Ik ook niet vanuit hierquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb Scheveningen nooit kunnen zien.
quote:
Was voor mij de voornaamste reden om op m'n 17e te solliciteren bij de marinequote:
Jullie hebben last van het seniorencomplexquote:
"a paid vacation in a foreign land"quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was voor mij de voornaamste reden om op m'n 17e te solliciteren bij de marineJust to get as far away as possible
Zeg snotkind, beetje respect jaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie hebben last van het seniorencomplex
phpdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie hebben last van het seniorencomplex
Rent Loopt op het gemakje weg in korte broekquote:
Heb ik ruim 16 jaar geleden voor getekend. Geen centje spijt vanquote:
Als snotkind mag jij een korte broek dragen en weglopen. Wel voor donker thuis zijn dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rent Loopt op het gemakje weg in korte broek
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentiequote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik ruim 16 jaar geleden voor getekend. Geen centje spijt van
opa verteldquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentie
Komt met de leeftijd he?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentie
Ja ik denk dat kent ie nog wel uit zijn jeugdquote:
penalty'squote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poule ingevuld. Komen Nederland en Zweden precies op gelijk aantal punten en gelijk doelsaldo.
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik denk dat kent ie nog wel uit zijn jeugd
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:De originele versie van Bolland & Bolland werd in november 1981
Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken.quote:
ik heb oranjekoek, maar ze zijn roze dus daar neem ik ook twee van straksquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koekje gepakt.
Zijn koekjes uit Bastenaken, dus twee van gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |