abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:18:12 #26
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942627
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Gemeen zijn ze hier he.
Ik heb me er al toch eens voor verontschuldigd ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:18:21 #27
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220942631
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:19:15 #28
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942650
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klas :D Daar was iedereen verliefd op.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:20:12 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942677
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
ik oefen regelmatig idd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:22:15 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat was toch altijd 27? Want dan verliepen de jongerenkortingen.
Ja over het algemeen is elke definitie tot 25-27 behalve die van Van Dale :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:23:19 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942729
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik oefen regelmatig idd.
Met kinderen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:24:49 #32
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942737
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Eerst trouwen! :(
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:25:16 #33
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942738
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Geen kinderen hebben FTW! *O*
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:26:28 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942744
Ja vergoajere :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:26:54 #35
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja vergoajere :W
Ik ga zo slapen denk ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220942750
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:25 schreef Q. het volgende:

[..]
Geen kinderen hebben FTW! *O*
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:13 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942764
Ik kan Scheveningen niet meer zien, flinke bui.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:45 #38
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942768
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Slapeloze nachten, koppijn, geldzorgen, matige vakanties?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:49 #39
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220942769
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klas :D Daar was iedereen verliefd op.
Ze was bij ons niet de mooiste maar kwam wel in de buurt. En het zit niet in de naam want ooit een medewerker gehad maar die was niet eens moeders mooiste.
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:24 schreef Q. het volgende:

[..]
Eerst trouwen! :(
voor het oefenen hoeft dat toch niet
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:26 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ga zo slapen denk ik
ik ben ook wel toe aan een dutje
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:31:16 #40
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942779
Seks met Angela, wie kent dat programma nog ?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:32:49 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942784
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Seks met Angela, wie kent dat programma nog ?
Enjoy
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220942785
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
en ons hier laten omvolken zeker.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:34:39 #43
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942794
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen. :')
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:34:57 #44
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942796
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:29 schreef dud0r het volgende:

[..]

voor het oefenen hoeft dat toch niet

JAWEL. MOET. :(
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:35:44 #45
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942801
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelost :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:36:19 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942803
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelost :!
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost. *O*
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:36:34 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942805
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:34 schreef Q. het volgende:

[..]
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen. :')
In die kaart met geboortecijfer is er wel een vrij duidelijke lijn te zien met een hoger getal in de biblebelt :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:37:23 #48
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942811
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:36 schreef Q. het volgende:

[..]
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost. *O*
Ja ik wilde eigenlijk de wat meer humane en duurzame oplossing van gewoon minder kinderen maken voorstellen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:38:51 #49
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942828
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:25 schreef Q. het volgende:

[..]
Geen kinderen hebben FTW! *O*
Boks.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 13:39:43 #50
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Boks.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Met kinderen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')