mooiste maar kwam wel in de buurt. En het zit niet in de naam want ooit een medewerker gehad maar die was niet eens moeders mooiste.
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:24 schreef Q. het volgende:

[..]
Eerst trouwen! :(
voor het oefenen hoeft dat toch niet
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:26 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ga zo slapen denk ik
ik ben ook wel toe aan een dutje
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:31:16 #40
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942779
Seks met Angela, wie kent dat programma nog ?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:32:49 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942784
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Seks met Angela, wie kent dat programma nog ?
Enjoy
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220942785
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
en ons hier laten omvolken zeker.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:34:39 #43
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942794
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen. :')
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:34:57 #44
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942796
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:29 schreef dud0r het volgende:

[..]

voor het oefenen hoeft dat toch niet

JAWEL. MOET. :(
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:35:44 #45
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942801
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelost :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:36:19 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942803
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelost :!
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost. *O*
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:36:34 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942805
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:34 schreef Q. het volgende:

[..]
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen. :')
In die kaart met geboortecijfer is er wel een vrij duidelijke lijn te zien met een hoger getal in de biblebelt :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:37:23 #48
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942811
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:36 schreef Q. het volgende:

[..]
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost. *O*
Ja ik wilde eigenlijk de wat meer humane en duurzame oplossing van gewoon minder kinderen maken voorstellen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:38:51 #49
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942828
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:25 schreef Q. het volgende:

[..]
Geen kinderen hebben FTW! *O*
Boks.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:39:43 #50
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Boks.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Met kinderen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:40:21 #51
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942833
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220942835
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:

[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis. :')
Die had ik op m'n 16e al ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:41:38 #53
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942837
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht

[ afbeelding ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:42:09 #54
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942843
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Rickmangod
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220942844
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht

[ afbeelding ]
M'n favoriete kersttrui O+

M'n enige kersttrui :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:13 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942848
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik wilde eigenlijk de wat meer humane en duurzame oplossing van gewoon minder kinderen maken voorstellen :{
Boooooooooring. :{w
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:24 #57
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220942852
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:34 schreef Q. het volgende:

[..]
JAWEL. MOET. :(
oh.
nou vooruit dan maar.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:29 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Die had ik op m'n 16e al ;(
Jong geleerd, oud gedaan. *O*
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:43:31 #59
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942854
Vorige week kwam ik ook deze vrachtwagen tegen bij een weg waar ze het asfalt aan het wegfrezen waren _O-



quote:
Freesmij wordt geleid door Henk Vreeswijk
_O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:46:01 #60
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942867
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Vorige week kwam ik ook deze vrachtwagen tegen bij een weg waar ze het asfalt aan het wegfrezen waren _O-

[ afbeelding ]
[..]
_O-
Hij was slim genoeg om het geen Vreesmij te gaan noemen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:46:06 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942868
@Luctor.et.Emergo 5 dagen doet een Duitser niks met mijn cardmarket bestelling, gisteren nog berichtje gestuurd of die mij niet vergeet (ik kon zien dat anderen wel de hele week van alles binnen kregen) en geen reactie. Ik druk vandaag op annuleren en binnen 2 uur is het geaccepteerd door de verkoper. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_220942870
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Q. het volgende:

[..]
Jong geleerd, oud gedaan. *O*
Daarom is deze boomer niet zuur, maar bitterzoet en trouwe EU aanhanger O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:46:55 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo 5 dagen doet een Duitser niks met mijn cardmarket bestelling, gisteren nog berichtje gestuurd of die mij niet vergeet (ik kon zien dat anderen wel de hele week van alles binnen kregen) en geen reactie. Ik druk vandaag op annuleren en binnen 2 uur is het geaccepteerd door de verkoper. :')
:')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:47:02 #64
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942874
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daarom is deze boomer niet zuur, maar bitterzoet en trouwe EU aanhanger O+
Doe maar weer woke. :{w
For great justice!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:47:12 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942876
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:')
Die had er volgens mij gewoon geen zin in ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:47:35 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942878
tregent
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:48:36 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942883
Voor de voetbalpoule op het werk ben ik bezig met het invullen van alle poulewedstrijden. 👀

Maar in wat voor lollerpoule zit Spanje nou weer. Tegenstanders als Saoedi Arabië, Kaapverdische eilanden en Uruguay. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:48:59 #68
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Die had er volgens mij gewoon geen zin in ofzo.
Waarschijnlijk. Zeker maar 1 kaart?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:49:22 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942891
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk. Zeker maar 1 kaart?
Ja voor 8 euro.
Your beauty never ever scared me.
pi_220942892
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:47 schreef Q. het volgende:

[..]
Doe maar weer woke. :{w
Zonder Schengen had ik niet de supranationale slettebak uit kunnen hangen op Malta :{w Good days, internationalist tot in de kist.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942893
quote:
OPROEP aan alle lineaire tv zenders en tv producenten. Regel een meeting met camera’s waarbij Angela de KutJong en ik een halve dag opgesloten worden. Voor de duidelijkheid: Ik heb een prachtig leven met tennis tekenen een podcast en mooie jonge vrouwen en verder weinig tot geen behoefte meer om aan tv programma’s mee te werken maar voor deze afschuwelijke vrouw met haar nog afschuwelijkere stem en wanstaltige meningen wil ik graag een uitzondering maken. Geef mij aub de kans om haar 1 x verbaal zo kapot te maken zodat ze daarna minstens 3 jaar haar domme muil houdt op tv. Ik doe dit desnoods als vrijwilliger. En voor de mensen die weten hoe gek ik op geld ben zegt dit genoeg. Regel die shit en help de media te verlossen van burgertrutje angela.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:49:46 #72
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942895
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja voor 8 euro.
Op zich is dat nog wel de moeite. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:49:58 #73
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942897
ok
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:50:25 #74
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942900
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zonder Schengen had ik niet de supranationale slettebak uit kunnen hangen op Malta :{w Good days, internationalist tot in de kist.
Dan had je nog gewoon lekker in de Achterhoek gewoond. O+
For great justice!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:50:27 #75
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942902
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Op zich is dat nog wel de moeite. :o
Ja zou je denken van wel. :o Toen ik net begon en ook nog kaarten voor 5 cent enz kon kopen deden ze ook allemaal de moeite wel eigenlijk.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:50:28 #76
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942903
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de voetbalpoule op het werk ben ik bezig met het invullen van alle poulewedstrijden. 👀

Maar in wat voor lollerpoule zit Spanje nou weer. Tegenstanders als Saoedi Arabië, Kaapverdische eilanden en Uruguay. :')
Zou wel heel grappig zijn als ze dan de poulefase niet doorkomen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220942905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:51:29 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942910
Maar goed de toffe verkopers gunnen de beginners ook gewoon een leuke start van een verzameling.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:51:45 #79
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942911
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik was het niet hoor
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 13:52:12 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942914
Het begint donker te worden en harder te waaien.
Your beauty never ever scared me.
pi_220942916
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef Q. het volgende:

[..]
Dan had je nog gewoon lekker in de Achterhoek gewoond. O+
Brommers kiek'n en angoan O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942923
En ja, ik had vroegah in een ander leven een Zunndapje :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942925
weet niet hoe bij jullie, maar dikke regen hier :P
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:55:46 #84
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942930
quote:
89s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:54 schreef Barbusse het volgende:
En ja, ik had vroegah in een ander leven een Zunndapje :@
Vroeger, toen alles beter was. O+
For great justice!
pi_220942934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:54 schreef kree het volgende:
weet niet hoe bij jullie, maar dikke regen hier :P
Droog. Zonnetje.
Tap tap tap
pi_220942935
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:55 schreef Q. het volgende:

[..]
Vroeger, toen alles beter was. O+
TOEN WE NOG PIEKTEN, Q! TOEN WE PIEKTEN! :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942937
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:55 schreef Q. het volgende:

[..]
Vroeger, toen alles beter was. O+
We wisten niet hoe goed we het hadden.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:57:42 #88
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942940
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou wel heel grappig zijn als ze dan de poulefase niet doorkomen
Dan moet je wel heel erg je best doen. :P

Dat is bijna moeilijker dan wel door gaan. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:57:53 #89
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942941
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
TOEN WE NOG PIEKTEN, Q! TOEN WE PIEKTEN! :'(
TOEN HADDEN WE NOG GULDENS, BARB! GULDENS! DAT HEBBEN ZE ALLEMAAL VAN ONS AFGEPAKT! :'( :'( :'(
For great justice!
pi_220942942
Maar even uit sentiment INXS opgezet ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:57:59 #91
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942943
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
We wisten niet hoe goed we het hadden.
Echt.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:59:00 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942949
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:59:18 #93
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
De brugklas was ook kut. :')
For great justice!
pi_220942954
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:57 schreef Q. het volgende:

[..]
TOEN HADDEN WE NOG GULDENS, BARB! GULDENS! DAT HEBBEN ZE ALLEMAAL VAN ONS AFGEPAKT! :'( :'( :'(
Vroeger was alles beter ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan Scheveningen niet meer zien, flinke bui.
Ik kan Scheveningen ook niet meer zien
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 14:00:54 #96
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942959
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
Hallo nattekitten :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 14:01:14 #97
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942962
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik kan Scheveningen ook niet meer zien
Ik heb Scheveningen nooit kunnen zien.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen 8-)
Mijn middelbare schooltijd was kut.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:01:31 #99
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942965
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Vroeger was alles beter ;(
:'( :'( :'(
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:04:03 #100
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220942976
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Mijn middelbare schooltijd was kut.
Boks.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')